Starfield: Lista wszystkich questów
W Starfield możecie ukończyć główne questy, zadania frakcji oraz wszelkiego rodzaju misje poboczne. Na tej stronie poradnika znajdziecie listę wszystkich questów w Starfield.
Aktualizacja:
Ta strona poradnika do Starfield zawiera listę wszystkich dostępnych misji, z podziałem na główne, poboczne oraz zadania frakcji. Skorzystanie z naszej listy ułatwi Wam ich ukończenie w 100%. Dzięki niej dowiecie się co trzeba zrobić w konkretnej misji, aby pchnąć fabułę do przodu.
Główna fabuła
- Mały krok - jest to pierwsza misja główna w grze, w której nauczycie się absolutnych podstaw gry, takich jak sterowanie postacią jak i statkiem, walka czy rozmawianie z NPC.
- Stare śmieci - pierwsza poważna misja, w której odwiedzicie takie miejsca jak Cydonia na Marsie, czy orbitę Wenus. Celem misji jest zdobycie Artefaktu Beta oraz uratowanie gwardzisty Moara.
- W nieznane - w tym zadaniu nauczycie się swojej pierwszej unikalnej mocy. Podpowiadamy, gdzie znajdziecie artefakty Iota i Zeta.
- Puste gniazdo - to misja, w której podróżujecie z towarzyszami z rodzimy Coe. Dowiedzcie się jak zdobyć kolejny artefakt Chi.
- Coś poszło nie tak - to krótka misja, w której musicie sprawnie przeprowadzić rozmowę z rabusiami gangu Shaw.
- Wszystko, co można kupić za pieniądze - podczas misji odwiedzicie miasto Neon i przeprowadzicie negocjacje dotyczące artefaktu.
- Astranie - w ramach zadania skonfrontujecie się z rasą obcych.
- Głębiej w nieznane - to misja, w której zdobędziecie kolejne dwa artefakty.
- Krótkowzroczność - w ramach misji udacie się na Oko i pomożecie towarzyszom.
- Żadnych gwałtownych ruchów - w tym zadanie spotkacie się z kapitanem Petrowem i będziecie musieli zdobyć od niego artefakt.
- Wysoka cena - misję można przejść na dwa sposoby, a decyzja wpłynie na życie Waszych towarzyszy.
- Jedność - podczas zadania będziecie musieli rozwiązać zagadkę z glifem.
- W ich ślady - to krótka misja, w której spotkacie się z Łowcą i Emisariuszem.
- Z tej Ziemi - w ramach questu odwiedzicie bazę NASA na Ziemi.
- Tęsknota ponad miarę - to krótka, poboczna misja.
- Ostatnie mignięcia - podczas zadania zdobędziecie artefakty.
- Splątanie - w ramach misji będziecie podróżować między światami. Dokonacie wyboru, którą rzeczywistość ocalić.
- Objawienie - podczas questu stoczycie ostateczną bitwę, w której skonfrontujecie się z Astranami.
- Wielki skok - to ostatnia główna misja. W jej ramach będziecie musieli zbudować sferę armilarną na statku.
Frakcyjne
ZK Gwardia
- Supra Et Ultra - pierwszy z questów dla frakcji ZK Gwardia. Podpowiadamy gdzie jest jej siedziba i jak rozpocząć egzamin.
- Praca dla żołnierza - z tej strony poradnika dowiecie się jak dotrzeć do placówki na Tau Ceti II, jak pokonać Terrormorfy i jak znaleźć próbkę.
- Na pomoc Diabłom - podpowiadamy, jak spłacić dług i odnaleźć Percivala Walkera.
- Naoczny świadek - ponownie zmierzycie się z Terrormorfami, które atakują Nową Atlantydę.
- Tacy przyjaciele - dowiecie się, jak przekonać ambasador Radcliff oraz jak zdobyć kod Va'Ruun.
- Lepsze znane zło - w tej misji spotkacie się z Vae Victis i będziecie musieli znaleźć statek Warlock.
- Relikty wojny - podpowiadamy, jak znaleźć robota Kaisera oraz zdobyć akumulator MicroCell.
- Wroga inteligencja - w ramach zadania będziecie musieli zmierzyć się z wieloma Terrormorfami.
- Pomnik trwalszy niż ze spiżu - ostatnia misja dla tej frakcji, po której otrzymacie darmowe mieszkanie.
Ryujin Industries
- Powrót do roboty - pierwsza misja z serii questów dla frakcji Ryujin Industries. Podpowiadamy jak wypełnić ankietę i jak wygrać konfrontację z Tomo.
- Krok do przodu - z tej strony poradnika dowiecie się, jak się włamać do komputera w CeltCorp pozostając niezauważonym.
- Nowa narracja - podpowiadamy, jak ukraść klucz Reishy Lance i jak umieścić pliki w sklepie Laredo Fireams.
- Dostępna karta - dowiecie się, jak zdobyć przebranie strażnika oraz kartę dostępu ochrony.
- Sianie niezgody - to misja, w której będziecie musieli przekonać Arthura Cruza i Zolę Adisa.
- Wypadki się zdarzają - podpowiadamy, jak podłożyć urządzenie APU w HopeTech bez wykrycia.
- Utrzymanie przewagi - w ramach zadania musicie zdobyć schemat prototypu.
- Ściśle tajne - dowiecie się, jak przekonać Simina w Cydonii, jak skonfrontować się z Malai Liskovą oraz w jaki sposób odzyskać pliki projektu Dominion.
- Prześwietlenie - podpowiadamy, jak pomyślnie przekraść się do budynku Ryujin Industries i nie zostać wykrytym.
- Winowajcy - w trakcie misji skonfrontujecie się z Imogene i Ularu Chen, a także oddacie dowody Daltonowi.
- Kluczowy składnik - dowiecie się, jak przejść do zamkniętego skrzydła na stacji Klinika i jak zdobyć dostawę rotycytu.
- Sabotaż - w tym zadaniu dowiecie się, jak działają neuroamplifikaty, a także wykradniecie jego prototyp.
- Piętro kierownicze - to ostatnia misja dla frakcji Ryujin Industries. Podpowiadamy, jak wpłynąć na członków zarządu.
Karmazynowa Flota
- Głęboka konspiracja - pierwsze zadanie dla frakcji Karmazynowej Floty - dowiecie się, jak je rozpocząć.
- Szczur trafia do kanałów - podpowiadamy, jak rozwiązać problem z Austinem Rakem i jak dostać się na Klucz.
- Echa przeszłości - misja rozgrywa się w więzieniu Zamek, w którym zdobędziecie specjalną tabliczkę.
- Rozbity bank - dowiecie się, jak skonfrontować się z Larry Dumbroski oraz w jaki sposób zdobyć Nagrodę Zbawcy Ziemi.
- Najlepsi z najlepszych - wyjaśniamy, gdzie zdobyć mundur stacji SY-920 oraz w jaki inny sposób zdobyć ComSpike.
- Absolutna moc - w tym zadaniu skonfrontujecie się z Ayumi Komiko praz dotrzecie do magazynu Generdyne Industries.
- Oko cyklonu - podpowiadamy, jak zainstalować ComSpike na statku i jak zdobyć pieniądze z Dziedzictwa.
- Koniec Dziedzictwa - to ostatnia główna misja frakcji, która może rozegrać się na kilka różnych sposobów.
- Twarde dowody - podajemy lokacje wszystkich 20 dowodów.
- Odzyskać przeszłość - jest to poboczna misja, którą wykonacie dla Grząskiego.
- Lekarskie zamówienie - kolejne poboczne zadanie, w którym zdobędziecie zapasy medyczne.
Strażnicy Wolnych Gwiazd
- Na straży gwiazd - pierwsza misja frakcyjna polega na wykonaniu zlecenia dla Emmy Wilcox i rozwiązaniu sprawy na farmie Waggonerów.
- Gdzie powstaje nadzieja - podpowiadamy, jak naprawić statek Nii oraz jak pokonać bandytów.
- Cienie w Neonie - dowiecie się, co zrobić, aby otrzymać informacje od Billy'ego Clintona i jak spotkać się z Grace Early.
- Pierwsza pomoc - w tym zadaniu musicie odnaleźć Mayę Cruz i zdobyć kartę dostępu do skrzydła VIP.
- W biegu - podpowiadamy, jak ukończyć Czerwoną Milę, a przy tym zdobyć informacje o Marco Graziani.
- Pierwszy do walki, pierwszy do trumny - misja polega na dostaniu się Fabryki Mechów i konfrontacji z Paxtonem Hullem.
- Kto sieje wiatr - to ostatnie zadanie dla Strażników Wolnych Gwiazd. W jej ramach zmierzycie się z Ronem Hope.
Różne
Nowa Atlantyda
- Destylowane zaufanie - poboczny quest, który otrzymacie na Nowej Atlantydzie. Wymaga on odnalezienia paczki Nyssy w zamkniętym magazynie.
- Marszand - zadanie, które otrzymacie od Samson Cebrail, który stacjonuje w sklepie Jemison Mercantile. Polega ono na odebraniu dzieła sztuki od Zoe Kaminski.
- Klejnot zazdrości - jest to mała poboczna misja, która swój początek ma na Nowej Atlantydzie w Terrabrew Coffee. Polega ona na pozyskaniu bezcennego klejnotu.
- Kradzież zasilania - misja poboczna, która polega na otwieraniu skrzynek przyłączeniowych.
- Zmienne prądy - zadanie rozgrywa się w Studni, w Nowej Atlantydzie. Polega ono na otwieraniu skrzynek przyłączeniowych oraz włamaniu się do mieszkania z dowodami.
- Dobroć nieznajomych - quest powiązany z Andy Singh oraz Tahirem. Rozpoczniecie go w Nowej Atlantydzie, a dokładniej w Studni.
- Piękne sekrety - zadanie polega na odnalezieniu zaginionej tabliczki z danymi Warnera. Dowiecie się tutaj, gdzie przebywa Warner oraz jak odszukać jego cenną tabliczkę.
- Bezpośrednie źródła - misja powiązana z stacją telewizyjną ZUinfo. Dowiecie się tu, gdzie znajduje się ta siedziba oraz z kim przeprowadzić należy wywiady.
- Dom marzeń - podpowiadamy, jak spłacić kredyt hipoteczny i jak dostać dostęp do jednego z najlepszych domów w grze.
Porrima II
- Pierwszy kontakt - na tej stronie poradnika opisujemy wszystkie możliwe wybory, jakie możecie podjąć podczas tej misji związanej z kolonistami.
Gagarin
- Niewykonane połączenia - dowiecie się, jak odblokować tę misję oraz jak zdobyć przesyłkę zaginionego kuriera.
- Niepowodzenie - podpowiadamy, jak odnaleźć mężczyznę o imieniu Bonifac Maksimow oraz Maldonado, a także jak rozwiązać całą sprawę.
Poboczne
- Mantis - wyjaśniamy, gdzie rozpocząć zadanie oraz jak rozwiązać zagadkę z przyciskami.
- Operacja Gwiezdne ziarno - objaśniamy, co się stanie, gdy dołączycie do każdego z sojuszy.
- Piechur - podpowiadamy, jak pozbyć się odrzutów i uratować takie postacie jak Lezama i Myeong.
- Zagrywka Junony - dowiecie się, jak rozpocząć zadanie oraz jakie można w podjąć decyzje.
- Testament - to misja, w której musicie odnaleźć testament Sahar i możecie zdecydować, komu go oddać.
- Nawarzenie piwa - wyjaśniamy, gdzie rozpocząć misję i jak zepsuć piwo Filburna.
0
Komentarze czytelników
DC_2050 Junior
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Necross123 Konsul
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Pioter88 Junior
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
DC_2050 Junior
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
mariuszz258 Junior
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
mariuszz258 Junior
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
curdzio Junior
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
chrzanekTNT Generał
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
przemeke Junior
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
