Rozdział 7 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
W zależności od tego czy i ile rozmieściłeś ładunków wybuchowych, konieczne może okazać się stoczenie w tym miejscu bitwy z paroma nowymi nekromorfami #1. Z racji ograniczonego pola walk pomagaj sobie stazą. Jeżeli masz jeszcze miny Detonatora, to rozmieść je teraz przede wszystkim na lewej ścieżce #2.
![]() | ![]() |
Wkrocz do obszaru z pięcioma odsłoniętymi rdzeniami. Przystąp do ich niszczenia, strzelając do nich #1 lub korzystając ze zwykłych uderzeń kolbą. Wykonywanie tych czynności będzie doprowadzało do pojawiania się w okolicy nowych nekromorfów, tak więc co jakiś czas przerywaj niszczenie rdzeni i zajmuj się potworami #2. Na szczęście jeżeli poprawnie rozmieściłeś miny, to okaże się to zbędne.
Wskazówka dla trybu Hardcore: Jeżeli się pośpieszysz, to zniszczysz zapewne wszystkich pięć rdzeni za jednym podejściem, tak więc nie będziesz się musiał po każdym strzale oglądać za siebie.
![]() | ![]() |
Po zniszczeniu wszystkich rdzeni zaczekaj aż sztuczna inteligencja wyłączy się. Skieruj się w prawo, a konkretnie w stronę drzwi prowadzących do [Solar Array Control Pod] #1. Zatrzymaj się w nowym korytarzu. Wysłuchaj rozmowy i przystąp do eksterminacji zmierzających w Twoją stronę pajęczych nekromorfów, zwących się Divider Spawn #2. Przesuwaj się następnie powoli do przodu, likwidując te pajączki, których początkowo nie zauważyłeś.
![]() | ![]() |
Oprócz pajęczych nekromorfów w korytarzu tym natrafisz też na kilka potworów Cyst #1. W szczególności uważaj na potwora przyklejonego do lewej ściany bocznego korytarza #2. Jeden ze stworów Cyst będzie się też znajdował niedaleko drzwi prowadzących do kolejnej lokacji. Zanim się tam udasz zbadaj okolicę w poszukiwaniu skrzynek i szafek na ścianach.
![]() | ![]() |
Po dotarciu do nowej lokacji #1 upewnij się, że dysponujesz dużą ilością stazy. Przygotuj też sobie dobrą broń, gdyż zostaniesz tu wkrótce napadnięty przez dość liczną grupę różnorakich nekromorfów. Bitwa ta rozpocznie się najprawdopodobniej od pojawienia się w okolicy silniejszej odmiany Slashera #2.
Wskazówka dla trybu Hardcore: W celu zminimalizowania ryzyka odniesienia tu poważnych obrażeń radzę najwięcej uwagi poświęcać Lurkerom pojawiającym się na lewej ścianie, nawet jeżeli będzie to oznaczało konieczność poświęcenia większej ilości amunicji na zabicie pozostałych nekromorfów.
![]() | ![]() |
Następny w kolejności będzie Leaper #1. W trakcie toczonych tu walk warto naturalnie pomagać sobie stazą. Możesz także podejmować próby celowania w widoczne w oddali niebieskie pojemniki. Na samym końcu w pomieszczeniu pojawi się grupka Lurkerów. Musisz się bardzo pilnować, gdyż potwory te mogą przyklejać się do lewej ściany #2 i w takiej sytuacji łatwo jest taki moment przegapić. Po zakończonych walkach rozejrzyj się za standardowym przedmiotem.
![]() | ![]() |
Ruszaj dalej. Zignoruj chwilowo drzwi zlokalizowane po prawej stronie i skieruj się prosto, docierając do punktu zapisu stanu gry #1. Skręć następnie w lewo, a dotrzesz do zamkniętych drzwi. Uważaj, bo dokładnie w tym momencie za Twoimi plecami pojawi się nowy nekromorf Leaper #2, którym trzeba będzie się szybko zająć.
![]() | ![]() |
Zdecydowanie polecam poświęcić jeden z posiadanych węzłów mocy (Power Node) na otwarcie drzwi, gdyż w środku ukryte zostały cenne skarby. Będzie to przede wszystkim schemat broni (Schematic - Contact Beam) #1. Oprócz tego w składziku odnajdziesz cztery skrzynki oraz Text Log #2.
![]() | ![]() |
Powróć do zignorowanych wcześniej drzwi. Musisz w pierwszej kolejności zająć się tu rozwiązaniem nowej mini-gry hakerskiej #1. Dopiero teraz będziesz mógł otworzyć drzwi prowadzące do [Solar Array Control Pod]. Kieruj się tu prosto #2, docierając po kilku sekundach do nowych drzwi.
![]() | ![]() |
W środku będziesz świadkiem nieco dłuższej wizji, ale nic Ci tu nie grozi. Wejdź w interakcję z pokazanym na pierwszym screenie prawym panelem kontrolnym #1 i zaczekaj aż zostaniesz przetransportowany w nowe miejsce. Po otrzymaniu nowych wytycznych związanych z ustawieniem dwóch paneli słonecznych otwórz drzwi #2, a znajdziesz się w przestrzeni kosmicznej.
![]() | ![]() |
Odbij się (klawisz ALT) i poświęć chwilkę na zorientowanie się w sytuacji. Jako że będziesz latał po przestrzeni kosmicznej, konieczne okaże się regularne odnawianie zapasów tlenu. Na taki krok radzę się zdecydować za każdym razem gdy na liczniku pozostanie już około 60 sekund z domyślnych 120. Na szczęście stacje regeneracji tlenu są bardzo wyraźnie oznaczone. Pierwszą z nich odnajdziesz niedaleko wyjścia #1. W celu skorzystania ze stacji musisz do niej podlecieć #2 i wcisnąć klawisz E.
Wskazówka dla trybu Hardcore: Poświęć chwilę na zapamiętanie miejsca, w którym znajduje się pierwsza stacja regeneracji tlenu, tak by w razie potrzeby nie poświęcać zbyt dużo czasu na jej odnalezienie. Nie próbuj też odlatywać w przestrzeń kosmiczną, gdyż może się to źle skończyć. Jako że jest to Twoje drugie podejście nie powinieneś się zgubić, choć zawsze można oczywiście korzystać ze znacznika pokazującego drogę do celu.
![]() | ![]() |
Wciśnij teraz klawisz B, dzięki czemu gra wskaże Ci pierwszy panel słoneczny z dwóch, które musisz przestawić. Leć w jego stronę #1. Warto oczywiście pomagać sobie przytrzymywaniem klawisza SHIFT, a dodatkowo w sytuacji utraty orientacji centrować widok klawiszem Z. Po dotarciu do panelu słonecznego odszukaj konsolę sterującą, z którą będziesz mógł wejść w interakcję (klawisz E) #2.
0
- Dead Space 2 - poradnik do gry
- Dead Space 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia gry
- Rozdział 1 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (7) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 12 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 12 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Atrakcje dostępne po ukończeniu gry | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Opis przejścia gry
- Dead Space 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Rammi Pretorianin

A jak otrzymywać opisane w tym poradniku osiągnięcia? Mam wydanie pudełkowe kolekcjonerskie. Mimo dwukrotnie ukończenia kampanii żadnego nie otrzymałem.
Stranger. Senator

Rammi --> Do każdego poradnika do gry multiplatformowej dołączamy opis osiągnięć, nawet jeżeli poradnik przeznaczony jest do wersji PC, która nie ma Steamowego ani żadnego innego systemu achievementów. W przypadku PeCetowego DS'a pozostaje Ci osobista satysfakcja z wyciśnięcia z gry ostatnich soków. :)
Rammi Pretorianin

Stranger. --> Rozumiem, dzięki za sprostowanie ;) Szkoda, że EA nie łączy gier ze Steam'em lub GfWL.
Świetne porady dla trybu Zealot.
A tak na marginesie chciałbym zapytać dlaczego reszta załogi Gry-OnLine nie przygotowywuje tak profesjonalnych i wyczerpujących poradników jak Ty? :)
Widząc podpis Stranger aż miło taki poradnik pobrać.
Love&Pain... Generał

http://dead-space-2.pl/
Cały poradnik też tutaj:)
zanonimizowany758851 Junior
"Wyposażenie dodatkowe - Kombinezony" - to co autor poradnika tu opisuje to RIG a nie kombinezon.
Kombinezony jako takie, nie podlegają żadnym ulepszeniom dzięki węzłom mocy.
"Damage zwiększa obrażenia zadawane butem o 50 punktów" - chodzi o obrażenia zadawane przedmiotami rzucanymi za pomocą kinezy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.