Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (4)
Aktualizacja:
ZABEZPIECZENIE STREFY ROZDARTY MAG:

W trakcie przemierzania tej lokacji (M39, 1) będziesz wpadał głównie na wrogich magów . Do eliminacji mniejszych grup możesz używać opcji ataku z zaskoczenia, aczkolwiek prędzej czy później konieczne okaże się stosowanie ataków ogniowych w wykonaniu płonącego człowieka. W miarę możliwości celuj w skupiska wrogów, bo wszystkie Twoje akcje będą zaklęciami o działaniu obszarowym. Po dotarciu do płonącego przejścia (M39, 4) upewnij się, że przeistoczyłeś się w płonącego człowieka. Napotkane po drodze demony szału możesz zaatakować lub zignorować.

W dwóch kolejnych pomieszczeniach czekają Cię walki z kolejnymi grupkami magów , tak więc dobrym pomysłem byłoby pozostanie w ciele płonącego człowieka. Docelowo musisz przebić się do schodów (M39, 5). Po dotarciu w nowe miejsce (M39, 6) zacznij korzystać z kul ognia, tak by pokonać obecnych tu wrogów , wliczając potężne golemy . Nie pozwól potworom zbytnio zbliżyć się do głównej postaci i uważaj na ciskane przez golemy głazy.

Po pokonaniu wszystkich wrogów porozmawiaj z Przeklętym śniącym (M39, 6), przez którego nagrodzony zostaniesz odblokowaniem możliwości przeistaczania się w golema. Radzę od razu dokonać przemiany. Skorzystaj z pobliskich schodów (M39, 7) i przystąp do walk z kolejnymi przeciwnikami . Grzmotnięcia używaj w stosunku do golemów, a pozostałych dwóch ataków do zadawania jednoczesnych obrażeń kilku stojącym obok siebie wrogom. Po wygranej potyczce podejdź do masywnych drzwi (M39, 8) i je zniszcz, co odblokuje Ci dalsze przejście.

Rozpraw się szybko z kapłanami i ruszaj prosto. Wokół Ciebie znajdują się trzy duże pomieszczenia z golemami i skarbami, lecz w celu dotarcia do głównego demona tego obszaru musisz cały czas kierować się na południe. Zniszcz kolejne masywne drzwi (M39, 11), pozbądź się tajemnej zmory i udaj się do pomieszczenia, w którym czeka już na Ciebie Slavren (M39, 14). W trakcie tej potyczki możesz spokojnie pozostać w ciele golema. Odpalaj na przemian wszystkie dostępne ataki, a boss dość szybko zginie. Możesz już użyć piedestału Pustki żeby przenieść się w inne miejsce.
KOSZMARY CZŁONKÓW DRUŻYNY:

W zależności od tego kogo wybrałeś do drużyny poszczególne koszmary będą się nieco różniły, niemniej wspólnym czynnikiem będzie to, że każdą z odwiedzanych w koszmarze osób trzeba będzie przekonać do opuszczenia złowrogiego miejsca. Na szczęście będzie to możliwe bez konieczności wykazania się zastraszaniem czy perswazją, niemniej całość zawsze sprowadzi się do krótkiej walki z demonami . Uratuj w ten sposób wszystkich trzech członków drużyny, dzięki czemu zagwarantujesz sobie ich uczestnictwo w końcowej batalii.
OSTATECZNE STARCIE Z DEMONEM GNUŚNOŚCI:
![Upewnij się, że uratowałeś sojuszników i że pokonałeś wszystkich pięć demonów, a następnie wybierz z listy lokacji [Wewnętrzne sanktuarium ] (M40, 1) - Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (4) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/932/84923656.jpg)
Upewnij się, że uratowałeś sojuszników i że pokonałeś wszystkich pięć demonów, a następnie wybierz z listy lokacji [Wewnętrzne sanktuarium ] (M40, 1). Przemówienie demona będzie krótsze od spodziewanego, dzięki czemu od razu przystąpisz do walki (M40, 2). Generalnie w trakcie tej bitwy możesz wybrać każdą spośród odblokowanych wcześniej przemian, naturalnie z wyłączeniem myszy. Ja korzystałem głównie z usług golema, ale pomocne może się też okazać skorzystanie z lodowych czarów ducha czy ognistych płonącego człowieka.

Nie sugeruj się paskiem zdrowia demona , bo za każdym razem gdy go wyczerpiesz bestia odrodzi się w nieco innej postaci. Nie przestawaj atakować potwora i nie zapominaj o tym żeby dbać o stan zdrowia tych członków drużyny, którzy nie posiedli zdolności przemiany. Boss w końcu nie będzie już zdolny do dalszych przemian, w rezultacie czego go pokonasz. Quest ten zakończy się dłuższą rozmową z Niallem , po czym powrócisz do strefy [Wieża Kręgu ] (M34, 7) i do wykonywania questu Przerwany krąg.
0
- Dragon Age: Początek - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
- Dragon Age Początek: Questy główne
- Dragon Age Początek: Lothering i Trakt Imperialny
- Dragon Age Początek: Arl Redcliffe (1)
- Dragon Age Początek: Arl Redcliffe (2)
- Dragon Age Początek: Przerwany krąg (1)
- Dragon Age Początek: Przerwany krąg (2)
- Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (1)
- Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (2)
- Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (3)
- Dragon Age Początek: Zagubiony w snach (4)
- Dragon Age Początek: Natura bestii (1)
- Dragon Age Początek: Natura bestii (2)
- Dragon Age Początek: Natura bestii (3)
- Dragon Age Początek: Natura bestii (4)
- Dragon Age Początek: Patronka swego rodu
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (1)
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (2)
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (3)
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (4)
- Dragon Age Początek: Urna Świętych Prochów (5)
- Dragon Age Początek: Zbierz armię
- Dragon Age Początek: Zjazd możnych (1)
- Dragon Age Początek: Zjazd możnych (2)
- Dragon Age Początek: Ostateczna bitwa (1)
- Dragon Age Początek: Ostateczna bitwa (2)
- Dragon Age Początek: Ostateczna bitwa (3)
- Dragon Age Początek: Questy główne
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ensi33 Junior
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
zanonimizowany960293 Junior
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
zanonimizowany1010455 Junior
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
zanonimizowany999561 Junior
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
zanonimizowany1070168 Junior
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
krzemion Junior
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
JPKaliski Junior
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Rysior77 Junior
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
