Trife | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
Aktualizacja:
Trife

Na początku starcia Boss przyzwie trzech pomocników - ważnym jest, by nie atakować ich postaciami walczącymi przy pomocy broni z Tenebrium, gdyż istoty te mają wysoką odporność na ten metal i będą leczone przez ataki. Najlepiej jest wysłać magów na przywołańców, a wojownika na bossa, by skupił na sobie jego uwagę. Jeśli dasz radę, zbierz przywołanych pomocników "w kupę" (np. teleportując ich koło siebie), a następnie odpal zaklęcia obszarowe, by się ich pozbyć.
Sam Trife nie jest groźnym przeciwnikiem, gdyż nie zadaje olbrzymich obrażeń, jednak jest dość wytrzymały i potrafi ogłuszać za pomocą błyskawic (dlatego przyda ci się tutaj wysoka odporność na błyskawice). Jest kompletnie niewrażliwy na magię powietrza (i efekty ogłuszeń od błyskawic), jednak reszta jego odporności jest bardzo niska, dlatego podatny jest na wszystkie inne obrażenia.
Największe zagrożenie ze strony bossa to jego umiejętność przywoływania pomocników. Będą to (przywoływani co turę, w tej właśnie kolejności): Arhu, Icara, Zandalor i Zixzax. Każdy z przywołanych bohaterów może używać swoich znanych zdolności, potrafią więc oni napsuć więcej krwi niż sam boss. W ogólnym skrócie:
- Arhu - posiada niewrażliwość na powietrze i używa sporo zaklęć.
- Icara - nie posiada niewrażliwości, jednak może rzucać zaklęcia nakładające ten efekt, jak i potężne czary leczące.
- Zixzax - dysponuje czarami przyspieszenia i spowolnienia, a także obszarowego leczenia, więc razem z Icarą powinni zostać ubici na początku.
- Zandalor - podobnie jak Arhu miota sporo zaklęć, a jest niewrażliwy na ogień.
Podczas walki skup się na wyeliminowaniu przywołanych duchów Trife'a (oddeleguj do tego magów i/lub łucznika ze strzałami zadającymi obrażenia od żywiołów), a niech twój tank skupi na sobie uwagę Trife'a. Warto wykorzystać wszelkie efekty przewracające (Knock down) na bossa, gdyż jest on bardzo podatny na te ataki - dodatkowo, ogłuszony boss nie przyzwie pomocników.
Jeśli walka przeciągnie się na tyle długo, by na polu walki pojawiło się kilku bohaterów, w pierwszej kolejności skup się na ubiciu Icary i Zixzaxa, gdyż mogą oni leczyć, a później zlikwiduj resztę.

Gdy walka dobiegnie końca, zbierz wyrzucone przez przeciwników przedmioty, podlecz się, rozdysponuj mikstury zwiększające odporności na magię i udaj się na północ, a następnie zniszcz obiekt o nazwie "Rorroh Latsyrc". Po chwili akcja przeniesie się do właściwej części ogrodów. Wbiegnij po schodach i przejdź przez portal, a w następnej lokacji zbiegnij na dół, gdzie czeka cię starcie z Leandrą i jej sługusami.
0
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Bossowie
- The Ghoul That Guards the Lighthouse | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Arhu SparkMaster 5000 | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Evelyn | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- The Twins-By-Fire-Joined | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Braccus Rex | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Vaelanna | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Garkula Nightbringer | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Loic | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Sługi Mangotha | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Mangoth | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Jareth | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- King Boreas | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Raalzen Ax'aroth | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Cyclops Spiritcaller | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Balberith | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Cassandra | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Trife | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Leandra | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Void Dragon | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Bossowie
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany840540 Junior
Niestety ale z jakiś przyczyn nie otworzyła mi się opcja do The Troll's bounty, wykonałem prawie wszytko w Lesie i co chwilę próbuję porozmawiać z Brandonem i dalej nic. Nie mam tego zadania. Nie mogę dokończyć The Naked Truth. Moje dwie postacie mają riot i nie wiem jak się mogę tego pozbyć.
Czy ma ktoś może pomysł czy da się jeszcze wykonać ten quest?
Jarek1380 Junior
Skrzynię z fioletową kłódką otworzyłem zwojem z magicznym wytrychem.
nie taki stary zgred Chorąży
Co za brednie w poradniku siła i zręczność nie zwiekszaja mocy ataku a jedynie szanse na udany atak.
zanonimizowany1105285 Junior
Witam.
Posiadając postać z 2 poziomem craftingu (rzemiosła) - stworzyłam zwój Unlock Magic.
Nie jestem pewna czy jest to zasadą, ale na wyższym poziomie kunsztu nie udawało mi się to.
Prawdopodobnym jest jednak to, że po prostu nie przeprowadziłam wszystkich możliwych kombinacji i prób :)
Jeżeli to już wiecie to pomińcie :)
drewniany klocek + siekiera = wooden chips - zapomniałam jak to jest po naszemu ;P
wooden chips + woda = masa papierowa - też nie kojarzę jak jest oryginalnie
masa papierowa + piekarnik(piec) = papier
papier + magiczny proszek = niezapisany zwój czarnej magii
magiczny proszek + kałamarz z piórem = magiczny kałamarz z piórem
Zatem:
1 - niezapisany zwój czarnej magii + magiczny kałamarz i pióro
(UWAGA - magiczny kałamarz wystarcza jeden na wiele zwojów)
2 - save :) (tak na wszelki smerf)
3 - mój efekt eksperymentu to średnio jeden zielony zwój z wytrychem na sześć prób
( tak rzucałam na raz: 6 zwojów + kałamarz itd. )
Przy próbie pojedynczej wyszedł mi ten zwój jako trzeci jednak po następnych trzech "kliknięciach" już nie i był dopiero po szóstym.
Sami popróbujcie
Mam nadzieję że trochę pomogłam, gdy sama szukałam to jakoś trudno było uzyskać w miarę jasną podpowiedź.
Felipesku Konsul
Ale z was ciecie "gry-online" - każcie sobie płacić z coś co w innym miejscu jest za darmo i do tego to samo!
Proszę tu jest link do pełnej wersji za free:
http://guides.gamepressure.com/divinityoriginalsin/
Xisertus Legionista
Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??
Sandro_de_Vega Centurion
Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.
mohenjodaro Legend
Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.
periko Junior
Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?
kęsik Legend
Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
