Arroka: Pierwszy więzień w krysztale.
Haizea: Drugi więzień w krysztale.
Antzigar: Trzeci więzień w krysztale.
Miejsce zniszczenia laski Króla Boreasa.
Hiberheim | Las Luculla / Hiberheim - mapy lokacji w Divinity Grzech Pierworodny
Aktualizacja:

Almina - w to miejsce udaj się w pierwszej kolejności. Musisz porozmawiać z Alminą, by kontynuować wątek Find the Witch!

Captives in a Crystals - jedyne zadanie zaczynające się i kończące w Hiberheim. Po uwolnieniu więźniów-żywiołaków w lodowych kryształach pojawiają się bałwany, które są strażnikami ich więzienia. Możesz z nimi współpracować lub pomóc żywiołakom. W zamian za pomoc oferują cenne informacje o krainie i zadaniach z nią związanych.

Druga studnia - jeśli w Cyseal rozpocząłeś wątek The Wishing Brothers, to miałęś okazję na chwilę przenieść się do Hiberheimu. Teraz możesz uwolnić drugą studnię oraz wybrać życzenie - pozbyć się ciągłej zamieci w lub gradu ognia w Hiberheim. By uwolnić studnię musisz zdobyć zwój ze skarbca króla Boreasa (wejście do skarbca otwiera posąg). Wcześniej jednak musisz pokonać Guardiana (wolna i bardzo wytrzymała kreatura). Potem otwórz za pomocą dźwigni drzwi na schodach, na lewo od wrót pośród krzaków.
Lokacja Conduit - w to miejsce musisz się udać, by kontynuować wątek główny. Znajdziesz tam również dokument Rozkazy (Orders) będący zaklęciem otwierającym przejście do króla Boreasa.
Piec - w tym piecu musisz zniszczyć laskę króla Boreasa, by kontynuować zadanie Find the Witch!

Zając ścigany przez bałwana - z pozoru nie wygląda to poważnie, jednak gdy zaatakujesz i zniszczysz bałwana będziesz mógł porozmawiać z zającem Hopperem (postacią z umiejętnością Pet Pal). W ramach odwdzięczenia się wskaże ci przejście do zamku przez skały przy murze. Potrzebujesz do tego jednak postaci, która posiada zdolność pozwalającą przeskoczyć te odległości (np. Łucznik ze zdolnością wycofania się). Potem możesz otworzyć od środka bramę do jaskini i wejść całą drużyną do zamku.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany840540 Junior
Niestety ale z jakiś przyczyn nie otworzyła mi się opcja do The Troll's bounty, wykonałem prawie wszytko w Lesie i co chwilę próbuję porozmawiać z Brandonem i dalej nic. Nie mam tego zadania. Nie mogę dokończyć The Naked Truth. Moje dwie postacie mają riot i nie wiem jak się mogę tego pozbyć.
Czy ma ktoś może pomysł czy da się jeszcze wykonać ten quest?
Jarek1380 Junior
Skrzynię z fioletową kłódką otworzyłem zwojem z magicznym wytrychem.
nie taki stary zgred Chorąży
Co za brednie w poradniku siła i zręczność nie zwiekszaja mocy ataku a jedynie szanse na udany atak.
zanonimizowany1105285 Junior
Witam.
Posiadając postać z 2 poziomem craftingu (rzemiosła) - stworzyłam zwój Unlock Magic.
Nie jestem pewna czy jest to zasadą, ale na wyższym poziomie kunsztu nie udawało mi się to.
Prawdopodobnym jest jednak to, że po prostu nie przeprowadziłam wszystkich możliwych kombinacji i prób :)
Jeżeli to już wiecie to pomińcie :)
drewniany klocek + siekiera = wooden chips - zapomniałam jak to jest po naszemu ;P
wooden chips + woda = masa papierowa - też nie kojarzę jak jest oryginalnie
masa papierowa + piekarnik(piec) = papier
papier + magiczny proszek = niezapisany zwój czarnej magii
magiczny proszek + kałamarz z piórem = magiczny kałamarz z piórem
Zatem:
1 - niezapisany zwój czarnej magii + magiczny kałamarz i pióro
(UWAGA - magiczny kałamarz wystarcza jeden na wiele zwojów)
2 - save :) (tak na wszelki smerf)
3 - mój efekt eksperymentu to średnio jeden zielony zwój z wytrychem na sześć prób
( tak rzucałam na raz: 6 zwojów + kałamarz itd. )
Przy próbie pojedynczej wyszedł mi ten zwój jako trzeci jednak po następnych trzech "kliknięciach" już nie i był dopiero po szóstym.
Sami popróbujcie
Mam nadzieję że trochę pomogłam, gdy sama szukałam to jakoś trudno było uzyskać w miarę jasną podpowiedź.
Felipesku Konsul
Ale z was ciecie "gry-online" - każcie sobie płacić z coś co w innym miejscu jest za darmo i do tego to samo!
Proszę tu jest link do pełnej wersji za free:
http://guides.gamepressure.com/divinityoriginalsin/
Xisertus Legionista
Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??
Sandro_de_Vega Centurion
Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.
mohenjodaro Legend
Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.
periko Junior
Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?
kęsik Legend
Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
