Rozdział 11 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Kontynuuj wciskanie klawisza E do momentu, w którym zniknie on z ekranu. Pozostań w tym miejscu i uderz butem (SPACJA) w ciało martwego Nolana #1, dzięki czemu "wyskoczy" z niego Audio Log. Możesz już skorzystać z odblokowanego dzięki mini-grze przejścia [Main Mine Access]. Zauważ, że znalazłeś się w dużym pomieszczeniu kopalni #2, w którym walczyłeś już wcześniej z nekromorfami i przenosiłeś generator.
![]() | ![]() |
Zdecydowanie radzę pozostać na górnych balkonikach i wybrać się do znanych Ci drzwi do poprzedniego pomieszczenia #1, a to dlatego, że znajdują się tam punkt zapisu stanu gry oraz sklep. Wgraj schematy i dokonaj zakupu kombinezonu Advanced Suit, kosztującego 36000 kredytów (lub 40000 kredytów jeżeli nie masz kombinezonu Vintage Suit) #2. Stracisz w ten sposób 10-procentową zniżkę na towary, ale za to zapewnisz sobie lepszą ochronę ciała, więcej slotów w inwentarzu (w sumie 25) oraz o połowę krótsze oczekiwanie na regenerację stazy.
![]() | ![]() |
Powróć po raz kolejny do dużej lokacji i ponownie skorzystaj ze znanej Ci rampy #1 w celu przedostania się na dół. Pilnuj się, bo możesz zostać zaatakowany przez potwory. Musisz skierować się do drzwi zlokalizowanych pod górnym balkonikiem, na którym się niedawno pojawiłeś. Prowadzą one do [Exploration Mine Elevator] #2.
Wskazówka dla trybu Hardcore: Postaraj się ponownie błyskawicznie przejść przez tę lokację, co w najgorszym wypadku zaowocuje napotkaniem zaledwie kilku potworów.
![]() | ![]() |
Tu podejdź do większej bramy i doprowadź do jej podniesienia się. Przystąp do eksploracji korytarza, odnajdując po drodze jedną skrzynię i dwa standardowe przedmioty. Wkrótce dotrzesz do nowej bramy prowadzącej do [Exploration Mine] #1. Przygotuj się, gdyż od razu po odblokowaniu przejścia będziesz musiał zlikwidować nekromorfa #2.
![]() | ![]() |
Oświeć teraz pokazane na pierwszym screenie obiekty #1, znajdujące się po drugiej stronie przepaści. Przystąp do ich przyciągania, wykorzystując kinezę. Będą to trzy standardowe przedmioty oraz Audio Log. Na koniec odciągnij ciało kolonisty widoczne w lewej części półki. Doprowadzi to do odsłonięcia miejsca, w którym ukryto nowy Power Node #2.
![]() | ![]() |
Skorzystaj z lewego panelu dotykowego w celu przywołania dużej windy towarowej #1. Wejdź na nią i upewnij się, że jesteś odpowiednio przygotowany do stoczenia bardzo trudnej bitwy. Do jej wygrania polecam użycie broni Line Gun lub Contact Beam (alternatywny tryb działania), choć w ostateczności może to też być Plasma Cutter. Dodatkowo musisz mieć w zapasie kilka apteczek (najlepiej dużych) i pojemników stazy. Zupełnie nie przyda Ci się tu natomiast broń Detonator, gdyż turbulencje w trakcie przejażdżki windą doprowadzałyby do przedwczesnego eksplodowania min. Jeżeli uznasz, że jesteś gotowy, to wejdź w interakcję z panelem dotykowym znajdującym się w windzie #2.
Wskazówka dla trybu Hardcore: Jako że Detonator się tu zupełnie nie sprawdzi, warto rozważyć zabranie ze sobą broni Contact Beam, która będzie mogła przydać się w sytuacjach gdy bohater zostanie otoczony przez potwory. Nie oszczędzaj tu amunicji ani apteczek, gdyż nawet na poziomie Hardcore powinieneś zdołać zgromadzić wystarczającą ilość kredytów na podreperowanie stanu zapasów przy okazji kolejnej wizyty w sklepie.
![]() | ![]() |
Proponuję ustawić się w jednym z narożników windy. Kolejne potwory będą pojawiały się w windzie średnio co kilka sekund, tak więc jeżeli będziesz sprawnie działał, to nie trzeba będzie walczyć z większymi grupkami. Za każdym razem używaj stazy #1 i następnie broni #2.
![]() | ![]() |
Line Gun przyda się przede wszystkim w początkowej fazie walk, gdy potworów nie będzie jeszcze zbyt dużo. W miarę upływu czasu coraz częściej będziesz otaczany przez nekromorfy #1 i w takich sytuacjach niezwykle pomocny okaże się Contact Beam. Nie zapominaj o monitorowaniu stanu zdrowia bohatera, zwłaszcza jeżeli potworom będzie się często udawało go uderzać. Więcej uwagi niż zazwyczaj poświęcaj też używaniu stazy, próbując jednocześnie zamrażać wszystkie obecne w windzie potwory #2.
![]() | ![]() |
Ignoruj okazjonalne turbulencje #1, gdyż nie będą one doprowadzały do przewracania się głównego bohatera, a jedynie podrzucały ciała zabitych potworów. Nic innego nie mogę tu już podpowiedzieć, jak tylko wyczulić na szybkie namierzanie i likwidowanie kolejnych nekromorfów. Musisz bronić się tak długo aż wszystkie potwory zostaną zlikwidowane, a winda dotrze w nowe miejsce #2.
![]() | ![]() |
Konieczne przystąp do masakrowania ciał potworów, zbierając wyrzucane przez nie przedmioty. Po tym jak je wszystkie zebrałeś skieruj się do przejścia prowadzącego do [Exploration Mine Access] #1. Przygotuj się do zaliczenia trudnej scenki. W trakcie kolejnej wizji musisz mianowicie rytmicznie wciskać klawisz E #2, utrzymując w ten sposób Isaaca przy życiu.
Wskazówka dla trybu New Game+: Pozostań w windzie po zakończonej bitwie, ustaw się tyłem do wyjścia z niej i rozejrzyj się za nowym schematem elitarnego kombinezonu (Schematic - Advanced Elite Suit). Warto go zdobyć i udać się z nim do sklepu. Uwaga! W momencie przygotowywania poradnika do wersji PC schematu tego nie można było odnaleźć. Producent obiecał naprawić ten błąd, tak więc w razie potrzeby konieczne może okazać się zainstalowanie odpowiedniej łatki. W wersjach na Xboksa 360 oraz PS3 schemat kombinezonu Advanced Elite Suit można zdobyć bez żadnych problemów.
Wskazówka dla trybu Hardcore: Nie zapomnij o kolejnej scence wymagającej szybkiego wciskania klawisza E. Musisz ją bezbłędnie zaliczyć jeżeli chcesz utrzymać Isaaca przy życiu.
![]() | ![]() |
Po tym jak wizja dobiegnie końca rozejrzyj się po całym pomieszczeniu. Odnajdziesz tu punkt zapisu stanu gry #1, sklep #2 (uzupełnij zapasy po wyczerpującej potyczce w bitwie) oraz warsztat. Otwarcie przejścia prowadzącego do [Exploration Mine] doprowadzi do zakończenia jedenastego rozdziału gry.
0
- Dead Space 2 - poradnik do gry
- Dead Space 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia gry
- Rozdział 1 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (7) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 12 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 12 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Atrakcje dostępne po ukończeniu gry | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Opis przejścia gry
- Dead Space 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Rammi Pretorianin

A jak otrzymywać opisane w tym poradniku osiągnięcia? Mam wydanie pudełkowe kolekcjonerskie. Mimo dwukrotnie ukończenia kampanii żadnego nie otrzymałem.
Stranger. Senator

Rammi --> Do każdego poradnika do gry multiplatformowej dołączamy opis osiągnięć, nawet jeżeli poradnik przeznaczony jest do wersji PC, która nie ma Steamowego ani żadnego innego systemu achievementów. W przypadku PeCetowego DS'a pozostaje Ci osobista satysfakcja z wyciśnięcia z gry ostatnich soków. :)
Rammi Pretorianin

Stranger. --> Rozumiem, dzięki za sprostowanie ;) Szkoda, że EA nie łączy gier ze Steam'em lub GfWL.
Świetne porady dla trybu Zealot.
A tak na marginesie chciałbym zapytać dlaczego reszta załogi Gry-OnLine nie przygotowywuje tak profesjonalnych i wyczerpujących poradników jak Ty? :)
Widząc podpis Stranger aż miło taki poradnik pobrać.
Love&Pain... Generał

http://dead-space-2.pl/
Cały poradnik też tutaj:)
zanonimizowany758851 Junior
"Wyposażenie dodatkowe - Kombinezony" - to co autor poradnika tu opisuje to RIG a nie kombinezon.
Kombinezony jako takie, nie podlegają żadnym ulepszeniom dzięki węzłom mocy.
"Damage zwiększa obrażenia zadawane butem o 50 punktów" - chodzi o obrażenia zadawane przedmiotami rzucanymi za pomocą kinezy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.