Zadania i ciekawostki w Hiberheim - Divinity: Grzech Pierworodny
Zadania i ciekawostki w Hiberheim - Divinity: Grzech Pierworodny
Zadanie: The Captives in the Crystals
Arroka: Pierwszy więzień w krysztale.
Zadanie: The Captives in the Crystals
Haizea: Drugi więzień w krysztale.
Zadanie: The Captives in the Crystals
Antzigar: Trzeci więzień w krysztale.
Zadanie: Find the Witch!, The Lady int the Lake
Zadanie: The Wishing Brothers
Zadanie: The Wishing Brothers
Zadanie: A Dark Matter
Zadanie: Eternal Winter
Zadanie: Find the Witch!
Zadanie: Find the Witch!
Miejsce zniszczenia laski Króla Boreasa.

Hiberheim | Las Luculla / Hiberheim - mapy lokacji w Divinity Grzech Pierworodny

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Almina - Hiberheim | Las Luculla / Hiberheim - mapy lokacji w Divinity Grzech Pierworodny - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Almina

Almina - w to miejsce udaj się w pierwszej kolejności. Musisz porozmawiać z Alminą, by kontynuować wątek Find the Witch!

Jeden z żywiołaków atakowany przez bałwany - Hiberheim | Las Luculla / Hiberheim - mapy lokacji w Divinity Grzech Pierworodny - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Jeden z żywiołaków atakowany przez bałwany

Captives in a Crystals - jedyne zadanie zaczynające się i kończące w Hiberheim. Po uwolnieniu więźniów-żywiołaków w lodowych kryształach pojawiają się bałwany, które są strażnikami ich więzienia. Możesz z nimi współpracować lub pomóc żywiołakom. W zamian za pomoc oferują cenne informacje o krainie i zadaniach z nią związanych.

Dźwignia przed wrotami po lewej pomiędzy krzakami - Hiberheim | Las Luculla / Hiberheim - mapy lokacji w Divinity Grzech Pierworodny - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Dźwignia przed wrotami po lewej pomiędzy krzakami

Druga studnia - jeśli w Cyseal rozpocząłeś wątek The Wishing Brothers, to miałęś okazję na chwilę przenieść się do Hiberheimu. Teraz możesz uwolnić drugą studnię oraz wybrać życzenie - pozbyć się ciągłej zamieci w lub gradu ognia w Hiberheim. By uwolnić studnię musisz zdobyć zwój ze skarbca króla Boreasa (wejście do skarbca otwiera posąg). Wcześniej jednak musisz pokonać Guardiana (wolna i bardzo wytrzymała kreatura). Potem otwórz za pomocą dźwigni drzwi na schodach, na lewo od wrót pośród krzaków.

Lokacja Conduit - w to miejsce musisz się udać, by kontynuować wątek główny. Znajdziesz tam również dokument Rozkazy (Orders) będący zaklęciem otwierającym przejście do króla Boreasa.

Piec - w tym piecu musisz zniszczyć laskę króla Boreasa, by kontynuować zadanie Find the Witch!

Zając zaprowadzi cię na miejsce wskazane na mapie jako opcjonalne przejście - Hiberheim | Las Luculla / Hiberheim - mapy lokacji w Divinity Grzech Pierworodny - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Zając zaprowadzi cię na miejsce wskazane na mapie jako opcjonalne przejście

Zając ścigany przez bałwana - z pozoru nie wygląda to poważnie, jednak gdy zaatakujesz i zniszczysz bałwana będziesz mógł porozmawiać z zającem Hopperem (postacią z umiejętnością Pet Pal). W ramach odwdzięczenia się wskaże ci przejście do zamku przez skały przy murze. Potrzebujesz do tego jednak postaci, która posiada zdolność pozwalającą przeskoczyć te odległości (np. Łucznik ze zdolnością wycofania się). Potem możesz otworzyć od środka bramę do jaskini i wejść całą drużyną do zamku.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2014-10-15
13:31

zanonimizowany840540 Junior

Niestety ale z jakiś przyczyn nie otworzyła mi się opcja do The Troll's bounty, wykonałem prawie wszytko w Lesie i co chwilę próbuję porozmawiać z Brandonem i dalej nic. Nie mam tego zadania. Nie mogę dokończyć The Naked Truth. Moje dwie postacie mają riot i nie wiem jak się mogę tego pozbyć.
Czy ma ktoś może pomysł czy da się jeszcze wykonać ten quest?

Komentarz: zanonimizowany840540
2014-10-20
12:18

Jarek1380 Junior

Skrzynię z fioletową kłódką otworzyłem zwojem z magicznym wytrychem.

Komentarz: Jarek1380
2014-11-04
19:07

nie taki stary zgred Chorąży

Co za brednie w poradniku siła i zręczność nie zwiekszaja mocy ataku a jedynie szanse na udany atak.

Komentarz: nie taki stary zgred
2015-07-14
16:46

zanonimizowany1105285 Junior

👍

Witam.
Posiadając postać z 2 poziomem craftingu (rzemiosła) - stworzyłam zwój Unlock Magic.
Nie jestem pewna czy jest to zasadą, ale na wyższym poziomie kunsztu nie udawało mi się to.
Prawdopodobnym jest jednak to, że po prostu nie przeprowadziłam wszystkich możliwych kombinacji i prób :)

Jeżeli to już wiecie to pomińcie :)
drewniany klocek + siekiera = wooden chips - zapomniałam jak to jest po naszemu ;P
wooden chips + woda = masa papierowa - też nie kojarzę jak jest oryginalnie
masa papierowa + piekarnik(piec) = papier
papier + magiczny proszek = niezapisany zwój czarnej magii
magiczny proszek + kałamarz z piórem = magiczny kałamarz z piórem

Zatem:
1 - niezapisany zwój czarnej magii + magiczny kałamarz i pióro
(UWAGA - magiczny kałamarz wystarcza jeden na wiele zwojów)
2 - save :) (tak na wszelki smerf)
3 - mój efekt eksperymentu to średnio jeden zielony zwój z wytrychem na sześć prób
( tak rzucałam na raz: 6 zwojów + kałamarz itd. )
Przy próbie pojedynczej wyszedł mi ten zwój jako trzeci jednak po następnych trzech "kliknięciach" już nie i był dopiero po szóstym.
Sami popróbujcie

Mam nadzieję że trochę pomogłam, gdy sama szukałam to jakoś trudno było uzyskać w miarę jasną podpowiedź.

Komentarz: zanonimizowany1105285
2016-04-29
00:12

Felipesku Konsul

Ale z was ciecie "gry-online" - każcie sobie płacić z coś co w innym miejscu jest za darmo i do tego to samo!

Proszę tu jest link do pełnej wersji za free:
http://guides.gamepressure.com/divinityoriginalsin/

Komentarz: Felipesku
2017-12-18
08:06

Xisertus Legionista

Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??

Komentarz: Xisertus
2018-07-21
13:58

Sandro_de_Vega Centurion

Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.

Komentarz: Sandro_de_Vega
2019-08-08
23:47

mohenjodaro Legend

mohenjodaro
👎

Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.

Komentarz: mohenjodaro
2020-06-10
12:16

periko Junior

Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?

Komentarz: periko
2021-08-14
17:45

kęsik Legend

kęsik
👎

Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.

Komentarz: kęsik

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl