Starfield: Z tej Ziemi - solucja, opis przejścia
W głównym queście Z tej Ziemi z gry Starfield odwiedzicie siedzibę NASA. Solucja z naszego poradnika opisuje jak zbadać stację Nova Galactic, jak dotrzeć do prototypu napędu, jak przywracać zasilanie, jak zdobyć artefakt i jaki jest wybór ze spotkania z Emisariuszem.
Aktualizacja:
W ramach rozgrywania misji fabularnej Z tej Ziemi w grze Starield musicie złożyć wizytę na Księżycu oraz na Ziemi. Opis przejścia z tej strony poradnika objaśnia jak przeszukać stację badawczą Nova Galactic, jak otworzyć wieżę startową NASA, jak przywracać zasilanie do przełączników, jak zdobyć informacje o prototypie napędu grawitronowego, jak odblokować dostęp do artefaktu, jak uciec z bazy NASA i czego dotyczy wybór z rozmowy z Łowcą i Emisariuszem.
- Dotarcie na stację badawczą Nova Galactic
- Zbadanie stacji badawczej i odtworzenie nagrania na dachu
- Dotarcie do NASA i dostanie się do wieży startowej
- Zdobycie informacji o NASA
- Zdobycie informacji o prototypie napędu grawitronowego
- Uwolnienie i zabranie artefaktu
- Opuszczenie NASA i ważny wybór podczas spotkania z Emisariuszem
Dotarcie na stację badawczą Nova Galactic

- Na potrzeby tego questu musicie wyruszyć na Księżyc orbitujący wokół starej Ziemi - trzeba odwiedzić układ Sol, dolecieć do księżyca Luna i wylądować w miejscu gdzie jest znacznik stacji Nova Galactic.
- Po dotarciu do stacji znajdźcie śluzę - możecie ją otworzyć mając klucz do bazy otrzymany od Astran w poprzedniej misji W ich ślady.
Zbadanie stacji badawczej i odtworzenie nagrania na dachu

- Wewnątrz stacji musicie znaleźć komputer badawczy Nova Galactic. Odczytajcie drugą wiadomość na temat Projektu Prism.
- Wyjdźcie z bazy i pomóżcie sobie plecakiem odrzutowym, by dotrzeć do podstawy wieży na dachu. W miejscu z obrazka możecie odtworzyć nowe nagranie. Otrzymacie kod dostępu NASA.
Dotarcie do NASA i dostanie się do wieży startowej

- Możecie opuścić Księżyc. Musicie wykonać przelot do zniszczonej Ziemi i jako punkt lądowania wybrać więżę startową NASA.
- Dotrzyjcie do wieży. Celem jest winda na jednym z wyższych poziomów - możecie używać plecaka odrzutowego lub odnajdywać kolejne balkoniki i schody.
- Przycisk windy nie działa i potrzebuje dostawy zasilania. Idźcie za kablami do zamkniętych drzwi z obrazka - możecie je otworzyć z pomocą zdobytego wcześniej kodu dostępu.
- W środku musicie umieścić ogniwo zasilające w gnieździe zasilającym. Ogniwo znajdziecie obok gniazda i w razie potrzeby pomóżcie sobie skanerem. Winda zawiezie Was do placówki startowej NASA.
Zdobycie informacji o NASA

- Dotrzyjcie do komputera badawczego NASA. Przejrzyjcie wszystkie zapisane na nim dzienniki, a dowiecie się o marsjańskiej próbce.
- Zajmijcie się eksploracją dalszej części placówki. Dotrzecie do toalet, w których znajduje się osobiste nagranie Judith z obrazka.
Zdobycie informacji o prototypie napędu grawitronowego

- Zlokalizujcie schody na niższy poziom. Po drodze znajdziecie kilka przełączników bez zasilania - musicie znaleźć w okolicy przycisk włączenia zasilania lub poszukać ogniwa zasilającego i przejść z nim do gniazda.
- Uważajcie na aktywne wieżyczki i roboty - polecamy dostosować uzbrojenie, które lepiej sprawdza się przy niszczeniu maszyn. Docelowo dotrzyjcie do nowego komputera NASA i odczytajcie z niego dzienniki.
- Kolejny cel dotyczy dowiedzenia się więcej o efektach ubocznych napędu. Dotrzyjcie do dużego szybu z obrazka. Począwszy od tego miejsca możecie latać w lokacjach z zerową grawitacją.

- Oznaczony przez grę terminal jest w zamkniętym pomieszczeniu. Możecie użyć cyfrycha do otwarcia zamkniętych drzwi lub poszukać przy schodach zwłok naukowca z kluczem - pokazuje je obrazek. Możecie od razu użyć klucza do otwarcia pobliskich drzwi.
- Zbadajcie ostatni komputer NASA i odczytajcie zapisane dzienniki.
Uwolnienie i zabranie artefaktu

- W pomieszczeniu z ostatnim komputerem jest duży czerwony przycisk - wciśnięcie go przywróci grawitację w placówce NASA.
- Powróćcie do poprzedniej sali. Nie możecie swobodnie latać, tak więc korzystajcie ze schodów, by docierać na coraz wyższe balkoniki. Celem podróży jest artefakt PSI z obrazka - podjedzie on do Was po dostatecznym zbliżeniu się do niego.
Opuszczenie NASA i ważny wybór podczas spotkania z Emisariuszem

- W razie potrzeby aktywujcie skaner żeby szybciej znaleźć wyjście z wieży startowej NASA. Nie śpieszcie się z dotarciem do niej, bo po drodze zaatakuje Was kilku Astran - używajcie dobrych broni, bo są dość silnymi przeciwnikami z okolicy 30 poziomu. W danym momencie skupiajcie się na atakowaniu 1 wroga.
- Po znalezieniu się na zewnątrz Emisariusz i Łowca będą czekać niedaleko wieży. W trakcie rozmowy możecie poprzeć jednego z nich lub uznać, że obaj są w błędzie. Niepoparty rozmówca pojawi się jako przeciwnik w finale gry, a więc jeśli nie wybierzecie żadnego z nich to do wyeliminowania będzie później 2 Astran.
Jeśli nie zaliczyliście jeszcze głównego questu Ostatnie mignięcia, to musicie się nim zająć. Dopiero wtedy opisywane zadanie zniknie z dziennika.
- Starfield - poradnik do gry
- Starfield: Poradnik do gry
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Misje główne
- Starfield: Mały krok - solucja, opis przejścia
- Starfield: Stare śmieci - solucja, opis przejścia
- Starfield: W nieznane - solucja, opis przejścia
- Starfield: Puste gniazdo - solucja, opis przejścia
- Starfield: Coś poszło nie tak - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia
- Starfield: Astranie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Głębiej w nieznane - solucja, opis przejścia
- Starfield: Krótkowzroczność - solucja, opis przejścia
- Starfield: Żadnych gwałtownych ruchów - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wysoka cena - solucja, opis przejścia
- Starfield: Jedność - solucja, opis przejścia
- Starfield: W ich ślady - solucja, opis przejścia
- Starfield: Z tej Ziemi - solucja, opis przejścia
- Starfield: Tęsknota ponad miarę - solucja, opis przejścia
- Starfield: Ostatnie mignięcia - solucja, opis przejścia
- Starfield: Splątanie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Objawienie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wielki skok - solucja, opis przejścia
- Starfield: Misje główne
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
Wczytać grę, wygląda na błąd skryptu. Albo poszukać na wiki starfielda stagów w queście i pchnąć dalej z konsoli.
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
Możesz spróbować wczytać poprzedni zapis gry i ponownie pokonać wrogów. Jeśli grasz na PC to możesz kliknąć "~" co otworzy konsolę kodów - wtedy wpisz "killall", co zabije przeciwników, ale pamiętaj, że zablokuje to możliwość zdobywania osiągnięć
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Nie wszystkie magazyny pojawiają się w odgórnie narzuconych miejscach. Opisaliśmy "pewniaki", które przy okazji pozwolą wbić związaną z nimi trofkę.
Czesc mam problem z tym zadaniem uzyj pola antygrawitacyjnego . Uzywam go w strone Vladimira i nic sie nie dzieje . Pomoze ktos ?
Nie po prostu cofnąć, tylko zostawić rozbabrany statek z błędami i wrócić do tego po np 2 dniach.
A czy ktoś mógłby podpowiedzieć, czy i jak można przerwać budowę statku mimo błędów i zostawić na później bez anulowania wszystkiego? Zaczynanie za każdym razem wszystkiego od początku jest chore.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
