Pozostałe zadania | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
Aktualizacja:
Pozostałe zadania
Fire!Fire!Fire!

Nagroda: 550 exp
Po wejściu do Cyseal, gdy wyjdziesz na pomost, który jest na południe od bramy wejściowej to trafisz na pomost gdzie płonie statek. Ludzie będą próbowali go ugasić, ale bezskutecznie i jedynie z twoją pomocą się uda. Należy tutaj nadmienić, że jeśli będziesz długo zwlekał to zadania zakończy się niepowodzeniem. Dobrym sposobem jest szybkie pobiegniecie do biblioteki i zwerbowanie do swojej drużyny czarnoskórego maga który posiada zaklęcie deszczu ale przy tym sposobie jest możliwość że statek już spłonie. Łatwiejszym sposobem jest użycie zwoju deszczu, który powinieneś mieć, ponieważ można go znaleźć przy martwych zwłokach na drodze do miasta. Po ugaszeniu statku ludzie zaczną ci dziękować.
Shipples Sailors

Po ataku orków okręt trzech marynarzy został zniszczony. Proszą cię byś pomógł znaleźć im nową pracę, ponieważ nie mają, za co żyć.
Na rynku przy fontannie możesz spotkać kapitana Jacka. Spytaj się go czy ich nie zatrudni, a on się zgodzi bez problemów. Wróć do nich i powiedz gdzie mają się udać by zakończyć zadanie.
Możesz też wcześniej zacząć zadanie "Fabulous Five" i skierować ich do pracy w tej organizacji.
The Fish Thief
Nagroda: 325 exp
Na rynku, ponad dokami w pierwszym mieście spotykasz mężczyznę, który chce "pożyczyć" rybę korzystając, że nie ma w pobliżu kupca. Możesz go odwieść od tego zamiaru, lub pozwolić mu na kradzież prowadząc dialog.

Jeśli skusisz się na tę drugą opcję, podbiegnie strażnik, który spyta cię czy ten mężczyzna ukradł rybę. Możesz powiedzieć, że nie, ponieważ za nią zapłacił, albo że ukradł i wtedy straż zabierze go do więzienia.
The Aprentice of the Stone
Nagroda: 650 exp
Uzdrowicielka Evelyn, która znaleźć można w lecznicy niedaleko targu, prosi cię byś zdecydował, którego z pacjentów ma uleczyć magicznym kamieniem. Może uleczyć tylko jednego, ponieważ drugi wtedy umrze.

Do wyboru masz:
Steave - Starszy mężczyzna, który ma już wielu wnuków i długo już żył.
Boris - Młodzieniec, odważny i ze smykałką do interesów.
Jeśli nie zbadałeś jeszcze miejsca zbrodni z zadania głównego, wtedy gra teleportuje cię do krainy końca czasu, gdy któregoś z nich wybierzesz. Zacznie się wtedy zadanie: "The story of the Stones".
Legionnaires at the Church
Nagroda: 600 exp
Aureus, dowódca straży wysłał oddział straży do starego kościoła w Cyseal, ale ci nie dają znaku życia od dłuższego czasu, więc prosi cię byś to zbadał.

Wyjdź z miasta wschodnim wyjściem, a następnie przejdź drogą trochę dalej. W ruinach spotkasz dwóch nieumarłych, którzy okażą się częścią regimentu, który został wysłany do kościoła. Porozmawiaj z nimi, a następnie wróć do kapitana by mu o wszystkim zameldować. Mężczyzna nie będzie rad, ale zadanie zostanie zakończone.
Tom the Wannable Adventure
Nagroda: 1500 exp
Charlene, którą można znaleźć na pierwszym poziomie biura Cecila szuka swojego brata, który zawsze chciał być poszukiwaczem przygód.

Toma, znajdziesz w jaskini na północy, w której walczy się z robotem Ahru w zadaniu "The Fabulous Five". Przed wejściem do jaskini będziesz musiał walczyć z dużą ilością nieumarłych. Sposób walki jest opisany w wyżej wymienionym rozdziale. Niestety będzie już martwy. Przeszukaj zwłoki by dziennik się zaktualizował, a następnie wróć do jego siostry.
W tym momencie możesz powiedzieć jej prawdę, ale ta nie będzie chciała przyjąć jej do wiadomości, lub skłamać by wtedy się cieszyła, że nic mu nie jest.
The Grieving Orc
Nagroda: 550 exp
Na zachodniej plaży spotykasz orka który jest pogrążony w żałobie. Powie ci że zakopał ciało swojego brata wraz z ekwipunkiem. Możesz spróbować go znaleźć i odkopać, ale jeśli ork to zauważy to się na ciebie rzuci.

By kopać w grobach potrzebujesz łopaty. W pobliżu jest wiele grobów, ale możesz przekonać orka by pokazał ci który grób jest jego brata. Sam grób jest za kałużą po lewej. Musisz mieć dosyć dużo Spostrzegawczości by ujrzeć miejsce do kopania.
Mimo wszystko, gdy zaczniesz kopać w jego obecności to zielonoskóry cię zaatakuje i będziesz musiał go zabić. Następnie możesz zabrać wyposażenie jego brata, kiedy je znajdziesz.
Another Crazy Mage

Nagroda: -
Podczas wykonywania zadania Crabs versus Skeletons natknąłeś się na ducha, który uwięził cię w pokoju mówiąc że to pułapka i jak tylko się ruszysz mocno to wybuchniesz. Powoli zabierz wszystko z pokoju, a potem użyj teleporta do "Black Cove". Pojawisz się na początku jaskini i gdy podejdziesz znów do pokoju ten wybuchnie, ale ciebie już nie dopadnie. Misja wykonana.
The Philosofer
Nagroda: 1250 exp
By wykonać to zadanie potrzebujesz łopaty, którą możesz znaleźć w mieście Cyseal, na cmentarzu.

Idź na cmentarz na północno zachodnim krańcu miasta i rozkop grób Nemrisa. Ze środka wyskoczy duch który będzie chciał przeprowadzić na tobie test, ponieważ jest autorem wielu dzieł, a ty zarzekasz się że je przeczytałeś.
Właściwe odpowiedzi na jego pytania w kolejności to:
Odpowiedź nr. 2
Odpowiedź nr. 2
Odpowiedź nr. 1
Jak odpowiesz dobrze to dostaniesz doświadczenie oraz skrzynię. Jeśli nie to duch po prostu zniknie.
Little Bo Berta Lost Her Sheep
Nagroda: 1525 exp
Berta, która rozpacza na targu prosi cię byś odnalazł jej owieczkę, która zaginęła. By wykonać to zadanie potrzebujesz łopaty, którą możesz znaleźć w mieście Cyseal, na cmentarzu.

Gdy tą już zdobędziesz ruszaj na północno zachodni kraniec miasta i wejdź na cmentarz. Znajdź grób Jake'a i zacznij kopać. Znajdziesz tam trumnę, a w niej ciało owcy. Powiedz o tym Bercie, a ta zabierz ci szczątki i pójdzie do kapitana by powiedzieć, co myśli o grabarzu.
Charmed I'm Sure
Nagroda: 225 exp
Po wejściu do Cyseal, skręć w prawo do magazynu. Przejdź przez budynek i wyjdź drzwiami po prawej a spotkasz tam orczycę i dwóch żołnierzy. Okazuje się że bestia została oblana flakonem miłości i zakochała się w jednym z nich. Jeden chce ją zabić, a drugi uważa że to przeznaczenie i nie można. Musisz dokonać wyboru czy ją zostawić żywą, czy też nie.
Shell of the Beach
Nagroda: 100 exp
Na zachód od pierwszego portalu teleportacyjnego na plaży możesz znaleźć wielką muszlę, która pragnie wrócić w objęcia oceanu. Możesz jej w tym pomóc, ale sprzedać u miejscowego handlarza. Nawet jeśli nie będziesz chciał na niej zarobić to muszla w podzięce wyrzuci ci skrzynię w to samo miejsce w której się znajdowała.
The Preacher of Earthly Delights

Nagroda: 3240 exp (jeśli zostawisz Ebenezera w spokoju) i skrzynia / 1080exp + ten za zabicie duchów (jeśli wybijesz duchy)
Na cmentarzu, na północ od Cyseal(koło kościoła) możesz spotkać ducha, który nie chce iść do Sali Ech, bo woli smakować życia w tej formie. Opowiada ci o kocie o imieniu Oscar, który był jego wiernym towarzyszem. Okazuje się że ten kot nazywa się teraz Sam i przesiaduje w tawernie "King Crab". Po rozmowie z kotem (wymaga umiejętności PetPal) okazuje się że facet czerpał namiętności tak bardzo że aż wychodziło to poza prawo.
Gdy już poznasz przeszłość ducha wróć do niego i zdecyduj czy go zostawić tak jak sobie tego życzy czy może zaciągnij go siłą do Sali Ech. Jeśli wybierzesz rozwiązanie siłowe to wszystkie duchy cię zaatakują. Używają głównie magii mrozu, więc warto się zabezpieczyć na nią przed walką pijąc mikstury odporności.
The Legionnaire's Will
Nagroda: 3375 exp
Duch żołnierza którego znalazłeś w młynie niedaleko kościoła przekazał ci swój testament który powinieneś zanieść do jego żony. Wdowa mieszka w Srebrnym Jarze na północy i musisz przejść przez las by tam dojść. Przejście jest po lewej stronie pogorzeliska z Płonącym legionem. Duch powiedział też byś go nie otwierał pod żadnym pozorem. Jeśli jesteś zły to otwórz testament i za pomocą pióra i atramentu zmień go tak by tobie zostawił cały spadek. Jeśli nie to po prostu odnieś papier żonie. By dostać się do Jaru musisz przejść drogą po prawej stronie pogorzeliska na północy i drogą przejść na następną lokacje lasu. Tam iść cały czas drogą, a gdy zobaczysz znak to skręć w lewo. Po chwili powinieneś znaleźć wrota do wioski. Nie powinieneś mieć problemów z wejściem a Marisę znajdziesz w tamtejszej tawernie, na parterze.
0
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Misje Poboczne - Cyseal
- The Talking Statues | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- The Wishing Brother | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- Warming the Crowd | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- The Quest for Braccus Rex / The Undead Scourge | Misje Poboczne - Cyseal
- A Source Hunter's Journey | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity
- The Scaredy Pact | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- Lost Love At the Lighthouse | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity
- Lost Archeologist | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- Kitty Love | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- The Fabulous Five | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- Cecil Mighty Stuff | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- Crabs versus Skeletons | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- Headless Nick | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- Elf-Orc Blood Feud | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- Pozostałe zadania | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- Misje Poboczne - Cyseal
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Xisertus Legionista
Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??
Sandro_de_Vega Centurion
Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.
mohenjodaro Legend
Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.
periko Junior
Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?
kęsik Legend
Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
