The Hunt in Hunter's Edge | Dark Forest - misje główne
Aktualizacja:
The Hunt in Hunter's Edge

Od orka Ratcatghera który przesiaduje obok tawerny możesz dowiedzieć się, że ten próbuje znaleźć ukrywających się mieszkańców za pomocą szczurów.
Posiadając umiejętność petpal skontaktuj się z kotem o imieniu "Jinxika" (w nazwie będzie dalej jako "Cat"). A ta poprosi cię o zabicie tych szczurów. Tyle że miejscowi niebyt miło na to patrzą, wiec musisz uciec się do podstępu. Weź ser i poison flask (obie rzeczy możesz kupić na rynku w Cyseal) i połącz je ze sobą, po czym połóż go przed jedną z nor. Po chwili wyskoczy z niej król szczurów. Teraz wystarczy go zaatakować i zabić. Jeśli zabiłeś szczura, to po prostu wróć do Jinxiki, a ta powie ci gdzie znaleźć uchodźców. Omiń następne trzy akapity.
Druga metoda ukończenia zadania

Po rozmowie z kotem przed bramą wejściową do miasta udaj się prosto do Jahrla w Tribesmen's Warehouse naprzeciwko tawerny. Po rozmowie z nim na temat owych ukrywających się mieszkańców poinformuje cię, że jeden z nich przebywa u nich w lochach. Po tym możesz wejść przez klapę do piwnicy. Tam za kratami dostrzeżesz salę tortur, a w niej więźnia Nolana oraz dwie postacie torturujące go. Po nawiązaniu rozmowy będziesz mógł przekonać strażników, że znasz się na torturach i aby przekazali ci chwilowo więźnia. Po udanej perswazji (nieudana kończy się atakiem ze strony strażników) będziesz mógł przez moment porozmawiać z Nolnem. Tu istotna kwestia: nastąpi konwersacja pomiędzy głównymi postaciami - musisz wybrać dugą opcję próby uciszenia go nim zwróci uwagę strażników. Owszem, spowoduje to, że zostaniesz zaatakowany i musisz odeprzeć atak.

Po walce porozmawiaj z więźniem - powie ci, że poda żądane informacje tylko, gdy wyprowadzisz z lochu jego i pozostałych dwóch więźniów z sąsiedniej celi. W tym celu udaj się do pomieszczenia na końcu korytarza - pośród pajęczyny dostrzeżesz przycisk otwierający tajne przejście. Następnie oczyść korytarz z wrogów. Na drodze ujrzysz pięć grzybów - mają tą negatywną własność, że wszelkie obrażenia od żywiołów przywracają im zdrowie, a zwykłe ataki powodują eksplozję i obrażenia dla postaci obok. By tego uniknąć użyj czar/zwoju deszczu - mokre grzyby nie będą więcej wybuchać.
Po oczyszczeniu przejścia wróć do Nolana. Ten powie ci, abyś najpierw wyprowadził więźniów z sąsiedniej celi. Klucz znajdziesz przy zwłokach strażnika. Po uwolnieniu więźniów i torturowanego podążaj za nimi, a gdy się zatrzymają dowiesz się z rozmowy, gdzie znajduje się klucz oraz wejście do kryjówki.
Uchodźcy
Uchodźcy chowają się za chatą, blisko bramy (zaznaczone będzie na mapie). Klucz do klapy możesz znaleźć w ulu, za domem czarodzieja na wschodzie miasta (jaśniejsza część). Po zniszczeniu skał i wejściu do środka zastaniesz tam kilka osób ukrywających się przed orkami. Jeśli przekonasz ich że jesteś po ich stronie to nie będziesz musiał iść do białej wiedźmy po dowód, że jesteś przyjacielem czarodzieja.

Po przekonaniu ich dadzą ci aktywator portalu, który przeniesie cię do domu czarodzieja, który jest pełny w pułapkach. Unikając ich, idź najlepiej jedną postacią na górę.
Tam znajdź pokój po prawej i przejdź przez portal, który jest w środku. Będzie on nieaktywny, a żeby go włączyć, musisz zapalić wszystkie świece stojące w tym samym pokoiku. Lustro powinno się wtedy uaktywnić. W następnym pokoju pociągnij dźwignie, która jest w podłodze, po czym zrób to samo w pokoju obok. Systemy obronne powinny być teraz wyłączone, więc pójdź uprzedź o tym ukrywających się ludzi.
0
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Dark Forest - misje główne
- The Hunt in Hunter's Edge | Dark Forest - misje główne
- A Forge of Soul | Dark Forest - misje główne w Divinity Grzech Pierworodny
- Fallow the Wizard | Dark Forest - misje główne w Divinity Grzech Pierworodny
- Inside the Source Temple | Dark Forest - misje główne w Divinity
- First Garden (Void Dragon) | Dark Forest - misje główne w Divinity
- Dark Forest - misje główne
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany840540 Junior
Niestety ale z jakiś przyczyn nie otworzyła mi się opcja do The Troll's bounty, wykonałem prawie wszytko w Lesie i co chwilę próbuję porozmawiać z Brandonem i dalej nic. Nie mam tego zadania. Nie mogę dokończyć The Naked Truth. Moje dwie postacie mają riot i nie wiem jak się mogę tego pozbyć.
Czy ma ktoś może pomysł czy da się jeszcze wykonać ten quest?
Jarek1380 Junior
Skrzynię z fioletową kłódką otworzyłem zwojem z magicznym wytrychem.
nie taki stary zgred Chorąży
Co za brednie w poradniku siła i zręczność nie zwiekszaja mocy ataku a jedynie szanse na udany atak.
zanonimizowany1105285 Junior
Witam.
Posiadając postać z 2 poziomem craftingu (rzemiosła) - stworzyłam zwój Unlock Magic.
Nie jestem pewna czy jest to zasadą, ale na wyższym poziomie kunsztu nie udawało mi się to.
Prawdopodobnym jest jednak to, że po prostu nie przeprowadziłam wszystkich możliwych kombinacji i prób :)
Jeżeli to już wiecie to pomińcie :)
drewniany klocek + siekiera = wooden chips - zapomniałam jak to jest po naszemu ;P
wooden chips + woda = masa papierowa - też nie kojarzę jak jest oryginalnie
masa papierowa + piekarnik(piec) = papier
papier + magiczny proszek = niezapisany zwój czarnej magii
magiczny proszek + kałamarz z piórem = magiczny kałamarz z piórem
Zatem:
1 - niezapisany zwój czarnej magii + magiczny kałamarz i pióro
(UWAGA - magiczny kałamarz wystarcza jeden na wiele zwojów)
2 - save :) (tak na wszelki smerf)
3 - mój efekt eksperymentu to średnio jeden zielony zwój z wytrychem na sześć prób
( tak rzucałam na raz: 6 zwojów + kałamarz itd. )
Przy próbie pojedynczej wyszedł mi ten zwój jako trzeci jednak po następnych trzech "kliknięciach" już nie i był dopiero po szóstym.
Sami popróbujcie
Mam nadzieję że trochę pomogłam, gdy sama szukałam to jakoś trudno było uzyskać w miarę jasną podpowiedź.
Felipesku Konsul
Ale z was ciecie "gry-online" - każcie sobie płacić z coś co w innym miejscu jest za darmo i do tego to samo!
Proszę tu jest link do pełnej wersji za free:
http://guides.gamepressure.com/divinityoriginalsin/
Xisertus Legionista
Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??
Sandro_de_Vega Centurion
Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.
mohenjodaro Legend
Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.
periko Junior
Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?
kęsik Legend
Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
