War of the Stones | Dark Forest - misje poboczne w Divinity Grzech Pierworodny
Aktualizacja:
Jahrl z Hunter's Edge powiedział ci o tajemniczym zniknięciu jednego z jego ludzi. Musisz wyjść z budynku i iść po krwawych śladach, aż do wejścia do "King Tomb", którego pilnuje banda orków. Można ich przekonać, by pozwolili ci przejść, ale jak ci się nie uda to zaatakują.
By otworzyć bramę do grobowca musisz pociągnąć trzy dźwignie. Jedna jest przy bramie, jedna po prawej stronie niżej, pomiędzy statuami, a trzecia za iluzją drzewa po lewej stronie - też pomiędzy posągami kobiet.

Po wejściu do środka zostaniesz powitany przez strażnika. Jeśli nie znasz jego języka, to on zniknie i postawi na twej drodze wielkie posągi z mieczami. Są one odporne na ogień i maja bardzo dużo życia. Najgorsze jest to że atakują bardzo mocno i najlepiej by żywiołaki przyjmowały obrażenia od nich. Jeśli znasz język tytanów to możesz spróbować przekonać tytana by pozwolił ci przejść. Żeby z nim porozmawiać trzeba mieć przy sobie książkę "Titan Dictionary" która jest do wzięcia w domu maga w zadaniu: "The Hunt in Hunter's Edge"
Na górze jest powierzchnia, która może porazić cię prądem i zabić. Musisz stawać tylko tam gdzie twoja postać będzie dostawała efekt "Warm". Jeśli dostanie "Chilled" to następny krok w złą stronę będzie śmiertelny. Najlepiej oddelegować do tego jedna osobę z piramidą teleportacyjną. Jest jednak sposób, by nie bawić się w to całe "ciepło - zimno".
Pierwszy to mieć dużą percepcję, a pojawią się ślady, którymi możesz iść. Jeśli nie masz nikogo takiego to wystarczy żywiołak ognia na 19 poziomie. Jak go przyzwiesz to też odkryje ślady.
Musisz się dostać do środkowych drzwi, które będą za czterema posągami rycerzy. Dojdziesz tam po śladach, a za drzwiami, przy następnych schodach znajdziesz ciało martwego kultysty. Zabierz notkę i róg, a następnie wróć do miasta.

Po pokazaniu rogu Jahrlowi ten zbierze ludzi i poleci do tawerny. Po rozmowie z matką orków zacznie się bitwa ludzi i orków. Najemnicy będą biegali po mieście póki wszyscy orkowie nie padną. Potem gdy jedna z twoich postaci powie że to był już ostatni, pogadaj z jednym z najemników, a zadanie się skończy.
0
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Dark Forest - misje poboczne
- The King's Dark Deal | Dark Forest - misje poboczne
- Revenge of Source Hunter | Dark Forest - misje poboczne
- Distill My Heart | Dark Forest - misje poboczne w Divinity Grzech Pierworodny
- War of the Stones | Dark Forest - misje poboczne w Divinity Grzech Pierworodny
- Zagadka - otwarcie bramy do Source Temple | Dark Forest - misje poboczne
- Pozostałe zadania | Dark Forest - misje poboczne w Divinity Grzech Pierworodny
- Dark Forest - misje poboczne
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany840540 Junior
Niestety ale z jakiś przyczyn nie otworzyła mi się opcja do The Troll's bounty, wykonałem prawie wszytko w Lesie i co chwilę próbuję porozmawiać z Brandonem i dalej nic. Nie mam tego zadania. Nie mogę dokończyć The Naked Truth. Moje dwie postacie mają riot i nie wiem jak się mogę tego pozbyć.
Czy ma ktoś może pomysł czy da się jeszcze wykonać ten quest?
Jarek1380 Junior
Skrzynię z fioletową kłódką otworzyłem zwojem z magicznym wytrychem.
nie taki stary zgred Chorąży
Co za brednie w poradniku siła i zręczność nie zwiekszaja mocy ataku a jedynie szanse na udany atak.
zanonimizowany1105285 Junior
Witam.
Posiadając postać z 2 poziomem craftingu (rzemiosła) - stworzyłam zwój Unlock Magic.
Nie jestem pewna czy jest to zasadą, ale na wyższym poziomie kunsztu nie udawało mi się to.
Prawdopodobnym jest jednak to, że po prostu nie przeprowadziłam wszystkich możliwych kombinacji i prób :)
Jeżeli to już wiecie to pomińcie :)
drewniany klocek + siekiera = wooden chips - zapomniałam jak to jest po naszemu ;P
wooden chips + woda = masa papierowa - też nie kojarzę jak jest oryginalnie
masa papierowa + piekarnik(piec) = papier
papier + magiczny proszek = niezapisany zwój czarnej magii
magiczny proszek + kałamarz z piórem = magiczny kałamarz z piórem
Zatem:
1 - niezapisany zwój czarnej magii + magiczny kałamarz i pióro
(UWAGA - magiczny kałamarz wystarcza jeden na wiele zwojów)
2 - save :) (tak na wszelki smerf)
3 - mój efekt eksperymentu to średnio jeden zielony zwój z wytrychem na sześć prób
( tak rzucałam na raz: 6 zwojów + kałamarz itd. )
Przy próbie pojedynczej wyszedł mi ten zwój jako trzeci jednak po następnych trzech "kliknięciach" już nie i był dopiero po szóstym.
Sami popróbujcie
Mam nadzieję że trochę pomogłam, gdy sama szukałam to jakoś trudno było uzyskać w miarę jasną podpowiedź.
Felipesku Konsul
Ale z was ciecie "gry-online" - każcie sobie płacić z coś co w innym miejscu jest za darmo i do tego to samo!
Proszę tu jest link do pełnej wersji za free:
http://guides.gamepressure.com/divinityoriginalsin/
Xisertus Legionista
Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??
Sandro_de_Vega Centurion
Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.
mohenjodaro Legend
Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.
periko Junior
Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?
kęsik Legend
Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
