Zaklęcia w Divinity Grzech Pierworodny | Crafting i Blacksmithing
Aktualizacja:
Zaklęcia
Zaklęcia w postaci zwojów i ksiąg są nieco bardziej wymagające. Podstawowe elementy to Pixie Dust, papier (Sheet of Paper/Parachment lub dowolny inny nawet zapisany, jeśli nie jest kluczowy fabularnie), oraz magiczne pióro (Quill / Quill & Ink Pot). Czary utworzone samodzielnie są losowe pod względem żywiołu oraz zaklęcia.
Składnik I | Składnik II | Produkt |
Knife / Dagger | Pillow | Feather |
Knife / Dagger | Feather | Quill (pióro do pisania) |
Quill | Ink Pot (kałamarz) | Quill & Ink Pot |
Quill & Ink Pot | Pixie Dust | Magical Quill & Ink Pot |
Wood Chips | Źródło wody / wiadro z wodą | Wood Mush (drewniana papka) |
Oven (piec) | Wood Mush | Paper (papier) |
Paper / Parachment etc. | Pixie Dust | Losowy Elemental Scroll (zwój żywiołów) |
Magical Quill & Ink Pot | Elemental Scroll żywiołu | Skill Scroll (zwój zaklęć) - zwój z losowym czarem z tego samego żywiołu |
Elemental Scroll żywiołu | Elemental Scroll tego samego żywiołu | Blank Skillbook (pusta księga zaklęć) tego samego żywiołu |
Blank Skillbook żywiołu | Skill Scroll z czarem tego samego żywiołu | Skillbook z czarem, jaki był podany w Skill Scroll |
#1 Uwaga! Zakres zaklęć sprowadza się do żywiołów (ogień, woda, powietrze, ziemia) i do zaklęć czarnoksięskich.
#2 Uwaga! Przy wykonywaniu zwojów/ksiąg istotny jest poziom Craftingu (min. 2) - czym wyższy, tym rośnie poziom otrzymywanych czarów.
#3 Uwaga! Można wykonać zielone zwoje Unlock Magic do otwierania magicznych zamków! Są to zwoje z kategorii Witchcraft, a prawdopodobieństwo jego uzyskania wynosi ok. 20%. Nie można z niego wykonać księgi zaklęć (skillbook)!
0
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Crafting i Blacksmithing - tworzenie przedmiotów
- Crafting i Blacksmithing - tworzenie przedmiotów | Crafting i Blacksmithing
- Jak zacząć - podstawowe produkty i narzędzia | Crafting i Blacksmithing
- Metalurgia (Blacksmithing) w Divinity | Crafting i Blacksmithing
- Bronie w Divinity Grzech Pierworodny | Crafting i Blacksmithing
- Zbroje w Divinity Grzech Pierworodny | Crafting i Blacksmithing
- Zaklęcia w Divinity Grzech Pierworodny | Crafting i Blacksmithing
- Akcesoria w Divinity Grzech Pierworodny | Crafting i Blacksmithing
- Mikstury w Divinity Grzech Pierworodny | Crafting i Blacksmithing
- Żywność w Divinity Grzech Pierworodny | Crafting i Blacksmithing
- Boosty w Divinity Grzech Pierworodny | Crafting i Blacksmithing
- Crafting i Blacksmithing - tworzenie przedmiotów
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany840540 Junior
Niestety ale z jakiś przyczyn nie otworzyła mi się opcja do The Troll's bounty, wykonałem prawie wszytko w Lesie i co chwilę próbuję porozmawiać z Brandonem i dalej nic. Nie mam tego zadania. Nie mogę dokończyć The Naked Truth. Moje dwie postacie mają riot i nie wiem jak się mogę tego pozbyć.
Czy ma ktoś może pomysł czy da się jeszcze wykonać ten quest?
Jarek1380 Junior
Skrzynię z fioletową kłódką otworzyłem zwojem z magicznym wytrychem.
nie taki stary zgred Chorąży
Co za brednie w poradniku siła i zręczność nie zwiekszaja mocy ataku a jedynie szanse na udany atak.
zanonimizowany1105285 Junior
Witam.
Posiadając postać z 2 poziomem craftingu (rzemiosła) - stworzyłam zwój Unlock Magic.
Nie jestem pewna czy jest to zasadą, ale na wyższym poziomie kunsztu nie udawało mi się to.
Prawdopodobnym jest jednak to, że po prostu nie przeprowadziłam wszystkich możliwych kombinacji i prób :)
Jeżeli to już wiecie to pomińcie :)
drewniany klocek + siekiera = wooden chips - zapomniałam jak to jest po naszemu ;P
wooden chips + woda = masa papierowa - też nie kojarzę jak jest oryginalnie
masa papierowa + piekarnik(piec) = papier
papier + magiczny proszek = niezapisany zwój czarnej magii
magiczny proszek + kałamarz z piórem = magiczny kałamarz z piórem
Zatem:
1 - niezapisany zwój czarnej magii + magiczny kałamarz i pióro
(UWAGA - magiczny kałamarz wystarcza jeden na wiele zwojów)
2 - save :) (tak na wszelki smerf)
3 - mój efekt eksperymentu to średnio jeden zielony zwój z wytrychem na sześć prób
( tak rzucałam na raz: 6 zwojów + kałamarz itd. )
Przy próbie pojedynczej wyszedł mi ten zwój jako trzeci jednak po następnych trzech "kliknięciach" już nie i był dopiero po szóstym.
Sami popróbujcie
Mam nadzieję że trochę pomogłam, gdy sama szukałam to jakoś trudno było uzyskać w miarę jasną podpowiedź.
Felipesku Konsul
Ale z was ciecie "gry-online" - każcie sobie płacić z coś co w innym miejscu jest za darmo i do tego to samo!
Proszę tu jest link do pełnej wersji za free:
http://guides.gamepressure.com/divinityoriginalsin/
Xisertus Legionista
Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??
Sandro_de_Vega Centurion
Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.
mohenjodaro Legend
Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.
periko Junior
Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?
kęsik Legend
Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
