Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Czyhający w mroku

Zleceniodawca: Sir Otto [Denerim - Elfie obcowisko ]

Opis: Na niewidomego Sir Otto wpadniesz w północno-wschodniej części obcowiska (M66, 5) i możesz mu zaoferować pomoc w dotarciu do źródła tutejszego zła - Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Opis: Na niewidomego Sir Otto wpadniesz w północno-wschodniej części obcowiska (M66, 5) i możesz mu zaoferować pomoc w dotarciu do źródła tutejszego zła. Pierwsza część tego questu polega na porozmawianiu z obłąkaną żebraczką (M66, 6), na którą wpadniesz na zachód od domu Valendriana. Porozmawiaj z elfką, wypytując ją o jej babcię oraz o złych ludzi.

Kolejny trop odnajdziesz na południowy-wschód od domu Cyriana - Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Kolejny trop odnajdziesz na południowy-wschód od domu Cyriana. Musisz mianowicie zbadać rozkładające się zwłoki psa (M66, 7). Po dokonaniu obserwacji powróć do Sir Otto (M66, 5) i zdaj mu raport. Możesz już biec za templariuszem do drzwi prowadzących do [Denerim - Elfie obcowisko - Opuszczony sierociniec ] (M66, 8). Po dotarciu na miejsce (M67, 1) dobrze będzie zapisać stan gry, bo dość łatwo będzie można zaprzepaścić to zadanie.

W trakcie eksploracji sierocińca największym problemem będzie utrzymanie Otto przy życiu - Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

W trakcie eksploracji sierocińca największym problemem będzie utrzymanie Otto przy życiu. Nie sprawujesz nad nim żadnej kontroli, nie możesz go leczyć, a Sir Otto będzie pchał się do walk, przez co może łatwo zginąć. Najlepszym rozwiązaniem jest wyłączenie opcji automatycznego podążania reszty drużyny za głównym bohaterem i zamykanie drzwi przed nosem Otto celem utrzymywania go w jednym z poprzednich pomieszczeń. Niezbyt to kulturalna metoda, ale pomoże Ci w większości sytuacji (poza walkami z bossami). Ruszaj prosto, ignorując pierwszego ducha .

Na wrogów wpadniesz po dotarciu do dłuższego korytarza (M67, 2) i będą to wściekłe psy obronne , który wypadną z dwóch bocznych pomieszczeń - Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Na wrogów wpadniesz po dotarciu do dłuższego korytarza (M67, 2) i będą to wściekłe psy obronne , który wypadną z dwóch bocznych pomieszczeń. Radzę się tu pilnować, bo stwory te będą zadawały większe obrażenia od napotykanych do tej pory ogarów mabari. W kolejnym pomieszczeniu zaatakuje Cię mini-boss (M67, 3) - duch udręczonej kobiety . Otocz potwora całą drużyną i się go szybko pozbądź.

W kolejnym pomieszczeniu czekają Cię walki z nowymi duchami , wśród których nie zabraknie mini-bossa - Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu czekają Cię walki z nowymi duchami , wśród których nie zabraknie mini-bossa. Zadanie możesz sobie ułatwić stając w przejściu, ale i tak zwycięstwo przyjdzie z łatwością. Przygotuj się do walki z bossem (M67, 4), w której Sir Otto siłą rzeczy będzie musiał wziąć udział. Gdy tylko zakończy się cut-scenka z jego udziałem zacznij atakować Demona . Musisz jak najszybciej pozbyć się tego potwora, bo wkrótce zjawią się tu kolejne.

Teraz będą się tu pojawiały pomniejsze cienie i największym problemem będzie ich duża ilość - Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Teraz będą się tu pojawiały pomniejsze cienie i największym problemem będzie ich duża ilość. Za każdym razem skupiaj się na likwidowaniu tych demonów, które atakują Sir Otto . Wykorzystuj najlepsze umiejętności tak by się ich jak najszybciej pozbyć. Po zakończonych walkach wysłuchaj nowej rozmowy i tym razem skieruj się na północ (M67, 5). Nie zapomnij zamknąć Otto w pomieszczeniu, w którym walczyłeś przed chwilą z potworami.

Po drodze będziesz musiał sobie radzić z dużymi grupkami duchów oraz cieni , tak więc nie radziłbym się zbytnio śpieszyć - Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Po drodze będziesz musiał sobie radzić z dużymi grupkami duchów oraz cieni , tak więc nie radziłbym się zbytnio śpieszyć. Za każdym razem umiejętnie rozstawiaj członków swojej drużyny i stopniowo zabezpieczaj kolejne pomieszczenia. W końcówce przemarszu (M67, 6) wpadniesz tez na plugawce , które będą eksplodowały w momencie śmierci. Dobrym pomysłem byłoby więc przygotowanie zaklęć i przedmiotów zwiększających odporność na ogień, co dodatkowo przybierze na znaczeniu już za kilka chwil.

Po dotarciu do ostatniego pomieszczenia (M67, 7) do pokonania będzie standardowy mini-boss , lecz to jedynie wstęp - Dragon Age Początek: Czyhający w mroku (Denerim) - Dragon Age: Początek - poradnik do gry

Po dotarciu do ostatniego pomieszczenia (M67, 7) do pokonania będzie standardowy mini-boss , lecz to jedynie wstęp. Sir Otto zostanie zamordowany, a Ty będziesz musiał stawić czoła pełnoprawnemu bossowi . W trakcie walki z głównym demonem dbaj o stan zdrowia swoich sojuszników i postaraj się zadać mu jak najwięcej obrażeń zanim pojawią się inne stwory . Po ich przybyciu mimo wszystko radziłbym nadal atakować bossa. Quest ten dobiegnie końca po tym jak rozprawisz się ze wszystkimi potworami. Nie omieszkaj skorzystać z okazji do wypełnienia nowego questu - Głosy.

Podobało się?

0

Dragon Age: Origins

3 listopada 2009

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2013-01-25
11:18

ensi33 Junior

Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam

Komentarz: ensi33
2013-12-06
20:29

zanonimizowany960293 Junior

😜

Gdzie ta Wielebna Matka? :P

Komentarz: zanonimizowany960293
2014-06-30
12:59

zanonimizowany1010455 Junior

Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?

Komentarz: zanonimizowany1010455
2014-07-04
17:06

zanonimizowany999561 Junior

Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .

Komentarz: zanonimizowany999561
2014-10-23
00:11

yadin Legend

yadin

Schronienie jest najtrudniejsze.

Komentarz: yadin
2015-02-09
15:42

zanonimizowany1070168 Junior

Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .

Komentarz: zanonimizowany1070168
2018-10-09
13:02

krzemion Junior

Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.

Komentarz: krzemion
2018-11-18
23:35

JPKaliski Junior

😡

HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?

Komentarz: JPKaliski
2021-02-27
20:41

Cycu0 Junior

.

Komentarz: Cycu0
2024-06-28
14:24

Rysior77 Junior

witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??

Komentarz: Rysior77

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl