Zadanie: For Whom the Troll Tolls - po rozmowie z trolem na moście
Zadanie: Infiltrating the Hunter's Edge - zadanie zakończy się po wejściu do wioski
Zadanie: To Be, or Not to Be - od szkieletu koło fontanny
Zadanie: War of the Stones - zadanie od Jahrla
Zadanie: The Hunt in Hunter's Edge - od kotki Jinxiki przed wioską lub Ratcatchera
Zadania:
Distill My Heart - od barmana Hershella
Trader at the back-alley - powiedz Grutildzie o nielegalnym handlu orka Nurta
Revenge of Source Hunter - jeśli posiadasz Madorę w drużynie zadanie rozpocznie się po wejściu do wioski; cel znajduje się na piętrze
Zadanie: The Armoury Key - od orka Gurala
Zadanie: The Mage's Maze - po spotkaniu Bellegarda ukrytego jako stos złotych monet
Zadanie: The Watch is Coming - w podziemiach spotkasz strażników, który zlecą ci to zadanie
Zadanie: The King's Dark Deal - zadanie dostępne, jeśli posiadasz w drużynie Jahana
Kontynuacja zadania Follow The Wizard
Dark Forest | Dark Forest - mapy lokacji w Divinity Grzech Pierworodny
Aktualizacja:

9 - góra złota, pod którą ukrywa się czarodziej Bellegard. Po rozmowie odblokujesz nowy punkt teleportacji - Labirynt Bellegarda (Bellegard's Maze). Po przeniesieniu się na miejsce dostrzeżesz szachownicę oraz trzy wajchy. Każda z nich uwalnia innego zwierzaka: szczura, kota lub psa. Twoim zadaniem jest tak pokierować zmianą zwierząt, aby dotrzeć którymś z nich w miejsca podświetlone na zielono. Każdy z punktów otwiera jedne drzwi, za którymi znajdziesz wartościowe przedmioty.

Kluczem do rozwiązania zagadki jest podejście strategiczne. Kot pożera rybę, pies - kość, a szczur zjada ser. Po zjedzeniu pokarmu i przejściu dalej na jego miejscu pojawia się losowe pożywienie, dlatego nie ma jednoznacznej metody na rozwiązanie labiryntu i każdy musi spróbować własnych sił z ową zagadką.
10 - Knight's Tomb. Aby dostać się do środka musisz przełożyć trzy wajchy po lewej i prawej stronie oraz pośrodku obok posągu. Nie wchodź do środka dopóki nie posiadasz księgi "Titan Dictionary", gdyż wtedy będziesz musiał stoczyć bardzo trudną walkę z kamiennymi strażnikami (lecz dostaniesz za ich pokonanie sporą ilość doświadczenia).

1 - miejsce kryjówki mieszkańców wioski wskazane zostanie po wykonaniu zadania The Hun in the Hunter's Edge. Jest to klapa ukryta za wielkim głazem przy zachodniej ścianie. Kamień należy zniszczyć, gdyż klapa znajduje się pod nim.

4 - drzewo Kickstarter, miejsce ukazania się Weresheep. Do wykonania misji jest szereg wcześniejszych kroków, lecz prawda jest taka, że wystarczy znaleźć się przy tym drzewie i dokładnie przed nim położyć Stardust Herb. Pojawi się wtedy owca, którą możesz przekonać, by użyczyła ci wełny lub zabić ją i zabrać wełnę samemu.
Handlarz Nurt - kryjący się pod dachem (2) handlarz broniami z Tenebrium. Po rozmowie z nim będziesz mógł donieść na niego Grutildzie. Jeśli zamierzasz jednak podjąć dalszą współpracę w handlu nie rób tego, gdyż po donosie nie będzie on więcej zdolny do handlu.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany840540 Junior
Niestety ale z jakiś przyczyn nie otworzyła mi się opcja do The Troll's bounty, wykonałem prawie wszytko w Lesie i co chwilę próbuję porozmawiać z Brandonem i dalej nic. Nie mam tego zadania. Nie mogę dokończyć The Naked Truth. Moje dwie postacie mają riot i nie wiem jak się mogę tego pozbyć.
Czy ma ktoś może pomysł czy da się jeszcze wykonać ten quest?
Jarek1380 Junior
Skrzynię z fioletową kłódką otworzyłem zwojem z magicznym wytrychem.
nie taki stary zgred Chorąży
Co za brednie w poradniku siła i zręczność nie zwiekszaja mocy ataku a jedynie szanse na udany atak.
zanonimizowany1105285 Junior
Witam.
Posiadając postać z 2 poziomem craftingu (rzemiosła) - stworzyłam zwój Unlock Magic.
Nie jestem pewna czy jest to zasadą, ale na wyższym poziomie kunsztu nie udawało mi się to.
Prawdopodobnym jest jednak to, że po prostu nie przeprowadziłam wszystkich możliwych kombinacji i prób :)
Jeżeli to już wiecie to pomińcie :)
drewniany klocek + siekiera = wooden chips - zapomniałam jak to jest po naszemu ;P
wooden chips + woda = masa papierowa - też nie kojarzę jak jest oryginalnie
masa papierowa + piekarnik(piec) = papier
papier + magiczny proszek = niezapisany zwój czarnej magii
magiczny proszek + kałamarz z piórem = magiczny kałamarz z piórem
Zatem:
1 - niezapisany zwój czarnej magii + magiczny kałamarz i pióro
(UWAGA - magiczny kałamarz wystarcza jeden na wiele zwojów)
2 - save :) (tak na wszelki smerf)
3 - mój efekt eksperymentu to średnio jeden zielony zwój z wytrychem na sześć prób
( tak rzucałam na raz: 6 zwojów + kałamarz itd. )
Przy próbie pojedynczej wyszedł mi ten zwój jako trzeci jednak po następnych trzech "kliknięciach" już nie i był dopiero po szóstym.
Sami popróbujcie
Mam nadzieję że trochę pomogłam, gdy sama szukałam to jakoś trudno było uzyskać w miarę jasną podpowiedź.
Felipesku Konsul
Ale z was ciecie "gry-online" - każcie sobie płacić z coś co w innym miejscu jest za darmo i do tego to samo!
Proszę tu jest link do pełnej wersji za free:
http://guides.gamepressure.com/divinityoriginalsin/
Xisertus Legionista
Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??
Sandro_de_Vega Centurion
Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.
mohenjodaro Legend
Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.
periko Junior
Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?
kęsik Legend
Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
