Starfield: Głębiej w nieznane - solucja, opis przejścia
W queście Głębiej w nieznane w Starfield musicie pokonać Astran pilnujących artefaktów na losowych planetach i księżycach. Solucja z naszego poradnika podpowiada jak zabić elitarnych obcych żołnierzy i jak dodać nowe artefakty do kolekcji w Loży.
Aktualizacja:
Głębiej w nieznane to jedna z głównych misji Konstelacji z gry Starfield. Z tej strony opisu przejścia możecie dowiedzieć się o docieraniu do lokacji z artefaktami, jak wyeliminować Astran - elitarnych przeciwników, a także jak powrócić ze zdobytymi artefaktami do Loży.
Odnalezienie 2 artefaktów

- Quest rozpoczniecie w Loży w Nowej Atlantydzie i porozmawiajcie w niej z Vladimirem. Dowiecie się od niego o lokalizacji 2 nowych artefaktów. Możecie po nie wyruszyć w dowolnej kolejności.
- Lokacje skrywające oba artefakty są losowe. Odnajdujcie te miejsca na mapie galaktyki i jeśli są oddalone lub niezbadane, to wybierajcie przystanki po drodze do celu. Alternatywnie możecie wyposażyć Wasz statek w lepszy napęd grawitronowy o większym zasięgu.

- Musicie zawsze wylądować na planecie lub księżycu w miejscu związanym z questem. Możecie tam spotkać najemników Zaćmienia lub członków Karmazynowej Floty. Jeśli dołączyliście do frakcji piratów w ramach questu Szczur trafia do kanałów, to możecie swobodnie eksplorować placówkę. W przeciwnym razie piraci zaatakują Waszą drużynę.
- Szukajcie przejścia do jaskiń. Przy próbie zabrania artefaktu zaatakuje Was zawsze jeden z Astran - jest to silny przeciwnik z 30 poziomu doświadczenia.
- Jeśli posiadacie już moc Fala grawitacyjna, to łatwo możecie powalać na ziemię mini-bossa i wystawiać go na łatwe ataki. W przeciwnym razie pozostawajcie w ruchu i polegajcie na zasłonach. Z racji walk na niewielkim dystansie możecie też użyć granatów czy strzelby. Pokonany Astran pozostawi po sobie esencję kwantową - możecie ją zużywać w menu mocy do przyśpieszania ich regeneracji przez kolejnych 60 sekund.
- Po każdej walce rozbijcie skały otaczające artefakt. Pozwoli to go zabrać.
Powrót z artefaktami do Loży
- Mając oba artefakty powróćcie do Loży, by dołączyć je do kolekcji. Musicie dodatkowo porozmawiać z Matteo oraz Vladimirem. Otrzymacie PD, 10200 kredytów i 3 apteczki.
- Starfield - poradnik do gry
- Starfield: Poradnik do gry
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Misje główne
- Starfield: Mały krok - solucja, opis przejścia
- Starfield: Stare śmieci - solucja, opis przejścia
- Starfield: W nieznane - solucja, opis przejścia
- Starfield: Puste gniazdo - solucja, opis przejścia
- Starfield: Coś poszło nie tak - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia
- Starfield: Astranie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Głębiej w nieznane - solucja, opis przejścia
- Starfield: Krótkowzroczność - solucja, opis przejścia
- Starfield: Żadnych gwałtownych ruchów - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wysoka cena - solucja, opis przejścia
- Starfield: Jedność - solucja, opis przejścia
- Starfield: W ich ślady - solucja, opis przejścia
- Starfield: Z tej Ziemi - solucja, opis przejścia
- Starfield: Tęsknota ponad miarę - solucja, opis przejścia
- Starfield: Ostatnie mignięcia - solucja, opis przejścia
- Starfield: Splątanie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Objawienie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wielki skok - solucja, opis przejścia
- Starfield: Misje główne
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
Wczytać grę, wygląda na błąd skryptu. Albo poszukać na wiki starfielda stagów w queście i pchnąć dalej z konsoli.
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
Możesz spróbować wczytać poprzedni zapis gry i ponownie pokonać wrogów. Jeśli grasz na PC to możesz kliknąć "~" co otworzy konsolę kodów - wtedy wpisz "killall", co zabije przeciwników, ale pamiętaj, że zablokuje to możliwość zdobywania osiągnięć
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Nie wszystkie magazyny pojawiają się w odgórnie narzuconych miejscach. Opisaliśmy "pewniaki", które przy okazji pozwolą wbić związaną z nimi trofkę.
Czesc mam problem z tym zadaniem uzyj pola antygrawitacyjnego . Uzywam go w strone Vladimira i nic sie nie dzieje . Pomoze ktos ?
Nie po prostu cofnąć, tylko zostawić rozbabrany statek z błędami i wrócić do tego po np 2 dniach.
A czy ktoś mógłby podpowiedzieć, czy i jak można przerwać budowę statku mimo błędów i zostawić na później bez anulowania wszystkiego? Zaczynanie za każdym razem wszystkiego od początku jest chore.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
