Rozdział 10 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Proponuję zbliżyć się do miejsca, w którym widoczne były wcześniej wyładowania i rozmieścić w okolicy kilka min #1. Podejdź trochę do przodu. Od razu wycofaj się po usłyszeniu potworów. Nekromorfy będą pojawiały się także w tej części obszaru, tak więc nie sugeruj się jedynie minami. Do zatrzymywania potworów używaj stazy i uważaj w szczególności na Leapery #2, unikając ich długich skoków.
Wskazówka dla trybu Hardcore: Dobrze byłoby rozmieścić na tyle dużo min w przejściu do dalszej części tej lokacji żeby nie trzeba było przejmować się obecnymi tam potworami, mogąc skupić się jedynie na tych, które pojawią się w pobliżu Isaaca. Zapewniam, że sprawią one wystarczająco dużo problemów.
![]() | ![]() |
Po zakończonych walkach jeszcze raz podejdź do miejsca, w którym niedawno widziałeś wyładowania. Zbadaj tu obszar po swojej lewej stronie, a odnajdziesz Ruby Semiconductor #1. Skręć w prawo. Oprócz nowego warsztatu odnajdziesz tu zamknięte drzwi #2, do otwarcia których potrzebny będzie jeden węzeł mocy (Power Node).
![]() | ![]() |
W zamkniętym składziku #1 nie odnajdziesz niestety żadnych szczególnie wartościowych przedmiotów. Mimo wszystko rozejrzyj się za skrzyniami, przedmiotami leżącymi luzem oraz szafkami, które będzie można zbadać. Wyjdź ze składziku i skieruj się do prawych drzwi. Odszukaj w nowym korytarzu stację regeneracji stazy #2 i kontynuuj eksplorację tej części Ishimury.
![]() | ![]() |
Zabierz po drodze jeden przedmiot, docierając po chwili do nowych drzwi. Zauważ, że znalazłeś się w lokacji ze sklepem #1 oraz punktem zapisu stanu gry #2. Dodatkowo dobrze byłoby rozejrzeć się za jednym standardowym przedmiotem, jedną skrzynią oraz jedną szafką.
![]() | ![]() |
Możesz już skierować się do pokazanych na pierwszym screenie drzwi #1. Podążaj prosto, a wkrótce powinieneś dotrzeć na nowy peron. Zauważ, że okolica ta objęta jest działaniem zerowej grawitacji. Po zbadaniu peronu (jeden przedmiot) odbij się od podłoża i poleć w prawo #2.
Wskazówka dla trybu Hardcore: Jako że w okolicy tej nie ma żadnych pracujących maszyn możesz rozważyć zignorowanie wszystkich Lurkerów i przelecenie z wciśniętym klawiszem SHIFT do kolejnego peronu. W najgorszym wypadku zakończy się to nieznacznym ubytkiem energii życiowej, ale zaoszczędzisz za to dużo amunicji.
![]() | ![]() |
Po drodze dobrze byłoby oczywiście przyciągać do siebie odnajdywane tu i ówdzie skrzynie #1. Po przeleceniu obok pierwszych większych przeszkód koniecznie zbadaj obszar po swojej lewej stronie. W pokazanym na drugim screenie miejscu natrafisz mianowicie na nowy Power Node #2.
![]() | ![]() |
Podobnie jak w przypadku poprzedniej dłuższej przeprawy przez strefę zerowej grawitacji, także i tym razem musisz się liczyć z tym, że po drodze będziesz regularnie nękany przez Lurkery #1. Do ich eliminacji proponuję używać broni Plasma Cutter lub Seeker Rifle. Uważaj na nekromorfy czające się nad Tobą #2, gdyż często niełatwo będzie je zauważyć.
![]() | ![]() |
Docelowo musisz dolecieć do nowego peronu #1 i na nim bezpiecznie wylądować. Zbadaj tu dwie szafki na ścianie, po czym otwórz lewe drzwi, opuszczając obszar z zerową grawitacją. Śmiało podążaj kolejnymi korytarzami, odnajdując po drodze nową skrzynię. Zatrzymaj się dopiero po dotarciu do pokazanej na drugim screenie #2 i znanej z poprzedniej odsłony serii lokacji.
![]() | ![]() |
W całej tej lokacji czeka Cię dość duża liczba chaotycznych walk z silniejszymi odmianami nekromorfów, wśród których znajdą się przede wszystkim potwory Leaper #1, Stalker, Slasher oraz Puker. Możesz oczywiście rozpocząć od rozłożenia wokół siebie kilku min #2 i zachęcenia potworów do ataku. Prędzej czy później radzę jednak przystąpić do standardowej eksploracji, gdyż rozkładanie i ponowne zbieranie min co parę metrów byłoby bardzo czasochłonne.
Wskazówka dla trybu Hardcore: Całą tę salę warto byłoby powoli przemierzać, sukcesywnie eliminując pojawiające się stwory. W miarę możliwości trzymaj się z dala od skrzyń i innych przeszkód, które mogłyby utrudnić Ci szybkie lokalizowanie kolejnych nekromorfów.
![]() | ![]() |
Przesuwaj się stopniowo w lewo, likwidując potwory, które będą stawały Ci na drodze #1. Radzę regularnie obracać się za siebie, nie dając nekromorfom szans do wyprowadzania ataków z zaskoczenia. Po drodze dobrze byłoby też zbadać pokazane na screenie lewe przejście #2.
![]() | ![]() |
W nowej lokacji odnajdziesz nie tylko standardowe przedmioty, ale również Audio Log #1 i warsztat. Powróć do głównego obszaru i kontynuuj przemieszczanie się w stronę aktualnego celu misji. Zbadaj okolicę w poszukiwaniu interaktywnych skrzyń i następnie zejdź po pokazanej na drugim screenie rampie #2, korzystając z nowego punktu zapisu stanu gry.
![]() | ![]() |
Wybierz teraz przejście prowadzące do windy towarowej #1 i po skorzystaniu z panelu dotykowego zaczekaj aż zawiezie Cię ona na dół. Po wysłuchaniu nowej rozmowy skieruj się na mostek kapitański. Tu zbadaj zawartość nowej szafki i wejdź w interakcję z pokazaną na drugim screenie konsolą sterowania #2. Wyjątkowo nie będziesz musiał jedynie wcisnąć klawisza E, a przytrzymać go przez około osiem sekund.
![]() | ![]() |
Szybko podejdź teraz do drzwi wyjściowych z mostka #1 i zaczekaj aż oznaczenie zmieni swój status ze Stand By na Open. Dopiero teraz podejmij próbę otwarcia tych drzwi. Podbiegnij do prawej kapsuły ratunkowej #2. Obejrzyj krótką wizję i wciśnij klawisz E w celu zajęcia miejsca w kapsule. Przed Tobą dłuższa scenka przerywnikowa obrazująca awaryjne lądowanie, które zakończy jednocześnie Twoje zmagania w tym rozdziale gry.
0
- Dead Space 2 - poradnik do gry
- Dead Space 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia gry
- Rozdział 1 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (7) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 12 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 12 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Atrakcje dostępne po ukończeniu gry | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Opis przejścia gry
- Dead Space 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Rammi Pretorianin

A jak otrzymywać opisane w tym poradniku osiągnięcia? Mam wydanie pudełkowe kolekcjonerskie. Mimo dwukrotnie ukończenia kampanii żadnego nie otrzymałem.
Stranger. Senator

Rammi --> Do każdego poradnika do gry multiplatformowej dołączamy opis osiągnięć, nawet jeżeli poradnik przeznaczony jest do wersji PC, która nie ma Steamowego ani żadnego innego systemu achievementów. W przypadku PeCetowego DS'a pozostaje Ci osobista satysfakcja z wyciśnięcia z gry ostatnich soków. :)
Rammi Pretorianin

Stranger. --> Rozumiem, dzięki za sprostowanie ;) Szkoda, że EA nie łączy gier ze Steam'em lub GfWL.
Świetne porady dla trybu Zealot.
A tak na marginesie chciałbym zapytać dlaczego reszta załogi Gry-OnLine nie przygotowywuje tak profesjonalnych i wyczerpujących poradników jak Ty? :)
Widząc podpis Stranger aż miło taki poradnik pobrać.
Love&Pain... Generał

http://dead-space-2.pl/
Cały poradnik też tutaj:)
zanonimizowany758851 Junior
"Wyposażenie dodatkowe - Kombinezony" - to co autor poradnika tu opisuje to RIG a nie kombinezon.
Kombinezony jako takie, nie podlegają żadnym ulepszeniom dzięki węzłom mocy.
"Damage zwiększa obrażenia zadawane butem o 50 punktów" - chodzi o obrażenia zadawane przedmiotami rzucanymi za pomocą kinezy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.