Starfield: Szczur trafia do kanałów - solucja, opis przejścia
Szczur trafia do kanałów to misja z dołączenia do frakcji Karmazynowa Flota w grze Starield. Ta strona solucji objaśnia jak skontaktować się z Astraeą, jak rozwiązać problem z Austinem Rakem, jak zniszczyć wrogie myśliwce oraz jak dotrzeć do stacji piratów Klucz z systemu Kryx.
Aktualizacja:
Starfield pozwoli Wam na dołączenie do Karmazynowej Floty, czyli do gwiezdnych piratów. Jest to motywem przewodnim zadania Szczur trafia do kanałów. Opis przejścia z naszego poradnika podpowiada m.in. jak skontaktować się z Naevą Morą, jak zabić lub oszczędzić Austina Rake'a, jak wygrać bitwę z wrogimi myśliwcami, jak dolecieć do stacji Klucz i poprawnie na niej zadokować, a także jak spotkać się z liderem piratów Delgado.
- Dotarcie do Astraei orbitującej wokół Europy
- Znalezienie Ragany nieopodal Enceladusa
- Powrót do Naevy i odparcie ataku myśliwców Ecliptica
- Zameldowanie się na statku OZK Vigilance
- Dotarcie do stacji Klucz
- Zadokowanie na stacji Klucz
- Rozmowy z Naevą, Vossem i Delgado
Dotarcie do Astraei orbitującej wokół Europy

- W ramach tej misji dołączycie do Karmazynowej Floty, ale musicie mieć najpierw ukończone zadanie Głęboka konspiracja - opisaliśmy je na poprzedniej stronie solucji.
- Celem podróży jest księżyc Europa obok planety Jupiter w systemie Sol. Na orbicie księżyca znajduje się statek kosmiczny Astraea i zostaniecie wywołani przez Naevę Morę. Z rozmowy dowiecie się, że testem dla Karmazynowej Floty będzie pozbycie się Austina Rake'a.
Znalezienie Ragany nieopodal Enceladusa

Kolejny cel podróży to Enceladus - księżyc Saturna z systemu Sol. Zostaniecie wywołani przez statek Ragana po znalezieniu się na orbicie księżyca i macie kilka możliwości:
- Wymuszenie pozwolenia na zadokowanie - możecie powołać się na ZK lub na Karmazynową Flotę.
- Wymuszenie na załodze zamordowania Austina Rake'a - wariant ten będzie możliwy do zrealizowania dopiero po ewentualnym zadokowaniu.
- Zaatakowanie Ragany - to najbardziej radykalny wariant, bo doszłoby do zniszczenia statku z wieloma cywilami na pokładzie.

Jeżeli otrzymaliście pozwolenie na dokowanie, to podlećcie bliżej i przenieście się na pokład statku Ragana. Załączy się rozmowa z Dmitrim i macie kilka opcji zachowania:
- Oszczędzenie Austina Rake'a - Powołajcie się na ZK. Ścigany przez Karmazynową Flotę mężczyzna zostanie usunięty z listy członków załogi i przekazany ZK, ale nie zginie.
- Zaliczenie perswazji - Udana perswazja nakłoni członków załogi do zamordowania Austina Rake'a.
- Zaatakowanie załogi Ragany - Rozpocznie się bitwa ze wszystkimi na pokładzie.
Powrót do Naevy i odparcie ataku myśliwców Ecliptica

- Zanim wykonanie skok powrotny w stronę Europy radzimy zapisać grę, bo od razu po powrocie do Astraei rozpocznie się bitwa z wrogimi myśliwcami. Upewnijcie się też z wyprzedzeniem, że macie przekierowaną moc do kluczowych systemów (osłony, silnik, główna broń).
- Po rozpoczęciu walk skupiajcie się w danym momencie na 1 myśliwcu. Ostrzeliwujcie go laserami po to żeby stracił osłonę, a stanie się wrażliwy na ataki balistyczne i rakiety. Obserwujcie wskaźnik Waszych osłon i oddalajcie się po ich utracie. Na bieżąco zużywajcie części do statków do naprawiania kadłuba.
- Naeva na szczęście nie może zginąć w tej bitwie. Wywołajcie statek Astraea po zakończeniu walk. Jeśli Austin Rake został oszczędzony, to możecie skłamać o jego losie (bez żadnych konsekwencji).
Zameldowanie się na statku OZK Vigilance

- Poznacie lokalizację bazy Karmazynowej Floty, ale nie śpieszcie się z dotarciem do niej. Gra nie pozwoli Wam zadokować w bazie piratów dopóki nie złożycie ZK raportu z postępów. Musicie powrócić na orbitę księżyca Phobos po to żeby zadokować na statku OZK Vigilance.
- Udajcie się do centrum dowodzenia i porozmawiajcie z komandorem Ikande. Odblokujecie akta na temat Naevy, Adlera i Delgado, ale ich obejrzenie jest opcjonalne.
Dotarcie do stacji Klucz

- Klucz to stacja kosmiczna Karmazynowej Floty i znajduje się ona w systemie Kryx. Jest to dość odległy system i jeżeli używacie startowego statku Frontier, to może Wam zabraknąć paliwa na jeden długi skok lub gra wyświetli komunikat o braku zbadania systemów po drodze.
- Rozwiązanie problemu jest proste - wybierajcie po drodze krótsze skoki do bliższych systemów, takich jak np. Olympus, Cheyenne czy Sagan. Będą one przy okazji odkrywane na mapie galaktyki.
Zadokowanie na stacji Klucz

- Jeżeli zachowaliście poprawną kolejność i byliście na OZK Vigilance, to możecie zadokować na Kluczu. Podlećcie do stacji na dystans mniejszy niż 500 metrów i wciśnijcie klawisz interakcji. W przypadku braku spełnienia wymagań pojawi się jedynie (bezużyteczna) opcja wywołania Klucza.
Rozmowy z Naevą, Vossem i Delgado

- Po wejściu na stację Klucz obejrzyjcie scenkę i porozmawiajcie z Naevą Morą. Wyruszcie za nią i dowiecie się o uzyskaniu dostępu do wszystkich handlarzy z Klucza. Możecie im m.in. sprzedawać kontrabandę i rzeczy pochodzące z kradzieży, jak również ulepszyć statek do ukrywania przewożonej kontrabandy - szerzej opisaliśmy to na stronie Jak ukryć kontrabandę przed skanerem?.
- Misję zakończą spotkania z Shinyą Vossem oraz Delgado - liderem Karmazynowej Floty. Oficjalnie dołączycie do frakcji piratów. Otrzymacie PD, 5800 kredytów oraz elementy wyposażenia członka Floty. Rozpocznie się też nowy quest Echa przeszłości.
- Starfield - poradnik do gry
- Starfield: Poradnik do gry
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Frakcyjne - Karmazynowa Flota
- Starfield: Głęboka konspiracja - solucja, opis przejścia
- Starfield: Szczur trafia do kanałów - solucja, opis przejścia
- Starfield: Echa przeszłości - solucja, opis przejścia
- Starfield: Rozbity bank - solucja, opis przejścia
- Starfield: Najlepsi z najlepszych - solucja, opis przejścia
- Starfield: Absolutna moc - solucja, opis przejścia
- Starfield: Oko cyklonu - solucja, opis przejścia
- Starfield: Koniec Dziedzictwa - solucja, opis przejścia
- Starfield: Twarde dowody - solucja, opis przejścia
- Starfield: Odzyskać przeszłość - solucja, opis przejścia
- Starfield: Lekarskie zamówienie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Frakcyjne - Karmazynowa Flota
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
Wczytać grę, wygląda na błąd skryptu. Albo poszukać na wiki starfielda stagów w queście i pchnąć dalej z konsoli.
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
Możesz spróbować wczytać poprzedni zapis gry i ponownie pokonać wrogów. Jeśli grasz na PC to możesz kliknąć "~" co otworzy konsolę kodów - wtedy wpisz "killall", co zabije przeciwników, ale pamiętaj, że zablokuje to możliwość zdobywania osiągnięć
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Nie wszystkie magazyny pojawiają się w odgórnie narzuconych miejscach. Opisaliśmy "pewniaki", które przy okazji pozwolą wbić związaną z nimi trofkę.
Czesc mam problem z tym zadaniem uzyj pola antygrawitacyjnego . Uzywam go w strone Vladimira i nic sie nie dzieje . Pomoze ktos ?
Nie po prostu cofnąć, tylko zostawić rozbabrany statek z błędami i wrócić do tego po np 2 dniach.
A czy ktoś mógłby podpowiedzieć, czy i jak można przerwać budowę statku mimo błędów i zostawić na później bez anulowania wszystkiego? Zaczynanie za każdym razem wszystkiego od początku jest chore.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
