Atrakcje dostępne po ukończeniu gry | Opis przejścia gry Dead Space 2
Aktualizacja:
Atrakcje dostępne po ukończeniu gry

Jak już wspomniałem w końcówce opisu piętnastego rozdziału kampanii, ukończenie gry odblokowuje dostęp do trybów New Game+ oraz Hardcore. Żeby to jednak było możliwe, WYMAGANE jest utworzenie stanu gry dokumentującego Twoje osiągnięcie. Po wyświetleniu napisów końcowych koniecznie wykorzystaj więc jeden z dostępnych slotów do utworzenia odpowiedniego save'a (powyższy screen).
Jeżeli natomiast chodzi o udostępnione tryby, oto ich krótki opis:
New Game+ - Głównym założeniem tego trybu jest możliwość powtórnego rozpoczęcia gry, wykorzystując zbroje oraz uzbrojenie zdobyte podczas przechodzenia kampanii po raz pierwszy (amunicja i apteczki są dostępne od razu, ale kombinezon i bronie przyznawane są dopiero po dotarciu do sklepu w pierwszym rozdziale). Zdecydowanie polecam wybór poziomu trudności Zealot, dzięki czemu zabawa będzie stanowiła odpowiednie wyzwanie. Ważną informacją na temat tego trybu jest to, że gwarantuje on dostęp do trzech nowych elitarnych kombinezonów. Zbroje będziesz mianowicie mógł pozyskać podczas powtórnego przechodzenia pierwszego, szóstego oraz jedenastego rozdziału gry. Na każdy z tych pancerzy warto odłożyć sobie kilkadziesiąt tysięcy kredytów, natomiast reszta zgromadzonej gotówki pozwoli Ci na częste dokonywanie zakupów amunicji, apteczek oraz pojemników stazy. Nadmiar kredytów możesz ponadto przeznaczyć na zakup węzłów mocy (Power Node) i tym samym na maksymalnie rozwinięcie najchętniej używanych broni.
Uwaga! W momencie przygotowywania poradnika do wersji PC elitarne odmiany kombinezonów z rozdziałów pierwszego, szóstego oraz jedenastego były niedostępne. Producent obiecał naprawić ten błąd, tak więc w razie potrzeby konieczne może okazać się zainstalowanie odpowiedniej łatki. W wersjach na Xboksa 360 oraz PS3 schematy tych kombinezonów można zdobyć bez żadnych problemów.
Hardcore - Tryb ten przeznaczony jest dla graczy szukających naprawdę dużego wyzwania. Jego największym utrudnieniem jest to, że pozwala on na dokonanie zaledwie trzech zapisów stanu gry na całą kampanię. Oznacza to, że musisz jednorazowo zaliczać po kilka rozdziałów i liczyć się z tym, że w przypadku śmierci możesz zostać przeniesiony nawet o kilka godzin gry wstecz. Proponuję dokonywać zapisów stanu gry średnio co cztery-pięć rozdziałów, przy czym ostatni save dobrze byłoby wykorzystać w końcówce czternastego rozdziału gry. W szczególności pilnuj się w tych miejscach, w których Isaac może nagle zginąć, jak na przykład w wyniku zmiażdżenia przez pracującą maszynerię. Gra na szczęście w pewnych rzadkich sytuacjach (jak np. w sekwencjach swobodnego opadania) bywa tolerancyjna i pozwala na ponowienie nieudanej akcji, ale na tego typu ułatwienia nie warto się odgórnie nastawiać. Dużym problemem jest też to, iż w przeciwieństwie do New Game+ w trybie Hardcore rozpoczyna się zmagania z zerowym wyposażeniem i należy wszystko ponownie gromadzić. Z racji tego, że poziom trudności trybu Hardcore odpowiada ustawieniom poziomu Zealot będziesz zmuszony do oszczędzania zapasów. Bardzo pomocne okazuje się w tym przypadku korzystanie z kinezy, której stosowanie nie jest w żaden sposób limitowane. Możesz w ten sposób łapać pręty, kończyny potworów, wybuchowe kanistry czy niebieskie pojemniki ze stazą. Nagrodą za ukończenie gry na poziomie trudności Hardcore jest odblokowanie broni Hand Cannon, stanowiącej swego rodzaju easter egg.
W wielu miejscach opisu przejścia gry znajdują się porady zarezerwowane dla osób ponownie przechodzących kampanię. Rozglądaj się mianowicie za sekcjami oznaczonymi jako Wskazówka dla trybu New Game+ oraz Wskazówka dla trybu Hardcore.
0
- Dead Space 2 - poradnik do gry
- Dead Space 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia gry
- Rozdział 1 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (7) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 12 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 12 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Atrakcje dostępne po ukończeniu gry | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Opis przejścia gry
- Dead Space 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Rammi Pretorianin

A jak otrzymywać opisane w tym poradniku osiągnięcia? Mam wydanie pudełkowe kolekcjonerskie. Mimo dwukrotnie ukończenia kampanii żadnego nie otrzymałem.
Stranger. Senator

Rammi --> Do każdego poradnika do gry multiplatformowej dołączamy opis osiągnięć, nawet jeżeli poradnik przeznaczony jest do wersji PC, która nie ma Steamowego ani żadnego innego systemu achievementów. W przypadku PeCetowego DS'a pozostaje Ci osobista satysfakcja z wyciśnięcia z gry ostatnich soków. :)
Rammi Pretorianin

Stranger. --> Rozumiem, dzięki za sprostowanie ;) Szkoda, że EA nie łączy gier ze Steam'em lub GfWL.
Świetne porady dla trybu Zealot.
A tak na marginesie chciałbym zapytać dlaczego reszta załogi Gry-OnLine nie przygotowywuje tak profesjonalnych i wyczerpujących poradników jak Ty? :)
Widząc podpis Stranger aż miło taki poradnik pobrać.
Love&Pain... Generał

http://dead-space-2.pl/
Cały poradnik też tutaj:)
zanonimizowany758851 Junior
"Wyposażenie dodatkowe - Kombinezony" - to co autor poradnika tu opisuje to RIG a nie kombinezon.
Kombinezony jako takie, nie podlegają żadnym ulepszeniom dzięki węzłom mocy.
"Damage zwiększa obrażenia zadawane butem o 50 punktów" - chodzi o obrażenia zadawane przedmiotami rzucanymi za pomocą kinezy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.