Sid Meier's Civilization VI - poradnik do gry

Sid Meier's Civilization VI - poradnik do gry

Sid Meier's Civilization VI - poradnik do gry

Jeszcze jedna tura. Poradnik do gry Civilization VI opisuje dokładnie mechaniki rozgrywki oraz zawiera liczne praktyczne porady. W opracowaniu znalazły się opisy wszystkich nacji, budynków, badań naukowych i ideologicznych, a także systemów zarządzania i ekonomi.

Poniższy nieoficjalny poradnik do gry Civilization VI stanowi kompletne kompendium wyjaśniające wszystkie zasady rządzące rozgrywką. Przedstawione tutaj porady pomogą mniej doświadczonym graczom rozpocząć przygodę z tym tytułem i odnieść liczne sukcesy w grze wieloosobowej. Weterani serii znajdą tu przede wszystkim szczegółowe omówienie nowych mechanik, które twórcy wprowadzili w najnowszej odsłonie cyklu.

Poradnik wyjaśni podstawowe zagadnienia takie jak interfejs, mechanika rozgrywki, wymagania sprzętowe i sterowanie. Poza tym znajdziecie tutaj również rozdział z poradami, w którym zostały zebrane wszystkie kluczowe porady do każdego elementu rozgrywki.

Ważną częścią materiału będzie szczegółowe omówienie każdej z dostępnych w grze nacji z naciskiem na ich unikalne cechy, atuty i odpowiedni dla nich styl rozgrywki. Integralną częścią poradnika są ilustracje, które pozwolą lepiej nawigować po jego treści, a także uwypuklą najistotniejsze elementy gry.

W pozostałych rozdziałach znajdziesz szczegółowy opis i porady dotyczące mechanizmów kluczowych dla rozgrywki, takich jak: badania naukowe i ideologiczne, zarządzanie oraz ekonomia. W materiale nie zabraknie również miejsca na opis dostępnych w grze jednostek, surowców, budynków i ich ulepszeń.

Civilization VI to szósta pełnoprawna odsłona kultowego cyklu turowych strategii. Za tytuł odpowiada studio Firaxis Games, które związane jest z serią od początku jej trwania. Najnowsza produkcja wnosi do gry szereg zmian i usprawnień, które mogą być problematyczne dla weteranów cyklu. Dzięki niniejszej publikacji zarówno oni, jak i początkujący gracze łatwo odnajdą się we wprowadzonych w szóstej odsłonie innowacjach.

Poradnik do gry Civilization VI zawiera:

  1. rozdział z poradami ogólnymi;
  2. szczegółowe omówienie interfejsu gry;
  3. obszerny komentarz dotyczący grywalnych nacji;
  4. wyjaśnienie podstawowych mechanik zarządzania miastami;
  5. przydatne porady związane z technologiami i ustrojami politycznymi;
  6. porady dotyczące dyplomacji i działań międzynarodowych;
  7. szczegółowe omówienie jednostek i budynków;
  8. opis wymagań sprzętowych i sterowania w grze;
  9. porady i uwagi dotyczące religii;
  10. istotne informacje dotyczące zdobywania Wielkich Ludzi i związanych z tym korzyści.

Poradnik został przygotowany w oparciu o grę w wersji preview.

Łukasz Wiśniewski (www.gry-online.pl)

Informacje o Sid Meier's Civilization VI - poradnik do gry

Autor : Łukasz Keczup Wiśniewski

Ostatnia aktualizacja : 24 listopada 2016

Poradnik zawiera : strony: 76, ilustracje: 243 .

Popularne strony w Sid Meier's Civilization VI - poradnik do gry

Sid Meier's Civilization VI - screen - 2018-09-14 - 382777Sid Meier's Civilization VI - screen - 2018-09-14 - 382776Sid Meier's Civilization VI - screen - 2018-09-14 - 382775Sid Meier's Civilization VI - screen - 2018-09-14 - 382774Sid Meier's Civilization VI - screen - 2018-09-14 - 382773Sid Meier's Civilization VI - screen - 2017-10-19 - 357743Sid Meier's Civilization VI - screen - 2017-10-19 - 357742Sid Meier's Civilization VI - screen - 2017-10-19 - 357741Sid Meier's Civilization VI - screen - 2017-10-19 - 357740

07.11.2016 22:29
Automatic
26
Chorąży

Ktoś mi podpowie, gdzie w interfejsie znajdę informację o aktualnych zawartych umowach?

08.11.2016 02:43
Keczupp
😐
odpowiedz
Keczupp
10
Chorąży

Trochę to niewygodne, ale tę informację możesz sprawdzić tylko w zakładce danego władcy po kliknięciu na jego ikonkę. W Raporcie Wywiadowczym pod "Nasze stosunki" pojawi się kolejny wers "Umowy" jeśli masz zawarte jakieś porozumienia z danym przywódcą.

08.11.2016 21:35
odpowiedz
Automatic
26
Chorąży

Dzięki za odpowiedź, ale nie chciało mi się wierzyć, że tylko tam jest ta informacja. Liczyłem na zestawienie wszystkich umów. Poza tym o ile dobrze pamiętam, nie ma chyba wszystkich szczegółów umowy. Trochę to niedorobione jeszcze :).

17.11.2016 02:57
odpowiedz
2 odpowiedzi
tommy.pi
1
Junior

na poczatku zaznacze, ze to moja pierwsza gra w ciwilizacje, wiec wielu rzeczy jeszcze nie ogarniam. mam pytanie dotyczace uzyskania relikwi za walke teologiczna apostola, co musze dokladnie zrobic? kupilem apostola i wybralem dla niego opcje meczennik, ale dalej sie gubie. nie wiem o co chodzi z tym szerzeniem wiary, prosze o odpowiedz dla laika :)

18.11.2016 13:30
matg87
2
Junior

Musisz posłać apostoła do innej cywilizacji i "zaatakować" ich misjonarza/apostoła/inkwizytora. Atak jednostek duchownych nie równa się wypowiedzeniu wojny. W momencie kiedy Twój apostoł straci wszystkie punkty życia umiera, a Ty dostajesz za niego relikwię jeżeli posiada on taką zdolność (możliwość wyboru przy awansie jednostki). Jeżeli pokonasz swoją jednostką inna teologiczną postać to w okolicy Twoja religia zyskuje a religia przeciwnika spada. Jak przegrasz to odwrotnie. ;)

19.11.2016 14:58
tommy.pi
1
Junior

dzieki za czytelna odpowiedz. zrobilem tak jak mowisz, tylko moj apostol po wyslaniu do obcej stolicy na smobojcza misje wrocil zwyciezko z jednym punktem zycia :)

17.11.2016 09:43
odpowiedz
1 odpowiedź
Artur50
1
Junior

Gdzie jest poradnik do Civilization VI w .pdf ?

17.11.2016 23:02
Maksiu^
Maksiu^
44
Centurion

Nie ma w pdf, bo chyba jest jeszcze nie kompletny. Brak drzewka technologii dalszych niż renesans.

18.11.2016 13:34
odpowiedz
matg87
2
Junior

Niestety jak dla mnie gra za słabo zbilansowana. Możliwość budowy samolotów w XII wieku? Chwile eureki dają zbyt duży bonus (50%!). Dobre rozplanowanie zdobywania bonusów i kolejności technologii mogą nas postawić bardzo szybko jako najlepiej rozwiniętą cywilizację.

18.11.2016 13:43
odpowiedz
1 odpowiedź
Dessloch
208
Legend

wystarczy zwiekszyc poziom trudnosci, jesli na zbyt prostym grasz to oczywiscie w xii wieku zbudujesz samolot, ale nie o to chodzi...
king i ponizej w ogole mija sie z celem

18.11.2016 14:02
matg87
2
Junior

Do tej pory grałem na 4 i 5 poziomie trudności póki co.

08.08.2018 15:57
odpowiedz
bistrobob
9
Legionista

Poproszę o podpowiedź odnośnie dzielnicy wojskowej. Budynki w tej dzielnicy zwiększają przychód doświadczenia przez "jednostki szkolone w tym mieście". Moje pytanie brzmi: czy ta premia działa na również na jednostki stworzone w tym mieście przed wybudowaniem dzielnicy?

08.08.2018 16:03
BrabusJ
👍
odpowiedz
BrabusJ
3
Legionista

Bardzo przydatny