Starfield: Lista wszystkich questów
W Starfield możecie ukończyć główne questy, zadania frakcji oraz wszelkiego rodzaju misje poboczne. Na tej stronie poradnika znajdziecie listę wszystkich questów w Starfield.
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do Starfield zawiera listę wszystkich dostępnych misji, z podziałem na główne, poboczne oraz zadania frakcji. Skorzystanie z naszej listy ułatwi Wam ich ukończenie w 100%. Dzięki niej dowiecie się co trzeba zrobić w konkretnej misji, aby pchnąć fabułę do przodu.
Główna fabuła
- Mały krok - jest to pierwsza misja główna w grze, w której nauczycie się absolutnych podstaw gry, takich jak sterowanie postacią jak i statkiem, walka czy rozmawianie z NPC.
- Stare śmieci - pierwsza poważna misja, w której odwiedzicie takie miejsca jak Cydonia na Marsie, czy orbitę Wenus. Celem misji jest zdobycie Artefaktu Beta oraz uratowanie gwardzisty Moara.
- W nieznane - w tym zadaniu nauczycie się swojej pierwszej unikalnej mocy. Podpowiadamy, gdzie znajdziecie artefakty Iota i Zeta.
- Puste gniazdo - to misja, w której podróżujecie z towarzyszami z rodzimy Coe. Dowiedzcie się jak zdobyć kolejny artefakt Chi.
- Coś poszło nie tak - to krótka misja, w której musicie sprawnie przeprowadzić rozmowę z rabusiami gangu Shaw.
- Wszystko, co można kupić za pieniądze - podczas misji odwiedzicie miasto Neon i przeprowadzicie negocjacje dotyczące artefaktu.
- Astranie - w ramach zadania skonfrontujecie się z rasą obcych.
- Głębiej w nieznane - to misja, w której zdobędziecie kolejne dwa artefakty.
- Krótkowzroczność - w ramach misji udacie się na Oko i pomożecie towarzyszom.
- Żadnych gwałtownych ruchów - w tym zadanie spotkacie się z kapitanem Petrowem i będziecie musieli zdobyć od niego artefakt.
- Wysoka cena - misję można przejść na dwa sposoby, a decyzja wpłynie na życie Waszych towarzyszy.
- Jedność - podczas zadania będziecie musieli rozwiązać zagadkę z glifem.
- W ich ślady - to krótka misja, w której spotkacie się z Łowcą i Emisariuszem.
- Z tej Ziemi - w ramach questu odwiedzicie bazę NASA na Ziemi.
- Tęsknota ponad miarę - to krótka, poboczna misja.
- Ostatnie mignięcia - podczas zadania zdobędziecie artefakty.
- Splątanie - w ramach misji będziecie podróżować między światami. Dokonacie wyboru, którą rzeczywistość ocalić.
- Objawienie - podczas questu stoczycie ostateczną bitwę, w której skonfrontujecie się z Astranami.
- Wielki skok - to ostatnia główna misja. W jej ramach będziecie musieli zbudować sferę armilarną na statku.
Frakcyjne
ZK Gwardia
- Supra Et Ultra - pierwszy z questów dla frakcji ZK Gwardia. Podpowiadamy gdzie jest jej siedziba i jak rozpocząć egzamin.
- Praca dla żołnierza - z tej strony poradnika dowiecie się jak dotrzeć do placówki na Tau Ceti II, jak pokonać Terrormorfy i jak znaleźć próbkę.
- Na pomoc Diabłom - podpowiadamy, jak spłacić dług i odnaleźć Percivala Walkera.
- Naoczny świadek - ponownie zmierzycie się z Terrormorfami, które atakują Nową Atlantydę.
- Tacy przyjaciele - dowiecie się, jak przekonać ambasador Radcliff oraz jak zdobyć kod Va'Ruun.
- Lepsze znane zło - w tej misji spotkacie się z Vae Victis i będziecie musieli znaleźć statek Warlock.
- Relikty wojny - podpowiadamy, jak znaleźć robota Kaisera oraz zdobyć akumulator MicroCell.
- Wroga inteligencja - w ramach zadania będziecie musieli zmierzyć się z wieloma Terrormorfami.
- Pomnik trwalszy niż ze spiżu - ostatnia misja dla tej frakcji, po której otrzymacie darmowe mieszkanie.
Ryujin Industries
- Powrót do roboty - pierwsza misja z serii questów dla frakcji Ryujin Industries. Podpowiadamy jak wypełnić ankietę i jak wygrać konfrontację z Tomo.
- Krok do przodu - z tej strony poradnika dowiecie się, jak się włamać do komputera w CeltCorp pozostając niezauważonym.
- Nowa narracja - podpowiadamy, jak ukraść klucz Reishy Lance i jak umieścić pliki w sklepie Laredo Fireams.
- Dostępna karta - dowiecie się, jak zdobyć przebranie strażnika oraz kartę dostępu ochrony.
- Sianie niezgody - to misja, w której będziecie musieli przekonać Arthura Cruza i Zolę Adisa.
- Wypadki się zdarzają - podpowiadamy, jak podłożyć urządzenie APU w HopeTech bez wykrycia.
- Utrzymanie przewagi - w ramach zadania musicie zdobyć schemat prototypu.
- Ściśle tajne - dowiecie się, jak przekonać Simina w Cydonii, jak skonfrontować się z Malai Liskovą oraz w jaki sposób odzyskać pliki projektu Dominion.
- Prześwietlenie - podpowiadamy, jak pomyślnie przekraść się do budynku Ryujin Industries i nie zostać wykrytym.
- Winowajcy - w trakcie misji skonfrontujecie się z Imogene i Ularu Chen, a także oddacie dowody Daltonowi.
- Kluczowy składnik - dowiecie się, jak przejść do zamkniętego skrzydła na stacji Klinika i jak zdobyć dostawę rotycytu.
- Sabotaż - w tym zadaniu dowiecie się, jak działają neuroamplifikaty, a także wykradniecie jego prototyp.
- Piętro kierownicze - to ostatnia misja dla frakcji Ryujin Industries. Podpowiadamy, jak wpłynąć na członków zarządu.
Karmazynowa Flota
- Głęboka konspiracja - pierwsze zadanie dla frakcji Karmazynowej Floty - dowiecie się, jak je rozpocząć.
- Szczur trafia do kanałów - podpowiadamy, jak rozwiązać problem z Austinem Rakem i jak dostać się na Klucz.
- Echa przeszłości - misja rozgrywa się w więzieniu Zamek, w którym zdobędziecie specjalną tabliczkę.
- Rozbity bank - dowiecie się, jak skonfrontować się z Larry Dumbroski oraz w jaki sposób zdobyć Nagrodę Zbawcy Ziemi.
- Najlepsi z najlepszych - wyjaśniamy, gdzie zdobyć mundur stacji SY-920 oraz w jaki inny sposób zdobyć ComSpike.
- Absolutna moc - w tym zadaniu skonfrontujecie się z Ayumi Komiko praz dotrzecie do magazynu Generdyne Industries.
- Oko cyklonu - podpowiadamy, jak zainstalować ComSpike na statku i jak zdobyć pieniądze z Dziedzictwa.
- Koniec Dziedzictwa - to ostatnia główna misja frakcji, która może rozegrać się na kilka różnych sposobów.
- Twarde dowody - podajemy lokacje wszystkich 20 dowodów.
- Odzyskać przeszłość - jest to poboczna misja, którą wykonacie dla Grząskiego.
- Lekarskie zamówienie - kolejne poboczne zadanie, w którym zdobędziecie zapasy medyczne.
Strażnicy Wolnych Gwiazd
- Na straży gwiazd - pierwsza misja frakcyjna polega na wykonaniu zlecenia dla Emmy Wilcox i rozwiązaniu sprawy na farmie Waggonerów.
- Gdzie powstaje nadzieja - podpowiadamy, jak naprawić statek Nii oraz jak pokonać bandytów.
- Cienie w Neonie - dowiecie się, co zrobić, aby otrzymać informacje od Billy'ego Clintona i jak spotkać się z Grace Early.
- Pierwsza pomoc - w tym zadaniu musicie odnaleźć Mayę Cruz i zdobyć kartę dostępu do skrzydła VIP.
- W biegu - podpowiadamy, jak ukończyć Czerwoną Milę, a przy tym zdobyć informacje o Marco Graziani.
- Pierwszy do walki, pierwszy do trumny - misja polega na dostaniu się Fabryki Mechów i konfrontacji z Paxtonem Hullem.
- Kto sieje wiatr - to ostatnie zadanie dla Strażników Wolnych Gwiazd. W jej ramach zmierzycie się z Ronem Hope.
Różne
Nowa Atlantyda
- Destylowane zaufanie - poboczny quest, który otrzymacie na Nowej Atlantydzie. Wymaga on odnalezienia paczki Nyssy w zamkniętym magazynie.
- Marszand - zadanie, które otrzymacie od Samson Cebrail, który stacjonuje w sklepie Jemison Mercantile. Polega ono na odebraniu dzieła sztuki od Zoe Kaminski.
- Klejnot zazdrości - jest to mała poboczna misja, która swój początek ma na Nowej Atlantydzie w Terrabrew Coffee. Polega ona na pozyskaniu bezcennego klejnotu.
- Kradzież zasilania - misja poboczna, która polega na otwieraniu skrzynek przyłączeniowych.
- Zmienne prądy - zadanie rozgrywa się w Studni, w Nowej Atlantydzie. Polega ono na otwieraniu skrzynek przyłączeniowych oraz włamaniu się do mieszkania z dowodami.
- Dobroć nieznajomych - quest powiązany z Andy Singh oraz Tahirem. Rozpoczniecie go w Nowej Atlantydzie, a dokładniej w Studni.
- Piękne sekrety - zadanie polega na odnalezieniu zaginionej tabliczki z danymi Warnera. Dowiecie się tutaj, gdzie przebywa Warner oraz jak odszukać jego cenną tabliczkę.
- Bezpośrednie źródła - misja powiązana z stacją telewizyjną ZUinfo. Dowiecie się tu, gdzie znajduje się ta siedziba oraz z kim przeprowadzić należy wywiady.
- Dom marzeń - podpowiadamy, jak spłacić kredyt hipoteczny i jak dostać dostęp do jednego z najlepszych domów w grze.
Porrima II
- Pierwszy kontakt - na tej stronie poradnika opisujemy wszystkie możliwe wybory, jakie możecie podjąć podczas tej misji związanej z kolonistami.
Gagarin
- Niewykonane połączenia - dowiecie się, jak odblokować tę misję oraz jak zdobyć przesyłkę zaginionego kuriera.
- Niepowodzenie - podpowiadamy, jak odnaleźć mężczyznę o imieniu Bonifac Maksimow oraz Maldonado, a także jak rozwiązać całą sprawę.
Poboczne
- Mantis - wyjaśniamy, gdzie rozpocząć zadanie oraz jak rozwiązać zagadkę z przyciskami.
- Operacja Gwiezdne ziarno - objaśniamy, co się stanie, gdy dołączycie do każdego z sojuszy.
- Piechur - podpowiadamy, jak pozbyć się odrzutów i uratować takie postacie jak Lezama i Myeong.
- Zagrywka Junony - dowiecie się, jak rozpocząć zadanie oraz jakie można w podjąć decyzje.
- Testament - to misja, w której musicie odnaleźć testament Sahar i możecie zdecydować, komu go oddać.
- Nawarzenie piwa - wyjaśniamy, gdzie rozpocząć misję i jak zepsuć piwo Filburna.
Komentarze czytelników
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
Wczytać grę, wygląda na błąd skryptu. Albo poszukać na wiki starfielda stagów w queście i pchnąć dalej z konsoli.
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
Możesz spróbować wczytać poprzedni zapis gry i ponownie pokonać wrogów. Jeśli grasz na PC to możesz kliknąć "~" co otworzy konsolę kodów - wtedy wpisz "killall", co zabije przeciwników, ale pamiętaj, że zablokuje to możliwość zdobywania osiągnięć
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Nie wszystkie magazyny pojawiają się w odgórnie narzuconych miejscach. Opisaliśmy "pewniaki", które przy okazji pozwolą wbić związaną z nimi trofkę.
Czesc mam problem z tym zadaniem uzyj pola antygrawitacyjnego . Uzywam go w strone Vladimira i nic sie nie dzieje . Pomoze ktos ?
Nie po prostu cofnąć, tylko zostawić rozbabrany statek z błędami i wrócić do tego po np 2 dniach.
A czy ktoś mógłby podpowiedzieć, czy i jak można przerwać budowę statku mimo błędów i zostawić na później bez anulowania wszystkiego? Zaczynanie za każdym razem wszystkiego od początku jest chore.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
