Fallow the Wizard | Dark Forest - misje główne w Divinity Grzech Pierworodny
Aktualizacja:
Fallow the Wizard
Po wykonaniu zadania ze znalezieniem czarownicy, ta zleci ci zadanie na odszukanie pewnego czarodzieja i da ci pierścień, który może ci w tym pomóc. Udaj się do lokacji "Dark Forest" i tamtejszego miasta, który jest całkiem niedaleko od wejścia na ten teren.
W domu czarodzieja na wschodzie będzie niestety bariery nie do przejścia i najpierw będziesz musiał zrobić zadanie: "The Hunt in Hunter's Edge". Po jego wykonaniu musisz w domu znaleźć medalion "Phantom Protection Amulet", który jest na piętrze w skrzynce na biżuterię i chroni cię przed złym wpływem lasu.
Wróć teraz na początek i skieruj się w prawą stronę mapy. Powinieneś znaleźć przewalone drzewo które pozwala ci wejść do lasu. Wybierz postać która posiada zaklęcie/ miksturę niewidzialności, piramidę teleportacyjną i "Phantom Protection Amulet" i nią wkrocz do lasu. Tutaj musisz znaleźć runę którą posiada podobno duch lasu. Runa ta pozwoli ci wejść do "Source temple".

Na południu lasu możesz spotkać żywiołaka, który był uczniem ducha lasu. Z jego słów wynika że demon Balberith więzi ducha lasu. Demona znajdziesz na bagnach, na wschód od lasu.
Podczas rozmowy z nim dowiesz się też o przeszłości łączącej waszego towarzysza maga, a tego demona. Jeśli masz Jahana w party, to masz możliwość wymiany go w zamian za runę, lub po prostu walkę z demonem. Czasem demon może też zaproponować zabicie innego demona (Raazen Az'arotha) , który ma swoją siedzibę na północy. Jest to demon typu ognistego i działa na niego wszystko prócz ognia. Dodatkowo najpierw należy zabić jego sługi, bo te gdy umierają wybuchają, więc należy to zrobić z odległości. Zadanie zabicia demona otrzymasz, jeśli podczas rozmowy w większości przypadków nie zgadzałeś się ze zdaniem Jahana lub jak twoja postać jest egotistical/heartless.
Jeśli postanowiłeś walczyć z samym Balberithem, to walka ta jest trochę inna. Demon postawi dookoła siebie cztery dusze, które sprawiają, że jest odporny w dużym stopniu prawie na wszystko. Fakt że broń i zaklęcia zadają mu trochę obrażeń, ale są to niezauważalne ilości, a dodatkowo demon się leczy póki dusze są w pobliżu. Trzema członkami drużyny należy zajmować demona, a czwarty powinien polecieć i zabić wszystkie dusze. Te nie będą atakowały, ale sam Balberith będzie przywoływał cyklopy które należy także zabijać na bieżąco (czwarty cyklop powinien być ostatnim). Gdy zabijesz ostatnią duszę, to walka powinna przyśpieszyć, bo sam demon stanie się bardziej agresywny, ale też życie będzie mu schodziło szybciej.
Po jego zabiciu zabierz runę i uwolnij ducha lasu z więzienia. Dzięki temu będziesz mógł wejść do świątyni.

Samo wejście do świątyni znajduje się w ruinach pomiędzy lasem, a bagnami. Krążą tam też demony, gobliny i rycerze śmierci. Jest tam też trzech bossów. Jedna orczyca, goblin, oraz wielki rycerz śmierci.
Pierwszą którą napotkasz będzie orczyca Kaalgruda Cloudpiercer strzelająca z kuszy. Najlepiej zaciągnąć ją i jej sługi do bocznej alejki gdzie można zobaczyć zniszczony wóz i tam pozabijać większość jednym zamachem za pomocą kombinacji ogień oraz kwas. Sama orczyca nie różni się od innych niosących kuszę przeciwników i również działa na nią większość zaklęć.
Następny jest goblin Zuridraskaz, który jest odporny na żywioły i na dodatek te go leczą. Tutaj muszą się sprawdzić wojownicy. Najlepiej wysłać wojowników na bossa, a magowie niech zabijają sługusów. Dobrze jest tez spróbować rzucić na początek jakieś zaklęcie obszarowe i cofnąć się. Jest to zabieg zalecany, gdyż wtedy oni przyjdą do ciebie zbici w grupę, a dodatkowo jest tam czarodziej. który używa zaklęcia teleportacji do siebie. Jeśli walczyłbyś na odległość, to możesz być pewien, że jeden z twoich towarzyszy zostanie teleportowany w sam środek wrogich jednostek. Zaleca się też wyeliminowanie go, jak i pozostałych sług przed rozpoczęciem walki z bossem, chyba że wykręcisz mu takie obrażenia, że złoży się po pierwszej turze. W przeciwnym wypadku inni mogą go uleczyć.
Trzecim bossem jest wielki rycerz śmierci. Niewrażliwy na wodę, oraz lód musi zostać zasypany czarami ognia i ziemi. W pewnym momencie jeden z jego towarzyszy pewnie uczyni go niewidocznym na co ty musisz wystawić jakiegoś przywołańca na stronę z której ten może nadejść. Jest to o tyle istotne że ten boss atakuje bardzo mocno wręcz przez co najlepiej nie dać mu wyprowadzić ataku na członków zespołu. Rycerza łatwo jest wywrócić i sparaliżować dlatego najlepiej podtrzymywać go w jednym z tych stanów. W pierwszej kolejności ze sług należy pozbyć się też kapłana który może wskrzeszać poległych towarzyszy.
Po jego pokonaniu otwórz wrota postacią, która posiada runę. Odblokuje się wtedy zadanie "Inside The Temple", który jest kontynuacją obecnego. Po otworzeniu drzwi za pułkami wystarczy teraz biec przed siebie, aby znaleźć czarodzieja. Teraz wystarczy wrócić na twój domowy plan, a Zixzax poprowadzi cię do ostatniego portalu prowadzącego do "First Garden".
0
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Dark Forest - misje główne
- The Hunt in Hunter's Edge | Dark Forest - misje główne
- A Forge of Soul | Dark Forest - misje główne w Divinity Grzech Pierworodny
- Fallow the Wizard | Dark Forest - misje główne w Divinity Grzech Pierworodny
- Inside the Source Temple | Dark Forest - misje główne w Divinity
- First Garden (Void Dragon) | Dark Forest - misje główne w Divinity
- Dark Forest - misje główne
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany840540 Junior
Niestety ale z jakiś przyczyn nie otworzyła mi się opcja do The Troll's bounty, wykonałem prawie wszytko w Lesie i co chwilę próbuję porozmawiać z Brandonem i dalej nic. Nie mam tego zadania. Nie mogę dokończyć The Naked Truth. Moje dwie postacie mają riot i nie wiem jak się mogę tego pozbyć.
Czy ma ktoś może pomysł czy da się jeszcze wykonać ten quest?
Jarek1380 Junior
Skrzynię z fioletową kłódką otworzyłem zwojem z magicznym wytrychem.
nie taki stary zgred Chorąży
Co za brednie w poradniku siła i zręczność nie zwiekszaja mocy ataku a jedynie szanse na udany atak.
zanonimizowany1105285 Junior
Witam.
Posiadając postać z 2 poziomem craftingu (rzemiosła) - stworzyłam zwój Unlock Magic.
Nie jestem pewna czy jest to zasadą, ale na wyższym poziomie kunsztu nie udawało mi się to.
Prawdopodobnym jest jednak to, że po prostu nie przeprowadziłam wszystkich możliwych kombinacji i prób :)
Jeżeli to już wiecie to pomińcie :)
drewniany klocek + siekiera = wooden chips - zapomniałam jak to jest po naszemu ;P
wooden chips + woda = masa papierowa - też nie kojarzę jak jest oryginalnie
masa papierowa + piekarnik(piec) = papier
papier + magiczny proszek = niezapisany zwój czarnej magii
magiczny proszek + kałamarz z piórem = magiczny kałamarz z piórem
Zatem:
1 - niezapisany zwój czarnej magii + magiczny kałamarz i pióro
(UWAGA - magiczny kałamarz wystarcza jeden na wiele zwojów)
2 - save :) (tak na wszelki smerf)
3 - mój efekt eksperymentu to średnio jeden zielony zwój z wytrychem na sześć prób
( tak rzucałam na raz: 6 zwojów + kałamarz itd. )
Przy próbie pojedynczej wyszedł mi ten zwój jako trzeci jednak po następnych trzech "kliknięciach" już nie i był dopiero po szóstym.
Sami popróbujcie
Mam nadzieję że trochę pomogłam, gdy sama szukałam to jakoś trudno było uzyskać w miarę jasną podpowiedź.
Felipesku Konsul
Ale z was ciecie "gry-online" - każcie sobie płacić z coś co w innym miejscu jest za darmo i do tego to samo!
Proszę tu jest link do pełnej wersji za free:
http://guides.gamepressure.com/divinityoriginalsin/
Xisertus Legionista
Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??
Sandro_de_Vega Centurion
Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.
mohenjodaro Legend
Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.
periko Junior
Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?
kęsik Legend
Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
