Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2 - Dead Space 2 - poradnik do gry
Założeniem tej zagadki jest nakierowanie panelu słonecznego na sąsiedni - Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2 - Dead Space 2 - poradnik do gry

Założeniem tej zagadki jest nakierowanie panelu słonecznego na sąsiedni. W tym celu początkowo przesuwaj panel w prawo (używaj klawiszy kierunkowych) #1. Następnie przesuń go troszeczkę w górę i ustaw go w takiej pozycji żeby przez wizjer konsoli sterującej widać było drugi panel słoneczny #2.

2 - Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2 - Dead Space 2 - poradnik do gry
Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, to przesuwany panel rozbłyśnie #1 - Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2 - Dead Space 2 - poradnik do gry

Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, to przesuwany panel rozbłyśnie #1. Możesz już zostawić tę konsolę. Szybko powróć teraz do miejsca startu i ponownie skorzystaj ze stacji regeneracji tlenu #2 (może to też być oczywiście inna stacja, ale do tej opisanej najwygodniej jest dotrzeć).

3 - Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2 - Dead Space 2 - poradnik do gry
Powinieneś teraz zauważyć, iż w okolicy drugiego panelu słonecznego znajduje się wielki nekromorf, nazywający się Nest #1 - Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2 - Dead Space 2 - poradnik do gry

Powinieneś teraz zauważyć, iż w okolicy drugiego panelu słonecznego znajduje się wielki nekromorf, nazywający się Nest #1. Leć w jego stronę, pomagając sobie klawiszem SHIFT. Jeżeli się pośpieszysz, to potwór ten nie zdoła wystrzelić w Twoją stronę "samonaprowadzalnych" pocisków. W przeciwnym wypadku zmuszony zostaniesz do ich unikania #2, gdyż każde trafienie zatrzyma Cię i zada Ci dość spore obrażenia.

Wskazówka dla trybu Hardcore: Jeżeli nie chcesz podejmować zbytniego ryzyka w bezpośrednim starciu z potworem Nest, to rozważ zaatakowanie tego nekromorfa z bardzo dużej odległości i z użyciem broni Detonator lub Seeker Rifle. Postaraj się jednocześnie wybrać takie miejsce, gdzie w razie potrzeby będziesz się mógł schować za przeszkodą i zaczekać aż samonaprowadzalne pociski się o nią rozbiją.

4 - Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2 - Dead Space 2 - poradnik do gry
Użyj stazy na potworze w momencie gdy będzie chciał wystrzelić pociski i przystąp do niszczenia pomarańczowych gruczołów #1 - Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2 - Dead Space 2 - poradnik do gry

Użyj stazy na potworze w momencie gdy będzie chciał wystrzelić pociski i przystąp do niszczenia pomarańczowych gruczołów #1. Warto wykorzystywać dobrą broń do oddawania precyzyjnych strzałów (przydadzą się tu Plasma Cutter oraz Seeker Rifle). Gdy tylko efekt stazy przestanie działać #2 ponownie jej użyj i kontynuuj ostrzał pomarańczowych gruczołów do momentu zniszczenia wszystkich tego typu części ciała.

5 - Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2 - Dead Space 2 - poradnik do gry
Po zlikwidowaniu potwora Nest rozejrzyj się czy przypadkiem nie ma gdzieś jeszcze wspomnianych wcześniej wystrzelonych pocisków #1, gdyż one również mogły zostać zamrożone z pomocą stazy - Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2 - Dead Space 2 - poradnik do gry

Po zlikwidowaniu potwora Nest rozejrzyj się czy przypadkiem nie ma gdzieś jeszcze wspomnianych wcześniej wystrzelonych pocisków #1, gdyż one również mogły zostać zamrożone z pomocą stazy. Zniszcz je zanim wprawione zostaną ponownie w ruch. Szybko zabierz wyrzucony przez pokonanego potwora Ruby Semiconductor. Poświęć teraz chwilę na uzupełnienie zapasów tlenu. Nie musisz na szczęście wracać do punktu startu, gdyż niedaleko pokonanego nekromorfa również odnajdziesz kilka stacji #2.

6 - Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2 - Dead Space 2 - poradnik do gry
Możesz już ponownie wcisnąć klawisz B w celu zlokalizowania drugiego panelu słonecznego, który wymaga przestawienia #1 - Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2 - Dead Space 2 - poradnik do gry

Możesz już ponownie wcisnąć klawisz B w celu zlokalizowania drugiego panelu słonecznego, który wymaga przestawienia #1. Leć w jego stronę, a po dotarciu na miejsce wejdź w interakcję z konsolą sterującą #2.

7 - Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2 - Dead Space 2 - poradnik do gry
Tym razem musisz obracać panel w lewo i następnie w dół - Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2 - Dead Space 2 - poradnik do gry

Tym razem musisz obracać panel w lewo i następnie w dół. Podobnie jak wcześniej, trzeba wycelować wizjer konsoli sterującej w inny panel #1. Poprawne wykonanie tej akcji doprowadzi do uaktywnienia tutejszej maszyny #2. Poświęć chwilę na wysłuchanie nowej rozmowy.

8 - Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2 - Dead Space 2 - poradnik do gry
Wbrew temu co mógłbyś sądzić, nie musisz się nigdzie śpieszyć - Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2 - Dead Space 2 - poradnik do gry

Wbrew temu co mógłbyś sądzić, nie musisz się nigdzie śpieszyć. Proponuję poświęcić trochę czasu na zbadanie całego tego obszaru, a to dlatego, że odnajdziesz tu kilkanaście skrzynek z cennym wyposażeniem #1. Uważaj żeby w trakcie niszczenia skrzyń znajdujące się w nich przedmioty Ci nie odlatywały i regularnie odwiedzaj mijane stacje regeneracji tlenu #2.

9 - Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2 - Dead Space 2 - poradnik do gry
Dopiero po zbadaniu całej tej okolicy powróć do miejsca startu (możesz sobie pomóc klawiszem B) #1 i wyląduj na niewielkiej półce - Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2 - Dead Space 2 - poradnik do gry

Dopiero po zbadaniu całej tej okolicy powróć do miejsca startu (możesz sobie pomóc klawiszem B) #1 i wyląduj na niewielkiej półce. Skorzystaj z drzwi w celu dotarcia do pomieszczenia kontrolnego. Tu wysłuchaj kolejnej rozmowy i zasiądź w fotelu #2, który za chwilę Cię katapultuje.

10 - Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2 - Dead Space 2 - poradnik do gry
Przed Tobą nowa sekwencja swobodnego opadania, w trakcie której będziesz musiał używać klawiszy kierunkowych do unikania przeszkód - Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2 - Dead Space 2 - poradnik do gry

Przed Tobą nowa sekwencja swobodnego opadania, w trakcie której będziesz musiał używać klawiszy kierunkowych do unikania przeszkód. Na początek przesuń Isaaca w prawo w celu uniknięcia dużego czerwonego obiektu #1. Teraz szybko przesuń go w lewo, zanim doleci do kolejnych przeszkód #2.

Wskazówka dla trybu Hardcore: Jak już wspominałem, gra teoretycznie powinna umożliwić restart w przypadku zderzenia się z przeszkodą, ale lepiej nie ryzykować. Proponuję zapoznać się ponownie z opisem przejścia, zapamiętać sobie wszystkie ruchy i później je tylko umiejętnie wykonywać.

Podobało się?

0

Dead Space 2

25 stycznia 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2011-02-12
10:54

Rammi Pretorianin

Rammi

A jak otrzymywać opisane w tym poradniku osiągnięcia? Mam wydanie pudełkowe kolekcjonerskie. Mimo dwukrotnie ukończenia kampanii żadnego nie otrzymałem.

Komentarz: Rammi
2011-02-13
21:40

Stranger. Senator

Stranger.

Rammi --> Do każdego poradnika do gry multiplatformowej dołączamy opis osiągnięć, nawet jeżeli poradnik przeznaczony jest do wersji PC, która nie ma Steamowego ani żadnego innego systemu achievementów. W przypadku PeCetowego DS'a pozostaje Ci osobista satysfakcja z wyciśnięcia z gry ostatnich soków. :)

Komentarz: Stranger.
2011-02-20
16:24

Rammi Pretorianin

Rammi

Stranger. --> Rozumiem, dzięki za sprostowanie ;) Szkoda, że EA nie łączy gier ze Steam'em lub GfWL.
Świetne porady dla trybu Zealot.
A tak na marginesie chciałbym zapytać dlaczego reszta załogi Gry-OnLine nie przygotowywuje tak profesjonalnych i wyczerpujących poradników jak Ty? :)
Widząc podpis Stranger aż miło taki poradnik pobrać.

Komentarz: Rammi
2011-02-28
19:40

Love&Pain... Generał

Love&Pain...

http://dead-space-2.pl/
Cały poradnik też tutaj:)

Komentarz: Love&Pain...
2011-03-01
00:20

zanonimizowany758851 Junior

"Wyposażenie dodatkowe - Kombinezony" - to co autor poradnika tu opisuje to RIG a nie kombinezon.
Kombinezony jako takie, nie podlegają żadnym ulepszeniom dzięki węzłom mocy.
"Damage zwiększa obrażenia zadawane butem o 50 punktów" - chodzi o obrażenia zadawane przedmiotami rzucanymi za pomocą kinezy.

Komentarz: zanonimizowany758851

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl