The Ghoul That Guards the Lighthouse | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
Aktualizacja:
The Ghoul That Guards the Lighthouse

Pierwszy pełnokrwisty boss, The Ghoul That Guards the Lighthouse będzie prawdopodobnie pierwszym przeciwnikiem "ścianą", z którym zetkniesz się w grze, gdyż poziom trudności w stosunku do reszty starć znacznie tutaj wzrasta. Sama walka rozpoczyna się okrzykiem bojowym bossa, który zwiększa statystyki pobliskich wrogów, a sam boss często wyprowadza swój unikatowy atak - teleportuje się do twoich postaci, uderzy je kilka razy, a następnie wróci na pierwotne miejsce, uniemożliwiając kontratak.
By ułatwić sobie walkę, warto w pierwszej kolejności zająć się jego przywołanymi psami (Lupine Horrors). Nie zadają one olbrzymich obrażeń, jednak każdy dodatkowy cel jest problemem, szczególnie gdy kundle zaplątają się w pobliże magów i nie dadzą im w spokoju wykonywać swojej pracy. Gdy zabijesz wszystkie przywołańce, wróg znów je przyzwie. Nie przejmuj się jednak, gdyż może to zrobić jedynie raz - gdy ponownie ubijesz psy wróg więcej ich nie przywróci.
Oprócz bossa i jego przywoływanych psów, trzeba zwrócić uwagę na dwójkę szkieletów łuczników, znajdujących się po drugiej stronie areny. Na "normalnym" poziomie trudności nie stanowią one zagrożenia, jednak jeśli grasz na trybie "Taktyk", bądź "Honorowy", będą oni w stanie strzelać strzałami żywiołów, zadając dość spore obrażenia i wywołując niemiłe efekty temu towarzyszące. Jeśli masz możliwość, ogranicz ich widoczność rzucając granat dymny, bądź rozlewając i podpalając olej - będą oni zmuszeni podejść, przez co znacznie łatwiej będzie z nimi walczyć.

Ostatnią rzeczą, na którą trzeba uważać, jest wybuchowy przeciwnik (Exploskeleton). Gdy kurdupel z podczepioną na plecach bombą zbliży się do kogoś z twojej drużyny, zdetonuje się, zadając bardzo duże obrażenia (często zabijając kilka postaci gracza na raz). By uniknąć jego ataków, możesz go po prostu zabić, bądź wykorzystać na nim dowolny czar wodny, by nadać mu status Chilled - w ten sposób lont na jego bombie zgaśnie i nie będzie on mógł się wysadzić.
0
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Bossowie
- The Ghoul That Guards the Lighthouse | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Arhu SparkMaster 5000 | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Evelyn | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- The Twins-By-Fire-Joined | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Braccus Rex | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Vaelanna | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Garkula Nightbringer | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Loic | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Sługi Mangotha | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Mangoth | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Jareth | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- King Boreas | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Raalzen Ax'aroth | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Cyclops Spiritcaller | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Balberith | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Cassandra | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Trife | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Leandra | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Void Dragon | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Bossowie
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany840540 Junior
Niestety ale z jakiś przyczyn nie otworzyła mi się opcja do The Troll's bounty, wykonałem prawie wszytko w Lesie i co chwilę próbuję porozmawiać z Brandonem i dalej nic. Nie mam tego zadania. Nie mogę dokończyć The Naked Truth. Moje dwie postacie mają riot i nie wiem jak się mogę tego pozbyć.
Czy ma ktoś może pomysł czy da się jeszcze wykonać ten quest?
Jarek1380 Junior
Skrzynię z fioletową kłódką otworzyłem zwojem z magicznym wytrychem.
nie taki stary zgred Chorąży
Co za brednie w poradniku siła i zręczność nie zwiekszaja mocy ataku a jedynie szanse na udany atak.
zanonimizowany1105285 Junior
Witam.
Posiadając postać z 2 poziomem craftingu (rzemiosła) - stworzyłam zwój Unlock Magic.
Nie jestem pewna czy jest to zasadą, ale na wyższym poziomie kunsztu nie udawało mi się to.
Prawdopodobnym jest jednak to, że po prostu nie przeprowadziłam wszystkich możliwych kombinacji i prób :)
Jeżeli to już wiecie to pomińcie :)
drewniany klocek + siekiera = wooden chips - zapomniałam jak to jest po naszemu ;P
wooden chips + woda = masa papierowa - też nie kojarzę jak jest oryginalnie
masa papierowa + piekarnik(piec) = papier
papier + magiczny proszek = niezapisany zwój czarnej magii
magiczny proszek + kałamarz z piórem = magiczny kałamarz z piórem
Zatem:
1 - niezapisany zwój czarnej magii + magiczny kałamarz i pióro
(UWAGA - magiczny kałamarz wystarcza jeden na wiele zwojów)
2 - save :) (tak na wszelki smerf)
3 - mój efekt eksperymentu to średnio jeden zielony zwój z wytrychem na sześć prób
( tak rzucałam na raz: 6 zwojów + kałamarz itd. )
Przy próbie pojedynczej wyszedł mi ten zwój jako trzeci jednak po następnych trzech "kliknięciach" już nie i był dopiero po szóstym.
Sami popróbujcie
Mam nadzieję że trochę pomogłam, gdy sama szukałam to jakoś trudno było uzyskać w miarę jasną podpowiedź.
Felipesku Konsul
Ale z was ciecie "gry-online" - każcie sobie płacić z coś co w innym miejscu jest za darmo i do tego to samo!
Proszę tu jest link do pełnej wersji za free:
http://guides.gamepressure.com/divinityoriginalsin/
Xisertus Legionista
Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??
Sandro_de_Vega Centurion
Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.
mohenjodaro Legend
Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.
periko Junior
Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?
kęsik Legend
Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
