Dead Space 2 2011: Rozdział 1 (2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
W pomieszczeniu tym nie napotkasz żadnych przeciwników (czeka Cię jedynie mała niespodzianka), tak więc możesz śmiało (slalomem) skierować się na jego drugi koniec #1. Po wyjściu z pomieszczenia zbadaj prawą część korytarza, a na ziemi odnajdziesz Audio Log #2. W celu odtworzenia zapisanego nagrania musisz wcisnąć klawisz TAB.
Wskazówka dla trybów New Game+ i Hardcore: Podczas ponownego przechodzenia gry również będziesz natrafiał na dzienniki, także na te, które już wcześniej odnalazłeś. To czy zechcesz je ponownie zbierać czy nie leży już wyłącznie w Twojej gestii.
![]() | ![]() |
Wybierz teraz lewą część korytarza, podążając jedyną dostępną ścieżką. Po kilku chwilach powinieneś dotrzeć do nowego punktu zapisu stanu gry #1. Po utworzeniu save'a (warto zawsze operować na co najmniej kilku slotach) otwórz pobliskie drzwi i przejdź przez nowe pomieszczenie #2. Także i tu nie wpadniesz na żadne potwory.
![]() | ![]() |
Przy próbie wyjścia z tego pomieszczenia będziesz świadkiem bardzo krótkiej wizji. Skieruj się w prawo i podejdź do otworu zlokalizowanego na lewej ścianie #1. Wciśnięcie klawisza E doprowadzi do wejścia do tunelu wentylacyjnego. Kieruj się tu prosto #2, skręcając po drodze w lewo. Musisz dotrzeć do miejsca, w którym bohater spadnie do niższego pomieszczenia.
![]() | ![]() |
Po odsłuchaniu nowej rozmowy podejdź do pokazanego na pierwszym screenie urządzenia #1 i wejdź z nim w interakcję. Isaac pogrzebie trochę przy maszynie, zyskując jednocześnie nową umiejętność, a mianowicie możliwość korzystania z kinezy #2.
![]() | ![]() |
Poświęć chwilę na zapoznanie się z wyświetloną na ekranie instrukcją używania kinezy #1. Zawsze musisz rozpocząć od przytrzymania prawego przycisku myszy i namierzenia jakiegoś celu. Następnie będziesz musiał wcisnąć klawisz F (nie trzeba go przetrzymywać) w celu przyciągnięcia wybranego przedmiotu do siebie, nie puszczając przez cały czas prawego przycisku myszy. W taki właśnie sposób będziesz mógł przyciągać przeróżne obiekty - skrzynie, ciała przeciwników, amunicję, węzły mocy i inne. W tym konkretnym przypadku musisz namierzyć jeden z leżących na ziemi prętów #2.
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Dead Space 2 - poradnik do gry
- Dead Space 2: Poradnik do gry
- Dead Space 2 2011: Opis przejścia gry
- Dead Space 2 2011: Rozdział 1 (1)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 1 (2)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 1 (3)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 1 (4)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 1 (5)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 1 (6)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 2 (1)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 2 (2)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 2 (3)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 3 (1)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 3 (2)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 3 (3)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 3 (4)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 4 (1)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 4 (2)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 4 (3)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 5 (1)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 5 (2)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 5 (3)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 6 (1)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 6 (2)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 6 (3)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 6 (4)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 6 (5)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 7 (1)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 7 (2)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 7 (3)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 7 (4)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 7 (5)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 7 (6)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 7 (7)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 8 (1)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 8 (2)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 8 (3)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 9 (1)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 9 (2)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 9 (3)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 9 (4)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 10 (1)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 10 (2)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 10 (3)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 10 (4)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 10 (5)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 11 (1)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 11 (2)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 11 (3)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 11 (4)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 12 (1)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 12 (2)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 13 (1)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 13 (2)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 13 (3)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 13 (4)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 13 (5)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 14 (1)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 14 (2)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 14 (3)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 15 (1)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 15 (2)
- Dead Space 2 2011: Rozdział 15 (3)
- Dead Space 2 2011: Atrakcje dostępne po ukończeniu gry
- Dead Space 2 2011: Opis przejścia gry
- Dead Space 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROJO. Senator
Bóg najpierw stworzył Strangera. Potem powstały poradniki.
Rammi Pretorianin
A jak otrzymywać opisane w tym poradniku osiągnięcia? Mam wydanie pudełkowe kolekcjonerskie. Mimo dwukrotnie ukończenia kampanii żadnego nie otrzymałem.
Stranger. Senator
Rammi --> Do każdego poradnika do gry multiplatformowej dołączamy opis osiągnięć, nawet jeżeli poradnik przeznaczony jest do wersji PC, która nie ma Steamowego ani żadnego innego systemu achievementów. W przypadku PeCetowego DS'a pozostaje Ci osobista satysfakcja z wyciśnięcia z gry ostatnich soków. :)
Rammi Pretorianin
Stranger. --> Rozumiem, dzięki za sprostowanie ;) Szkoda, że EA nie łączy gier ze Steam'em lub GfWL.
Świetne porady dla trybu Zealot.
A tak na marginesie chciałbym zapytać dlaczego reszta załogi Gry-OnLine nie przygotowywuje tak profesjonalnych i wyczerpujących poradników jak Ty? :)
Widząc podpis Stranger aż miło taki poradnik pobrać.
Love&Pain... Generał
http://dead-space-2.pl/
Cały poradnik też tutaj:)
zanonimizowany758851 Junior
"Wyposażenie dodatkowe - Kombinezony" - to co autor poradnika tu opisuje to RIG a nie kombinezon.
Kombinezony jako takie, nie podlegają żadnym ulepszeniom dzięki węzłom mocy.
"Damage zwiększa obrażenia zadawane butem o 50 punktów" - chodzi o obrażenia zadawane przedmiotami rzucanymi za pomocą kinezy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.












