Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim)
Aktualizacja:
Czyhający w mroku
Zleceniodawca: Sir Otto [Denerim - Elfie obcowisko ]

Opis: Na niewidomego Sir Otto wpadniesz w północno-wschodniej części obcowiska (M66, 5) i możesz mu zaoferować pomoc w dotarciu do źródła tutejszego zła. Pierwsza część tego questu polega na porozmawianiu z obłąkaną żebraczką (M66, 6), na którą wpadniesz na zachód od domu Valendriana. Porozmawiaj z elfką, wypytując ją o jej babcię oraz o złych ludzi.

Kolejny trop odnajdziesz na południowy-wschód od domu Cyriana. Musisz mianowicie zbadać rozkładające się zwłoki psa (M66, 7). Po dokonaniu obserwacji powróć do Sir Otto (M66, 5) i zdaj mu raport. Możesz już biec za templariuszem do drzwi prowadzących do [Denerim - Elfie obcowisko - Opuszczony sierociniec ] (M66, 8). Po dotarciu na miejsce (M67, 1) dobrze będzie zapisać stan gry, bo dość łatwo będzie można zaprzepaścić to zadanie.

W trakcie eksploracji sierocińca największym problemem będzie utrzymanie Otto przy życiu. Nie sprawujesz nad nim żadnej kontroli, nie możesz go leczyć, a Sir Otto będzie pchał się do walk, przez co może łatwo zginąć. Najlepszym rozwiązaniem jest wyłączenie opcji automatycznego podążania reszty drużyny za głównym bohaterem i zamykanie drzwi przed nosem Otto celem utrzymywania go w jednym z poprzednich pomieszczeń. Niezbyt to kulturalna metoda, ale pomoże Ci w większości sytuacji (poza walkami z bossami). Ruszaj prosto, ignorując pierwszego ducha .

Na wrogów wpadniesz po dotarciu do dłuższego korytarza (M67, 2) i będą to wściekłe psy obronne , który wypadną z dwóch bocznych pomieszczeń. Radzę się tu pilnować, bo stwory te będą zadawały większe obrażenia od napotykanych do tej pory ogarów mabari. W kolejnym pomieszczeniu zaatakuje Cię mini-boss (M67, 3) - duch udręczonej kobiety . Otocz potwora całą drużyną i się go szybko pozbądź.

W kolejnym pomieszczeniu czekają Cię walki z nowymi duchami , wśród których nie zabraknie mini-bossa. Zadanie możesz sobie ułatwić stając w przejściu, ale i tak zwycięstwo przyjdzie z łatwością. Przygotuj się do walki z bossem (M67, 4), w której Sir Otto siłą rzeczy będzie musiał wziąć udział. Gdy tylko zakończy się cut-scenka z jego udziałem zacznij atakować Demona . Musisz jak najszybciej pozbyć się tego potwora, bo wkrótce zjawią się tu kolejne.

Teraz będą się tu pojawiały pomniejsze cienie i największym problemem będzie ich duża ilość. Za każdym razem skupiaj się na likwidowaniu tych demonów, które atakują Sir Otto . Wykorzystuj najlepsze umiejętności tak by się ich jak najszybciej pozbyć. Po zakończonych walkach wysłuchaj nowej rozmowy i tym razem skieruj się na północ (M67, 5). Nie zapomnij zamknąć Otto w pomieszczeniu, w którym walczyłeś przed chwilą z potworami.

Po drodze będziesz musiał sobie radzić z dużymi grupkami duchów oraz cieni , tak więc nie radziłbym się zbytnio śpieszyć. Za każdym razem umiejętnie rozstawiaj członków swojej drużyny i stopniowo zabezpieczaj kolejne pomieszczenia. W końcówce przemarszu (M67, 6) wpadniesz tez na plugawce , które będą eksplodowały w momencie śmierci. Dobrym pomysłem byłoby więc przygotowanie zaklęć i przedmiotów zwiększających odporność na ogień, co dodatkowo przybierze na znaczeniu już za kilka chwil.

Po dotarciu do ostatniego pomieszczenia (M67, 7) do pokonania będzie standardowy mini-boss , lecz to jedynie wstęp. Sir Otto zostanie zamordowany, a Ty będziesz musiał stawić czoła pełnoprawnemu bossowi . W trakcie walki z głównym demonem dbaj o stan zdrowia swoich sojuszników i postaraj się zadać mu jak najwięcej obrażeń zanim pojawią się inne stwory . Po ich przybyciu mimo wszystko radziłbym nadal atakować bossa. Quest ten dobiegnie końca po tym jak rozprawisz się ze wszystkimi potworami. Nie omieszkaj skorzystać z okazji do wypełnienia nowego questu - Głosy.
0
- Dragon Age: Początek - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
- Dragon Age Początek: Questy - Denerim
- Dragon Age Początek: Perły przed wieprze (Denerim)
- Dragon Age Początek: Nakaz honoru (Denerim)
- Dragon Age Początek: Sprawiedliwość zaułków (Denerim)
- Dragon Age Początek: Ostatnia prośba (Denerim)
- Dragon Age Początek: Próba Kruków (Denerim)
- Dragon Age Początek: Czerwone Wiosła (Denerim)
- Dragon Age Początek: Zapomniane wersety (Denerim)
- Dragon Age Początek: Pancerz ze smoczych łusek (Denerim)
- Dragon Age Początek: Zbroja ze smoczej łuski (Denerim)
- Dragon Age Początek: Wolny (Denerim)
- Dragon Age Początek: Ratunek dla królowej (1) (Denerim)
- Dragon Age Początek: Ratunek dla królowej (2) (Denerim)
- Dragon Age Początek: Udręczony szlachcic (Denerim)
- Dragon Age Początek: Zaginiony w akcji (Denerim)
- Dragon Age Początek: Zaginiony templariusz (Denerim)
- Dragon Age Początek: W niewoli! (Denerim)
- Dragon Age Początek: Wzburzenie w obcowisku (Denerim)
- Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim)
- Dragon Age Początek: Głosy (Denerim)
- Dragon Age Początek: Prośba Fazzila (Denerim)
- Dragon Age Początek: Fala przestępstw (1) (Denerim)
- Dragon Age Początek: Fala przestępstw (2) (Denerim)
- Dragon Age Początek: Przyjaciele Rudej Jenny (Denerim)
- Dragon Age Początek: Questy - Denerim
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ensi33 Junior
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
zanonimizowany960293 Junior
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
zanonimizowany1010455 Junior
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
zanonimizowany999561 Junior
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
zanonimizowany1070168 Junior
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
krzemion Junior
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
JPKaliski Junior
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Rysior77 Junior
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
