Fallow the Wizard | Dark Forest - misje główne w Divinity Grzech Pierworodny

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Fallow the Wizard

Po wykonaniu zadania ze znalezieniem czarownicy, ta zleci ci zadanie na odszukanie pewnego czarodzieja i da ci pierścień, który może ci w tym pomóc. Udaj się do lokacji "Dark Forest" i tamtejszego miasta, który jest całkiem niedaleko od wejścia na ten teren.

W domu czarodzieja na wschodzie będzie niestety bariery nie do przejścia i najpierw będziesz musiał zrobić zadanie: "The Hunt in Hunter's Edge". Po jego wykonaniu musisz w domu znaleźć medalion "Phantom Protection Amulet", który jest na piętrze w skrzynce na biżuterię i chroni cię przed złym wpływem lasu.

Wróć teraz na początek i skieruj się w prawą stronę mapy. Powinieneś znaleźć przewalone drzewo które pozwala ci wejść do lasu. Wybierz postać która posiada zaklęcie/ miksturę niewidzialności, piramidę teleportacyjną i "Phantom Protection Amulet" i nią wkrocz do lasu. Tutaj musisz znaleźć runę którą posiada podobno duch lasu. Runa ta pozwoli ci wejść do "Source temple".

Schwytany duch lasu - Fallow the Wizard | Dark Forest - misje główne w Divinity Grzech Pierworodny - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Schwytany duch lasu

Na południu lasu możesz spotkać żywiołaka, który był uczniem ducha lasu. Z jego słów wynika że demon Balberith więzi ducha lasu. Demona znajdziesz na bagnach, na wschód od lasu.

Podczas rozmowy z nim dowiesz się też o przeszłości łączącej waszego towarzysza maga, a tego demona. Jeśli masz Jahana w party, to masz możliwość wymiany go w zamian za runę, lub po prostu walkę z demonem. Czasem demon może też zaproponować zabicie innego demona (Raazen Az'arotha) , który ma swoją siedzibę na północy. Jest to demon typu ognistego i działa na niego wszystko prócz ognia. Dodatkowo najpierw należy zabić jego sługi, bo te gdy umierają wybuchają, więc należy to zrobić z odległości. Zadanie zabicia demona otrzymasz, jeśli podczas rozmowy w większości przypadków nie zgadzałeś się ze zdaniem Jahana lub jak twoja postać jest egotistical/heartless.

Jeśli postanowiłeś walczyć z samym Balberithem, to walka ta jest trochę inna. Demon postawi dookoła siebie cztery dusze, które sprawiają, że jest odporny w dużym stopniu prawie na wszystko. Fakt że broń i zaklęcia zadają mu trochę obrażeń, ale są to niezauważalne ilości, a dodatkowo demon się leczy póki dusze są w pobliżu. Trzema członkami drużyny należy zajmować demona, a czwarty powinien polecieć i zabić wszystkie dusze. Te nie będą atakowały, ale sam Balberith będzie przywoływał cyklopy które należy także zabijać na bieżąco (czwarty cyklop powinien być ostatnim). Gdy zabijesz ostatnią duszę, to walka powinna przyśpieszyć, bo sam demon stanie się bardziej agresywny, ale też życie będzie mu schodziło szybciej.

Po jego zabiciu zabierz runę i uwolnij ducha lasu z więzienia. Dzięki temu będziesz mógł wejść do świątyni.

Jeden z trzech bossów strzegących wejścia do świątyni - Fallow the Wizard | Dark Forest - misje główne w Divinity Grzech Pierworodny - Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Jeden z trzech bossów strzegących wejścia do świątyni

Samo wejście do świątyni znajduje się w ruinach pomiędzy lasem, a bagnami. Krążą tam też demony, gobliny i rycerze śmierci. Jest tam też trzech bossów. Jedna orczyca, goblin, oraz wielki rycerz śmierci.

Pierwszą którą napotkasz będzie orczyca Kaalgruda Cloudpiercer strzelająca z kuszy. Najlepiej zaciągnąć ją i jej sługi do bocznej alejki gdzie można zobaczyć zniszczony wóz i tam pozabijać większość jednym zamachem za pomocą kombinacji ogień oraz kwas. Sama orczyca nie różni się od innych niosących kuszę przeciwników i również działa na nią większość zaklęć.

Następny jest goblin Zuridraskaz, który jest odporny na żywioły i na dodatek te go leczą. Tutaj muszą się sprawdzić wojownicy. Najlepiej wysłać wojowników na bossa, a magowie niech zabijają sługusów. Dobrze jest tez spróbować rzucić na początek jakieś zaklęcie obszarowe i cofnąć się. Jest to zabieg zalecany, gdyż wtedy oni przyjdą do ciebie zbici w grupę, a dodatkowo jest tam czarodziej. który używa zaklęcia teleportacji do siebie. Jeśli walczyłbyś na odległość, to możesz być pewien, że jeden z twoich towarzyszy zostanie teleportowany w sam środek wrogich jednostek. Zaleca się też wyeliminowanie go, jak i pozostałych sług przed rozpoczęciem walki z bossem, chyba że wykręcisz mu takie obrażenia, że złoży się po pierwszej turze. W przeciwnym wypadku inni mogą go uleczyć.

Trzecim bossem jest wielki rycerz śmierci. Niewrażliwy na wodę, oraz lód musi zostać zasypany czarami ognia i ziemi. W pewnym momencie jeden z jego towarzyszy pewnie uczyni go niewidocznym na co ty musisz wystawić jakiegoś przywołańca na stronę z której ten może nadejść. Jest to o tyle istotne że ten boss atakuje bardzo mocno wręcz przez co najlepiej nie dać mu wyprowadzić ataku na członków zespołu. Rycerza łatwo jest wywrócić i sparaliżować dlatego najlepiej podtrzymywać go w jednym z tych stanów. W pierwszej kolejności ze sług należy pozbyć się też kapłana który może wskrzeszać poległych towarzyszy.

Po jego pokonaniu otwórz wrota postacią, która posiada runę. Odblokuje się wtedy zadanie "Inside The Temple", który jest kontynuacją obecnego. Po otworzeniu drzwi za pułkami wystarczy teraz biec przed siebie, aby znaleźć czarodzieja. Teraz wystarczy wrócić na twój domowy plan, a Zixzax poprowadzi cię do ostatniego portalu prowadzącego do "First Garden".

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2014-10-15
13:31

zanonimizowany840540 Junior

Niestety ale z jakiś przyczyn nie otworzyła mi się opcja do The Troll's bounty, wykonałem prawie wszytko w Lesie i co chwilę próbuję porozmawiać z Brandonem i dalej nic. Nie mam tego zadania. Nie mogę dokończyć The Naked Truth. Moje dwie postacie mają riot i nie wiem jak się mogę tego pozbyć.
Czy ma ktoś może pomysł czy da się jeszcze wykonać ten quest?

Komentarz: zanonimizowany840540
2014-10-20
12:18

Jarek1380 Junior

Skrzynię z fioletową kłódką otworzyłem zwojem z magicznym wytrychem.

Komentarz: Jarek1380
2014-11-04
19:07

nie taki stary zgred Chorąży

Co za brednie w poradniku siła i zręczność nie zwiekszaja mocy ataku a jedynie szanse na udany atak.

Komentarz: nie taki stary zgred
2015-07-14
16:46

zanonimizowany1105285 Junior

👍

Witam.
Posiadając postać z 2 poziomem craftingu (rzemiosła) - stworzyłam zwój Unlock Magic.
Nie jestem pewna czy jest to zasadą, ale na wyższym poziomie kunsztu nie udawało mi się to.
Prawdopodobnym jest jednak to, że po prostu nie przeprowadziłam wszystkich możliwych kombinacji i prób :)

Jeżeli to już wiecie to pomińcie :)
drewniany klocek + siekiera = wooden chips - zapomniałam jak to jest po naszemu ;P
wooden chips + woda = masa papierowa - też nie kojarzę jak jest oryginalnie
masa papierowa + piekarnik(piec) = papier
papier + magiczny proszek = niezapisany zwój czarnej magii
magiczny proszek + kałamarz z piórem = magiczny kałamarz z piórem

Zatem:
1 - niezapisany zwój czarnej magii + magiczny kałamarz i pióro
(UWAGA - magiczny kałamarz wystarcza jeden na wiele zwojów)
2 - save :) (tak na wszelki smerf)
3 - mój efekt eksperymentu to średnio jeden zielony zwój z wytrychem na sześć prób
( tak rzucałam na raz: 6 zwojów + kałamarz itd. )
Przy próbie pojedynczej wyszedł mi ten zwój jako trzeci jednak po następnych trzech "kliknięciach" już nie i był dopiero po szóstym.
Sami popróbujcie

Mam nadzieję że trochę pomogłam, gdy sama szukałam to jakoś trudno było uzyskać w miarę jasną podpowiedź.

Komentarz: zanonimizowany1105285
2016-04-29
00:12

Felipesku Konsul

Ale z was ciecie "gry-online" - każcie sobie płacić z coś co w innym miejscu jest za darmo i do tego to samo!

Proszę tu jest link do pełnej wersji za free:
http://guides.gamepressure.com/divinityoriginalsin/

Komentarz: Felipesku
2017-12-18
08:06

Xisertus Legionista

Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??

Komentarz: Xisertus
2018-07-21
13:58

Sandro_de_Vega Centurion

Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.

Komentarz: Sandro_de_Vega
2019-08-08
23:47

mohenjodaro Legend

mohenjodaro
👎

Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.

Komentarz: mohenjodaro
2020-06-10
12:16

periko Junior

Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?

Komentarz: periko
2021-08-14
17:45

kęsik Legend

kęsik
👎

Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.

Komentarz: kęsik

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl