Dragon Age Początek: Lothering Mapy lokacji
Aktualizacja:
Lothering
Mapa M25: Lothering

Ważne informacje na temat obszaru
CIEKAWOSTKI
![- W południowej części [Lothering ] (M25, 1) będziesz świadkiem kłótni pomiędzy Kupcem , a uchodźcami , żądającymi obniżenia opłat za jego towary - Lothering | Mapy lokacji | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/941/118527890.jpg)
- W południowej części [Lothering ] (M25, 1) będziesz świadkiem kłótni pomiędzy Kupcem , a uchodźcami , żądającymi obniżenia opłat za jego towary. Problem możesz rozwiązać na kilka sposobów:
1) Przegonić uchodźców, zyskując w ten sposób uznanie Kupca i zdobywając 100 srebrnych monet . Dodatkowo możesz poprosić go o obniżenie cen.
2) Przegonić Kupca, pozwolić mu odejść lub go zabić. Za każdym razem nic nie zyskasz, a wiele stracisz.
3) Wykazać się siłą perswazji i nakłonić Kupca do obniżenia cen.
4) Użyć opcji zastraszenia, zmuszając Kupca do obniżenia cen.
W tych dwóch ostatnich przypadkach mężczyzna nie odejdzie, ale przepadnie szansa na niższe ceny dóbr.
- Niedaleko wejścia do [Lothering - Świątynia ] zaczepi Cię Czarnowidz (M25, 2). Możesz odpowiedzieć na jego zaczepki, zignorować go, wysłuchać jego historii, przekonać go do pokojowego odejścia, a także skorzystać z zastraszania i siły perswazji. Równolegle możesz wpłynąć na przebywających tu uchodźców - zapewnić ich, że wszystko będzie w porządku, przegonić, a nawet nakłonić do oddania wszystkich drogocennych rzeczy w zamian za obietnicę spokojnej przyszłości.
- Od Sir Donalla w [Lothering - Świątynia ] (M25, 3) możesz dowiedzieć się na temat choroby, która dopadła arla Eamona i prób odnalezienia Urny Świętych Prochów.
![- W trakcie rozmowy z Sir Bryantem w [Lothering - Świątynia ] (M25, 4) możesz poruszyć temat bandytów , których spotkałeś na moście - Lothering | Mapy lokacji | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/941/118527906.jpg)
- W trakcie rozmowy z Sir Bryantem w [Lothering - Świątynia ] (M25, 4) możesz poruszyć temat bandytów , których spotkałeś na moście. Także i tu do wyboru jest kilka opcji, a wszystko uzależnione jest od tego czy jedynie Cię przypuścili czy pozbyłeś się ich na dobre. Najlepsze rozwiązanie to zakomunikowanie o ich zabiciu lub ucieczce, za co (po sprawdzeniu) zostaniesz nagrodzony (perswazja może tu dodatkowo pomóc). Od Bryanta możesz ponadto uzyskać klucz do skrytki znajdującej się w zachodniej części świątyni. W szafie znajdziesz trochę środków leczniczych.
- Wielebna Matka [Lothering - Świątynia ] (M25, 5) może Ci udzielić błogosławieństwa o ile zaoferujesz datek w wysokości co najmniej 30 srebrnych monet .

- Na północny-zachód od miasteczka zaczepiony zostaniesz przez grupę uchodźców , którzy będą dążyli do zdobycia nagrody za Twoją głowę (M25, 6). Od razu po rozpoczęciu bitwy ucieknij na południe, gdyż wieśniaków będzie sporo. Najlepiej jest likwidować mniejsze grupki, zamiast atakowania wszystkich od razu.
- Niedaleko wyjścia z [Lothering ], a konkretnie w północnej części planszy (M25, 9), odnajdziesz ciało maga krwi . Zbadaj je i podnieś zapieczętowany list , a dowiesz się o istnieniu kryjówki z cennymi skarbami w Wieży Kręgu.
- [Lothering ] w dalszej fazie gry zostanie zniszczone przez Plagę, tak więc dobrym pomysłem byłoby zaliczenie wszystkich questów związanych z tą lokacją póki to jeszcze możliwe.
DRUŻYNA
![- Po dotarciu do [Lothering - Schronienie Deina ] (M25, 7) zostaniesz zaczepiony przez ludzi Loghaina - Lothering | Mapy lokacji | Dragon Age Początek - Dragon Age: Początek - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/941/118527937.jpg)
- Po dotarciu do [Lothering - Schronienie Deina ] (M25, 7) zostaniesz zaczepiony przez ludzi Loghaina . Niezależnie od wyboru opcji dialogowej wkrótce rozpocznie się walka. Podobnie jak w przypadku bitwy z bandytami skup się na atakowaniu Dowódcy . Po wyczerpaniu jego paska energii będziesz mógł zadecydować czy chcesz dobić wrogów czy puścić ich wolno. W tym drugim przypadku możliwe będzie również przekazanie jakiejś wiadomości Loghainowi. Porozmawiaj teraz z Lelianą , którą będziesz mógł dołączyć do drużyny.
- Druga postać, którą możesz przyłączyć do drużyny, to Sten (M25, 8). Jeżeli nie dysponujesz odpowiednio rozwiniętą umiejętnością otwierania zamków zmuszony zostaniesz do rozwiązania questu Uwięziony qunari.
ZAKUPY
- Kupiec [Lothering ] (M25, 1 ) - tylko jeśli go nie przegoniłeś
- Barlin [Lothering - Schronienie Deina ] (M25, 2 )
GILDIE
- Kontakt Blackstone'a [Lothering - Schronienie Deina ] (M25, B )
- Tablica u kantora [Lothering ] (M25, K )
- Dragon Age: Początek - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - atlas świata - poradnik do gry
- Dragon Age Początek: Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Uwagi wstępne Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 1 - Dalijski elf Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 2 - Krasnolud plebejusz Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 3 - Miejski elf Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 4 - Magin Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 5 - Człowiek szlachcic Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Pochodzenie 6 - Krasnolud szlachcic Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Ostagar i Głusza Korcari Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Lothering Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Obóz - Świat gry Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Redcliffe Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Jezioro Kalenhad Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Wieża Kręgu Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Las Brecilian Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Orzammar (1) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Orzammar (2) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Orzammar (3) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Denerim (1) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Denerim (2) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Denerim (3) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Denerim (4) Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Zburzona świątynia Mapy lokacji
- Dragon Age Początek: Mapy lokacji
- Dragon Age: Początek - atlas świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
Przerzedłam całą grę kilka razy, zawsze inną postacią, jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości piszcie na mój numer gg : 2230469 . Pozdrawiam ;)
mam pytanie bo zachuja wafla nie moge sie dowiedzieć co mam zrobic po uleczenia Arla jak możecie to podalibyście mi gdzie sie mam udac aby zawrzeć nowe sojusze mam już w orzamaże i Redclif <z góry dzieks za odp
:-)
A ja mam mianowicie taki problem nie wiem jak wykonać kilka zadań np.
Martwa Kasta
Rozdarty na strzępy
Niedola zerlindy (tu akurat nie moge przekonać jej ojca a sprytu mam z 30)
Zabójca twego brata (tu akurat nie mogę znaleźć tych gości co ich trzeba zabić)
I korespondencje u Interrupta
Jeśli mógł by mi ktoś powiedzieć jak przejść którąś z tych misji będę bardzo wdzięczny z góry dziękuję
wokół cokołu z 4 twarzami są 4 małe kowadła, przy których pojawiają się duchy. po zabiciu ducha musisz uderzyć w kowadło, przy którym zabiłeś ducha. po zabiciu każdego kolejnego ducha i uderzeniu w kowadło, cokół z twarzami się obraca. zabicie pierwszego ducha, powoduje, że dana kamienna twarz zaczyna krwawić. po zabiciu drugiego wybucha. tak należny postąpić dla każdej twarzy z cokołu - daje to w sumie minimum 8 duchów do zabicia.
najlepiej skupić się na walce z jednym duchem, bo po zabiciu jednego i uderzeniu w kowadło reszta duchów znika i pojawia się "nowy zestaw" 4 duchów
witam mam dylemat a to dlatego że nie posiadam poradnika a mam do przejscia kowadło pustki .NAPARZAM TE DUCHY I POJAWIAJĄ SIĘ NOWE I TAK CAŁY CZAS
Mam pytanie kupiłem tą grę u was w sklepie czyli mogę pobrać za darmo ten poradnik i atlas świata. Tylko że nie wiem jak pobrać ??
a tam, jak jest krasnolud w drużynie, to można go przerzucić na drugą stronę - nawet sam się o to prosi :)
em18 -> w podziemiach ciągle do przodu (rozstaje > taig ortana > okopy > kowadło)
[84] zgadzam się z tobą, gdyby nie filmik na yt to bym nie przeszedł :)
Jedna z najtrudniejszych misji to ta z prochami Andrasty gdy trzeba zbudować most
Ludzie mam kłopot nie moge znalezc drogi do kowadła pustki pomużcie!!!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
