Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (2)
Aktualizacja:

Podejdź kawałek do przodu. W zależności od tego czy Genitivus Ci towarzyszy czy nie, brama prowadząca do świątyni zostanie otwarta automatycznie lub będziesz musiał skorzystać z przekazanego Ci niedawno klucza . Po znalezieniu się w środku (M61, 2) przystąp do atakowania przebywających w tym miejscu kultystów . Docelowo powinieneś przyczynić się do zabezpieczenia całej głównej sali.

Od głównej sali odchodzą cztery boczne korytarze i warto byłoby się zająć ich zbadaniem. W południowo-zachodnim narożniku oprócz odnalezienia ciała poszukiwacza przygód do zabezpieczenia będzie niewielkie pomieszczenie z kultystami . Z kolei w południowo-wschodnim narożniku natrafisz na zamknięte drzwi, a w bibliotece na cenne dokumenty. Północno-wschodni narożnik możesz na razie zignorować, gdyż jest to przejście do innej lokacji, które odblokujesz sobie w dalszej fazie rozgrywki.

Najwięcej niespodzianek czeka Cię w północno-zachodnim narożniku (M61, 5), a to dlatego, że są to sale kultystów. Na pierwszych wrogów wpadniesz tuż po otwarciu drzwi. Uważaj na Bronto (mini-boss) i następnie rozpraw się z łucznikami . Droga prowadząca do komnat kultystów jest usiana pułapkami, tak więc dobrym pomysłem byłoby skorzystanie z usług łotrzyka . Musisz być następnie gotowy do odparcia zmasowanego ataku sił wroga . W trakcie walk z obiema grupami kultystów skupiaj się na jak najszybszej neutralizacji magów .

Po zakończonych walkach zbadaj pomieszczenie najbardziej wysunięte na wschód. Musisz kliknąć na leżących na ziemi zakurzonych zwojach i podnieść klucz (M61, 7). Z przedmiotem tym powróć do głównej sali, gdzie w międzyczasie pojawią się nowi przeciwnicy . Po zlikwidowaniu wrogów wybierz się do sal znajdujących się w południowo-wschodnim narożniku świątyni. Użyj klucza do otwarcia mijanych wcześniej drzwi (M61, 8). W środku odnajdziesz kufer, którego zbadanie zaowocuje pozyskaniem klucza do głównej sali .

Możesz już udać się do jedynego niezbadanego przejścia, znajdującego się na północ od głównej sali (M61, 9). Użyj w tym miejscu pozyskanego przed chwilą klucza , tak by odblokować sobie dostęp do dalszej części świątyni. Widocznego w oddali maga dobrze byłoby zlikwidować z pomocą maga lub łucznika, a to dlatego, że po wejściu do nowej sali (M61, 10) będziesz musiał skupić całą swoją uwagę na wyeliminowaniu popielnych upiorów . Po zakończonej bitwie skorzystaj ze schodów i kliknij na koszu z węglami.

W kolejnym pomieszczeniu znajdują się nowi kultyści . Dobrze byłoby wywabiać ich do południowej sali, dzięki czemu w trakcie walk nie będziesz musiał się przejmować licznie rozlokowanymi pułapkami. Po zlikwidowaniu wrogów skieruj się na północ. W następnym pomieszczeniu czeka Cię bitwa z kultystami , jak również z mini-bossem - Popielnym upiorem (M61, 11). Zabicie bestii wyjątkowo nie warto sobie zostawiać na sam koniec.
- Dragon Age: Początek - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
- Dragon Age Początek: Questy główne
- Dragon Age Początek: Lothering i Trakt Imperialny
- Dragon Age Początek: Arl Redcliffe (1)
- Dragon Age Początek: Arl Redcliffe (2)
- Dragon Age Początek: Przerwany krąg (1)
- Dragon Age Początek: Przerwany krąg (2)
- Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (1)
- Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (2)
- Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (3)
- Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (4)
- Dragon Age Początek: Natura bestii (1)
- Dragon Age Początek: Natura bestii (2)
- Dragon Age Początek: Natura bestii (3)
- Dragon Age Początek: Natura bestii (4)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (1)
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (2)
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (3)
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (4)
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (5)
- Dragon Age Początek: Zbierz armię
- Dragon Age Początek: Zjazd możnych (1)
- Dragon Age Początek: Zjazd możnych (2)
- Dragon Age Początek: Ostateczna bitwa (1)
- Dragon Age Początek: Ostateczna bitwa (2)
- Dragon Age Początek: Ostateczna bitwa (3)
- Dragon Age Początek: Questy główne
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
Przerzedłam całą grę kilka razy, zawsze inną postacią, jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości piszcie na mój numer gg : 2230469 . Pozdrawiam ;)
mam pytanie bo zachuja wafla nie moge sie dowiedzieć co mam zrobic po uleczenia Arla jak możecie to podalibyście mi gdzie sie mam udac aby zawrzeć nowe sojusze mam już w orzamaże i Redclif <z góry dzieks za odp
:-)
A ja mam mianowicie taki problem nie wiem jak wykonać kilka zadań np.
Martwa Kasta
Rozdarty na strzępy
Niedola zerlindy (tu akurat nie moge przekonać jej ojca a sprytu mam z 30)
Zabójca twego brata (tu akurat nie mogę znaleźć tych gości co ich trzeba zabić)
I korespondencje u Interrupta
Jeśli mógł by mi ktoś powiedzieć jak przejść którąś z tych misji będę bardzo wdzięczny z góry dziękuję
wokół cokołu z 4 twarzami są 4 małe kowadła, przy których pojawiają się duchy. po zabiciu ducha musisz uderzyć w kowadło, przy którym zabiłeś ducha. po zabiciu każdego kolejnego ducha i uderzeniu w kowadło, cokół z twarzami się obraca. zabicie pierwszego ducha, powoduje, że dana kamienna twarz zaczyna krwawić. po zabiciu drugiego wybucha. tak należny postąpić dla każdej twarzy z cokołu - daje to w sumie minimum 8 duchów do zabicia.
najlepiej skupić się na walce z jednym duchem, bo po zabiciu jednego i uderzeniu w kowadło reszta duchów znika i pojawia się "nowy zestaw" 4 duchów
witam mam dylemat a to dlatego że nie posiadam poradnika a mam do przejscia kowadło pustki .NAPARZAM TE DUCHY I POJAWIAJĄ SIĘ NOWE I TAK CAŁY CZAS
Mam pytanie kupiłem tą grę u was w sklepie czyli mogę pobrać za darmo ten poradnik i atlas świata. Tylko że nie wiem jak pobrać ??
a tam, jak jest krasnolud w drużynie, to można go przerzucić na drugą stronę - nawet sam się o to prosi :)
em18 -> w podziemiach ciągle do przodu (rozstaje > taig ortana > okopy > kowadło)
[84] zgadzam się z tobą, gdyby nie filmik na yt to bym nie przeszedł :)
Jedna z najtrudniejszych misji to ta z prochami Andrasty gdy trzeba zbudować most
Ludzie mam kłopot nie moge znalezc drogi do kowadła pustki pomużcie!!!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
