Rozdział 13 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Poświęć chwilę na rozejrzenie się po tym pomieszczeniu. Odnajdziesz tu mianowicie trzy szafki nadające się do zbadania oraz warsztat #1. Obejrzyj teraz drzwi zlokalizowane bezpośrednio za warsztatem #2, a powinieneś zauważyć, że do ich otwarcia potrzebny jest węzeł mocy (Power Node).
![]() | ![]() |
Proponuję zdecydować się na poświęcenie węzła na otwarcie drzwi. W składziku #1 odnajdziesz wiele cennych rzeczy (standardowe przedmioty, skrzynia, szafka), wśród których będzie Ruby Semiconductor. Przy próbie powrotu do poprzedniego pomieszczenia zaatakuje Cię znany Ci już nekromorf Divider #2. W miarę możliwości zlikwiduj tego potwora z większej odległości, gdyż jest duża szansa, że rozpadnie się na kilka mniejszych stworów Divider Spawn. Po zakończonych walkach zbadaj ciało Dividera, a odnajdziesz Gold Semiconductor.
![]() | ![]() |
Możesz już skorzystać z pokazanych na pierwszym screenie drzwi, prowadzących do [Core Sample Storage and Analyzation] #1. Przejdź przez kolejne drzwi. Znajdziesz się teraz w dużym magazynie #2, w którym czeka Cię walka z nowymi potworami. Będą to przede wszystkim Stalkery, choć dołączą do nich również inne odmiany nekromorfów. Zanim cokolwiek zrobisz zwróć uwagę na posadzkę, która w niektórych miejscach będzie pokryta mazią spowalniającą Twoje ruchy. W miarę możliwości zapamiętaj sobie miejsca występowania mazi, dzięki czemu w ferworze walk nie znajdziesz się w miejscu, w którym jeszcze trudniej będzie Ci oddalić się od potworów.
Wskazówka dla trybu Hardcore: Zastosuj zbliżoną taktykę do poprzednich walk ze Stalkerami, a więc bardzo powoli zabezpieczaj magazyn i rozmieszczaj miny w przemyślanych miejscach. Pamiętaj jednocześnie, że będziesz walczył także z innymi odmianami nekromorfów, tak więc musisz być przygotowany na każdą ewentualność.
![]() | ![]() |
Podobnie jak w przypadku poprzednich walk ze Stalkerami, warto wykorzystywać broń Detonator i rozmieszczać miny między skrzyniami #1. Potwory będą masowo na te pułapki wpadały, ale miej w pogotowiu inną broń, gdyż pojedyncze sztuki mogą się przez nie przedostawać. Jeżeli nie masz na wyposażeniu broni Detonator, to używaj stazy do spowalniania ruchów Stalkerów. Pomocne okażą się w tym przypadku dość rozlicznie rozmieszczone po magazynie niebieskie pojemniki #2.
![]() | ![]() |
Oprócz Stalkerów musisz też uważać między innymi na Pukery #1. Unikaj ich pocisków, gdyż w połączeniu z mazią pokrywającą podłoże mógłbyś w bardzo znaczący sposób spowolnić ruchy bohatera. Do eksploracji tej okolicy przystąp dopiero po zabezpieczeniu całego magazynu. Rozejrzyj się przede wszystkim za skrzyniami i szafkami, zwłaszcza że w jednej z nich odnajdziesz Power Node #2.
![]() | ![]() |
W dalszej części magazynu, a konkretnie w miejscu z mazią spowalniającą ruchy Isaaca odnajdziesz ponadto Audio Log #1, który warto byłoby zdobyć. Zainteresuj się teraz generatorem zawieszonym nad magazynem #2. Złap go z wykorzystaniem kinezy.
![]() | ![]() |
Z generatorem udaj się do prawego górnego narożnika magazynu. Wyjmij znajdujący się tu uszkodzony generator #1 i na jego miejsce wstaw sprawny. Możesz już otworzyć drzwi prowadzące do [Reconstruction Room Access]. Uważaj tu na nowego potwora Cyst, który będzie znajdował się po lewej stronie #2.
![]() | ![]() |
Zbadaj zawartość lewej szafki i skorzystaj z punktu zapisu stanu gry #1. Ruszaj teraz na dół, padając po drodze ofiarą kolejnej wizji. Otwórz drzwi prowadzące do lokacji [Reconstruction Room], a znajdziesz się w pomieszczeniu z aktywną centryfugą i przemieszczającymi się laserami #2.
Wskazówka dla trybu Hardcore: Bardzo starannie eliminuj wszystkie Crawlery. Nie możesz pozwolić na to żeby żaden z nich niespostrzeżenie zbliżył się do Isaaca, a już w szczególności nie w momencie gdy próbuje on dobiec do innego pomieszczenia i jednocześnie uniknąć laserów.
![]() | ![]() |
Zbliż się do pracujących urządzeń i zacznij od zlikwidowania pierwszego Crawlera #1. Wycofaj się teraz i zaczekaj na przybycie kolejnych potworów. Możesz rozważyć umieszczenie przed sobą miny #2, na którą nadzieje się najprawdopodobniej większy Leaper. Ponownie ustaw się niedaleko laserów i zlikwiduj pozostałe widoczne z tego miejsca Crawlery.
![]() | ![]() |
Wyceluj teraz w jedno z poruszających się ramion centryfugi i użyj na nim stazy w celu spowolnienia urządzenia #1. Szybko biegnij w prawo, kierując się do najbliższego pomieszczenia zlokalizowanego po prawej stronie #2.
![]() | ![]() |
Uważaj, bo ze znajdującego się na wprost od wejścia szybu wentylacyjnego wyskoczy Slasher #1. Szybko się z nim rozpraw, a jeżeli dojdzie do walki wręcz, to rytmicznie wciskaj klawisz E. Szybko przesuń się teraz w lewo, gdyż od strony centryfugi mogą tu dotrzeć dwa kolejne nekromorfy #2.
Wskazówka dla trybu Hardcore: W trakcie wszystkich walk staczanych w bocznych pomieszczeniach musisz zadbać przede wszystkim o to żeby nie zostać wypchniętym przez potwory do pomieszczenia z laserami. Zawsze warto więc możliwie jak najszybciej oddalić się od centryfugi. Z uwagi na niewielkie rozmiary pomieszczeń powinieneś być też zawsze gotowy do wciskania klawisza E po tym jak Isaac zostanie złapany przez nekromorfa.
![]() | ![]() |
Zbadaj teraz dwie okoliczne szafki, odnajdując w jednej z nich nowy Power Node #1. Ponownie ustaw się przy wyjściu z pomieszczenia, użyj stazy (jeżeli wyczerpałeś cały zapas, to poczekaj aż się samoczynnie zregeneruje) i biegnij w prawo #2. Musisz dobiec do miejsca, w którym znajduje się trzecie pomieszczenie.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się w pomieszczeniu oddal się od centryfugi, obróć się i przystąp do likwidowania wpełzających do pomieszczenia Crawlerów #1. Po zlikwidowaniu najbliższych bestii podejdź do laserów i celnymi strzałami zdejmij bardziej oddalone stwory. Rozejrzyj się za standardowym przedmiotem i ponownie użyj stazy na laserach #2. Biegnij w prawo, kierując się w stronę ostatniego czwartego pomieszczenia.
0
- Dead Space 2 - poradnik do gry
- Dead Space 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia gry
- Rozdział 1 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (7) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 12 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 12 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Atrakcje dostępne po ukończeniu gry | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Opis przejścia gry
- Dead Space 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Rammi Pretorianin

A jak otrzymywać opisane w tym poradniku osiągnięcia? Mam wydanie pudełkowe kolekcjonerskie. Mimo dwukrotnie ukończenia kampanii żadnego nie otrzymałem.
Stranger. Senator

Rammi --> Do każdego poradnika do gry multiplatformowej dołączamy opis osiągnięć, nawet jeżeli poradnik przeznaczony jest do wersji PC, która nie ma Steamowego ani żadnego innego systemu achievementów. W przypadku PeCetowego DS'a pozostaje Ci osobista satysfakcja z wyciśnięcia z gry ostatnich soków. :)
Rammi Pretorianin

Stranger. --> Rozumiem, dzięki za sprostowanie ;) Szkoda, że EA nie łączy gier ze Steam'em lub GfWL.
Świetne porady dla trybu Zealot.
A tak na marginesie chciałbym zapytać dlaczego reszta załogi Gry-OnLine nie przygotowywuje tak profesjonalnych i wyczerpujących poradników jak Ty? :)
Widząc podpis Stranger aż miło taki poradnik pobrać.
Love&Pain... Generał

http://dead-space-2.pl/
Cały poradnik też tutaj:)
zanonimizowany758851 Junior
"Wyposażenie dodatkowe - Kombinezony" - to co autor poradnika tu opisuje to RIG a nie kombinezon.
Kombinezony jako takie, nie podlegają żadnym ulepszeniom dzięki węzłom mocy.
"Damage zwiększa obrażenia zadawane butem o 50 punktów" - chodzi o obrażenia zadawane przedmiotami rzucanymi za pomocą kinezy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.