Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (2)
Aktualizacja:

Ruszaj prosto (M57, 1). Niestety na głównej ścieżce nie pozostaniesz zbyt długo, bo już wkrótce zmuszony zostaniesz do wybrania bocznego korytarza. W trakcie eksploracji tej lokacji będziesz walczył w głównej mierze z różnymi odmianami pająków . Za każdym razem gdy rozpoczniesz nową potyczkę pozostań w tym samym miejscu do momentu pokonania wszystkich pająków, tak by zapobiec pojawieniu się kolejnych potworów. Dobrze byłoby też mieć w gotowości czary i mikstury pomocne w leczeniu skutków trucizny i innych efektów ubocznych.

Po drodze będziesz świadkiem dwóch bitew (M57, 2) pomiędzy pająkami oraz potworami , z którymi walczyłeś do tej pory. Do walk tych może dołączać, aczkolwiek radziłbym atakować wrogów z dużej odległości i na przemian wybierać cele tak by zbytnio nie osłabić żadnej strony konfliktu. Przemawia za tym to, że zwycięstwo danej strony spowodowałoby, że potwory z braku celów rzuciłyby się na członków Twojej drużyny.

Kieruj się stopniowo na północ, ale już wkrótce skręcisz na zachód. Po dłuższej wędrówce wyjdziesz z ciasnych jaskiń, trafiając do ogromnego podziemnego kompleksu (M57, 3). W okolicy natrafisz na duchy krasnoludów i warto przystąpić do ich eliminacji. Na szczęście duchy są równie podatne na standardowe ataki, co napotykane do tej pory bestie. Za każdym razem uważaj na towarzyszące duchom golemy , eliminując je w pierwszej kolejności i uważając na najpotężniejsze ataki kamiennych stworów.

Przesuwaj się w dalszym ciągu na zachód i uważaj na pająki , które mogą pojawić się nieopodal uciekającego Rucka . Do kolejnej sekcji tej lokacji prowadzą dwa duże mosty (M57, 7). Każdy z mostów okupowany jest przez duchy i jednego golema , tak więc wybór przejścia nie odgrywa zbyt dużej roli. Po znalezieniu się na drugim brzegu rozpraw się z pozostałymi duchami. Jedyna dostępna ścieżka prowadzi na zachód, aczkolwiek po kilkunastosekundowym przemarszu skręcisz na północny-wschód.

Zbliżasz się do powoli do miejsca rozegrania walki z bossem tej lokacji (M57, 8), tak więc dobrym pomysłem byłoby zapisanie stanu gry. Po dotarciu do nowej jaskini zacznij od wyeliminowania widocznych przeciwników, nie zbliżając się zbytnio do miejsca odnalezienia dziennika Brandy. Uważaj na nowych emisariuszy , jak również na dość licznie występujące pająki .

Przy próbie zbliżenia się do dziennika (M57, 9) w jaskini pojawi się pełniąca rolę pełnoprawnego bossa Zarażona królowa pająków . Skup wysiłki całej drużyny na zadawaniu temu pająkowi obrażeń. Ważne jest też to żeby wcześniej zabezpieczyć teren, dzięki czemu początkowo nie będziesz przez nikogo innego nękany. Walka ta podzielona jest na kilka faz. Za każdym razem boss będzie uciekał, zmuszając Cię do likwidowania słabszych jednostek . Po ich wyeliminowaniu powracaj do atakowania królowej i walcz tak długo aż zostanie pokonana. W trakcie tej bitwy nie zapomnij o leczeniu członków drużyny (także z trucizn).
0
- Dragon Age: Początek - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
- Dragon Age Początek: Questy - Orzammar
- Dragon Age Początek: Odnajdź sekretarza Banderola
- Dragon Age Początek: Vartag Gavorn, Dulin Forender
- Dragon Age Początek: Zaginiony bryłkowiec
- Dragon Age Początek: Nietypowa uczona
- Dragon Age Początek: Nadzieja matki
- Dragon Age Początek: Pieśń w głębinach
- Dragon Age Początek: Drogocenne metale
- Dragon Age Początek: Niedola Zerlindy
- Dragon Age Początek: Złodziej w domu nauki
- Dragon Age Początek: Utracone wspomnienia
- Dragon Age Początek: Książęca łaska - pierwsze zadanie
- Dragon Age Początek: Zaufanie lorda - pierwsze zadanie
- Dragon Age Początek: Książęca łaska - drugie zadanie
- Dragon Age Początek: Zaufanie lorda - drugie zadanie
- Dragon Age Początek: Kryjówka Jarvii
- Dragon Age Początek: Egzotyczne metody
- Dragon Age Początek: Kowadło pustki
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (1)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (2)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (3)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (4)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu (5)
- Dragon Age Początek: Schowek Jammera
- Dragon Age Początek: Martwa kasta
- Dragon Age Początek: Spis golemów
- Dragon Age Początek: Rozdarty na strzępy
- Dragon Age Początek: Powierzchniowiec godzien podziwu
- Dragon Age Początek: Klucz do bram miasta
- Dragon Age Początek: Skrytka Tułaczy
- Dragon Age Początek: Questy - Orzammar
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ensi33 Junior
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
zanonimizowany960293 Junior
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
zanonimizowany1010455 Junior
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
zanonimizowany999561 Junior
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
zanonimizowany1070168 Junior
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
krzemion Junior
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
JPKaliski Junior
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Rysior77 Junior
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
