Goblin Trouble | Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne
Aktualizacja:
Goblin Trouble

Lawrence z Srebrnego Jaru opowiedział ci o goblinach, które przejęły kopalnię. Udaj się na zachód, a potem skręć drogą na północny wschód drogą do kopalni. Jeśli na swojej drodze spotkasz gobliny to znak że idziesz dobrze. Nie powinny stanowić wielkiego wyzwania, bo tylko raz spotkasz je w większej grupie, ale będą spały. Spróbuj się wtedy przekraść cicho dalej nie budząc ich. Pod wejściem do kopalni spotkasz kultystów z wioski którzy współpracują z goblinami. Zabij ich i wejdź do kopalni. Tam znajdź Dreksisa, który będzie więziony w celi. Zabić gobliny możesz na dwa sposoby. Otwórz drzwi dźwignią która jest niedaleko krat, zabij je i weź jego głowę (mały imp nie ginie) Zanieś ją Lawrence'owi by zakończyć misję.
Drugim sposobem jest wejście w drzwi wcześniej. Można je zniszczyć mieczem, po czym zagadają do ciebie żołnierze, którzy się tam zamknęli. Znów będziesz mógł ich przekonać, że jesteś z nimi. Tak czy inaczej trzeba będzie ich zabić, bo na końcu sali jest detonator, który wysadza w powietrze celę goblinów(imp ginie). Wtedy tylko otworzyć celę dźwignia niedaleko krat i wziąć głowę.
0
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne
- The Troll's bounty | Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne
- Goblin Trouble | Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne
- The Naked Truth | Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne
- Fredrick's Blood Stone/Slaves and Masters | Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne
- Pozostałe zadania | Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne
- Las Luculla / Hiberheim - misje poboczne
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Xisertus Legionista
Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??
Sandro_de_Vega Centurion
Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.
mohenjodaro Legend
Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.
periko Junior
Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?
kęsik Legend
Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
