Void Dragon | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
Aktualizacja:
Void Dragon
Jest to ostatnie starcie w grze, dlatego nie ma co żałować ekwipunku, szczególnie mikstur, strzał i granatów. Gdy tylko starcie się rozpocznie, smok zaatakuje Astarte, a następnie przywoła całą masę kreatur. Podczas starcia masz dwa zadania - ochraniać Astarte (jeśli zginie, przegrasz) i zabić smoka. Pamiętaj, by wykorzystać przywołańce, by chronić Astarte przed śmiercią.
Wyślij swojego wojownika (bądź dwóch, jeśli grasz w taki sposób), by skupił na sobie uwagę jaszczura. Pamiętaj, by ten wojownik posiadał jak największe odporności na żywioły, by uniknąć szansy na ogłuszenie. Astarte podczas starcia będzie wspomagać twoją drużynę, między innymi za pomocą czaru Błogosławieństwo, które znacznie zwiększy szansę na trafienie bossa.

Gdy wojownik zajmie uwagę smoka, wykorzystaj resztę drużyny, by eliminować duchy. Warto wykorzystać tutaj zaklęcia ziemi, gdyż wrogowie są na nie podatne (-50% odporności). Jeśli posiadasz zaklęcie Trzęsienie Ziemi (Earthquake), wykorzystaj je - działa ono na olbrzymim obszarze, zada wrogom spore obrażenia, a przy tym jest szansa, że się przewrócą. Nie przejmuj się plamami oleju - nikt tutaj praktycznie używa czarów ognia, więc nie ryzykujesz losowego zapłonu.

Co ciekawe, Void Dragon jest bardzo podatny na ogłuszenie z błyskawic i przewrócenie, dlatego staraj się używać tych zdolności jak najczęściej, by znacznie zmniejszyć skuteczność jaszczura. Co kilka tur wróg będzie przywoływał nowe potwory do pomocy - pamiętaj, by używać Charm Arrow i w ogóle efektu zauroczenia, by przejmować nad nimi kontrolę. Gdy wróg padnie na ziemię, czeka cię krótka scenka, a po niej rozmowa, która przeniesie cię do innej lokacji.
0
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
- Bossowie
- The Ghoul That Guards the Lighthouse | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Arhu SparkMaster 5000 | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Evelyn | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- The Twins-By-Fire-Joined | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Braccus Rex | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Vaelanna | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Garkula Nightbringer | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Loic | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Sługi Mangotha | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Mangoth | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Jareth | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- King Boreas | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Raalzen Ax'aroth | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Cyclops Spiritcaller | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Balberith | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Cassandra | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Trife | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Leandra | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Void Dragon | Bossowie w Divinity Grzech Pierworodny
- Bossowie
- Divinity: Grzech Pierworodny - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Xisertus Legionista
Panie i Panowie. Jak wyleczyć zgniliznę w drugim akcie??
Sandro_de_Vega Centurion
Walka z Mangothem to była najłatwiejsza walka z bossem jaką rozegrałem. Gość pojawia się w czasie gdy drużyna jest w małym pomieszczeniu na środku, do którego prowadzi jedno wejście.
W czasie gdy jedna z naszych postaci prowadzi rozmowę z Mangothem inna postać może zastawić wejście pobliskimi krzesłami. Teraz wystarczy zakończyć konwersacje. Schować wojowników w głębi pokoju. A postacie dystansowe ustawić na schodach wewnątrz pokoju. Wskutek tego mogą swobodnie strzelać ponad krzesłami, a przeciwnicy nie mogą zrobić prawie nic poza okazjonalnym rzuceniem zaklęcia.
mohenjodaro Legend
Kupiłem abonament dla tego poradnika, ale niestety jest to najsłabszy jak dotąd poradnik, który czytałem na GOL-u. Na dodatek napisany chaotycznie, językiem godnym gimnazjalisty.
periko Junior
Może tak aktualizacja poradnika do wersji enhanced edition?
kęsik Legend
Beznadziejnie słaby poradnik. Chyba najgorszy jaki kiedykolwiek widziałem na GOLu, który przecież chyba słynął z dobrych poradników.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
