Dragon Age Początek: Ostateczna bitwa (1)
Aktualizacja:
Ostateczna bitwa

Opuść posiadłość. Z mapy świata musisz wybrać [Redcliffe ], a więc wioskę, gdyż dostęp do zamku jest chwilowo zablokowany. Po dotarciu na miejsce (M27, 1) podejdź trochę do przodu i wysłuchaj sprawozdania jednego z ocalałych (M27, 2). Możesz teraz zająć się oczyszczeniem całej wioski, aczkolwiek nie byłoby to wymagane. Jeśli chcesz od razu kontynuować misję skorzystaj z dobrze poznanego Ci już przejścia (M27, 28) by przenieść się do [Zamek Redcliffe - Dziedziniec ].

Tu (M30, 4) będziesz świadkiem walk pomiędzy potworami atakującymi zamek, a gwardzistami broniącymi do niego dostępu. W miarę możliwości szybko oczyść sobie okolicę z przeciwników. Niezwykle ważne jest to żeby nie pozostawiać nikogo z drużyny (a już w szczególności nie maga ) w pobliżu wejścia na dziedziniec, bo właśnie tam będą pojawiały się kolejne potwory. Najlepiej ustawić się z boku (M30, 5), czyli w miejscu gdzie znajdowały się niektóre bestie w momencie Twojego przybycia.

Zwieńczeniem toczących się tu walk będzie pojawienie się ogra alfa , czyli pełnoprawnego bossa. W trakcie walki z tym potworem dbaj o stan zdrowia członków drużyny , a także w miarę możliwości atakuj ogra co najmniej jedną postacią z odległości. Po zakończonej bitwie pozbieraj cenne trofea z pola bitwy i porozmawiaj ze stojącym przy schodach posłańcem (M30, 3). Po potwierdzeniu chęci kontynuowania zadania zostaniesz automatycznie przeniesiony do [Zamek Redcliffe - Poziom główny ] (M29, 5). Tu będziesz świadkiem rozmowy z Eamonem , Riordanem i Alistairem , a tematami przewodnimi będą fakt pojawienia się arcydemona i marsz pomiotów na Denerim.
OSTATNIE ROZMOWY PRZED WYRUSZENIEM DO DENERIM:

Możesz teraz odbyć szereg rozmów z przebywającymi wokół Ciebie postaciami by wysłuchać ich opinii na temat aktualnej sytuacji. Mowa tu między innymi o jednym z ochroniarzy , krasnoludzkim dowódcy , jak również członkach Twojej drużyny . W celu posunięcia fabuły do przodu musisz skorzystać z przejścia prowadzącego do [Zamek Redcliffe - Poziom górny ] (M29, 6) (oznaczone jako Szczyt). Tu udaj się do pomieszczenia, w którym przebywa Riordan (M29, 8). W trakcie rozmowy dowiesz się, że w celu zabicia arcydemona konieczne jest poświęcenia życia jednego z Szarych Strażników, a pozostało ich jedynie trzech - Ty, Alistair i Riordan. Nie musisz na szczęście już teraz podejmować ostatecznej decyzji odnośnie tego kto powinien zginąć.
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Dragon Age: Początek - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
- Dragon Age Początek: Questy główne
- Dragon Age Początek: Lothering i Trakt Imperialny
- Dragon Age Początek: Arl Redcliffe (1)
- Dragon Age Początek: Arl Redcliffe (2)
- Dragon Age Początek: Przerwany krąg (1)
- Dragon Age Początek: Przerwany krąg (2)
- Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (1)
- Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (2)
- Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (3)
- Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (4)
- Dragon Age Początek: Natura bestii (1)
- Dragon Age Początek: Natura bestii (2)
- Dragon Age Początek: Natura bestii (3)
- Dragon Age Początek: Natura bestii (4)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (1)
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (2)
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (3)
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (4)
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (5)
- Dragon Age Początek: Zbierz armię
- Dragon Age Początek: Zjazd możnych (1)
- Dragon Age Początek: Zjazd możnych (2)
- Dragon Age Początek: Ostateczna bitwa (1)
- Dragon Age Początek: Ostateczna bitwa (2)
- Dragon Age Początek: Ostateczna bitwa (3)
- Dragon Age Początek: Questy główne
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ensi33 Junior
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
zanonimizowany960293 Junior
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
zanonimizowany1010455 Junior
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
zanonimizowany999561 Junior
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
zanonimizowany1070168 Junior
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
krzemion Junior
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
JPKaliski Junior
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Rysior77 Junior
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
