Dragon Age Początek: Natura bestii (2)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

DOTARCIE DO KRYJÓWKI CHOREGO KŁA:

Niezależnie od wyboru metody działania możesz się już udać w stronę charakterystycznej bariery zlokalizowanej w strefie [Las Brecilian - Wschodnia część ] (M43, 6) - Dragon Age Początek: Natura bestii (2) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Niezależnie od wyboru metody działania możesz się już udać w stronę charakterystycznej bariery zlokalizowanej w strefie [Las Brecilian - Wschodnia część ] (M43, 6). Przejdź przez barierę, co powinno doprowadzić do jej natychmiastowego zniknięcia. Dla pewności zapisz sobie stan gry zanim ruszysz dalej.

Ruszaj prosto, a już po kilku chwilach zostaniesz po raz kolejny zatrzymany przez Szybkonoga - Dragon Age Początek: Natura bestii (2) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Ruszaj prosto, a już po kilku chwilach zostaniesz po raz kolejny zatrzymany przez Szybkonoga . Walki ponownie nie będziesz miał uniknąć. Tuż po jej rozpoczęciu skup swoje wysiłki na pokonaniu mini-bossa, a to dlatego, że wilkołak podejmie wtedy próbę ucieczki. Możesz już ruszać dalej. Po obejrzeniu krótkiej cut-scenki z udziałem Strażnika bramy wybierz przejście prowadzące do [Las Brecilian - Wyższy poziom ruin ] (M43, 8).

Tu (M44, 1) musisz przez cały czas kierować się na zachód - Dragon Age Początek: Natura bestii (2) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Tu (M44, 1) musisz przez cały czas kierować się na zachód. Po drodze możesz badać północne i południowe odnogi, aczkolwiek nie odnajdziesz zbyt wielu cennych przedmiotów. Niedługo po dotarciu do ruin zostaniesz zaatakowany przez niewielką grupkę wilkołaków , a kawałek dalej wpadniesz na pająki . Pamiętaj o tym żeby się zbytnio nie śpieszyć. Po dotarciu do końcowej części głównego korytarza skręć na południowy-zachód (M44, 2).

Uważaj, bo w nowym pomieszczeniu znajduje się mnóstwo pułapek - Dragon Age Początek: Natura bestii (2) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Uważaj, bo w nowym pomieszczeniu znajduje się mnóstwo pułapek. Ponadto tuż po tym jak zbliżysz się do centralnej części pomieszczenia (M44, 3) w ruinach pojawi się smok . Dobrym pomysłem byłaby walka z bestią w korytarzu lub w jednym z wcześniejszych pomieszczeń, tak by uniknąć wejścia na jakąś pułapkę. Przez cały czas dbaj o stan zdrowia członków drużyny i w miarę możliwości nie pozwalaj smokowi na zbyt częste ich ogłuszanie. Po wygranej bitwie koniecznie zbadaj znajdujący się w tym samym pomieszczeniu smoczy skarbiec (M44, 4), gdyż skrywa on mnóstwo cennych rzeczy. Możesz już wybrać przejście prowadzące do [Las Brecilian - Niższy poziom ruin ] (M44, 5).

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Dragon Age: Origins

3 listopada 2009

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2024-06-28
14:24

Rysior77 Junior

witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??

Komentarz: Rysior77
2021-02-27
20:41

Cycu0 Junior

.

Komentarz: Cycu0
2018-11-18
23:35

JPKaliski Junior

😡

HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?

Komentarz: JPKaliski
2018-10-09
13:02

krzemion Junior

1

Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.

Komentarz: krzemion
2015-02-09
15:42

zanonimizowany1070168 Junior

Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .

Komentarz: zanonimizowany1070168
2014-10-23
00:11

yadin Legend

yadin

Schronienie jest najtrudniejsze.

Komentarz: yadin
2014-07-04
17:06

zanonimizowany999561 Junior

Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .

Komentarz: zanonimizowany999561
2014-06-30
12:59

zanonimizowany1010455 Junior

Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?

Komentarz: zanonimizowany1010455
2013-12-06
20:29

zanonimizowany960293 Junior

😜

Gdzie ta Wielebna Matka? :P

Komentarz: zanonimizowany960293
2013-01-25
11:18

ensi33 Junior

Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam

Komentarz: ensi33
2013-01-25
10:49

ensi33 Junior

Przerzedłam całą grę kilka razy, zawsze inną postacią, jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości piszcie na mój numer gg : 2230469 . Pozdrawiam ;)

Komentarz: ensi33
2011-06-22
21:55

zanonimizowany796233 Junior

😊

mam pytanie bo zachuja wafla nie moge sie dowiedzieć co mam zrobic po uleczenia Arla jak możecie to podalibyście mi gdzie sie mam udac aby zawrzeć nowe sojusze mam już w orzamaże i Redclif <z góry dzieks za odp
:-)

Komentarz: zanonimizowany796233
2011-01-13
20:46

zanonimizowany774192 Junior

A ja mam mianowicie taki problem nie wiem jak wykonać kilka zadań np.
Martwa Kasta
Rozdarty na strzępy
Niedola zerlindy (tu akurat nie moge przekonać jej ojca a sprytu mam z 30)
Zabójca twego brata (tu akurat nie mogę znaleźć tych gości co ich trzeba zabić)
I korespondencje u Interrupta
Jeśli mógł by mi ktoś powiedzieć jak przejść którąś z tych misji będę bardzo wdzięczny z góry dziękuję

Komentarz: zanonimizowany774192
2010-09-09
22:09

redan Generał

redan

wokół cokołu z 4 twarzami są 4 małe kowadła, przy których pojawiają się duchy. po zabiciu ducha musisz uderzyć w kowadło, przy którym zabiłeś ducha. po zabiciu każdego kolejnego ducha i uderzeniu w kowadło, cokół z twarzami się obraca. zabicie pierwszego ducha, powoduje, że dana kamienna twarz zaczyna krwawić. po zabiciu drugiego wybucha. tak należny postąpić dla każdej twarzy z cokołu - daje to w sumie minimum 8 duchów do zabicia.

najlepiej skupić się na walce z jednym duchem, bo po zabiciu jednego i uderzeniu w kowadło reszta duchów znika i pojawia się "nowy zestaw" 4 duchów

Komentarz: redan
2010-09-09
21:59

zanonimizowany752235 Junior

witam mam dylemat a to dlatego że nie posiadam poradnika a mam do przejscia kowadło pustki .NAPARZAM TE DUCHY I POJAWIAJĄ SIĘ NOWE I TAK CAŁY CZAS

Komentarz: zanonimizowany752235
2010-07-19
12:28

Hrabia7 Legionista

Mam pytanie kupiłem tą grę u was w sklepie czyli mogę pobrać za darmo ten poradnik i atlas świata. Tylko że nie wiem jak pobrać ??

Komentarz: Hrabia7
2010-07-06
16:34

redan Generał

redan
😃

a tam, jak jest krasnolud w drużynie, to można go przerzucić na drugą stronę - nawet sam się o to prosi :)

em18 -> w podziemiach ciągle do przodu (rozstaje > taig ortana > okopy > kowadło)

Komentarz: redan
2010-07-06
16:33

zanonimizowany652620 Generał

[84] zgadzam się z tobą, gdyby nie filmik na yt to bym nie przeszedł :)

Komentarz: zanonimizowany652620
2010-07-06
16:13

Inhision Junior

Jedna z najtrudniejszych misji to ta z prochami Andrasty gdy trzeba zbudować most

Komentarz: Inhision
2010-07-05
15:55

zanonimizowany738644 Junior

😊

Ludzie mam kłopot nie moge znalezc drogi do kowadła pustki pomużcie!!!!!!!

Komentarz: zanonimizowany738644

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl