Zadania, handlarze i ciekawostki w Cyseal - Divinity: Grzech Pierworodny
Zadania, handlarze i ciekawostki w Cyseal - Divinity: Grzech Pierworodny
Plaża
Zadania:

The Talking Statues - po przeczytaniu dziennika przy trupie
Plaża
Zadania:

A Shell on the Beach - muszla Ismashel prosi o przysługę.
Płonący statek
Zadania:
Fire!Fire!Fire! - Zadanie zlecają ci ludzie zaraz po wejściu do miasta.
Pomost obok rozbitego statku
Zadania:
Shipless Sailors - Zadanie zleca trójka marynarzy.
Stragan Rybny
Zadania:
The Fish Thief - gdy podejdziesz do straganu złodziej spyta czy ma ukraść rybę.
Biuro Komendanta
Zadania:
Wszystkie cztery zleca komendant Aureus:
The Scaredy Pact,
Lost Archeologist,
Legionnaires at the Church,
The Undead Scourge.
Obrzeża rynku
Zadania:
Little Bo Berta Lost her Sheep - Zadanie zleca Berta
Biuro Cecila(parter)/Biblioteka(Piętro)
Zadania:
Cecil Mighty Stuff - Zadanie wręcza Cecil
Tom the Wannable Adventure - Zadanie wręcza Charlene
Towarzysze:
Jahan (piętro) - Mag do najęcia
Ciekawostki:
Na parterze spotkasz kotkę Maxine, a na piętrze ogrzycę Victorię. Książki z biblioteki możesz wziąć za darmo.
Tawerna King Crab
Zadania:
The Fabulous Five - od Mendiusa przy wejściu do budynku,
Kitty Love - zadanie zleca kot Sam (musisz posiadać umiejętność PetPal).
Cmentarz
Zadania:
The Philosofer - Zadanie zleca duch pisarza (Musisz najpierw rozkopać jego grób). By rozwiązać zagadkę odpowiedz dwa razy przecząco i za trzecim razem potwierdzająco.
Ciekawostki:
Gdy rozkopiesz największy kawał ziemi na środku cmentarza odkryjesz tunel w którym możesz znaleźć nieumarłych.
Miejsce Festivalu
Zadania:
Warming the Crowd - Zadanie zleca Galagher.
Ciekwostki:
Zapamiętaj to miejsce - gadająca głowa, którą tam zobaczysz będzie potrzebna w innym zadaniu!
Zakład lekarski
Zadania:
The Aprentice of the Stone - Zadanie zleca Evelyn
Obwarowania między zakładem grabarza i cmentarzem
Zadania:
Elf-Orc Blood Feud - zleca ci go elf Eglandaer
Strażnicy za magazynem
Zadania:

Charmed, I'm sure - zleca jeden ze strażników.
Beggar
Ciekawostki:

W zniszczonym budynku znajdziesz Beggara - kolejną ofiarę The Talking Statues. Nie musisz z nim rozmawiać, by ukończyć misję, jednak dostaniesz trochę punktów doświadczenia.
Opuszczona chata
Zadanie:

The Strongman - klucz do piwnicy znajduje się we wschodniej części chaty.
Młyn
Zadanie:

The Legionares' Will - zlecają dwa szkielety przy młynie
Skały przy kościele
Zadanie:

The Wishing Brothers - zleca studnia
Cmentarz przy kościele
Zadanie:

The Preacher of Earthly Delights - zadanie od duchów na cmentarzu
Zakład lekarski
Handlarze:
Thelyron - Zwoje wskrzeszenia, Regeneracji
Biuro Komendanta
Handlarze:
Ahru (1 piętro) - Księgi magiczne ognia i ziemi, zwoje wskrzeszenia.
Komendant (Parter) - Księgi umiejętności Wojownika.
Tawerna The King Crab
Handlarze:
Barman - Żywność,
Shereth (Piętro)- Zaklęcia "Witchcraft" i złodziejskie.
Towarzysze:
Madora - Wojownik do wynajęcia.
Ciekawostki:
W piwnicy karczmy jest duża skrzynia otoczona pułapką z ognia i trucizny.
Na piętrze w sąsiedztwie od Sereth znajdziesz pokój elfa Englandera.
Dom Esmeraldy
Handlarz:
Esmeralda - Handlarz bronią.
Rynek
Handlarze:
Cylia the Enchantress - Podstawowe przedmioty do craftingu. Księgi zaklęć wody i powietrza,
Flether - Podstawowe przedmioty do wyrobu strzał oraz księgi zaklęć dla łucznika,
Gerome - Mapy skarbów,
Vegetable / Cheese / Fish Vendor - Żywność.
Ciekawostki:
Na placu znajdziesz kapitana Jacka, który szuka mężczyzn do pracy (The Shipless Sailors).
Statek
Handlarze:

Conrad - Zwoje Wskrzeszenia i wyposażenie dla magów.
Opuszczony dom
Ciekawostki:

Można znaleźć rubin (jeśli postać ma odpowiednią wartość parametry Percepcji) i skrzynię. Do budynku dostaniesz się po pokonaniu tunelu, którego wejście znajdziesz pośrodku cmentarza. Aby wydostać się z budynku znajdź portret, który możesz przesunąć - za nim znajdziesz przycisk otwierający drzwi.
Dom kucharza
Handlarze:

Quartermaster - Broń i pancerze
Magazyn Portowy
Ciekawostki:

By dostać się do pokoju którego pilnuje strażnik należy kupić zaklęcie "Unlock Magic"
Stanowisko kowalskie
Ciekawostki:

Można tu wykuwać broń
Grób w ogródku
Ciekawostki:

Nie kopać grobu! Wybucha.
Dom grabarza Mortimera
Dom Evelyn
Jaskinia nie powiązana z żadnym zadaniem, wyjście znajduje się obok, za wodospadem.
Zadanie: The Lost Archeologist
Zadanie: Cecil's Mighty Staff
Zadanie: The Scaredy Pact

Divinity Original Sin: Cyseal - mapa

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Ciekawostki

Opuszczony dom - W opuszczonym domu (14) możesz znaleźć rubin. Twoja postać musi mieć trochę spostrzegawczości by go dojrzeć. Będzie leżał na podłodze obok kominka.

Ogród za zakładem lekarskim - Za zakładem (11), w którym możesz spotkać Evelyn jest owca i obok niej grób. W wersji beta nie należy go rozkopywać, bo wybuchnie i zawsze skończy się to śmiercią.

Karczma - W piwnicy karczmy (8) znajduje się duża skrzynia otoczona pułapkami. Jeśli posiadasz zdolność telekinezy to możesz ją po prostu przenieść nie naruszając pułapek. W innym wypadku należy zasłonić oba przyciski naziemne jakimiś przedmiotami. Klucz do skrzyni znajduje się też w piwnicy w drugim pokoju.

Magazyn portowy (15) - By dostać się do pokoju, którego pilnuje strażnik należy kupić zaklęcie "Unlock Magic", które możesz kupić u kupca na piętrze tawerny "King Crab". Potem należy wrócić i pogadać z jednym z patrolujących strażników i powiedzieć mu, że ten drugi się z niego nabija. Wściekły strażnik pójdzie się rozmówić z koleżką, a na koniec podejdzie do nich sierżant, który trzyma wartę przy drzwiach, które chcesz otworzyć. Po otwarciu zamka możesz wejść.

Na tym cmentarzu znajduje się tunel - Cyseal - mapa miasta Cyseal - mapy lokacji - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Na tym cmentarzu znajduje się tunel

Miejski Cmentarz - Na cmentarzu (9), jeśli rozkopiesz największa mogiłę po środku, to odblokujesz tunel, w którym jest pełno nieumarłych. W środku czeka tez na ciebie boss, a jeśli dojdziesz do rozwidlenia to jedna odnoga będzie cię prowadzić do wyjścia w terenie, a druga do skrzyni, która znajduje się w niedostępnym z zewnątrz miejscu w mieście. Łopatę możesz znaleźć na cmentarzu

Stanowisko Kowalskie - Za opuszczonym domem (14) znajdziesz kowadło pozwalające wykuwać broń.

Towarzysze

Madora - Madroa jest postacią klasy Knight walczącą za pomocą oburęcznego miecza. Można ją spotkać w karczmie "King Crab" (8) i z chęcią przyłączy się do twojej drużyny. W walce stoi w pierwszej linii i dobrze jakby miała wsparcie healera.

Jahan - Jahan jest postacią klasy Wizard i posiada takie czary jak teleportacja, leczenie czy deszcz. Sprawia to że idealnie nadaje się na maga leczącego oraz postać która przybliża lub oddala od ciebie przeciwników. Jako że na początku nie masz zbyt wielu zaklęć własnych to on jest wymaganym członkiem drużyny. Jahana można spotkać na piętrze biura Cecila (7) koło karczmy "King Crab".

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2021-08-14
17:45

kęsik Legend

1
kęsik
👎

Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.

Komentarz: kęsik
2020-06-10
12:16

periko Junior

3

Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?

Komentarz: periko
2019-08-08
23:47

mohenjodaro Legend

1
mohenjodaro
👎

Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.

Komentarz: mohenjodaro
2018-07-21
13:58

Sandro_de_Vega Pretorianin

Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.

Komentarz: Sandro_de_Vega
2017-12-18
08:06

Xisertus Legionista

Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??

Komentarz: Xisertus
2016-04-29
00:12

Felipesku Konsul

Ale z was ciecie "gry-online" - każcie sobie płacić z coś co w innym miejscu jest za darmo i do tego to samo!

Proszę tu jest link do pełnej wersji za free:
http://guides.gamepressure.com/divinityoriginalsin/

Komentarz: Felipesku
2015-07-14
16:46

zanonimizowany1105285 Junior

2
👍

Witam.
Posiadając postać z 2 poziomem craftingu (rzemiosła) - stworzyłam zwój Unlock Magic.
Nie jestem pewna czy jest to zasadą, ale na wyższym poziomie kunsztu nie udawało mi się to.
Prawdopodobnym jest jednak to, że po prostu nie przeprowadziłam wszystkich możliwych kombinacji i prób :)

Jeżeli to już wiecie to pomińcie :)
drewniany klocek + siekiera = wooden chips - zapomniałam jak to jest po naszemu ;P
wooden chips + woda = masa papierowa - też nie kojarzę jak jest oryginalnie
masa papierowa + piekarnik(piec) = papier
papier + magiczny proszek = niezapisany zwój czarnej magii
magiczny proszek + kałamarz z piórem = magiczny kałamarz z piórem

Zatem:
1 - niezapisany zwój czarnej magii + magiczny kałamarz i pióro
(UWAGA - magiczny kałamarz wystarcza jeden na wiele zwojów)
2 - save :) (tak na wszelki smerf)
3 - mój efekt eksperymentu to średnio jeden zielony zwój z wytrychem na sześć prób
( tak rzucałam na raz: 6 zwojów + kałamarz itd. )
Przy próbie pojedynczej wyszedł mi ten zwój jako trzeci jednak po następnych trzech "kliknięciach" już nie i był dopiero po szóstym.
Sami popróbujcie

Mam nadzieję że trochę pomogłam, gdy sama szukałam to jakoś trudno było uzyskać w miarę jasną podpowiedź.

Komentarz: zanonimizowany1105285
2014-11-04
19:07

nie taki stary zgred Chorąży

Co za brednie w poradniku siła i zręczność nie zwiekszaja mocy ataku a jedynie szanse na udany atak.

Komentarz: nie taki stary zgred
2014-10-20
12:18

Jarek1380 Junior

Skrzynię z fioletową kłódką otworzyłem zwojem z magicznym wytrychem.

Komentarz: Jarek1380
2014-10-15
13:31

zanonimizowany840540 Junior

Niestety ale z jakiś przyczyn nie otworzyła mi się opcja do The Troll's bounty, wykonałem prawie wszytko w Lesie i co chwilę próbuję porozmawiać z Brandonem i dalej nic. Nie mam tego zadania. Nie mogę dokończyć The Naked Truth. Moje dwie postacie mają riot i nie wiem jak się mogę tego pozbyć.
Czy ma ktoś może pomysł czy da się jeszcze wykonać ten quest?

Komentarz: zanonimizowany840540
2014-10-13
11:15

koza1980 Junior

jak sie pozbyć chmury elektrostatycznej?:)

Komentarz: koza1980
2014-10-03
21:35

Voli1 Junior

witam, po pokonaniu króla nieumarłych (w zadaniu plaga nieumarłych) po prawej stronie jest skrzynia z świecącą się na fioletowo kłódką, której nie mogę otworzyć, co muszę zrobić

Komentarz: Voli1
2014-09-28
01:43

Hellmaker Legend

Hellmaker

Voli1 ---> Żeby podnieść z poziomu 1 na 2 musisz mieć dostępne 2 punkty umiejętności.

Komentarz: Hellmaker
2014-09-27
23:25

sebarkh Junior

Kiedy zostaną spolszczone nazwy (nawiązując do oficjalnego spolszczenia, które właśnie wyszło)?

Komentarz: sebarkh
2014-09-27
23:01

Voli1 Junior

Witam, jeszcze raz, mam pytanie jak zwiększyć poziom umiejętności bohatera mam na przykład posługiwanie się tarczą na pierwszym poziomie, mam punkty do wydania na umiejętności ale nie mogę poziomu tarczy podnieść inne umiejętności mogę tylko podwyższyć o jeden punkt i dalej są zablokowane.

Komentarz: Voli1
2014-09-27
13:17

Voli1 Junior

witam, gdzie znajdę jakąś skrzynię do przechowywania przedmiotów z ekwipunku (niepotrzebnych aktualnie) w Cyseal.

Komentarz: Voli1
2014-09-20
07:38

Cainoor Legend

2
Cainoor

Niestety z przykrością stwierdzam, że jakość tego poradnika nie jest dla mnie zadowalająca. Spodziewałem się dokładnego opisu wszystkich questów, a tymczasem czasami muszę szukać pomocy dalej w internecie, bo sam opis tutaj nie wystarczy. Dodatkowo opisy map są bardzo chaotyczne. Szkoda, że poradnik nie wzniósł się na poziom poradnika do Baldurów ;)

Komentarz: Cainoor
2014-08-07
15:45

zanonimizowany1015948 Junior

Drobne kontrowersje wokół tego rytuału przejścia jak widzę. Wchodzimy do jaskini i dochodzimy do pierwszego posągu. Zapisujemy. W starszych wersjach można było iść na zachód od posągu i otworzyć drzwi wytrychem, potem przejść parę metrów dalej i mamy kamień… W nowszych wersjach np. 1.0.81 (Pomijam wersję 147 lub 229 bo to są na razie bety) ten błąd poprawiono. Drzwi już nie otworzymy. Podobnie jest z całą tą wagą przedmiotów. W wersji 81 jest bardzo precyzyjnie podana z dokładnością do 0.01kg. W starych wersjach 1, 2, lub 3 sztabki żelaza dawały 1 kg. Autorzy poradnika podali to Wam na tacy. Jednak to nie waga jest kluczem, tylko wiedza z ksiąg i z rozmów. Dlatego ktoś kto nie zna dobrze angielskiego powinien poczekać na tłumaczenie. Bez nadmiernego opisywania… Kluczami są słowa: Wypatruj to co inne, światło, masz tu księgę 1, zdobądź sobie księgę numer 2. Teraz legalny sposób (bez otwierania drzwi). Idziemy od 1 posągu prosto (tak właściwie lekko po skosie jakby ktoś chciał się czepiać) na północ do 2-giego. Po drodze zostaniemy skażeni i atakowani przez cień. Jeżeli nie mamy pierścieni 100% do ochrony przed tenebrium, będzie nam ubywało życie (bardzo powoli). Od drugiego posągu idziemy na zachód, aż do 4-ech barier. Teraz cofamy się parę metrów do schodów ( przy świecach). Oczywiście przez te bariery można przejść jak przez masło. Przez każdą barierę bez wyjątku (przez jedną barierę na raz) można przerzucać piramidkę (wskazana telekineza) Bez znaczenia czy to będą podziemia kościoła, chatka wiedźmy, wejście do lodowego króla i dalej za nim, czy też dom czarodzieja. Przerzucamy, teleportujemy się i zabieramy piramidkę. Podobnie z okratowanymi drzwiami i w miejscu gdzie zajączek każe nam skakać (nie trzeba kusznika i innych takich cudów niewidów), do obozu goblinów drogą do kopalni (po to aby za wcześnie nie trafić na królową pająków) i w wielu innych miejscach to się przydaje. Wracając jednak do tego rytuału przejścia (bez kombinacji). W miejscu na schodach (przy świecach), wyznaczmy sobie punkt orientacyjny np: A. Przez ten punt wykreślmy sobie 2 przekątne na ekranie (oczywiście w myślach). Idziemy na południowy zachód od tego punktu A. Jest tam przycisk podłogowy. Teraz ruszamy na południe. Parę metrów niżej jest mały placyk. Kilka waz i beczki. Wypatruj to co inne… Co tam mamy innego? Beczki, zwłaszcza jedna. Ciężka beczka jest tylko 1-dna w całej grze. Przeciągamy do ekwipunku i idziemy do przycisku podłogowego. Stawiamy ją na środku. Efekt – 1 bariera znika. Wracamy po drugą beczkę (beczki muszą być puste). Znowu otwieramy ekwipunek i przeciągamy ją do inwentarza. Wracamy do punku A (schody przy świecach) Idziemy na południowy wschód. Kolejny przycisk podłogowy. Stawiamy zwykłą beczkę. Efekt – 2 bariera znika. Wracamy do punktu A. Błogosławieństwo, światło… Jakie światło… Ach światło! Przecież to takie proste. Przeciągamy świecznik do inwentarza ( w ekwipunku będziemy widzieć świeczkę nie świecznik) Idziemy od A na północny zachód do następnego włącznika w podłodze. (tym razem malutki) Stawiamy ten świecznik na środku. (przybliżenie ekranu wskazane) Znika nam 3 bariera. Wracamy do punku A. Masz tu 1 księgę (niepokalanych czy jak im tam) zdobądź sobie 2-gą… Skąd? (w całej grze jest tego mnóstwo ale na chwilę obecną nie mamy) Idziemy od A - na północny wschód. Dochodzimy do ostatniego przycisku w podłodze ( też mały) Teraz idziemy na północ i szukamy regałów z książkami. Jest tam mały włącznik naścienny ( na dole pułapka) Można sobie otworzyć wnękę obok i przeszukać teren. Trochę na lewo od tego włącznika, na podłodze leżą księgi, w tym właśnie księga 2. Zabieramy wszystkie. Wracamy do ostatniego włącznika. Kładziemy księgę 1 a na nią księgę nr.2. Efekt – 4 bariera znika. Można położyć dowolne księgi bo program rozróżnia tylko wagę. Ale uwaga z tym. Wiele ksiąg jest ważnych ze względu na fabułę i wiedzę wiec nie polecam tego sposobu bez znajomości gry. Księgi Niepokalanych natomiast, znajdziemy cały komplet (6 sztuk) razem z pamiętnikiem i krwią Leandry w podziemiach starej katedry, na północ od obozu niewolników, niedaleko wioski niepokalanych. Więc te księgi można śmiało położyć. Wracamy do barier. Przechodzimy przez otwarty korytarz i dochodzimy do 3 posągu (tak na marginesie to są obserwatorzy) Teraz idziemy na południe. Dochodzimy do dźwigni. Można je minąć i iść dalej na południe i otworzyć sobie drzwi wytrychem ( nie warto) Można zastosować wariant z poradnika (odpowiednia kombinacja) Żadnych korzyści. Zapisujemy. Pociągamy za odosobnioną dźwignię. Wysmakuje wielki cień ale niegroźny jak baranek. Walczymy do momentu aż ma niewiele życia (tak na jedno uderzenie albo jeden czar) Zapisujemy np: 1. Zabijamy go. Zdobywamy doświadczenie i cenne przedmioty (losowo). Robimy nowy zapis 2. Wczytujemy 1 i dobijamy gada. Robimy nowy zapis nr 3. Tak można robić w nieskończoność. Wszystko zależy od naszej cierpliwości i szczęścia. Z kilku zapisów łatwiej znajdziemy sobie coś ciekawego. Najważniejsze są pierścienie i amulety ochronne przed cieniami, czyli tenebrium, bo tych jest bardzo mało. (identyfikacja konieczna na poziomie 2 resztę można uzyskać zakładając na czas identyfikacji jakieś przedmioty jeśli mamy) Nie warto tracić punktów na 5 poziom, jeśli w plecaku mamy pierścienie, amulety czy inne przedmioty do danej specjalizacji. Sposób z bossami proponuję zapamiętać, bo może się przydać nie tylko w tej grze. Ja to stosuję od wielu lat w różnych grach. Po zabiciu Cienia i wybraniu sobie najlepszych przedmiotów, idziemy na południe. Drzwi powinny być już otwarte. Dalej kierujemy się w stronę wschodu. Dochodzimy do ołtarza z kamieniem, który nas uzdrowi. Nie zabieramy go jeszcze (miga nam szybka podróż). Zapisujemy. Teraz szukamy kapłana na południu od tego ołtarza. Zanim rozpoczniemy z nim rozmowę, radziłbym stanąć jak najbliżej ściany. Po rozmowie, poleci po swoich kupli. Ale nie dojdzie do nas, jeśli się do niego za bardzo nie zbliżymy. (dlatego ta ściana) To można wykorzystać do walki z nimi. I wykończyć ich nie dając im najmniejszych szans. Ktoś kto czytał mój wcześniejszy komentarz, skojarzy o co chodzi a inny, który twierdzi, że wprowadzam teorię chaosu – trochę się pomęczy. Po walce, szukamy klucza, otwieramy drzwi i dochodzimy do portalu (doświadczenie za odkrycie) Zostawiamy tam drużynę, (zrywamy łańcuch) żeby ich niechcąco nie trafić. Samemu idziemy polować na kurę. Fizycznie nie ma szans ją zabić. Zostaje nam kula ognia, głaz z nieba, którym można jej blokować drogę (przez zielone pole mało który wróg przechodzi, podobnie z podpaleniem terenu) albo inne czary, co tam mamy. Po zabiciu przeciągamy ją do ekwipunku. Kura + fiolka daje nam fiolkę z krwią. Wracamy po drużynę i idziemy do ołtarza z wypalonym kamieniem. Próbujemy nasycić zużyty kamień krwią i dowiadujemy się, że to wielkie oszustwo (kura to za mało) Teraz kamień zabieramy mimo, że zużyty (tak na wszelki wypadek) Ponieważ za pierwszym razem gdy doszliśmy do kamienia, zaczęło nam migać światełko szybkiej podróży, musimy jak najszybciej się udać do Końca Czasów (kresu czasów) jak zwą, - tak zwą i iść za chochlikiem do odblokowania komnaty lub portalu żywiołu (do wyboru) Wchodzimy, zwiedzamy i wychodzimy, wtedy dziennik nam się prawidłowo aktualizuje. Wydano już sporo wersji tej gry ale ciągle nie poprawiono kilku błędów. Jeśli ktoś w miarę szybko nie odblokuje sobie komnaty, to ma pozamiatane. Nie da się hurtem odblokować kilku pokoi. Dlatego jeśli coś nam miga po prawej stronie ekranu (szybka podróż) nie można tego lekceważyć. Po kilku misjach czy nawet po jednej, odblokowanie będzie niemożliwe. Musimy odblokować wszystkie pokoje I portale żywiołów. ( właściwie nie musimy, dalej można kombinować przez błędy w grze ale to inny temat) To jeden z warunków ukończenia gry. W wersji 1.0.81 nadal nie poprawiono tego błędu. To tyle. Prościej się nie da opisać tej misji. Prawidłowy sposób przejścia tej misji to ten, w którym zaświeci się Wam szybka podróż po dojściu do kamienia. I w zależności od wersji gry można sobie pokombinować jak kto chce.

Komentarz: zanonimizowany1015948
2014-08-06
21:22

Xanas10 Centurion

Xanas10

vito74m jeśli masz spolszczenie z bety to wagi są niestety niewidoczne. Musisz przywrócić pełną angielską wersje by pojawiły sie wagi w opisach itemów.

Komentarz: Xanas10
2014-08-06
20:19

vito74m Konsul

W jaskini czaszki ni uja nie moge ustawic tych 4 przedmiotow na plytach naciskowych tak, by mi to zadzialalo:(
Są 4 magiczne zaslony, jedna (ta ostatnia, od środka pierwsza) mi znika i na tym koniec
Pisze o wadze przedmiotow, ale w ekwipunku jakos nie widze wagi więc skad mam wiedziec :(
chodzi o to zaganie w jaskini czaszki, po tym jak juz nabawilem sie zgnilizny:/
KACYK w wer gry x.x.x.81 nie da rady obejsc barier obok:/

Komentarz: vito74m

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl