Komentarz: Zakopana skrzynia przy filarach.
Komentarz: Skrzynia w rogu obok płotu.
Komentarz: Zakopana skrzynia na szczycie schodów.
Komentarz: W rogu, na schodach obok willi znajduje się zakopana skrzynia.
Komentarz: By dostać się do skrzyni musisz posiadać wysoki poziom percepcji, aby dostrzec przy ścianie w lewym skrzydle kaplicy właz prowadzący na zewnątrz.
Komentarz: Zakopana skrzynia na prawo od mówiących posągów.
Komentarz: Księgę znajdziesz na biurku wewnątrz chaty. Klucz do chaty znajduje się w kaplicy.
Komentarz: W tym miejscu znajdziesz grób z kluczem. Za jego pomocą otworzysz kolejne skrzynie z kluczami w kolejności jak na mapie, aż dotrzesz do ostatniej skrzyni. Szczegóły poniżej.
Komentarz: Skrzynia barona Diedericka. Leży na lewo od tronu, a otworzysz ją kluczem znalezionym niedaleko.
Komentarz: Skrzynia barona Diedericka. Leży na lewo od tronu, a otworzysz ją kluczem znalezionym niedaleko.
Komentarz: Zachodnia skrzynia - klucz znajduje się pośród płomieni po przeciwnej stronie.
Komentarz: Wschodnia skrzynia - klucz znajduje się po przeciwnej stronie obok zachodniej skrzyni.
Komentarz: W piwnicy latarni morskiej znajdziesz rubin na półce.
Komentarz: Pod drzewem znajduje się szkielet, który ma przy sobie diament.
Komentarz: Do jej otwarcia potrzebujesz klucza, który znajdziesz przy posągu wiatru.
Komentarz: Rubin znajduje się za opartym o ścianę obrazem na podłodze. Do budynku dostaniesz się poprzez tunel pośrodku cmentarza.
Komentarz: Najpierw musisz ugasić płonącą skrzynię używając zaklęcia deszczu. Wtedy zacznie uciekać na zachód. Goń ją aż się zatrzyma po czym zabierz jej zawartość.
Komentarz: W tym miejscu znajdziesz wejście do tunelu drugiego (patrz szczegóły w opisie).
Komentarz: W tym miejscu znajdziesz wejście do tunelu pierwszego (patrz szczegóły w opisie).
Cyseal | Sekrety i ukryte skarby w Divinity Grzech Pierworodny
Aktualizacja:
Zagadki
Zagadka żywiołów

Zagadka żywiołów (zaznaczona na mapie kolorem zielonym) nie jest trudna, lecz nie będąc uważnym trzeba się nachodzić. Po zlokalizowaniu pierwszego wejścia do jaskini - strzeżonego przez nieumarłych - ujrzysz w niej cztery filary z przełącznikami, oraz tablicę, na której opisana jest kolejność naciskania przycisków dla drugiej jaskini. Analogicznie w drugiej jaskini zapisana została kombinacja dla pierwszej jaskini.

Kolejność naciskanych przycisków dla pierwszej jaskini jest następująca: earth (ziemia), water (woda), air (powietrze), fire (ogień).

W drugiej jaskini - do której wejścia strzegą żywiołaki ognia i mag - podobnie musisz nacisnąć przyciski w kolejności z pierwszej jaskini, czyli: water (woda), earth (ziemia), air (powietrze), fire (ogień).

Następnie wyjdź z jaskini. Teraz w obu jaskiniach czekać będzie na ciebie przeciwnik. Po jego ich pokonaniu każdy upuści medalion. Ukaże się również w rogu każdej z jaskiń właz prowadzący na niższy poziom.

Na niższym poziomie dostrzeżesz dwa zablokowane przejścia niebieską barierą. By ją dezaktywować musisz położyć zebrane medaliony na piedestałach po obu stronach. Wtedy będziesz mógł wejść do środka i zebrać zgromadzone tam skarby.
Zagadka przy kaplicy

Zagadka na cmentarzu przy kaplicy nie jest o tyle trudna, co wymaga dużo chodzenia. W pierwszej kolejności wykop z pierwszego przy schodach grobu klucz (1). Umożliwi ci on otworzenie pierwszej skrzyni (2).

W skrzyni jak w każdej kolejnej znajdziesz następne klucze pasujące tylko do jednej skrzyni. Kolejność wykopywanych skrzyń z właściwymi kluczami do następników umieszczona została na mapie. Dopiero w ostatniej skrzyni przy schodach znajdziesz skarb.
Trudniejsze skrzynie
Skrzynia barona Diedericka

Po pokonaniu barona Diedericka w jego siedzibie - ruinach zamku - będziesz mógł za pomocą klucza (który znajdziesz używając podświetlenia obiektów) szkatułkę z nagrodą. Leży ona po lewej stronie spoglądając na tron. Jest nieco mniejsza niż przeciętne skrzynie, ale również posiada bogatą zawartość.
Skrzynia za posągiem żywiołu ziemi

Za posągiem żywiołu przy mówiących posągach znajduje się trudna do zauważenia skrzynia. Zamknięta jest na klucz. Ten znajdziesz obok przy posągu żywiołu wody wewnątrz płonącej pochodni. Użyj podświetlenia obiektów, aby go dostrzec.
Płonąca skrzynia

Płonąca skrzynia znajdująca się pośrodku mapy na wzgórzu posiada cenne przedmioty. Jednak by ją otworzyć nie potrzebujesz klucza, a zaklęcia, które pozwoli ugasić płomienie. Możesz użyć np. zamrożenia, czy przywołania deszczu. Później skrzynia zacznie uciekać. Zatrzyma się dopiero koło filarów na zachód.

Tu bądź gotów, gdyż zaatakuje cię Exploskeleton, który wyskoczy ze skrzyni. Najlepiej użyj teleportacji, by wyrzucić go z dala od członków drużyny. Potem możesz otworzyć skrzynię.
Skrzynia-sekret przy kaplicy

Problem może sprawić niektórym dostanie się do skarbu oznaczonego na mapie nr (7). Otóż należy (posiadając wysoką percepcję, najlepiej +8) dostać się do wnętrza kaplicy i skierować się za bramę do lewego skrzydła. Tam w lewym rogu postać powinna dostrzec właz prowadzący na zewnątrz.

Teraz pozostaje tylko podejść pod drzewo, gdzie ujrzysz nasyp ziemi, który musisz rozkopać łopatą.
0
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Sekrety i ukryte skarby
- Sekrety i ukryte skarby w Divinity Grzech Pierworodny
- Cyseal | Sekrety i ukryte skarby w Divinity Grzech Pierworodny
- Black Cove | Sekrety i ukryte skarby w Divinity Grzech Pierworodny
- Hiberheim | Sekrety i ukryte skarby w Divinity Grzech Pierworodny
- Luculla Forest | Sekrety i ukryte skarby w Divinity Grzech Pierworodny
- Dark Forest | Sekrety i ukryte skarby w Divinity Grzech Pierworodny
- Sekrety i ukryte skarby
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany840540 Junior
Niestety ale z jakiś przyczyn nie otworzyła mi się opcja do The Troll's bounty, wykonałem prawie wszytko w Lesie i co chwilę próbuję porozmawiać z Brandonem i dalej nic. Nie mam tego zadania. Nie mogę dokończyć The Naked Truth. Moje dwie postacie mają riot i nie wiem jak się mogę tego pozbyć.
Czy ma ktoś może pomysł czy da się jeszcze wykonać ten quest?
Jarek1380 Junior
Skrzynię z fioletową kłódką otworzyłem zwojem z magicznym wytrychem.
nie taki stary zgred Chorąży
Co za brednie w poradniku siła i zręczność nie zwiekszaja mocy ataku a jedynie szanse na udany atak.
zanonimizowany1105285 Junior
Witam.
Posiadając postać z 2 poziomem craftingu (rzemiosła) - stworzyłam zwój Unlock Magic.
Nie jestem pewna czy jest to zasadą, ale na wyższym poziomie kunsztu nie udawało mi się to.
Prawdopodobnym jest jednak to, że po prostu nie przeprowadziłam wszystkich możliwych kombinacji i prób :)
Jeżeli to już wiecie to pomińcie :)
drewniany klocek + siekiera = wooden chips - zapomniałam jak to jest po naszemu ;P
wooden chips + woda = masa papierowa - też nie kojarzę jak jest oryginalnie
masa papierowa + piekarnik(piec) = papier
papier + magiczny proszek = niezapisany zwój czarnej magii
magiczny proszek + kałamarz z piórem = magiczny kałamarz z piórem
Zatem:
1 - niezapisany zwój czarnej magii + magiczny kałamarz i pióro
(UWAGA - magiczny kałamarz wystarcza jeden na wiele zwojów)
2 - save :) (tak na wszelki smerf)
3 - mój efekt eksperymentu to średnio jeden zielony zwój z wytrychem na sześć prób
( tak rzucałam na raz: 6 zwojów + kałamarz itd. )
Przy próbie pojedynczej wyszedł mi ten zwój jako trzeci jednak po następnych trzech "kliknięciach" już nie i był dopiero po szóstym.
Sami popróbujcie
Mam nadzieję że trochę pomogłam, gdy sama szukałam to jakoś trudno było uzyskać w miarę jasną podpowiedź.
Felipesku Konsul
Ale z was ciecie "gry-online" - każcie sobie płacić z coś co w innym miejscu jest za darmo i do tego to samo!
Proszę tu jest link do pełnej wersji za free:
http://guides.gamepressure.com/divinityoriginalsin/
Xisertus Legionista
Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??
Sandro_de_Vega Centurion
Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.
mohenjodaro Legend
Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.
periko Junior
Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?
kęsik Legend
Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
