Rozdział 8 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Możesz już otworzyć drzwi prowadzące do [Pressurization Control]. Tu skieruj się w lewo, odnajdując w narożniku martwą osobę i schemat amunicji (Schematic - Detonator Mines) #1. Wykonaj teraz parę kroków do przodu i jeżeli masz taką możliwość, to rozmieść za sobą kilka min #2.
![]() | ![]() |
Przygotuj się do szybkiego zlikwidowania potwora, który wyskoczy z szybu wentylacyjnego tuż przed Tobą #1. Potworów próbujących zaskoczyć Cię od tyłu musisz obawiać jedynie w sytuacji gdy nie mogłeś rozłożyć min. Ostatnia trzecia grupa pojawi się na dole i w jej skład będzie wchodził Puker #2. W trakcie staczanych tu walk używaj cięższych broni i na bieżąco korzystaj ze stazy.
Wskazówka dla trybu Hardcore: W celu zwiększenia swoich szans na bezstresowe pokonanie potworów możesz rozważyć wyrzucenie kilku min w okolicę ścieżki prowadzącej do warsztatu, dokonując tego tuż po dotarciu do pomieszczenia, czyli zanim pojawią się w okolicy potwory. Uważaj jednak żeby w trakcie walk nie wejść przypadkowo na żadną z rozstawionych przez siebie pułapek.
![]() | ![]() |
Po zakończonych walkach będziesz mógł skorzystać ze znajdującego się w tym pomieszczeniu warsztatu #1. W celu kontynuowania misji otwórz pokazaną na drugim screenie śluzę #2. Wejdź do pomieszczenia z zerową grawitacją i wysłuchaj nowej rozmowy.
![]() | ![]() |
Zacznij od złapania z pomocą kinezy pojemnika, który odnajdziesz po prawej stronie #1. Odbij się od podłoża i podleć z pojemnikiem do widocznej w oddali bramy. Przyczep pojemnik do bramy #2. Mógłbyś to także powtórzyć z latającym po tym pomieszczeniu drugim pojemnikiem, ale nie będzie to konieczne.
![]() | ![]() |
Odleć na niewielką odległość i wyceluj w czerwoną zakrętkę pojemnika #1. Zauważ, że wykonanie tej akcji doprowadziło do odblokowania nowego przejścia. Podleć tam, a po dotarciu na miejsce rozejrzyj się za nadającymi się do zniszczenia skrzyniami #2.
![]() | ![]() |
Spróbuj podlecieć teraz do widocznej po lewej stronie maszynerii #1. Doprowadzi to do zainicjowania rozmowy z Hansem Tiedemannem, który próbując powstrzymać głównego bohatera doprowadzi do uruchomienia okolicznych urządzeń #2.
Wskazówka dla trybu Hardcore: We wszystkich lokacjach objętych strefą zerowej grawitacji przemieszczaj się bardzo powoli, często centrując widok. Pamiętaj, że nie ubywa Ci tlenu ze zbiorników w kombinezonie, tak więc nie musisz się śpieszyć. Dbaj jednocześnie o to żeby w trakcie walk z Lurkerami nie wycofywać się do miejsc, w których znajduje się maszyneria. Najlepiej w takich sytuacjach utrzymywać się w jednym miejscu, wykonując jedynie drobne korekty na boki celem unikania wystrzeliwanych przez potwory pocisków.
![]() | ![]() |
Począwszy od tego miejsca będziesz się musiał pilnować, gdyż kontakt z ruchomymi elementami będzie wiązał się z ryzykiem śmierci. Zgodnie z otrzymaną wskazówką dobrze będzie też często korzystać z klawisza Z, pomocnego w centrowaniu obrazu i odnajdywaniu się w otoczeniu. Na początek podleć do pokazanej do pokazanej na pierwszym screenie martwej osoby #1. Teraz obróć się w prawo i ostrożnie przeleć pomiędzy ruchomymi obiektami #2.
![]() | ![]() |
Po zbliżeniu się do ściany obróć się w lewo. Wykorzystaj przestrzeń pomiędzy pracującą maszyną, a prawą ścianą #1. Pozwoli Ci to opuścić tę lokację. Uważaj, gdyż w okolicy czają się dwa Lurkery #2. Do ich eliminacji możesz używać Plasma Cuttera lub karabinu Seeker Rifle, który jest bardzo skuteczny do likwidowania celów z dużych odległości.
![]() | ![]() |
Poświęć chwilę na odnalezienie i zniszczenie dwóch skrzyń. Ponadto na dwóch przeciwległych ścianach znajdują się stacje regeneracji stazy #1. Nie pojawiły się one tu przypadkowo, gdyż staza będzie Ci potrzebna do przedostania się przez kolejny obszar. Zawiśnij mianowicie przed pracującą maszynerią i spowolnij z pomocą stazy poruszający się w pionowej linii obiekt #2.
![]() | ![]() |
Zauważ, że spowolnienie obiektu doprowadziło do odblokowania strefy przelotu #1. Dla bezpieczeństwa skorzystaj oczywiście z przycisku SHIFT, dzięki czemu zdążysz przedostać się na drugą stronę zanim staza przestanie działać. Za rogiem wpadniesz na dwa kolejne Lurkery #2. W tym przypadku karabin Seeker Rifle przyda się jeszcze bardziej, gdyż potwory będą oddalone od Isaaca.
![]() | ![]() |
Po zlikwidowaniu obu nekromorfów poświęć ponownie chwilę na zlokalizowanie skrzyń oraz na naładowanie stazy z użyciem jednej z dostępnych stacji #1. Zbliż się do nowej maszynerii. Tym razem będziesz musiał użyć stazy na jednym z ruchomych elementów, przy których znajdują się żółte lampki #2.
0
- Dead Space 2 - poradnik do gry
- Dead Space 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia gry
- Rozdział 1 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (7) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 12 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 12 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Atrakcje dostępne po ukończeniu gry | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Opis przejścia gry
- Dead Space 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Rammi Pretorianin

A jak otrzymywać opisane w tym poradniku osiągnięcia? Mam wydanie pudełkowe kolekcjonerskie. Mimo dwukrotnie ukończenia kampanii żadnego nie otrzymałem.
Stranger. Senator

Rammi --> Do każdego poradnika do gry multiplatformowej dołączamy opis osiągnięć, nawet jeżeli poradnik przeznaczony jest do wersji PC, która nie ma Steamowego ani żadnego innego systemu achievementów. W przypadku PeCetowego DS'a pozostaje Ci osobista satysfakcja z wyciśnięcia z gry ostatnich soków. :)
Rammi Pretorianin

Stranger. --> Rozumiem, dzięki za sprostowanie ;) Szkoda, że EA nie łączy gier ze Steam'em lub GfWL.
Świetne porady dla trybu Zealot.
A tak na marginesie chciałbym zapytać dlaczego reszta załogi Gry-OnLine nie przygotowywuje tak profesjonalnych i wyczerpujących poradników jak Ty? :)
Widząc podpis Stranger aż miło taki poradnik pobrać.
Love&Pain... Generał

http://dead-space-2.pl/
Cały poradnik też tutaj:)
zanonimizowany758851 Junior
"Wyposażenie dodatkowe - Kombinezony" - to co autor poradnika tu opisuje to RIG a nie kombinezon.
Kombinezony jako takie, nie podlegają żadnym ulepszeniom dzięki węzłom mocy.
"Damage zwiększa obrażenia zadawane butem o 50 punktów" - chodzi o obrażenia zadawane przedmiotami rzucanymi za pomocą kinezy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.