Rozdział 10 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
W końcowej części przemarszu na drodze będą stawały Ci już tylko Slashery #1, przy czym jeden z nich ponownie może wylądować za Twoimi plecami. Postaraj się go błyskawicznie zneutralizować i w razie potrzeby bądź gotowy do wciskania klawisza E. Docelowo musisz dotrzeć do śluzy prowadzącej do kolejnej lokacji #2. Po otwarciu przejścia skorzystaj z punktu zapisu stanu gry.
![]() | ![]() |
Otwórz drugą śluzę, a znajdziesz się w dużym pomieszczeniu z zerową grawitacją #1, które na szczęście nie będzie już okupowane przez żadne potwory. Poświęć chwilę na zbadanie całej tej lokacji, korzystając z jednej ze stacji regeneracji stazy oraz niszcząc interaktywne skrzynie. Na parterze odnajdziesz ponadto pokazany na drugim screenie schemat amunicji (Schematic - Force Energy) #2.
![]() | ![]() |
Podleć teraz do centralnego obiektu będącego centryfugą #1, a powinieneś zauważyć, iż brakuje kilku elementów, dzięki którym można byłoby sfinalizować naprawy. Przedmioty te będziesz odnajdywał w okolicy i rozpoznasz je po mrugających czerwonych światełkach. Za każdym razem używaj oczywiście kinezy do złapania danego obiektu. Najtrudniejszy do odnalezienia i znajdujący się na parterze fragment pokazany został na drugim screenie #2.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Cztery powyższe screeny prezentują właściwe miejsca wpasowania znalezionych elementów #1 #2 #3 #4. Możesz oczywiście umieszczać je w dowolnej kolejności, za każdym razem odczekując aż dany obiekt wpasuje się w slot i dopiero wtedy puszczając prawy przycisk myszy.
![]() | ![]() |
Jeżeli wszystkie przedmioty wpasowałeś we właściwe sloty, to centryfuga powinna się zacząć obracać. Wyląduj teraz na górnym balkoniku i skieruj się do pokazanego na pierwszym screenie panelu sterowania w celu jej uaktywnienia #1. Wejdź interakcję z panelem, co doprowadzi do włączenia sztucznej grawitacji. Nie musisz się obawiać powtórnej wycieczki na niższy poziom. Zamiast tego ruszaj w stronę śluzy, przez którą tu przyszedłeś #2.
![]() | ![]() |
Nie omieszkaj odwiedzić punktu zapisu stanu gry, po czym otwórz drugą śluzę. W nowym pomieszczeniu zignoruj znaną z pierwszej części gry wielką mackę nekromorfa #1. Jest to jedynie wizja i nie będziesz się musiał po raz drugi bronić. Biegnij korytarzem, w którym niedawno zażarcie walczyłeś z potworami. Na szczęście tym razem nie pojawi się tu żaden potwór. Skieruj się do lewych drzwi #2.
![]() | ![]() |
Wejdź po raz drugi do pomieszczenia dekontaminacji #1. Tym razem czeka Cię tu bardzo trudna bitwa z udziałem dużej liczby nekromorfów. Jeżeli dysponujesz bronią Detonator, to rozmieść w tej okolicy klika min #2, stojąc przez cały czas niedaleko wejścia. Miny najlepiej umieścić pod zlokalizowanymi na suficie wyjściami z szybów wentylacyjnych oraz w pobliżu bocznych szyb.
Wskazówka dla trybu Hardcore: Bardzo starannie porozmieszczaj miny i w miarę możliwości zapamiętaj ich pozycje, dzięki czemu już po rozpoczęciu walk na żadną z nich przypadkowo nie wpadniesz. W trakcie walk na tym poziomie trudności przydatna w odpędzaniu potworów od Isaaca może się okazać broń Contact Beam.
![]() | ![]() |
Zbliż się do centralnej części pomieszczenia. W pierwszej kolejności zostaniesz zaatakowany przez nekro-dzieci (The Pack). Potwory te początkowo pojawią się przy oknie zlokalizowanym niedaleko, z którego przed chwilą przyszedłeś #1, ale wkrótce zaczną też wpadać do pomieszczenia w innych jego częściach #2.
![]() | ![]() |
Przygotuj się do szybkiej zamiany broni, a to dlatego, że już wkrótce w pomieszczeniu zaczną pojawiać się większe (i bardziej niebezpieczne) nekromorfy Slasher #1 oraz Puker #2. W obu przypadkach pomagaj sobie stazą. Jeżeli natomiast chodzi o dobór broni, polecam zdecydować się na Line Gun lub Contact Beam. W tym pierwszym przypadku musiałbyś dbać o to każdy strzał kończył się sukcesem i umiejętnie przeładowywać broń w przerwach pomiędzy kolejnymi atakami. Wybór broni Contact Beam oznacza mniej kłopotów, ALE tylko jeżeli zdołałeś w dostatecznym stopniu rozwinąć jej alternatywny tryb działania. Jeżeli nie chcesz używać żadnej z tych broni, to możesz pozostać przy Plasma Cutterze lub poeksperymentować z innymi narzędziami zagłady wykazującymi się dużą skutecznością na krótkim dystansie. Nie polecam natomiast rozkładać kolejnych min. Nowi przeciwnicy pojawiają się tak szybko, że nie miałbyś czasu na ich właściwie rozmieszczanie i jednocześnie na dokonanie podmiany broni.
![]() | ![]() |
Musisz bronić się tak długo aż wszystkie potwory zostaną zlikwidowane, a procedura dekontaminacji dobiegnie końca #1. Wykorzystaj oczywiście okazję do zbadania ciał nekromorfów i dopiero wtedy wyjdź z pomieszczenia. Kieruj się w stronę windy, ale uważaj na silnego nekromorfa, który będzie Ci chciał przeszkodzić w dotarciu do niej #2.
Wskazówka dla trybu Hardcore: Nie daj się zaskoczyć nekromorfowi w słabo oświetlonym korytarzu, będąc jednak gotowym do wciskania klawisza E jeśli zajdzie taka potrzeba.
![]() | ![]() |
Wezwij windę i po skorzystaniu z panelu dotykowego zaczekaj aż zawiezie Cię ona w dobrze znane miejsce #1. Obowiązkowo skorzystaj ze sklepu w celu wgrania schematu i uzupełnienia zapasów i przy okazji podejdź do punktu zapisu stanu gry. Wybierz teraz pokazany na drugim screenie korytarz #2, który zaprowadzi Cię do nowych drzwi.
![]() | ![]() |
Uważaj, bo po dotarciu na nowy peron zostaniesz zaatakowany przez dwa Slashery, którym będą towarzyszyły pasożyty #1. Jeżeli nie chcesz zmuszać bohatera do szybkiej zamiany broni, to spróbuj skorzystać z min lub innej giwery o dużej sile rażenia. Uważaj, bo kolejne pasożyty wyjdą z kolejki, ale dopiero po tym jak się do niej trochę zbliżysz #2.
0
- Dead Space 2 - poradnik do gry
- Dead Space 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia gry
- Rozdział 1 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 1 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 2 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 3 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 4 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 5 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 6 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (6) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 7 (7) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 8 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 9 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 10 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 11 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 12 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 12 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 13 (5) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 14 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (2) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Rozdział 15 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Atrakcje dostępne po ukończeniu gry | Opis przejścia gry Dead Space 2
- Opis przejścia gry
- Dead Space 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Rammi Pretorianin

A jak otrzymywać opisane w tym poradniku osiągnięcia? Mam wydanie pudełkowe kolekcjonerskie. Mimo dwukrotnie ukończenia kampanii żadnego nie otrzymałem.
Stranger. Senator

Rammi --> Do każdego poradnika do gry multiplatformowej dołączamy opis osiągnięć, nawet jeżeli poradnik przeznaczony jest do wersji PC, która nie ma Steamowego ani żadnego innego systemu achievementów. W przypadku PeCetowego DS'a pozostaje Ci osobista satysfakcja z wyciśnięcia z gry ostatnich soków. :)
Rammi Pretorianin

Stranger. --> Rozumiem, dzięki za sprostowanie ;) Szkoda, że EA nie łączy gier ze Steam'em lub GfWL.
Świetne porady dla trybu Zealot.
A tak na marginesie chciałbym zapytać dlaczego reszta załogi Gry-OnLine nie przygotowywuje tak profesjonalnych i wyczerpujących poradników jak Ty? :)
Widząc podpis Stranger aż miło taki poradnik pobrać.
Love&Pain... Generał

http://dead-space-2.pl/
Cały poradnik też tutaj:)
zanonimizowany758851 Junior
"Wyposażenie dodatkowe - Kombinezony" - to co autor poradnika tu opisuje to RIG a nie kombinezon.
Kombinezony jako takie, nie podlegają żadnym ulepszeniom dzięki węzłom mocy.
"Damage zwiększa obrażenia zadawane butem o 50 punktów" - chodzi o obrażenia zadawane przedmiotami rzucanymi za pomocą kinezy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.