Cassandra | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
Aktualizacja:
Cassandra

Walka z Cassandrą podzielona jest niejako na kilka etapów, podczas których boss wykonuje konkretne czynności. Wygląda to tak:
- Na początku walki przyzwie piątkę zombie, rozrzuconych po kątach areny
- Gdy zdrowie Cassandy spadnie poniżej 70%, przyzwie ona kolejne 3 zombie, tym razem naelektryzowane (Bolt-Stricken Zombie). Zadają one podobne obrażenia do wcześniejszych, jednak ich ataki (jak i twoje ataki wręcz skierowane przeciwko nim), mają dużą szansę na ogłuszenie twoich postaci
- Gdy zdrowie Cassandy spadnie poniżej 20%, boss przyzwie kilku dodatkowych wrogów, a także rzuci na siebie czar przyspieszający (Rage)
- Gdy jej zdrowie spadnie do poziomu ok. 10%, jest bardzo duża szansa, że wróg rzuci zaklęcie Meteor Shower.
Jak widać, walka w głownej mierze ogranicza się do udręki z absurdalną liczbą zombie, które na twoje szczęście są bardzo wolne. Dodatkowo, trójka zombie ulokowana po prawej stronie areny jest na tyle blisko siebie, że można dosięgnąć ich czarami obszarowymi, które ranią całą trójkę - jeden czar mistrzowski, bądź umiejętność łucznika powinna ich załatwić.

Warto skupić całą swoją uwagę na bossie, dlatego dobrze jest na początku starcia rzucić w okolice nieumarłych kilka zaklęć przywołujących, by skupiały one na sobie uwagę zombie. Gdy będziesz już mieć wolną rękę, zacznij okładać Cassandrę. Uważaj jednak podczas walki wręcz, gdyż każdy twój atak ma szansę na podłapanie statusu Cursed, który zmniejszy o 2 wszystkie atrybuty postaci. Pamiętaj też, że w momencie śmierci Cassandy, wszystkie przywołane przez nią istoty także padną, dlatego nie warto nadmiernie skupiać na nich swojej uwagi.
0
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Bossowie
- The Ghoul That Guards the Lighthouse | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Arhu SparkMaster 5000 | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Evelyn | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- The Twins-By-Fire-Joined | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Braccus Rex | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Vaelanna | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Garkula Nightbringer | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Loic | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Sługi Mangotha | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Mangoth | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Jareth | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- King Boreas | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Raalzen Ax'aroth | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Cyclops Spiritcaller | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Balberith | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Cassandra | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Trife | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Leandra | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Void Dragon | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Bossowie
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany840540 Junior
Niestety ale z jakiś przyczyn nie otworzyła mi się opcja do The Troll's bounty, wykonałem prawie wszytko w Lesie i co chwilę próbuję porozmawiać z Brandonem i dalej nic. Nie mam tego zadania. Nie mogę dokończyć The Naked Truth. Moje dwie postacie mają riot i nie wiem jak się mogę tego pozbyć.
Czy ma ktoś może pomysł czy da się jeszcze wykonać ten quest?
Jarek1380 Junior
Skrzynię z fioletową kłódką otworzyłem zwojem z magicznym wytrychem.
nie taki stary zgred Chorąży
Co za brednie w poradniku siła i zręczność nie zwiekszaja mocy ataku a jedynie szanse na udany atak.
zanonimizowany1105285 Junior
Witam.
Posiadając postać z 2 poziomem craftingu (rzemiosła) - stworzyłam zwój Unlock Magic.
Nie jestem pewna czy jest to zasadą, ale na wyższym poziomie kunsztu nie udawało mi się to.
Prawdopodobnym jest jednak to, że po prostu nie przeprowadziłam wszystkich możliwych kombinacji i prób :)
Jeżeli to już wiecie to pomińcie :)
drewniany klocek + siekiera = wooden chips - zapomniałam jak to jest po naszemu ;P
wooden chips + woda = masa papierowa - też nie kojarzę jak jest oryginalnie
masa papierowa + piekarnik(piec) = papier
papier + magiczny proszek = niezapisany zwój czarnej magii
magiczny proszek + kałamarz z piórem = magiczny kałamarz z piórem
Zatem:
1 - niezapisany zwój czarnej magii + magiczny kałamarz i pióro
(UWAGA - magiczny kałamarz wystarcza jeden na wiele zwojów)
2 - save :) (tak na wszelki smerf)
3 - mój efekt eksperymentu to średnio jeden zielony zwój z wytrychem na sześć prób
( tak rzucałam na raz: 6 zwojów + kałamarz itd. )
Przy próbie pojedynczej wyszedł mi ten zwój jako trzeci jednak po następnych trzech "kliknięciach" już nie i był dopiero po szóstym.
Sami popróbujcie
Mam nadzieję że trochę pomogłam, gdy sama szukałam to jakoś trudno było uzyskać w miarę jasną podpowiedź.
Felipesku Konsul
Ale z was ciecie "gry-online" - każcie sobie płacić z coś co w innym miejscu jest za darmo i do tego to samo!
Proszę tu jest link do pełnej wersji za free:
http://guides.gamepressure.com/divinityoriginalsin/
Xisertus Legionista
Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??
Sandro_de_Vega Centurion
Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.
mohenjodaro Legend
Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.
periko Junior
Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?
kęsik Legend
Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
