Quest:
Crabs versus Skeletons - zadanie rozpoczyna się po wejściu do jaskini.
Zadanie:
Headless Nick - od duchów na pomoście.
Zadanie:
Another Crazed Mage - jednowątkowe zadanie maga.
Zadanie:
The Love at the Lightouse - kobieta-duch, której szuka Samson z latarni morskiej.
Black Cove (poziom 1) | Cyseal - mapy lokacji w Divinity Grzech Pierworodny
Aktualizacja:
Crabs versus Skeletons - po wejściu do jaskini rozpoczniesz zadanie. Na placu za mostami spotkasz walczące szkielety i orków. Nie musisz angażować się w walkę - i tak dostaniesz punkty doświadczenia. Misję zakończysz, gdy pokonasz Pontiusa i jego drużynę na poziomie II.
Headless Nick - po rozmowie z duchami otrzymasz zadanie. Głowa Nicka znajduje się w Cyseal przy jednym ze stolików na festiwalu. Musisz wcześniej wykonać zadanie, które spowoduje przeniesienie się tłumu do drugiego mężczyzny, a głowa pozostanie nie pilnowana. Możesz wtedy wybrać, czy pozwolisz jej zostać, czy zaniesiesz ją do jaskini - w obu przypadkach misja zostanie zakończona.
Another Crazed Mage - jednowątkowa misja za którą dostaniesz punkty doświadczenia. Po rozmowie z duchem maga nie ruszaj się, a teleportuj do wyjścia, by uniknąć wybuchowej pułapki.

Pająk i obroża Sama - żaby zabrać obrożę dla kota Sama w karczmie w Cyseal musisz pokonać gigantycznego pająka. Po jego eliminacji upuści on ten właśnie obiekt. Ten pająk jest stworzeniem wodnym, dlatego czary związane z tym żywiołem będą na niego nieskuteczne i będą go uzdrawiać.
Desmonda - porozmawiaj z duchem kobiety. Jest to osoba, której poszukuje Samson z latarni morskiej w Cyseal. By zakończyć misje będziesz musiał wrócić do nich w latarni i porozmawiać z Desmondą na miejscu.

Przejście na poziom II - wejścia do biura strzeże wielki krab. By go pokonać najlepiej teleportuj go daleko od siebie lub sam się odsuwaj od niego - jest wolny i najprawdopodobniej nie dojdzie do ciebie w jednej turze. Wewnątrz biura dostrzeżesz dźwignię w rogu pomieszczenia. Po jej pociągnięciu przesunie się obraz na sąsiedniej ścianie, za którym ukaże się przycisk. Gdy go wciśniesz otworzy się klapa ukazująca sekretne przejście w przeciwległym rogu pomieszczenia.
0
Komentarze czytelników
Xisertus Legionista
Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??
Sandro_de_Vega Centurion
Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.
mohenjodaro Legend
Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.
periko Junior
Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?
kęsik Legend
Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
