Zadania:
The Talking Statues - po przeczytaniu dziennika przy trupie
Zadania:
A Shell on the Beach - muszla Ismashel prosi o przysługę.
Zadania:
Fire!Fire!Fire! - Zadanie zlecają ci ludzie zaraz po wejściu do miasta.
Zadania:
Shipless Sailors - Zadanie zleca trójka marynarzy.
Zadania:
The Fish Thief - gdy podejdziesz do straganu złodziej spyta czy ma ukraść rybę.
Zadania:
Wszystkie cztery zleca komendant Aureus:
The Scaredy Pact,
Lost Archeologist,
Legionnaires at the Church,
The Undead Scourge.
Zadania:
Little Bo Berta Lost her Sheep - Zadanie zleca Berta
Zadania:
Cecil Mighty Stuff - Zadanie wręcza Cecil
Tom the Wannable Adventure - Zadanie wręcza Charlene
Towarzysze:
Jahan (piętro) - Mag do najęcia
Ciekawostki:
Na parterze spotkasz kotkę Maxine, a na piętrze ogrzycę Victorię. Książki z biblioteki możesz wziąć za darmo.
Zadania:
The Fabulous Five - od Mendiusa przy wejściu do budynku,
Kitty Love - zadanie zleca kot Sam (musisz posiadać umiejętność PetPal).
Zadania:
The Philosofer - Zadanie zleca duch pisarza (Musisz najpierw rozkopać jego grób). By rozwiązać zagadkę odpowiedz dwa razy przecząco i za trzecim razem potwierdzająco.
Ciekawostki:
Gdy rozkopiesz największy kawał ziemi na środku cmentarza odkryjesz tunel w którym możesz znaleźć nieumarłych.
Zadania:
Warming the Crowd - Zadanie zleca Galagher.
Ciekwostki:
Zapamiętaj to miejsce - gadająca głowa, którą tam zobaczysz będzie potrzebna w innym zadaniu!
Zadania:
The Aprentice of the Stone - Zadanie zleca Evelyn
Zadania:
Elf-Orc Blood Feud - zleca ci go elf Eglandaer
Zadania:
Charmed, I'm sure - zleca jeden ze strażników.
Ciekawostki:
W zniszczonym budynku znajdziesz Beggara - kolejną ofiarę The Talking Statues. Nie musisz z nim rozmawiać, by ukończyć misję, jednak dostaniesz trochę punktów doświadczenia.
Zadanie:
The Strongman - klucz do piwnicy znajduje się we wschodniej części chaty.
Zadanie:
The Legionares' Will - zlecają dwa szkielety przy młynie
Zadanie:
The Wishing Brothers - zleca studnia
Zadanie:
The Preacher of Earthly Delights - zadanie od duchów na cmentarzu
Handlarze:
Thelyron - Zwoje wskrzeszenia, Regeneracji
Handlarze:
Ahru (1 piętro) - Księgi magiczne ognia i ziemi, zwoje wskrzeszenia.
Komendant (Parter) - Księgi umiejętności Wojownika.
Handlarze:
Barman - Żywność,
Shereth (Piętro)- Zaklęcia "Witchcraft" i złodziejskie.
Towarzysze:
Madora - Wojownik do wynajęcia.
Ciekawostki:
W piwnicy karczmy jest duża skrzynia otoczona pułapką z ognia i trucizny.
Na piętrze w sąsiedztwie od Sereth znajdziesz pokój elfa Englandera.
Handlarz:
Esmeralda - Handlarz bronią.
Handlarze:
Cylia the Enchantress - Podstawowe przedmioty do craftingu. Księgi zaklęć wody i powietrza,
Flether - Podstawowe przedmioty do wyrobu strzał oraz księgi zaklęć dla łucznika,
Gerome - Mapy skarbów,
Vegetable / Cheese / Fish Vendor - Żywność.
Ciekawostki:
Na placu znajdziesz kapitana Jacka, który szuka mężczyzn do pracy (The Shipless Sailors).
Handlarze:
Conrad - Zwoje Wskrzeszenia i wyposażenie dla magów.
Ciekawostki:
Można znaleźć rubin (jeśli postać ma odpowiednią wartość parametry Percepcji) i skrzynię. Do budynku dostaniesz się po pokonaniu tunelu, którego wejście znajdziesz pośrodku cmentarza. Aby wydostać się z budynku znajdź portret, który możesz przesunąć - za nim znajdziesz przycisk otwierający drzwi.
Handlarze:
Quartermaster - Broń i pancerze
Ciekawostki:
By dostać się do pokoju którego pilnuje strażnik należy kupić zaklęcie "Unlock Magic"
Ciekawostki:
Można tu wykuwać broń
Ciekawostki:
Nie kopać grobu! Wybucha.
Cyseal - mapa miasta | Cyseal - mapy lokacji w Divinity Grzech Pierworodny
Aktualizacja:
Ciekawostki
Opuszczony dom - W opuszczonym domu (14) możesz znaleźć rubin. Twoja postać musi mieć trochę spostrzegawczości by go dojrzeć. Będzie leżał na podłodze obok kominka.
Ogród za zakładem lekarskim - Za zakładem (11), w którym możesz spotkać Evelyn jest owca i obok niej grób. W wersji beta nie należy go rozkopywać, bo wybuchnie i zawsze skończy się to śmiercią.
Karczma - W piwnicy karczmy (8) znajduje się duża skrzynia otoczona pułapkami. Jeśli posiadasz zdolność telekinezy to możesz ją po prostu przenieść nie naruszając pułapek. W innym wypadku należy zasłonić oba przyciski naziemne jakimiś przedmiotami. Klucz do skrzyni znajduje się też w piwnicy w drugim pokoju.
Magazyn portowy (15) - By dostać się do pokoju, którego pilnuje strażnik należy kupić zaklęcie "Unlock Magic", które możesz kupić u kupca na piętrze tawerny "King Crab". Potem należy wrócić i pogadać z jednym z patrolujących strażników i powiedzieć mu, że ten drugi się z niego nabija. Wściekły strażnik pójdzie się rozmówić z koleżką, a na koniec podejdzie do nich sierżant, który trzyma wartę przy drzwiach, które chcesz otworzyć. Po otwarciu zamka możesz wejść.

Miejski Cmentarz - Na cmentarzu (9), jeśli rozkopiesz największa mogiłę po środku, to odblokujesz tunel, w którym jest pełno nieumarłych. W środku czeka tez na ciebie boss, a jeśli dojdziesz do rozwidlenia to jedna odnoga będzie cię prowadzić do wyjścia w terenie, a druga do skrzyni, która znajduje się w niedostępnym z zewnątrz miejscu w mieście. Łopatę możesz znaleźć na cmentarzu
Stanowisko Kowalskie - Za opuszczonym domem (14) znajdziesz kowadło pozwalające wykuwać broń.
Towarzysze
Madora - Madroa jest postacią klasy Knight walczącą za pomocą oburęcznego miecza. Można ją spotkać w karczmie "King Crab" (8) i z chęcią przyłączy się do twojej drużyny. W walce stoi w pierwszej linii i dobrze jakby miała wsparcie healera.
Jahan - Jahan jest postacią klasy Wizard i posiada takie czary jak teleportacja, leczenie czy deszcz. Sprawia to że idealnie nadaje się na maga leczącego oraz postać która przybliża lub oddala od ciebie przeciwników. Jako że na początku nie masz zbyt wielu zaklęć własnych to on jest wymaganym członkiem drużyny. Jahana można spotkać na piętrze biura Cecila (7) koło karczmy "King Crab".
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany840540 Junior
Niestety ale z jakiś przyczyn nie otworzyła mi się opcja do The Troll's bounty, wykonałem prawie wszytko w Lesie i co chwilę próbuję porozmawiać z Brandonem i dalej nic. Nie mam tego zadania. Nie mogę dokończyć The Naked Truth. Moje dwie postacie mają riot i nie wiem jak się mogę tego pozbyć.
Czy ma ktoś może pomysł czy da się jeszcze wykonać ten quest?
Jarek1380 Junior
Skrzynię z fioletową kłódką otworzyłem zwojem z magicznym wytrychem.
nie taki stary zgred Chorąży
Co za brednie w poradniku siła i zręczność nie zwiekszaja mocy ataku a jedynie szanse na udany atak.
zanonimizowany1105285 Junior
Witam.
Posiadając postać z 2 poziomem craftingu (rzemiosła) - stworzyłam zwój Unlock Magic.
Nie jestem pewna czy jest to zasadą, ale na wyższym poziomie kunsztu nie udawało mi się to.
Prawdopodobnym jest jednak to, że po prostu nie przeprowadziłam wszystkich możliwych kombinacji i prób :)
Jeżeli to już wiecie to pomińcie :)
drewniany klocek + siekiera = wooden chips - zapomniałam jak to jest po naszemu ;P
wooden chips + woda = masa papierowa - też nie kojarzę jak jest oryginalnie
masa papierowa + piekarnik(piec) = papier
papier + magiczny proszek = niezapisany zwój czarnej magii
magiczny proszek + kałamarz z piórem = magiczny kałamarz z piórem
Zatem:
1 - niezapisany zwój czarnej magii + magiczny kałamarz i pióro
(UWAGA - magiczny kałamarz wystarcza jeden na wiele zwojów)
2 - save :) (tak na wszelki smerf)
3 - mój efekt eksperymentu to średnio jeden zielony zwój z wytrychem na sześć prób
( tak rzucałam na raz: 6 zwojów + kałamarz itd. )
Przy próbie pojedynczej wyszedł mi ten zwój jako trzeci jednak po następnych trzech "kliknięciach" już nie i był dopiero po szóstym.
Sami popróbujcie
Mam nadzieję że trochę pomogłam, gdy sama szukałam to jakoś trudno było uzyskać w miarę jasną podpowiedź.
Felipesku Konsul
Ale z was ciecie "gry-online" - każcie sobie płacić z coś co w innym miejscu jest za darmo i do tego to samo!
Proszę tu jest link do pełnej wersji za free:
http://guides.gamepressure.com/divinityoriginalsin/
Xisertus Legionista
Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??
Sandro_de_Vega Centurion
Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.
mohenjodaro Legend
Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.
periko Junior
Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?
kęsik Legend
Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
