Rozdział 9 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Przed Tobą dłuższa scenka z rozmowy. Przejażdżka wkrótce zostanie przerwana, a Twoim zadaniem będzie ustalenie przyczyny zatrzymania się kolejki. Po wyjściu z wagonika poświęć chwilę na zbadanie okolicy. Po lewej stronie odnajdziesz trzy skrzynie #1, a po prawej jedną. Podejdź teraz do widocznego w oddali punktu zapisu stanu gry #2.
![]() | ![]() |
Otwórz drzwi prowadzące do [Pressurized Fuel Storage]. W magazynie tym wpadniesz na wiele różnych potworów, przy czym początkowo będziesz musiał radzić sobie z nekromorfami Cyst #1. Eliminuj je z większej odległości, najlepiej korzystając z karabinu Pulse Rifle. Wykorzystaj wolną chwilę do zbadania pokazanego na drugim screenie dolnego lewego narożnika magazynu #2, odnajdując tam szafkę skrywającą Power Node.
Wskazówka dla trybu Hardcore: Regularnie rozmieszczaj miny, w taki właśnie sposób likwidując Stalkery. Nie śpiesz się zbytnio, tak by przez przypadek żadna z tych bestii nie podjęła próby zaatakowania Isaaca od flanki. Może się to źle skończyć, zwłaszcza jeżeli nie zareagujesz odpowiednio szybko na szarżę w jej wykonaniu.
![]() | ![]() |
Ruszaj prosto, najlepiej trzymając się blisko lewej ściany. Po drodze powinieneś natrafić na martwego kolonistę, przy ciele którego odnajdziesz nowy Audio Log #1. Musisz się pilnować, gdyż już za kilka chwil zaczniesz wpadać na nowe Stalkery #2.
![]() | ![]() |
Z potworami możesz radzić sobie na dwa zasadnicze sposoby. Ja polecam przede wszystkim bawić się w rozmieszczanie min, najlepiej w wąskich przejściach #1, gdzie Stalkery będą na nie wpadały. Jeżeli nie korzystasz z Detonatora, to będziesz musiał polegać głównie na wykorzystywaniu stazy do spowalniania Stalkerów #2 i tym samym uniemożliwienia im wykonywania szarż. Co ciekawe, jeżeli skończą Ci się zapasy stazy, to w okolicy odnajdziesz niebieskie pojemniki.
![]() | ![]() |
Proponuję przemieszczać się cały czas prosto, aż do momentu dotarcia do lewego górnego narożnika magazynu. Kolejne bestie będą się najprawdopodobniej pojawiały po prawej stronie #1. Nie zmieniaj taktyki, tak więc polegaj albo na minach albo na stazie. Uważaj jednocześnie na te bestie, które będą wskakiwały na kontenery #2, nie dając się im zaskoczyć.
![]() | ![]() |
Po dotarciu do prawego górnego narożnika magazynu ponownie skręć w prawo. Tym razem oprócz kolejnych Stalkerów #1 będziesz także wpadał na inne rodzaje nekromorfów. Uważaj w szczególności na Explodera #2, nie dając mu się zbliżyć do głównego bohatera.
![]() | ![]() |
Po zakończonych walkach proponowałbym poświęcić trochę czasu na zbadanie zabezpieczonych już obszarów magazynu, gdyż w okolicy odnajdziesz dużo skrzynek z wyposażeniem #1. Nie zapomnij też oczywiście o zmasakrowaniu ciał poległych potworów. Przygotuj sobie dobrą broń i wybierz pokazane na drugim screenie przejście #2, które zaprowadzi Cię do miejsca pobytu nowego nekromorfa Guardian.
![]() | ![]() |
Pojedynek z Guardianem rozpocznij od szybkiego skorzystania ze stazy, dzięki czemu bestia nie zdąży przystąpić do ataków. Do zniszczenia Guardiana najlepiej jest użyć Detonatora #1. Jeżeli nie dysponujesz tą bronią, to podnieś z pomocą kinezy leżący po lewej stronie wybuchowy pojemnik #2, ciskając nim w stronę potwora. Nie zapomnij zająć się też tymi odnóżami, które Guardian zdołał pomimo Twoich starań wyrzucić.
Wskazówka dla trybu Hardcore: Guardian zapewne będzie miał trochę czasu na wyplucie mniejszego potwora, tak więc upewnij się czy przypadkiem obok niego nie stoisz i czy nie stanowi on dla Ciebie zagrożenia. Priorytetem jest mimo wszystko szybka likwidacja Guardiana, nie pozwalając jednocześnie nekromorfowi na kontratak. Jeżeli nie masz broni Detonator i musisz rozejrzeć się za kanistrem, to zadbaj o zachowanie bezpiecznego dystansu od Guardiana, nawet jeżeli jest on objęty efektem działania stazy!
![]() | ![]() |
Zbadaj ciało Guardiana, odnajdując Ruby Semiconductor. Odszukaj teraz pokazane na pierwszym screenie wąskie i słabo oświetlone lewe przejście #1. Doprowadzi Cię ono do miejsca, w którym oprócz trzech przedmiotów odnajdziesz również schemat amunicji (Schematic - Seeker Shells) #2.
![]() | ![]() |
Możesz już powrócić do miejsca, w którym walczyłeś z Guardianem i skorzystać z windy prowadzącej do [Fuel Mega Storage] #1. Dotknij panelu i zaczekaj aż dotrzesz na nowe piętro. Znajdziesz się teraz w kolejnym korytarzu z potworami Cyst. Dwa najbliższe stwory znajdują się na wprost od wyjścia z windy #2 i tuż za rogiem.
![]() | ![]() |
Powoli przesuwaj się teraz do przodu, niszcząc kolejne potwory poprzyklejane głównie do bocznych ścian. W końcowej części korytarza zaatakuje Cię jeden większy nekromorf, ale zlikwidowanie go nie powinno okazać się trudne #1. Po zakończonych walkach podejdź do nowego sklepu #2 celem wgrania schematów i usunięcia z inwentarza niepotrzebnych rzeczy. Zdecydowanie polecam zabrać ze sobą kilka pojemników ze stazą, gdyż już za kilka minut bardzo Ci się one przydadzą.
![]() | ![]() |
Skorzystaj ze znajdującego się po prawej stronie punktu zapisu stanu gry #1 i następnie otwórz właz prowadzący do [Fuel Mega Storage]. Wysłuchaj tu nowej rozmowy. Do rozwiązania tej zagadki będą potrzebne Ci wybuchowe czerwone pojemniki. Dwa z nich znajdziesz na wprost od wejścia do tej lokacji, a kolejne kanistry będą regularnie pojawiały się w stacji zlokalizowanej po prawej stronie #2.
Wskazówka dla trybu Hardcore: Polecam rozważyć wykorzystanie w tym miejscu drugiego z trzech przysługujących Ci zapisów stanu gry. Przemawia za tym choćby to, że już wkrótce czeka Cię pojedynek z bossem połączony z koniecznością ucieczki z miejsca eksplozji. Nie warto więc czekać z utworzeniem save'a do dziesiątego rozdziału, zwłaszcza że jego początkowa część nie zawiera żadnych walk.
0
- Dead Space 2 - poradnik do gry
- Dead Space 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia gry
- Rozdział 1 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (7) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 12 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 12 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Atrakcje dostępne po ukończeniu gry | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Opis przejścia gry
- Dead Space 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Rammi Pretorianin

A jak otrzymywać opisane w tym poradniku osiągnięcia? Mam wydanie pudełkowe kolekcjonerskie. Mimo dwukrotnie ukończenia kampanii żadnego nie otrzymałem.
Stranger. Senator

Rammi --> Do każdego poradnika do gry multiplatformowej dołączamy opis osiągnięć, nawet jeżeli poradnik przeznaczony jest do wersji PC, która nie ma Steamowego ani żadnego innego systemu achievementów. W przypadku PeCetowego DS'a pozostaje Ci osobista satysfakcja z wyciśnięcia z gry ostatnich soków. :)
Rammi Pretorianin

Stranger. --> Rozumiem, dzięki za sprostowanie ;) Szkoda, że EA nie łączy gier ze Steam'em lub GfWL.
Świetne porady dla trybu Zealot.
A tak na marginesie chciałbym zapytać dlaczego reszta załogi Gry-OnLine nie przygotowywuje tak profesjonalnych i wyczerpujących poradników jak Ty? :)
Widząc podpis Stranger aż miło taki poradnik pobrać.
Love&Pain... Generał

http://dead-space-2.pl/
Cały poradnik też tutaj:)
zanonimizowany758851 Junior
"Wyposażenie dodatkowe - Kombinezony" - to co autor poradnika tu opisuje to RIG a nie kombinezon.
Kombinezony jako takie, nie podlegają żadnym ulepszeniom dzięki węzłom mocy.
"Damage zwiększa obrażenia zadawane butem o 50 punktów" - chodzi o obrażenia zadawane przedmiotami rzucanymi za pomocą kinezy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.