Pozostałe zadania | Dark Forest - misje poboczne w Divinity Grzech Pierworodny
Aktualizacja:
For Whom the Troll Tolls

Po wejściu do Dark Forest na południu zobaczysz trolla, który kłóci się z dowódcą niewolników o przejście. Jeśli podejdziesz bliżej to będziesz miał wybór by zapłacić za wszystkich, lub walczyć ze wszystkimi. Jeśli wybierzesz pierwszą opcję to od dowódcy dostaniesz medalion który pozwoli ci wejść do miasta, a jeśli drugą to po prostu weź go z jego martwych zwłok.
Infiltrating the Hunter's Edge
Hortun - trupi mag, który kręci się niedaleko wejścia do wioski ostrzega cię że kultyści przejęli miasto. By wejść do środka potrzebujesz wygrać w papier, nożyce, kamień ze strażnikiem lub ppokazać mu amulet, który możesz otrzymać w zadaniu: "For Whom the Troll Tolls". Po wejściu do miasta zadanie się zakończy.
To Be, or Not to Be
W Hunter's Edge można spotkać szkielet, który zastanawia się nad zmianą czaszki. Możesz mu pomóc wybrać, lub powiedzieć mu by w końcu odszedł w pokoju. W tym drugim przypadku obróci się w proch.
The Armoury Key
Ork Gural powie ci że zgubił klucz do zbrojowni i prosi cię o pomoc w znalezieniu go.

Klucz znajduje się w skrzyni Hershela, który jest barmanem w tawernie orków. Skrzynia znajduje się w piwnicy i jest opatrzona jego imieniem. By dostać się do jego schowka należy przekonać właściciela by go oddał, lub po prostu zniszczyć skrzynię orężem. Klucz możesz oddać szefowej, lub orkowi który go zgubił. Jeśli oddasz tej pierwszej to ta się ucieszy i pójdzie zabić swojego żołnierza.
The Star-Crossed Lover s
Podsłuchałeś jak jeden z orków kocha się w ludzkim mężczyźnie. Możesz to powiedzieć przywódczyni orków, a dzięki temu poprawisz sobie z nią stosunki, a zadanie zostanie zakończone.
The Mad Mage's Maze
Na bagnach, niedaleko Phantom Forest możesz znaleźć górę złota. Po wejściu z nią w interakcję, ta zniknie, a na jej miejscu pojawi się znany ci czarodziej.( Prawdopodobnie tylko jeśli uratowałeś go wykonując zadanie "Talking Statues"). Doda na twojej liście teleportów nową lokację o nazwie Bellegar's Maze.
Gdy tam dolecisz twoim oczom ukaże się wielka plansza i trzy dźwignie. Na planszy są trzy różne przedmioty: kość, ryba i ser. Dźwignie służą do zmiany pionka analogicznie w psa, kota i szczura. Zależność jest taka, że pies zjada kość, kot rybę, a szczur ser. Tak zmieniając cały czas swój pionek musisz po kolei dojść do trzech świecących się punktów, które otwierają trzy komory ze skarbami. Gdy to zrobisz zadanie zostanie zakończone.
The Watch is Coming

Podczas wykonywania zadania "War of the Stones" podczas wizyty w grobowcu natkniecie się na dwoje wojowników, którzy szukają impów. Możesz im powiedzieć, że impy są na twoim planie egzystencji i oni się tam przeniosą, lub skłamać i powiedzieć, że mogą szukać na plaży w Cyseal. Jeśli wybrałeś drugą opcje to w celu zakończenia misji musisz ich odnaleźć na tej plaży. Użyj teleportu do "Cyseal Beach South", a znajdziesz ich za mostem którego pilnowali dwaj pijani żołnierze na początku gry. Jeśli zaś pierwszą opcję to znajdziesz ich w "End of Time", gdzie zabiorą twoje impy i odlecą.
0
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Dark Forest - misje poboczne
- The King's Dark Deal | Dark Forest - misje poboczne
- Revenge of Source Hunter | Dark Forest - misje poboczne
- Distill My Heart | Dark Forest - misje poboczne w Divinity Grzech Pierworodny
- War of the Stones | Dark Forest - misje poboczne w Divinity Grzech Pierworodny
- Zagadka - otwarcie bramy do Source Temple | Dark Forest - misje poboczne
- Pozostałe zadania | Dark Forest - misje poboczne w Divinity Grzech Pierworodny
- Dark Forest - misje poboczne
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany840540 Junior
Niestety ale z jakiś przyczyn nie otworzyła mi się opcja do The Troll's bounty, wykonałem prawie wszytko w Lesie i co chwilę próbuję porozmawiać z Brandonem i dalej nic. Nie mam tego zadania. Nie mogę dokończyć The Naked Truth. Moje dwie postacie mają riot i nie wiem jak się mogę tego pozbyć.
Czy ma ktoś może pomysł czy da się jeszcze wykonać ten quest?
Jarek1380 Junior
Skrzynię z fioletową kłódką otworzyłem zwojem z magicznym wytrychem.
nie taki stary zgred Chorąży
Co za brednie w poradniku siła i zręczność nie zwiekszaja mocy ataku a jedynie szanse na udany atak.
zanonimizowany1105285 Junior
Witam.
Posiadając postać z 2 poziomem craftingu (rzemiosła) - stworzyłam zwój Unlock Magic.
Nie jestem pewna czy jest to zasadą, ale na wyższym poziomie kunsztu nie udawało mi się to.
Prawdopodobnym jest jednak to, że po prostu nie przeprowadziłam wszystkich możliwych kombinacji i prób :)
Jeżeli to już wiecie to pomińcie :)
drewniany klocek + siekiera = wooden chips - zapomniałam jak to jest po naszemu ;P
wooden chips + woda = masa papierowa - też nie kojarzę jak jest oryginalnie
masa papierowa + piekarnik(piec) = papier
papier + magiczny proszek = niezapisany zwój czarnej magii
magiczny proszek + kałamarz z piórem = magiczny kałamarz z piórem
Zatem:
1 - niezapisany zwój czarnej magii + magiczny kałamarz i pióro
(UWAGA - magiczny kałamarz wystarcza jeden na wiele zwojów)
2 - save :) (tak na wszelki smerf)
3 - mój efekt eksperymentu to średnio jeden zielony zwój z wytrychem na sześć prób
( tak rzucałam na raz: 6 zwojów + kałamarz itd. )
Przy próbie pojedynczej wyszedł mi ten zwój jako trzeci jednak po następnych trzech "kliknięciach" już nie i był dopiero po szóstym.
Sami popróbujcie
Mam nadzieję że trochę pomogłam, gdy sama szukałam to jakoś trudno było uzyskać w miarę jasną podpowiedź.
Felipesku Konsul
Ale z was ciecie "gry-online" - każcie sobie płacić z coś co w innym miejscu jest za darmo i do tego to samo!
Proszę tu jest link do pełnej wersji za free:
http://guides.gamepressure.com/divinityoriginalsin/
Xisertus Legionista
Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??
Sandro_de_Vega Centurion
Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.
mohenjodaro Legend
Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.
periko Junior
Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?
kęsik Legend
Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
