Dragon Age Początek: Lothering Mapy lokacji
Aktualizacja:
Lothering
Mapa M25: Lothering

Ważne informacje na temat obszaru
CIEKAWOSTKI
![- W południowej części [Lothering ] (M25, 1) będziesz świadkiem kłótni pomiędzy Kupcem , a uchodźcami , żądającymi obniżenia opłat za jego towary - Lothering | Mapy lokacji | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/941/118527890.jpg)
- W południowej części [Lothering ] (M25, 1) będziesz świadkiem kłótni pomiędzy Kupcem , a uchodźcami , żądającymi obniżenia opłat za jego towary. Problem możesz rozwiązać na kilka sposobów:
1) Przegonić uchodźców, zyskując w ten sposób uznanie Kupca i zdobywając 100 srebrnych monet . Dodatkowo możesz poprosić go o obniżenie cen.
2) Przegonić Kupca, pozwolić mu odejść lub go zabić. Za każdym razem nic nie zyskasz, a wiele stracisz.
3) Wykazać się siłą perswazji i nakłonić Kupca do obniżenia cen.
4) Użyć opcji zastraszenia, zmuszając Kupca do obniżenia cen.
W tych dwóch ostatnich przypadkach mężczyzna nie odejdzie, ale przepadnie szansa na niższe ceny dóbr.
- Niedaleko wejścia do [Lothering - Świątynia ] zaczepi Cię Czarnowidz (M25, 2). Możesz odpowiedzieć na jego zaczepki, zignorować go, wysłuchać jego historii, przekonać go do pokojowego odejścia, a także skorzystać z zastraszania i siły perswazji. Równolegle możesz wpłynąć na przebywających tu uchodźców - zapewnić ich, że wszystko będzie w porządku, przegonić, a nawet nakłonić do oddania wszystkich drogocennych rzeczy w zamian za obietnicę spokojnej przyszłości.
- Od Sir Donalla w [Lothering - Świątynia ] (M25, 3) możesz dowiedzieć się na temat choroby, która dopadła arla Eamona i prób odnalezienia Urny Świętych Prochów.
![- W trakcie rozmowy z Sir Bryantem w [Lothering - Świątynia ] (M25, 4) możesz poruszyć temat bandytów , których spotkałeś na moście - Lothering | Mapy lokacji | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/941/118527906.jpg)
- W trakcie rozmowy z Sir Bryantem w [Lothering - Świątynia ] (M25, 4) możesz poruszyć temat bandytów , których spotkałeś na moście. Także i tu do wyboru jest kilka opcji, a wszystko uzależnione jest od tego czy jedynie Cię przypuścili czy pozbyłeś się ich na dobre. Najlepsze rozwiązanie to zakomunikowanie o ich zabiciu lub ucieczce, za co (po sprawdzeniu) zostaniesz nagrodzony (perswazja może tu dodatkowo pomóc). Od Bryanta możesz ponadto uzyskać klucz do skrytki znajdującej się w zachodniej części świątyni. W szafie znajdziesz trochę środków leczniczych.
- Wielebna Matka [Lothering - Świątynia ] (M25, 5) może Ci udzielić błogosławieństwa o ile zaoferujesz datek w wysokości co najmniej 30 srebrnych monet .

- Na północny-zachód od miasteczka zaczepiony zostaniesz przez grupę uchodźców , którzy będą dążyli do zdobycia nagrody za Twoją głowę (M25, 6). Od razu po rozpoczęciu bitwy ucieknij na południe, gdyż wieśniaków będzie sporo. Najlepiej jest likwidować mniejsze grupki, zamiast atakowania wszystkich od razu.
- Niedaleko wyjścia z [Lothering ], a konkretnie w północnej części planszy (M25, 9), odnajdziesz ciało maga krwi . Zbadaj je i podnieś zapieczętowany list , a dowiesz się o istnieniu kryjówki z cennymi skarbami w Wieży Kręgu.
- [Lothering ] w dalszej fazie gry zostanie zniszczone przez Plagę, tak więc dobrym pomysłem byłoby zaliczenie wszystkich questów związanych z tą lokacją póki to jeszcze możliwe.
DRUŻYNA
![- Po dotarciu do [Lothering - Schronienie Deina ] (M25, 7) zostaniesz zaczepiony przez ludzi Loghaina - Lothering | Mapy lokacji | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/941/118527937.jpg)
- Po dotarciu do [Lothering - Schronienie Deina ] (M25, 7) zostaniesz zaczepiony przez ludzi Loghaina . Niezależnie od wyboru opcji dialogowej wkrótce rozpocznie się walka. Podobnie jak w przypadku bitwy z bandytami skup się na atakowaniu Dowódcy . Po wyczerpaniu jego paska energii będziesz mógł zadecydować czy chcesz dobić wrogów czy puścić ich wolno. W tym drugim przypadku możliwe będzie również przekazanie jakiejś wiadomości Loghainowi. Porozmawiaj teraz z Lelianą , którą będziesz mógł dołączyć do drużyny.
- Druga postać, którą możesz przyłączyć do drużyny, to Sten (M25, 8). Jeżeli nie dysponujesz odpowiednio rozwiniętą umiejętnością otwierania zamków zmuszony zostaniesz do rozwiązania questu Uwięziony qunari.
ZAKUPY
- Kupiec [Lothering ] (M25, 1 ) - tylko jeśli go nie przegoniłeś
- Barlin [Lothering - Schronienie Deina ] (M25, 2 )
GILDIE
- Kontakt Blackstone'a [Lothering - Schronienie Deina ] (M25, B )
- Tablica u kantora [Lothering ] (M25, K )
0
- Dragon Age: Początek - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - atlas świata - poradnik do gry
- Dragon Age Początek: Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Uwagi wstępne Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 1 - Dalijski elf Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 2 - Krasnolud plebejusz Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 3 - Miejski elf Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 4 - Magin Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 5 - Człowiek szlachcic Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 6 - Krasnolud szlachcic Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Ostagar i Głusza Korcari Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Lothering Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Obóz - Świat gry Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Redcliffe Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Jezioro Kalenhad Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Wieża Kręgu Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Las Brecilian Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Orzammar (1) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Orzammar (2) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Orzammar (3) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Denerim (1) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Denerim (2) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Denerim (3) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Denerim (4) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Zburzona świątynia Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Mapy lokacji
- Dragon Age: Początek - atlas świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ensi33 Junior
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
zanonimizowany960293 Junior
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
zanonimizowany1010455 Junior
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
zanonimizowany999561 Junior
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
zanonimizowany1070168 Junior
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
krzemion Junior
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
JPKaliski Junior
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Rysior77 Junior
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
