Dragon Age Początek: Dalijski elf - Obóz Dalijczyków (Prolog) - Zapomniane tajemnice Starożytnych
Aktualizacja:
Dalijski elf - Obóz Dalijczyków (Prolog)
Zapomniane tajemnice Starożytnych
Zleceniodawca: Tamlen [ Polana ]

Opis: Zacznij od przepytania trzech ludzi , na których natrafiłeś podczas patrolu z Tamlenem . W trakcie rozmowy dowiesz się, że mężczyznom udało się odnaleźć ruiny pilnowane przez potężną bestię, a na dowód tego odkrycia przekażą Ci elficki artefakt . Spotkanie to może zakończyć się na trzy sposoby. Możesz mianowicie wypuścić całą trójkę, zabić jedną osobę dla postrachu lub wszystkich wymordować. Nie będzie to miało wpływu na rozwój wydarzeń, bo zmieni jedynie kilka odpowiedzi Marethari w dalszej fazie gry.
![Znajdujesz się w [Polana ] (M1, 1) i musisz przemierzyć całą tę lokację w celu dotarcia do ruin, o których wspomniały zatrzymane osoby - Dragon Age Początek: Dalijski elf - Obóz Dalijczyków (Prolog) - Zapomniane tajemnice Starożytnych - Dragon Age: Początek - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/932/450076500.jpg)
Znajdujesz się w [Polana ] (M1, 1) i musisz przemierzyć całą tę lokację w celu dotarcia do ruin, o których wspomniały zatrzymane osoby. Po drodze zaatakuje Cię grupka wilków (M1, 2), których eliminacja powinna okazać się bardzo prosta. Radzę na bieżąco badać odnajdywane po drodze obiekty, między innymi martwą hallęi pieniek. Możesz też otwierać skrzynie, ale wymagane byłyby zdolności łotrzyka. Po dotarciu do ruin wysłuchaj krótkiego dialogu z Tamlenem i skieruj się do [Elfie ruiny ] (M1, 3).

W trakcie eksploracji ruin (M2, 1) będziesz musiał przemieszczać się cały czas na zachód. W dwóch miejscach dokonasz wyboru pomiędzy północnym a południowym przejściem (M2, 2). Obie drogi niczym się nie będą różniły, tak więc wybór ścieżki nie odegra nigdy ważnej roli. Po drodze będziesz natomiast wpadał na ogromne pająki . Pewnym utrudnieniem mogą być ich próby powalenia jednego z członków drużyny i w takich sytuacjach druga postać musi błyskawicznie reagować. Oprócz tego wpadniesz na kilka pułapek i jeśli grasz łotrzykiem to możesz próbować je rozbrajać.

Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym znajdziesz ciekawy posąg (M2, 3). Wysłuchaj krótkiego komentarza Tamlena i kontynuuj przeprawę. Przy próbie zbliżenia się do zachodnich drzwi uaktywni się nowa pułapka. Szybko wycofaj się z zatrutego obszaru i stojąc w bezpiecznym miejscu rozpraw się ze szkieletami , które się tu pojawią. Zregeneruj zdrowie i wejdź do nowego pomieszczenia (M2, 4), gdzie do pokonania będzie mini-boss - Bereskarn . Stosuj wszystkie dostępne ataki i nie zapominaj o możliwości leczenia postaci (wiele środków leczniczych odnajdziesz przy ciałach wrogów i w skrzyniach).
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Dragon Age: Początek - poradnik do gry
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
- Dragon Age Początek: Pochodzenie
- Dragon Age Początek: Dalijski elf - Obóz Dalijczyków (Prolog) - Zapomniane tajemnice Starożytnych
- Dragon Age Początek: Krasnolud plebejusz - Kurzowisko (Prolog) - Przychylność Berahta
- Dragon Age Początek: Krasnolud plebejusz - Dowód lojalności
- Dragon Age Początek: W niewoli
- Dragon Age Początek: Uroczysty dzień (1)
- Dragon Age Początek: Uroczysty dzień (2)
- Dragon Age Początek: Katorga
- Dragon Age Początek: Czarodziejka z Kręgu
- Dragon Age Początek: Więzy krwi i magii
- Dragon Age Początek: Szkodniki w magazynach
- Dragon Age Początek: Zadanie ojca
- Dragon Age Początek: Zamieszanie w spiżarni
- Dragon Age Początek: Uroczy Dairren
- Dragon Age Początek: Urocza Iona
- Dragon Age Początek: Zdrada Howe'a
- Dragon Age Początek: Skarbiec Couslandów
- Dragon Age Początek: Szlachecka uczta
- Dragon Age Początek: Szlachetna wyprawa
- Dragon Age Początek: Wygnanie
- Dragon Age Początek: Pochodzenie
- Dragon Age: Początek - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ensi33 Junior
Jeżeli ktoś by miał jakieś wątpliwości lub coś piszcie do mnie na gg 2230469, przeszłam całą grę kilka razy, zawsze inną klasą i rasą ;3 Pamiętam całą gre na pamięć . Pozdrawiam
zanonimizowany960293 Junior
Gdzie ta Wielebna Matka? :P
zanonimizowany1010455 Junior
Mam chyba błąd. Bo w Koszmarach to oni znikają ? CO ZROBIĆ ?
zanonimizowany999561 Junior
Miecz jest super , ale 1 uwaga , jeżeli ominęliście grób w Taigu Ortana to Boos w Okopach umarłych się nie pojawi i ostrza nie dropnie , trzeba kliknąć grób ubić boosa i wrócić do grobu , ile ja się na głowiłem i na biegałem ; ale warto było .
zanonimizowany1070168 Junior
Aby dostać sie do kowadła pustki trzeba minąć te głowy co znich wychodzą duchy . Te głowy zniszczyż na ciskając na duchowe kowadło i tak przez cały czas aż sie nie zniszczy . Potem dostaniesz korone dla króla (Behlena lub Harramonta ) od Brandy albo od Caridiana . No i co pomogłem :-) .
krzemion Junior
Nie rozumiem czemu autor poradnika nie zaleca inwestowania w siłę woli dla wojowników i łotrzyków. Im większa pula siły woli tym więcej wytrzymałości wojownika. Jeśli Sten ma włączone dwa tryby: potężne ciosy i niezłomność przy używaniu najcięższego pancerza to przy takim stanie rzeczy, pozostaje tylko połowa wytrzymałości do wykorzystania na inne talenty.
Siła woli jest atrybutem bardzo ważnym dla każdej klasy postaci, nie tylko maga.
JPKaliski Junior
HELP. Robię misje z urną świętych prochów wybrałem opcje dialogowe tak aby zniszczyć urnę i spotkałem na swojej drodze strażnika (pierwszego ucznia andrasty) on poddał mnie prubie i nie umiem przejść tej trzeciej kiedy się walczy z odbiciem swojej drużyny to jakaś makabra jest. To niby odbicie a morygan posiada zaklęcia które jej nie odblokowywałem i klepią mnie w 3s co to ma być??!! Ktoś wie jak to zrobić?
Rysior77 Junior
witam może to późno ale pytanie czy ma ktoś spolszczenie do twierdzy strażnika??
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
