Starfield: Z tej Ziemi - solucja, opis przejścia
W głównym queście Z tej Ziemi z gry Starfield odwiedzicie siedzibę NASA. Solucja z naszego poradnika opisuje jak zbadać stację Nova Galactic, jak dotrzeć do prototypu napędu, jak przywracać zasilanie, jak zdobyć artefakt i jaki jest wybór ze spotkania z Emisariuszem.
Aktualizacja:
W ramach rozgrywania misji fabularnej Z tej Ziemi w grze Starield musicie złożyć wizytę na Księżycu oraz na Ziemi. Opis przejścia z tej strony poradnika objaśnia jak przeszukać stację badawczą Nova Galactic, jak otworzyć wieżę startową NASA, jak przywracać zasilanie do przełączników, jak zdobyć informacje o prototypie napędu grawitronowego, jak odblokować dostęp do artefaktu, jak uciec z bazy NASA i czego dotyczy wybór z rozmowy z Łowcą i Emisariuszem.
- Dotarcie na stację badawczą Nova Galactic
- Zbadanie stacji badawczej i odtworzenie nagrania na dachu
- Dotarcie do NASA i dostanie się do wieży startowej
- Zdobycie informacji o NASA
- Zdobycie informacji o prototypie napędu grawitronowego
- Uwolnienie i zabranie artefaktu
- Opuszczenie NASA i ważny wybór podczas spotkania z Emisariuszem
Dotarcie na stację badawczą Nova Galactic

- Na potrzeby tego questu musicie wyruszyć na Księżyc orbitujący wokół starej Ziemi - trzeba odwiedzić układ Sol, dolecieć do księżyca Luna i wylądować w miejscu gdzie jest znacznik stacji Nova Galactic.
- Po dotarciu do stacji znajdźcie śluzę - możecie ją otworzyć mając klucz do bazy otrzymany od Astran w poprzedniej misji W ich ślady.
Zbadanie stacji badawczej i odtworzenie nagrania na dachu

- Wewnątrz stacji musicie znaleźć komputer badawczy Nova Galactic. Odczytajcie drugą wiadomość na temat Projektu Prism.
- Wyjdźcie z bazy i pomóżcie sobie plecakiem odrzutowym, by dotrzeć do podstawy wieży na dachu. W miejscu z obrazka możecie odtworzyć nowe nagranie. Otrzymacie kod dostępu NASA.
Dotarcie do NASA i dostanie się do wieży startowej

- Możecie opuścić Księżyc. Musicie wykonać przelot do zniszczonej Ziemi i jako punkt lądowania wybrać więżę startową NASA.
- Dotrzyjcie do wieży. Celem jest winda na jednym z wyższych poziomów - możecie używać plecaka odrzutowego lub odnajdywać kolejne balkoniki i schody.
- Przycisk windy nie działa i potrzebuje dostawy zasilania. Idźcie za kablami do zamkniętych drzwi z obrazka - możecie je otworzyć z pomocą zdobytego wcześniej kodu dostępu.
- W środku musicie umieścić ogniwo zasilające w gnieździe zasilającym. Ogniwo znajdziecie obok gniazda i w razie potrzeby pomóżcie sobie skanerem. Winda zawiezie Was do placówki startowej NASA.
Zdobycie informacji o NASA

- Dotrzyjcie do komputera badawczego NASA. Przejrzyjcie wszystkie zapisane na nim dzienniki, a dowiecie się o marsjańskiej próbce.
- Zajmijcie się eksploracją dalszej części placówki. Dotrzecie do toalet, w których znajduje się osobiste nagranie Judith z obrazka.
Zdobycie informacji o prototypie napędu grawitronowego

- Zlokalizujcie schody na niższy poziom. Po drodze znajdziecie kilka przełączników bez zasilania - musicie znaleźć w okolicy przycisk włączenia zasilania lub poszukać ogniwa zasilającego i przejść z nim do gniazda.
- Uważajcie na aktywne wieżyczki i roboty - polecamy dostosować uzbrojenie, które lepiej sprawdza się przy niszczeniu maszyn. Docelowo dotrzyjcie do nowego komputera NASA i odczytajcie z niego dzienniki.
- Kolejny cel dotyczy dowiedzenia się więcej o efektach ubocznych napędu. Dotrzyjcie do dużego szybu z obrazka. Począwszy od tego miejsca możecie latać w lokacjach z zerową grawitacją.

- Oznaczony przez grę terminal jest w zamkniętym pomieszczeniu. Możecie użyć cyfrycha do otwarcia zamkniętych drzwi lub poszukać przy schodach zwłok naukowca z kluczem - pokazuje je obrazek. Możecie od razu użyć klucza do otwarcia pobliskich drzwi.
- Zbadajcie ostatni komputer NASA i odczytajcie zapisane dzienniki.
Uwolnienie i zabranie artefaktu

- W pomieszczeniu z ostatnim komputerem jest duży czerwony przycisk - wciśnięcie go przywróci grawitację w placówce NASA.
- Powróćcie do poprzedniej sali. Nie możecie swobodnie latać, tak więc korzystajcie ze schodów, by docierać na coraz wyższe balkoniki. Celem podróży jest artefakt PSI z obrazka - podjedzie on do Was po dostatecznym zbliżeniu się do niego.
Opuszczenie NASA i ważny wybór podczas spotkania z Emisariuszem

- W razie potrzeby aktywujcie skaner żeby szybciej znaleźć wyjście z wieży startowej NASA. Nie śpieszcie się z dotarciem do niej, bo po drodze zaatakuje Was kilku Astran - używajcie dobrych broni, bo są dość silnymi przeciwnikami z okolicy 30 poziomu. W danym momencie skupiajcie się na atakowaniu 1 wroga.
- Po znalezieniu się na zewnątrz Emisariusz i Łowca będą czekać niedaleko wieży. W trakcie rozmowy możecie poprzeć jednego z nich lub uznać, że obaj są w błędzie. Niepoparty rozmówca pojawi się jako przeciwnik w finale gry, a więc jeśli nie wybierzecie żadnego z nich to do wyeliminowania będzie później 2 Astran.
Jeśli nie zaliczyliście jeszcze głównego questu Ostatnie mignięcia, to musicie się nim zająć. Dopiero wtedy opisywane zadanie zniknie z dziennika.
0
- Starfield - poradnik do gry
- Starfield: Poradnik do gry
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Misje główne
- Starfield: Mały krok - solucja, opis przejścia
- Starfield: Stare śmieci - solucja, opis przejścia
- Starfield: W nieznane - solucja, opis przejścia
- Starfield: Puste gniazdo - solucja, opis przejścia
- Starfield: Coś poszło nie tak - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia
- Starfield: Astranie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Głębiej w nieznane - solucja, opis przejścia
- Starfield: Krótkowzroczność - solucja, opis przejścia
- Starfield: Żadnych gwałtownych ruchów - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wysoka cena - solucja, opis przejścia
- Starfield: Jedność - solucja, opis przejścia
- Starfield: W ich ślady - solucja, opis przejścia
- Starfield: Z tej Ziemi - solucja, opis przejścia
- Starfield: Tęsknota ponad miarę - solucja, opis przejścia
- Starfield: Ostatnie mignięcia - solucja, opis przejścia
- Starfield: Splątanie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Objawienie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wielki skok - solucja, opis przejścia
- Starfield: Misje główne
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
DC_2050 Junior
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Necross123 Konsul
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Pioter88 Junior
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
DC_2050 Junior
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
mariuszz258 Junior
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
mariuszz258 Junior
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
curdzio Junior
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
chrzanekTNT Generał
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
przemeke Junior
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
