Starfield: Romans z Sarą Morgan
Romans z Sarą Morgan jest dostępny w grze Starfield. Z poradnika dowiecie się kiedy zacząć wspólne podróżowanie z Sarą, jakie podejmować decyzje po myśli towarzyszki, jak zaliczyć quest In Memoriam związany z Sarą oraz jak wejść w związek małżeński z Sarą Morgan.
Aktualizacja:
Starfield pozwala utrzymywać bliskie relacje z kilkoma wybranymi postaciami z gry i jedną z nich jest Sara Morgan. W naszym poradniku znajdziecie podpowiedzi jak wspólnie podróżować z Sarą, jak zachowywać się w rozmowach i questach po myśli towarzyszki, jak zacząć regularnie spotykać się z Sarą, jak ukończyć osobistą misję Sary, jak wyznać Sarze miłość i jak odblokować opcję związku małżeńskiego z Sarą.
- Odblokowanie Sary Morgan jako towarzyszki i jej preferencje
- In Memoriam - specjalna misja towarzysza
- Ważna decyzja po ukończeniu zadania In Memoriam
- Związek małżeński z Sarą
Odblokowanie Sary Morgan jako towarzyszki i jej preferencje

- Sara Morgan to jedna z najważniejszych postaci w grze, nie tylko na potrzeby odblokowania romansu, ale również rozegrania głównego wątku. Jest ona członkinią frakcji Konstelacja i po raz pierwszy spotkacie ją już pod koniec głównego zadania Mały krok, tzn. po dotarciu do Loży w Nowej Atlantydzie.
- Gra wymusza uczynienie z Sary aktywnego towarzysza na potrzeby drugiej głównej misji Stare śmieci z wizyty w bazie Cydonia na Marsie. Po ukończeniu tego zadania otrzymacie opcję dalszego podróżowania z Sarą i należy z niej oczywiście skorzystać.

- Romans z Sarą jest dostępny dla każdego typu stworzonego bohatera, tzn. niezależnie od wybranych szczegółow wyglądu, płci czy ustawionych zaimków. Nie musicie obawiać się zablokowania tej opcji.
- W trakcie podróżowania z Sarą może ona pozytywnie reagować na Wasze działania - w prawym górnym rogu może pojawić się informacja, że spodobała się jej lub że pokochała Waszą odpowiedź czy reakcję w queście. Bardzo pozytywnie zareaguje też na pozwolenie jej przejęcia inicjatywy w rozmowie i odezwania się zamiast protagonisty.
- Sara to postać o dobrym sercu i może negatywnie reagować na zachowania cechujące się agresją czy np. próbą wymuszenia łapówki na rozmówcy. Polecamy zapisywać grę przed każdą sceną i rozmową. Pozwoli to Wam cofnąć nietrafioną decyzję. Sary najlepiej też nie wybierać do zaliczania linii questowej Karmazynowej Floty (gwiezdnych piratów).

- W trakcie wspólnych wypraw Sara co jakiś czas może Was prosić o rozmowę. Zagadujcie wtedy do niej żeby porozmawiać np. o kolejnym szczególe z jej przeszłości, czy o aktualnej sytuacji, w której się znajdujecie.
- Podczas wspomnianych rozmów z czasem zacznie pojawiać się opcja flirtowania. Wybierajcie ją z listy opcji dialogowych. Czasami będą to wyznania Waszych uczuć, ale Sara początkowo nie będzie wiedziała jak na nie zareagować.
In Memoriam - specjalna misja towarzysza

W jednej z rozmów z Sarą poproście ją o to żeby dała sobie pomóc - odblokujecie poboczną misję In Memoriam. Jej zaliczenie jest wymagane do dokończenia romansu z Sarą i będziecie Wam towarzyszyć w tej misji. Musicie:
- Spotkać się z Admirałem Loganem na Atlantydzie.
- Wylądować na planecie Cassiopeia I z systemu Eta Cassiopeia.
- Dotrzeć z Sarą do starego obozowiska i zdobyć awaryjne ogniwo zasilające - jest na szczycie góry i pilnują go potwory.
- Zainstalować ogniwo zasilające i przeanalizować dane telemetryczne (obiekty alfa i beta).
- Zbadać miejsce katastrofy wahadłowca - to osobny punkt na planecie, do którego musicie podlecieć.
- Porozmawiać z tajemniczą dziewczynką wewnątrz głównej kabiny wahadłowca.
- Zebrać nieśmiertelniki genowe z okolicy - jeden z nich został zjedzony przez potwora i trzeba go najpierw zabić.
- Podjąć decyzję w sprawie Sony - pozwolić dziewczynce pozostać w tym miejscu lub zabrać ją ze sobą. Gra pozwoli Wam nakłonić Sonę do zmiany zdania bez konieczności wspierania się perswazją.
- Spotkać się z Sarą w punkcie widokowym - ponownie pojawi się opcja dialogowa związana z flirtowaniem.
- Powrócić na Nową Atlantydę. Jeśli sprowadziliście Sonę, to możecie porozmawiać z nią w Loży.
Ważna decyzja po ukończeniu zadania In Memoriam

- W końcowej części questu In Memoriam odwiedzicie z Sarą pomnik wojenny i następnie towarzyszka zaprosi Was na spotkanie obok wodospadu.
- Moment kluczowej decyzji pokazuje obrazek - możecie wybrać stały romans z Sarą i wyznanie sobie uczuć, bądź też zdecydować się na pozostanie przyjaciółmi.
Związek małżeński z Sarą

- To jeszcze nie koniec - kontynuujcie podróżowanie z Sarą. Możecie też z nią dalej flirtować - w nowych rozmowach, które ona zainicjuje oraz każdorazowo po zagadaniu do niej.
- W trakcie jednej z kolejnych rozmów z Sarą dowiecie się o jej rodzicach. Na koniec tej rozmowy pojawi się opcja zaproponowania wejścia w związek małżeński (powyższy obrazek). Reakcja Sary powinna być pozytywna i będzie potrzebowała trochę czasu żeby przygotować ceremonię.

- W kolejnej rozmowie z Sarą poruszony zostanie temat ceremonii ślubnej oraz zaproszenia gości na ślub. Możecie zasugerować zaproszenie mamy Sary oraz Sony. Sara zgodzi się najprawdopodobniej tylko na ten pierwszy pomysł i stwierdzi, że Sona potrzebuje czasu żeby zaklimatyzować się w Loży.
- Odblokuje się quest Związek: Sara Morgan i na czas jego rozgrywania Sara stanie się aktywnym towarzyszem.

- Musicie dotrzeć do Paradiso na planecie Porrima II z systemu Porrima. Niebieski znacznik doprowadzi Was do miejsca ceremonii ślubnej. Możecie tam spotkać Abigail Morgan, zaś samą ceremonię poprowadzi Aja Mamasa.
- Gra zaoferuje swobodę w wyborze przysięgi małżeńskiej. Na jej zakończenie staniecie się małżeństwem.
Związek z Sarą nie jest nieodwracalny. Możecie się w dowolnym momencie rozejść i szerzej opisaliśmy to w podpunkcie Jak zakończyć romans? na stronie Czy można romansować z wieloma postaciami?.
Komentarze czytelników
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
Wczytać grę, wygląda na błąd skryptu. Albo poszukać na wiki starfielda stagów w queście i pchnąć dalej z konsoli.
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
Możesz spróbować wczytać poprzedni zapis gry i ponownie pokonać wrogów. Jeśli grasz na PC to możesz kliknąć "~" co otworzy konsolę kodów - wtedy wpisz "killall", co zabije przeciwników, ale pamiętaj, że zablokuje to możliwość zdobywania osiągnięć
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Nie wszystkie magazyny pojawiają się w odgórnie narzuconych miejscach. Opisaliśmy "pewniaki", które przy okazji pozwolą wbić związaną z nimi trofkę.
Czesc mam problem z tym zadaniem uzyj pola antygrawitacyjnego . Uzywam go w strone Vladimira i nic sie nie dzieje . Pomoze ktos ?
Nie po prostu cofnąć, tylko zostawić rozbabrany statek z błędami i wrócić do tego po np 2 dniach.
A czy ktoś mógłby podpowiedzieć, czy i jak można przerwać budowę statku mimo błędów i zostawić na później bez anulowania wszystkiego? Zaczynanie za każdym razem wszystkiego od początku jest chore.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
