Dragon Age Początek: Rzemiosło - Zielarstwo
Aktualizacja:
Rzemiosło - Zielarstwo
Pierwsza kolumna tabeli podaje pełną nazwę mikstury.
Druga kolumna zawiera podpowiedź gdzie można zakupić recepturę potrzebną do przygotowania danej mikstury.
Trzecia kolumna podaje wymóg odnośnie stopnia rozwinięcia umiejętności Zielarstwo: 1 - zielarstwo, 2 - Ulepszone zielarstwo, 3 - Ekspert zielarski, 4 - Mistrz zielarstwa.
Ostatnia czwarta kolumna wyszczególnia potrzebne składniki.
Nazwa mikstury | Miejsca zakupu receptury | Wymagania | Składniki |
Przysmak mabari | dostępna od razu | 1 | elfi korzeń x1, grzyb głębinowy x1 |
Słabsza mikstura z lyrium | dostępna od razu | 1 | sproszkowane lyrium x1, kolba x1 |
Słabszy okład leczniczy | dostępna od razu | 1 | elfi korzeń x1, kolba x1 |
Kadzidełko świadomości | Lothering (Barlin) Wieża Kręgu (Kwatermistrz) | 2 | sproszkowane lyrium x1, grzyb głębinowy x1, kolba x1, substancja destylująca x1 |
Maść kamienna | Denerim (Alarith) Ostagar (Kwatermistrz) | 2 | grzyb głębinowy x2, kolba x1, substancja destylująca x1 |
Mikstura z lyrium | Lothering (Barlin) Wieża Kręgu (Kwatermistrz) Wioska Azyl (Sklepikarz) | 2 | sproszkowane lyrium x2, kolba x1, substancja destylująca x1 |
Mniejszy zestaw do leczenia ran | Denerim (Barman) Lothering (Barlin) Orzammar (Figor) Ostagar (Kwatermistrz) Redcliffe (Lloyd) | 2 | elfi korzeń x2, grzyb głębinowy x2, substancja destylująca x1 |
Okład leczniczy | Denerim (Barman) Obóz Dalijczyków (Varathorn) Orzammar (Figor) Ostagar (Kwatermistrz) Redcliffe (Lloyd) | 2 | elfi korzeń x3, kolba x1, substancja destylująca x1 |
Podwójnie zapiekany przysmak mabari | Ostagar (Kwatermistrz) Redcliffe (Lloyd) | 2 | elfi korzeń x2, grzyb głębinowy x2 |
Maść szybkości | Denerim (Wyciszony właściciel) Góry Mroźnego Grzbietu (Faryn) | 3 | sproszkowane lyrium x2, grzyb głębinowy x2, kolba x1, substancja stężająca x1 |
Silniejsza mikstura z lyrium | Denerim (Wyciszony właściciel) Góry Mroźnego Grzbietu (Faryn) | 3 | sproszkowane lyrium x3, kolba x1, substancja destylująca x2, substancja stężająca x1 |
Silniejszy okład leczniczy | Denerim (Barman) Obóz Dalijczyków (Varathorn) Orzammar (Figor) | 3 | elfi korzeń x4, kolba x1, substancja destylująca x2, substancja stężająca x1 |
Słabsza maść lodowa | Góry Mroźnego Grzbietu (Faryn) Wioska Azyl (Sklepikarz) | 3 | lodoskała x1, kolba x1, substancja stężająca x1 |
Słabsza maść natury | Denerim (Alarith) Obóz Dalijczyków (Varathorn) | 3 | kamień życia x1, kolba x1, substancja stężająca x1 |
Słabszy balsam ciepła | Denerim (Alarith) Wieża Kręgu (Kwatermistrz) | 3 | ognisty kryształ x1, kolba x1, substancja stężająca x1 |
Słabszy balsam dla duszy | Obóz Dalijczyków (Varathorn) Wieża Kręgu (Kwatermistrz) | 3 | odłamek ducha x1, kolba x1, substancja stężająca x1 |
Słabszy eliksir uziemienia | Wioska Azyl (Sklepikarz) | 3 | ujarzmiona błyskawica x1, kolba x1, substancja stężająca x1 |
Zestaw do leczenia ran | Denerim (Barman) Wieża Kręgu (Kwatermistrz) | 3 | elfi korzeń x3, grzyb głębinowy x3, substancja destylująca x2, substancja stężająca x1 |
Odtruka na krasnoludzkie królobójstwo | otrzymanie receptury powiązane jest z questem Egzotyczne metody (Orzammar) | 4 | elfi korzeń x4, kamień życia x2, kolba x1, substancja stężająca x2 |
Potężna mikstura z lyrium | Denerim (Wyciszony właściciel) | 4 | sproszkowane lyrium x4, kolba x1, substancja destylująca x2, substancja stężająca x2 |
Potężny okład leczniczy | Obóz Dalijczyków (Varathorn) | 4 | elfi korzeń x5, kolba x1, substancja destylująca x2, substancja stężająca x2 |
Silniejsza maść lodowa | Denerim (Wyciszony właściciel) | 4 | lodoskała x2, kolba x1, substancja destylująca x1, substancja stężająca x2 |
Silniejsza maść natury | Obóz Dalijczyków (Varathorn) | 4 | kamień życia x2, kolba x1, substancja destylująca x1, substancja stężająca x2 |
Silniejszy balsam ciepła | Denerim (Wyciszony właściciel) | 4 | ognisty kryształ x2, kolba x1, substancja destylująca x1, substancja stężająca x2 |
Silniejszy balsam dla duszy | Obóz Dalijczyków (Varathorn) | 4 | odłamek ducha x2, kolba x1, substancja destylująca x1, substancja stężająca x2 |
Silniejszy eliksir uziemienia | Wioska Azyl (Sklepikarz) | 4 | ujarzmiona błyskawica x2, kolba x1, substancja destylująca x1, substancja stężająca x2 |
Większy zestaw do leczenia ran | Denerim (Alarith) | 4 | elfi korzeń x4, grzyb głębinowy x4, substancja destylująca x2, substancja stężająca x2 |
Komentarze czytelników
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
Przerzedłam całą grę kilka razy, zawsze inną postacią, jeżeli ktoś ma jakieś wątpliwości piszcie na mój numer gg : 2230469 . Pozdrawiam ;)
mam pytanie bo zachuja wafla nie moge sie dowiedzieć co mam zrobic po uleczenia Arla jak możecie to podalibyście mi gdzie sie mam udac aby zawrzeć nowe sojusze mam już w orzamaże i Redclif <z góry dzieks za odp
:-)
A ja mam mianowicie taki problem nie wiem jak wykonać kilka zadań np.
Martwa Kasta
Rozdarty na strzępy
Niedola zerlindy (tu akurat nie moge przekonać jej ojca a sprytu mam z 30)
Zabójca twego brata (tu akurat nie mogę znaleźć tych gości co ich trzeba zabić)
I korespondencje u Interrupta
Jeśli mógł by mi ktoś powiedzieć jak przejść którąś z tych misji będę bardzo wdzięczny z góry dziękuję
wokół cokołu z 4 twarzami są 4 małe kowadła, przy których pojawiają się duchy. po zabiciu ducha musisz uderzyć w kowadło, przy którym zabiłeś ducha. po zabiciu każdego kolejnego ducha i uderzeniu w kowadło, cokół z twarzami się obraca. zabicie pierwszego ducha, powoduje, że dana kamienna twarz zaczyna krwawić. po zabiciu drugiego wybucha. tak należny postąpić dla każdej twarzy z cokołu - daje to w sumie minimum 8 duchów do zabicia.
najlepiej skupić się na walce z jednym duchem, bo po zabiciu jednego i uderzeniu w kowadło reszta duchów znika i pojawia się "nowy zestaw" 4 duchów
witam mam dylemat a to dlatego że nie posiadam poradnika a mam do przejscia kowadło pustki .NAPARZAM TE DUCHY I POJAWIAJĄ SIĘ NOWE I TAK CAŁY CZAS
Mam pytanie kupiłem tą grę u was w sklepie czyli mogę pobrać za darmo ten poradnik i atlas świata. Tylko że nie wiem jak pobrać ??
a tam, jak jest krasnolud w drużynie, to można go przerzucić na drugą stronę - nawet sam się o to prosi :)
em18 -> w podziemiach ciągle do przodu (rozstaje > taig ortana > okopy > kowadło)
[84] zgadzam się z tobą, gdyby nie filmik na yt to bym nie przeszedł :)
Jedna z najtrudniejszych misji to ta z prochami Andrasty gdy trzeba zbudować most
Ludzie mam kłopot nie moge znalezc drogi do kowadła pustki pomużcie!!!!!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
