A Forge of Soul | Dark Forest - misje główne w Divinity Grzech Pierworodny
Aktualizacja:
A Forge of Soul
Biała wiedźma poprosi cię byś znalazł sposób na naprawę jej kuźni. Możesz tego dokonać po wykonaniu zadania "The Hunt in Hunter's Edge" i wzięciu amuletu ochraniającego z domu maga. Dodatkowo należy znaleźć księgę: "Titan Dictionary", a następnie przenieść się na początek lokacji. Skieruj się w prawą stronę mapy, a powinieneś znaleźć przewalone drzewo, które pozwala ci wejść do lasu. Wybierz postać która posiada zaklęcie/ miksturę niewidzialności, piramidę teleportacyjną i "Phantom Protection Amulet" i nią wkrocz do lasu.

Po przejściu na północ powinieneś zobaczyć duchy, które są wrogo nastawione. Przywołaj przed walką z nimi resztę swoich towarzyszy i pokonaj je. Następnie udaj się północno-wschodnią ścieżką wyżej, a znajdziesz tam Cassandrę, siostrę Rexa, która może ci dać zwój do naprawy kuźni jeśli zabijesz Arhu. Tutaj masz wybór, albo zabić ją, albo jego. Jeśli będziesz chciał zabić czarodzieja to wystarczy udać się do Cyseal i walczyć w jego biurze.
Jeśli nie chcesz go zabijać to sprawa jest bardziej skomplikowana, bo wiedźma jest nieśmiertelna. Musisz znaleźć głowę tytana na południu, który powie ci(jeśli masz przy sobie książkę o tytanach) że musisz spalić jej prawdziwe ciało które jest schowane pod "Temple of Dead". Cofnij się teraz do ruin w lesie, gdzie spotkałeś Sentinele (wieżyczki obronne) i zniszcz je, używając tego samego zaklęcia, które niszczy nieśmiertelność Death Knightów.

Następnie wejdź na środek, gdzie jest dźwignia i jedna z postaci, która ma przy sobie piramidę przenoszenia powinna stanąć na środku platformy. Tam twoje inne postaci powinny ją zabić, a potem nacisnąć dźwignię. Ciało powinno zostać przeniesione do katakumb. Teraz wystarczy ze reszta drużyny podąży drugą piramidą do pierwszej i wskrzesi tamtą zmarłą osobę. Cała drużyna będzie teraz w podziemiach.
Idź teraz prosto i na rozwidleniu w prawo. Powinieneś znaleźć tam podniesiony most. Obok mostu powinna być czaszka której możesz użyć. Po użyciu jej most opadnie i będziesz mógł przejść dalej. To samo zrób przy drugim moście, a wtedy zaatakują cię demoniczne wilki. Nie będą wyzwaniem dla grupy na tym samym poziomie. Po ich pokonaniu przejdź dalej i skręć w prawo. Na wprost znajdziesz biurko z wieloma składnikami do mikstur. Jak już skręcisz w prawo i przejdziesz przez dym nie skręcaj w prawo tylko dojdź do samej ściany i spróbuj wejść w ścianę po lewej. Powinieneś przejść przez ścianę(iluzja) i znaleźć się w pomieszczeniu z nagrobkiem Cassandry.

Wykop jej kości, zabierz z nich klucz i użyj na nich zaklęć ognia, by się spaliły. Następnie wróć do Cassandry i pokonaj ją. Sama Cassandra nie jest bossem (bossowie mają specyficzną obwódkę dookoła życia), ale ma dodatkową obstawę. Warto ją powalić, zniszczyć wszystkie mniejsze stwory i dopiero wtedy ją atakować. Nieumarli są niewrażliwi na kwas, wiec nie rzucaj ich. Zamiast tego używaj wielu zaklęć bazujących na ogniu, by dopiec przeciwnikom. Po ich pokonaniu zabierz zwój z ciała licha-kobiety, a zadanie się zakończy.
0
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Dark Forest - misje główne
- The Hunt in Hunter's Edge | Dark Forest - misje główne
- A Forge of Soul | Dark Forest - misje główne w Divinity Grzech Pierworodny
- Fallow the Wizard | Dark Forest - misje główne w Divinity Grzech Pierworodny
- Inside the Source Temple | Dark Forest - misje główne w Divinity
- First Garden (Void Dragon) | Dark Forest - misje główne w Divinity
- Dark Forest - misje główne
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Xisertus Legionista
Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??
Sandro_de_Vega Centurion
Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.
mohenjodaro Legend
Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.
periko Junior
Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?
kęsik Legend
Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
