Starfield: Lokalizacje wszystkich stoczni
Stocznie w Starfield to lokacje z technikami usług okrętowych. Na tej stronie poradnika jest lista miejsc do kupowania, budowania, naprawiania oraz ulepszania posiadanych statków kosmicznych.
Aktualizacja:
Unikalną kategorią NPC-ów w grze Starfield są technicy usług okrętowych. W naszym poradniku zestawiliśmy wszystkie główne stocznie, w których możecie serwisować Wasze statki kosmiczne, a także je modyfikować i budować w oparciu o kreator statków.
- Technik usług okrętowych - główne usługi oferowane w stoczniach
- Nowa Atlantyda - system Jemison
- Klucz - system Kryx
- Legowisko - system Wolf
- Cydonia - system Sol
- Neon - system Volii
- Akila - system Cheyenne
- Hopetown - system Valo
- Paradiso - system Porrima
- Czerwona Mila - system Porrima
Technik usług okrętowych - główne usługi oferowane w stoczniach

- W świecie gry Starfield są stocznie zajmujące się obsługą statków kosmicznych, przy czym ich lokalizowanie może okazać się problematyczne. W dalszej części strony znajdziecie zestawienie wszystkich stoczni m.in. z głównych miast i stacji. Pozwoli to Wam do nich łatwo powracać.
- W stoczniach pracują technicy usług okrętowych. Mogą oni być właśnie tak nazwani lub posiadać unikalne imię i nazwisko. Niezależnie od technika musicie rozpocząć rozmowę i wybrać opcję zachowania.
- Najważniejsze usługi to naprawa statku (odpłatna), przeglądanie posiadanych statków (ulepszanie ich lub włączenie kreatora statków) oraz kupowanie nowych statków. Tego typu czynności nie możecie wykonać bez odwiedzenia stoczni, tzn. bezpośrednio z pokładu Waszego statku.
- Oferty różnych techników usług okrętowych w dużym stopniu pokrywają się, ale nie są identyczne. Niektóre stocznie mogą posiadać więcej przedmiotów w ofercie oraz oferować np. unikalne modyfikacje statków (zwróćcie uwagę m.in. na stację Klucz).
Nowa Atlantyda - system Jemison

- Do stoczni tej najprościej jest dotrzeć, bo Nowa Atlantyda to miasto odwiedzane już na samym początku gry. Technik usług okrętowych stoi w widocznym miejscu na lądowisku.
- W przypadku tej stoczni jest dodatkowo szansa, że będzie więcej komponentów w ofercie.
Klucz - system Kryx

- Dla przypomnienia stacja kosmiczna Klucz to siedziba Karmazynowej Floty. Musicie najpierw doprowadzić do nawiązania kontaktu z frakcją gwiezdnych piratów - wszystkie wymagane czynności do zadokowania na stacji opisaliśmy na stronie Jak dołączyć do Karmazynowej Floty?.
- W lokacji tej technikiem jest Jasmine Durand. To bardzo ważna postać, bo od Jasmine jako jedynej możecie zakupić sprzęt do ukrywania kontrabandy - zakłócacz skanerów i osłanianą ładownię. Przygotowanie statku do przemytu nielegalnych towarów omówiliśmy na stronie Jak ukryć kontrabandę przed skanerem?.
Legowisko - system Wolf

- Musicie zadokować na stacji kosmicznej. Technika spotkacie niedługo po wejściu do środka.
- W przypadku tej stoczni jest dodatkowo szansa, że będzie więcej komponentów w ofercie.
Cydonia - system Sol

- Po wylądowaniu na Marsie nie wchodźcie do bazy, tylko poszukajcie budynku usług okrętowych na lewo od niej - pokazuje go obrazek.
- Technik powinien stać obok budynku. Jeśli go nie ma w tym miejscu to zmieńcie porę dnia, bo powodem jego nieobecności może np. burza piaskowa.
Neon - system Volii

- Wylądujcie w mieście Neon City na planecie Volii Alfa. Budynek usług okrętowych jest obok lądowiska i możecie do niego zajrzeć przed wyruszeniem do głównej części metropolii.
- Jeśli w środku nie spotkacie technika, to skorzystajcie z opcji zmiany pory dnia i spróbujcie ponownie.
Akila - system Cheyenne

- Zdecydujcie się na wylądowanie w mieście. W drodze od lądowiska do głównej części miasteczka jest budynek usług okrętowych. Przebywa w nim technik.
Hopetown - system Valo

- Po wylądowaniu w mieście pozostańcie na terenie lądowiska. Technik z założonym hełmem stoi na jego obrzeżach obok jednego z kiosków (powyższy obrazek).
Paradiso - system Porrima

- Musicie wylądować w mieście na planecie Porrima II. Pozostańcie na rozległym lądowisku i znajdźcie na nim kiosk. Technik powinien stać w niewielkiej odległości od niego (obrazek).
Czerwona Mila - system Porrima

- Czerwona Mila to nazwa dla placówki na planecie Porrima III, w której uprawiany jest hazard.
- Po udanym lądowaniu musicie skorzystać z 2 śluz i wejść do bazy. Na wprost od wejścia jest stanowisko usług okrętowych. Wejdźcie do pomieszczenia, w którym zamiast bezimiennego technika przebywa Lon Anderssen.
Komentarze czytelników
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
Wczytać grę, wygląda na błąd skryptu. Albo poszukać na wiki starfielda stagów w queście i pchnąć dalej z konsoli.
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
Możesz spróbować wczytać poprzedni zapis gry i ponownie pokonać wrogów. Jeśli grasz na PC to możesz kliknąć "~" co otworzy konsolę kodów - wtedy wpisz "killall", co zabije przeciwników, ale pamiętaj, że zablokuje to możliwość zdobywania osiągnięć
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Nie wszystkie magazyny pojawiają się w odgórnie narzuconych miejscach. Opisaliśmy "pewniaki", które przy okazji pozwolą wbić związaną z nimi trofkę.
Czesc mam problem z tym zadaniem uzyj pola antygrawitacyjnego . Uzywam go w strone Vladimira i nic sie nie dzieje . Pomoze ktos ?
Nie po prostu cofnąć, tylko zostawić rozbabrany statek z błędami i wrócić do tego po np 2 dniach.
A czy ktoś mógłby podpowiedzieć, czy i jak można przerwać budowę statku mimo błędów i zostawić na później bez anulowania wszystkiego? Zaczynanie za każdym razem wszystkiego od początku jest chore.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
