Starfield: Ostatnie mignięcia - solucja, opis przejścia
Ostatnie mignięcia to tytuł głównego questu z gry Starfield z pozyskania 2 artefaktów. Z solucji w naszym poradniku dowiecie się jak zdobyć lepszy napęd grawitronowy i jak dolecieć m.in. do Freya III.
Aktualizacja:
Motywem przewodnim misji fabularnej Ostatnie mignięcia z gry Starfield jest wejście w posiadanie 2 artefaktów. Nasz opis przejścia objaśnia jak zamontować lepszy napęd grawitronowy o większym zasięgu, a także jak odwiedzić systemy z poszukiwanymi artefaktami.
- Powrót do Loży i rozmowa z Vladmirem
- Przygotowania do wyprawy - lepszy napęd grawitronowy
- Dotarcie do Freya III
- Dotarcie do losowej planety i znalezienie artefaktu
Powrót do Loży i rozmowa z Vladmirem

- To jeden z questów rozpoczynanych po spotkaniu z Emisariuszem i Łowcą w ramach głównej misji W ich ślady - opisaliśmy ją na osobnej stronie solucji.
- Musicie powrócić do Loży na Nowej Atlantydzie. Pogadajcie z członkami Konstelacji o spotkaniu z Astranami, a także osobno z Vladimirem. Otrzymacie namiary na 2 nowe artefakty.
Przygotowania do wyprawy - lepszy napęd grawitronowy

- Na potrzeby zdobycia artefaktów musicie dolecieć do odległych układów. Przeszkodą jest to, że domyślny napęd grawitronowy jest niewystarczający. Potrzebny jest napęd o zasięgu co najmniej 21 lat świetlnych (LY).
- Problem może rozwiązać na 2 sposoby. Pierwszy wariant to zakup lepszego statku kosmicznego. Może to być statek Shieldbreaker, który poleciliśmy na stronie Najlepszy statek kosmiczny, bądź też dowolny inny spełniający wymagania. W statystykach statku zasięg skoku musi wynosić 21 lub więcej (22 w przykładzie z naszego obrazka).
- Pamiętajcie, że do pilotowania większych statków trzeba awansować Pilotaż. Dobre techniki na szybkie awansowanie go opisaliśmy na stronie Jak rozwijać umiejętność Pilotaż?.

- Drugi wariant to wyposażenie statku Frontier w inny napęd grawitronowy. Po odwiedzeniu dowolnego technika (np. tego na lądowisku na Nowej Atlantydzie) przejdźcie do kreatora statków.
- Możecie wybrać jeden z napędów z listy. Upewnijcie się z informacji u dołu ekranu, że zasięg skoku zwiększył się do 21 lub wyższej wartości.
Dotarcie do Freya III

- Lepszy napęd grawitronowy pozwoli Wam dolecieć do systemu Freya, w którym znajduje się planeta Freya III.
- Od razu po dotarciu do tego systemu musicie odpowiedzieć na sygnał ratunkowy satelity (powyższy obrazek). Rozpocznie się osobny główny quest Splątanie powiązany z pozyskaniem artefaktu z Freya III - opisaliśmy go na oddzielnej stronie solucji.
Dotarcie do losowej planety i znalezienie artefaktu

- Drugi artefakt jest w losowej placówce z mapy świata. Musicie tam wylądować, dotrzeć do placówki, pozbyć się / ominąć przeciwników i wejść do środka.
- Celem podróży jest jaskinia z artefaktem i pamiętajcie, że tak jak w innych tego typu lokacjach jeden z Astran pilnuje skarbu. Trzeba się go pozbyć i dopiero wtedy rozbić skały po to żeby zabrać ze sobą artefakt.
- Po zdobyciu obu artefaktów (z questu Splątanie i z losowej planety) opisywane zadanie zakończy się. Otrzymacie m.in. nowy skafander Konstelacji oraz kredyty.
- Starfield - poradnik do gry
- Starfield: Poradnik do gry
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Misje główne
- Starfield: Mały krok - solucja, opis przejścia
- Starfield: Stare śmieci - solucja, opis przejścia
- Starfield: W nieznane - solucja, opis przejścia
- Starfield: Puste gniazdo - solucja, opis przejścia
- Starfield: Coś poszło nie tak - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia
- Starfield: Astranie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Głębiej w nieznane - solucja, opis przejścia
- Starfield: Krótkowzroczność - solucja, opis przejścia
- Starfield: Żadnych gwałtownych ruchów - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wysoka cena - solucja, opis przejścia
- Starfield: Jedność - solucja, opis przejścia
- Starfield: W ich ślady - solucja, opis przejścia
- Starfield: Z tej Ziemi - solucja, opis przejścia
- Starfield: Tęsknota ponad miarę - solucja, opis przejścia
- Starfield: Ostatnie mignięcia - solucja, opis przejścia
- Starfield: Splątanie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Objawienie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wielki skok - solucja, opis przejścia
- Starfield: Misje główne
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
Wczytać grę, wygląda na błąd skryptu. Albo poszukać na wiki starfielda stagów w queście i pchnąć dalej z konsoli.
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
Możesz spróbować wczytać poprzedni zapis gry i ponownie pokonać wrogów. Jeśli grasz na PC to możesz kliknąć "~" co otworzy konsolę kodów - wtedy wpisz "killall", co zabije przeciwników, ale pamiętaj, że zablokuje to możliwość zdobywania osiągnięć
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Nie wszystkie magazyny pojawiają się w odgórnie narzuconych miejscach. Opisaliśmy "pewniaki", które przy okazji pozwolą wbić związaną z nimi trofkę.
Czesc mam problem z tym zadaniem uzyj pola antygrawitacyjnego . Uzywam go w strone Vladimira i nic sie nie dzieje . Pomoze ktos ?
Nie po prostu cofnąć, tylko zostawić rozbabrany statek z błędami i wrócić do tego po np 2 dniach.
A czy ktoś mógłby podpowiedzieć, czy i jak można przerwać budowę statku mimo błędów i zostawić na później bez anulowania wszystkiego? Zaczynanie za każdym razem wszystkiego od początku jest chore.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
