Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (2)
Aktualizacja:

Podejdź kawałek do przodu. W zależności od tego czy Genitivus Ci towarzyszy czy nie, brama prowadząca do świątyni zostanie otwarta automatycznie lub będziesz musiał skorzystać z przekazanego Ci niedawno klucza . Po znalezieniu się w środku (M61, 2) przystąp do atakowania przebywających w tym miejscu kultystów . Docelowo powinieneś przyczynić się do zabezpieczenia całej głównej sali.

Od głównej sali odchodzą cztery boczne korytarze i warto byłoby się zająć ich zbadaniem. W południowo-zachodnim narożniku oprócz odnalezienia ciała poszukiwacza przygód do zabezpieczenia będzie niewielkie pomieszczenie z kultystami . Z kolei w południowo-wschodnim narożniku natrafisz na zamknięte drzwi, a w bibliotece na cenne dokumenty. Północno-wschodni narożnik możesz na razie zignorować, gdyż jest to przejście do innej lokacji, które odblokujesz sobie w dalszej fazie rozgrywki.

Najwięcej niespodzianek czeka Cię w północno-zachodnim narożniku (M61, 5), a to dlatego, że są to sale kultystów. Na pierwszych wrogów wpadniesz tuż po otwarciu drzwi. Uważaj na Bronto (mini-boss) i następnie rozpraw się z łucznikami . Droga prowadząca do komnat kultystów jest usiana pułapkami, tak więc dobrym pomysłem byłoby skorzystanie z usług łotrzyka . Musisz być następnie gotowy do odparcia zmasowanego ataku sił wroga . W trakcie walk z obiema grupami kultystów skupiaj się na jak najszybszej neutralizacji magów .

Po zakończonych walkach zbadaj pomieszczenie najbardziej wysunięte na wschód. Musisz kliknąć na leżących na ziemi zakurzonych zwojach i podnieść klucz (M61, 7). Z przedmiotem tym powróć do głównej sali, gdzie w międzyczasie pojawią się nowi przeciwnicy . Po zlikwidowaniu wrogów wybierz się do sal znajdujących się w południowo-wschodnim narożniku świątyni. Użyj klucza do otwarcia mijanych wcześniej drzwi (M61, 8). W środku odnajdziesz kufer, którego zbadanie zaowocuje pozyskaniem klucza do głównej sali .

Możesz już udać się do jedynego niezbadanego przejścia, znajdującego się na północ od głównej sali (M61, 9). Użyj w tym miejscu pozyskanego przed chwilą klucza , tak by odblokować sobie dostęp do dalszej części świątyni. Widocznego w oddali maga dobrze byłoby zlikwidować z pomocą maga lub łucznika, a to dlatego, że po wejściu do nowej sali (M61, 10) będziesz musiał skupić całą swoją uwagę na wyeliminowaniu popielnych upiorów . Po zakończonej bitwie skorzystaj ze schodów i kliknij na koszu z węglami.

W kolejnym pomieszczeniu znajdują się nowi kultyści . Dobrze byłoby wywabiać ich do południowej sali, dzięki czemu w trakcie walk nie będziesz musiał się przejmować licznie rozlokowanymi pułapkami. Po zlikwidowaniu wrogów skieruj się na północ. W następnym pomieszczeniu czeka Cię bitwa z kultystami , jak również z mini-bossem - Popielnym upiorem (M61, 11). Zabicie bestii wyjątkowo nie warto sobie zostawiać na sam koniec.
0
- Dragon Age: Początek - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
- Dragon Age Początek: Questy główne
- Dragon Age Początek: Lothering i Trakt Imperialny
- Dragon Age Początek: Arl Redcliffe (1)
- Dragon Age Początek: Arl Redcliffe (2)
- Dragon Age Początek: Przerwany krąg (1)
- Dragon Age Początek: Przerwany krąg (2)
- Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (1)
- Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (2)
- Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (3)
- Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (4)
- Dragon Age Początek: Natura bestii (1)
- Dragon Age Początek: Natura bestii (2)
- Dragon Age Początek: Natura bestii (3)
- Dragon Age Początek: Natura bestii (4)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (1)
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (2)
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (3)
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (4)
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (5)
- Dragon Age Początek: Zbierz armię
- Dragon Age Początek: Zjazd możnych (1)
- Dragon Age Początek: Zjazd możnych (2)
- Dragon Age Początek: Ostateczna bitwa (1)
- Dragon Age Początek: Ostateczna bitwa (2)
- Dragon Age Początek: Ostateczna bitwa (3)
- Dragon Age Początek: Questy główne
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ensi33 Junior
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
zanonimizowany960293 Junior
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
zanonimizowany1010455 Junior
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
zanonimizowany999561 Junior
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
zanonimizowany1070168 Junior
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
krzemion Junior
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
JPKaliski Junior
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Rysior77 Junior
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
