Crabs versus Skeletons | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
Aktualizacja:
Crabs versus Skeletons
Nagroda: 3150 exp
Na plaży na zachód od miasta, na której znajdują się orkowie i ich zwłoki, znalazłeś dziwną jaskinię (Black Cove), którą postanowiłeś zbadać. Jej wejścia pilnował gigantyczny ork, który strzelał z kuszy magicznymi pociskami.

W środku pierwszą przeszkodą będzie elektryczne pole które możesz wyłączyć kładąc beczkę na okrągłym urządzeniu które leży na środku pola.
Dalej spotykasz wykrwawiającego się orka który, a dalej natkniesz się na walkę nieumarłych oraz orków. Sugerowane jest poczekać aż się powybijają i dobicie niedobitków. Doświadczenie i tak będzie leciało za każdego zabitego przeciwnika.
Po wygraniu tej bitwy zejdź niżej, poprzez chmury dymu, by na końcu ścieżki czekał na ciebie boss. W tej walce należy pamiętać o kilku rzeczach. Po pierwsze boss jest odporny na zamrożenie, a także dosyć mobilny. Pamiętaj żeby twoi towarzysze nie stali blisko siebie, bo jego najmocniejszym atakiem jest strumień wody który atakuje wszystkich przed nim. Najlepiej go otoczyć i wtedy tłuc. Dobrze na niego działają mimo wszystko podpalenia, a nie warto atakować krabów, bo te są słabe i praktycznie nic nie robią.
Po pokonaniu go wejdź do kwatery, która będzie za nim i znajdź obraz który będzie za stołem po czym zniszcz go lub uwidocznij pociągając za dźwignię obok. Znajdziesz ukryty przycisk. Naciśnij go, a w drugim rogu pomieszczenia, koło krat pojawi się klapa. Wejdź na poziom niżej.

Na dole będzie trochę min wybuchowych oraz krabów do zabicia, jednakże każda droga będzie prowadzić do komnaty na środku z wieloma dźwigniami. Musisz znaleźć właściwą, a jak pociągniesz złą to będą się działy różne złe rzeczy (np. poleci na ciebie kula ognia).
Właściwą dźwignią jest ta, która jest przy schodach prawej strony na zewnątrz pokoju. Jest ulokowana wśród paproci po zewnętrznej stronie.
Dzięki tej dźwigni otworzysz sobie przejście dalej przez co w końcu ujrzysz końcowego bossa którym jest kapitan szkieletów. Oczywiście nie zaatakuje bez obstawy, ale najlepiej go najpierw zabić, ponieważ on sam wskrzesza tych których zabijesz.
Warto też rozwalić beczkę z olejem, która jest na środku i podpalić ją z odległości. Dzięki temu zabiegowi walka szybciej się zakończy. Należy pamiętać, że tak jak inni nieumarli są odporni na kwas.
Należy pamiętać by na koniec wziąć krwawy kryształ ze skrzyni na statku. Po jego użyciu odblokujesz kolejny pokój w "Kresie Czasu".
0
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Misje Poboczne - Cyseal
- The Talking Statues | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- The Wishing Brother | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- Warming the Crowd | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- The Quest for Braccus Rex / The Undead Scourge | Misje Poboczne - Cyseal
- A Source Hunter's Journey | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity
- The Scaredy Pact | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- Lost Love At the Lighthouse | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity
- Lost Archeologist | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- Kitty Love | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- The Fabulous Five | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- Cecil Mighty Stuff | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- Crabs versus Skeletons | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- Headless Nick | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- Elf-Orc Blood Feud | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- Pozostałe zadania | Misje Poboczne - Cyseal w Divinity Grzech Pierworodny
- Misje Poboczne - Cyseal
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany840540 Junior
Niestety ale z jakiś przyczyn nie otworzyła mi się opcja do The Troll's bounty, wykonałem prawie wszytko w Lesie i co chwilę próbuję porozmawiać z Brandonem i dalej nic. Nie mam tego zadania. Nie mogę dokończyć The Naked Truth. Moje dwie postacie mają riot i nie wiem jak się mogę tego pozbyć.
Czy ma ktoś może pomysł czy da się jeszcze wykonać ten quest?
Jarek1380 Junior
Skrzynię z fioletową kłódką otworzyłem zwojem z magicznym wytrychem.
nie taki stary zgred Chorąży
Co za brednie w poradniku siła i zręczność nie zwiekszaja mocy ataku a jedynie szanse na udany atak.
zanonimizowany1105285 Junior
Witam.
Posiadając postać z 2 poziomem craftingu (rzemiosła) - stworzyłam zwój Unlock Magic.
Nie jestem pewna czy jest to zasadą, ale na wyższym poziomie kunsztu nie udawało mi się to.
Prawdopodobnym jest jednak to, że po prostu nie przeprowadziłam wszystkich możliwych kombinacji i prób :)
Jeżeli to już wiecie to pomińcie :)
drewniany klocek + siekiera = wooden chips - zapomniałam jak to jest po naszemu ;P
wooden chips + woda = masa papierowa - też nie kojarzę jak jest oryginalnie
masa papierowa + piekarnik(piec) = papier
papier + magiczny proszek = niezapisany zwój czarnej magii
magiczny proszek + kałamarz z piórem = magiczny kałamarz z piórem
Zatem:
1 - niezapisany zwój czarnej magii + magiczny kałamarz i pióro
(UWAGA - magiczny kałamarz wystarcza jeden na wiele zwojów)
2 - save :) (tak na wszelki smerf)
3 - mój efekt eksperymentu to średnio jeden zielony zwój z wytrychem na sześć prób
( tak rzucałam na raz: 6 zwojów + kałamarz itd. )
Przy próbie pojedynczej wyszedł mi ten zwój jako trzeci jednak po następnych trzech "kliknięciach" już nie i był dopiero po szóstym.
Sami popróbujcie
Mam nadzieję że trochę pomogłam, gdy sama szukałam to jakoś trudno było uzyskać w miarę jasną podpowiedź.
Felipesku Konsul
Ale z was ciecie "gry-online" - każcie sobie płacić z coś co w innym miejscu jest za darmo i do tego to samo!
Proszę tu jest link do pełnej wersji za free:
http://guides.gamepressure.com/divinityoriginalsin/
Xisertus Legionista
Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??
Sandro_de_Vega Centurion
Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.
mohenjodaro Legend
Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.
periko Junior
Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?
kęsik Legend
Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
