Fredrick's Blood Stone/Slaves and Masters | Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne
Aktualizacja:
Fredrick's Blood Stone/Slaves and Masters
Fredrick, kultysta na pustyni został zepchnięty z klifu przez własnego Impa. Potrzebujesz Krwawego kamienia do uleczenia go, a ten prosi cię też o odnalezienie swojego pomocnika. Taki kamień, jak i impa możesz znaleźć w jaskini niedaleko.

Wejdź na klif skąd Fredrick spadł, a tam koła drzewa jedna z twoich postaci powinna znaleźć właz do jaskiń. W środku musisz iść trochę głębiej by go znaleźć, a na końcu możesz zadecydować czy powinien wrócić do rannego, czy zostać tutaj. Nieważne co powiesz nie pójdzie na spotkanie z mistrzem. Musisz wykonać dla niego miksturę odwagi by się ruszył. Zrobisz ją łącząc jabłko i dynię(znajdziesz je w jaskini poniżej). Teraz zejdź trochę niżej i w miejscu gdzie będzie leżało pełno owoców powinieneś znaleźć miejsce do kopania. Znajdziesz tam "Study Key".
Wróć się teraz na początek i otwórz drzwi do biblioteki. Tam zostaw na razie nieumarłych i pozabieraj książki Mardino. Jedna z nich(Book) otworzy przejście do zamkniętej komnaty obok. Tam znajdziesz krwawy kryształ potrzebny do uleczenia Fredricka.
Możesz teleportować się do miasta i pójść z niego z powrotem lub próbować wyjść z jaskini normalnie. Jednak jak spróbujesz wyjść normalnie to pojawi się duch Maradina i jego nieumarła kompania. Walcząc z nim postaraj się cofnąć za przejście tak by je zablokować. Sam Maradino jest potężny więc warto pamiętać by często go wywracać. Na pierwszy ogień niech pójdą jego kompani których będzie raz przywoływał ponownie jeśli ich zabijesz. Plusem tego będzie to że będziesz ponownie dostawał za nich doświadczenie, będą o wiele słabsi, a Maradino nie wykona innego ruchu niż przyzywanie ich. Po tym jak dwukrotnie wybijesz jego kompanów zaatakuj w końcu jego. Zamrażaj go, powalaj i podpalaj, a wtedy nie będzie ciężkim przeciwnikiem. Jest niewrażliwy na magie ziemi i powietrza, więc używaj innych rzeczy.

Mając kamień i po podarowaniu impowi eliksiru wróć do Fredricka. Gdy dasz mu kamień ten oszaleje i cię zaatakuje. Najlepiej go powalić i bezkarnie bić póki nie zginie.
0
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne
- The Troll's bounty | Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne
- Goblin Trouble | Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne
- The Naked Truth | Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne
- Fredrick's Blood Stone/Slaves and Masters | Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne
- Pozostałe zadania | Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne
- Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany840540 Junior
Niestety ale z jakiś przyczyn nie otworzyła mi się opcja do The Troll's bounty, wykonałem prawie wszytko w Lesie i co chwilę próbuję porozmawiać z Brandonem i dalej nic. Nie mam tego zadania. Nie mogę dokończyć The Naked Truth. Moje dwie postacie mają riot i nie wiem jak się mogę tego pozbyć.
Czy ma ktoś może pomysł czy da się jeszcze wykonać ten quest?
Jarek1380 Junior
Skrzynię z fioletową kłódką otworzyłem zwojem z magicznym wytrychem.
nie taki stary zgred Chorąży
Co za brednie w poradniku siła i zręczność nie zwiekszaja mocy ataku a jedynie szanse na udany atak.
zanonimizowany1105285 Junior
Witam.
Posiadając postać z 2 poziomem craftingu (rzemiosła) - stworzyłam zwój Unlock Magic.
Nie jestem pewna czy jest to zasadą, ale na wyższym poziomie kunsztu nie udawało mi się to.
Prawdopodobnym jest jednak to, że po prostu nie przeprowadziłam wszystkich możliwych kombinacji i prób :)
Jeżeli to już wiecie to pomińcie :)
drewniany klocek + siekiera = wooden chips - zapomniałam jak to jest po naszemu ;P
wooden chips + woda = masa papierowa - też nie kojarzę jak jest oryginalnie
masa papierowa + piekarnik(piec) = papier
papier + magiczny proszek = niezapisany zwój czarnej magii
magiczny proszek + kałamarz z piórem = magiczny kałamarz z piórem
Zatem:
1 - niezapisany zwój czarnej magii + magiczny kałamarz i pióro
(UWAGA - magiczny kałamarz wystarcza jeden na wiele zwojów)
2 - save :) (tak na wszelki smerf)
3 - mój efekt eksperymentu to średnio jeden zielony zwój z wytrychem na sześć prób
( tak rzucałam na raz: 6 zwojów + kałamarz itd. )
Przy próbie pojedynczej wyszedł mi ten zwój jako trzeci jednak po następnych trzech "kliknięciach" już nie i był dopiero po szóstym.
Sami popróbujcie
Mam nadzieję że trochę pomogłam, gdy sama szukałam to jakoś trudno było uzyskać w miarę jasną podpowiedź.
Felipesku Konsul
Ale z was ciecie "gry-online" - każcie sobie płacić z coś co w innym miejscu jest za darmo i do tego to samo!
Proszę tu jest link do pełnej wersji za free:
http://guides.gamepressure.com/divinityoriginalsin/
Xisertus Legionista
Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??
Sandro_de_Vega Centurion
Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.
mohenjodaro Legend
Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.
periko Junior
Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?
kęsik Legend
Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
