Starfield: Puste gniazdo - solucja, opis przejścia
Puste gniazdo to kolejne zadanie fabularne, w którym podróżować będziecie z nowymi towarzyszami – Sam Coe i Cora Coe. Nasz poradnik do Starfield zawiera pełną solucję, która tłumaczy jak rozwiązać sprawę rodzinną rodziny Coe oraz jak zdobyć kolejny artefakt Chi.
Aktualizacja:
Puste gniazdo to misja główna, którą przyjdzie Wam wykonywać z Samem oraz Corą Coe. W trakcie tego zadania będziecie musieli rozwiązać spór rodzinny Coe oraz udać się do tytułowego gniazda w celu odszukania artefaktu Chi. W naszym poradniku do Starfield dowiecie się jak tego wszystkiego dokonać.
- Rozmowa z Sam Coe i podróż do miasta Akila
- Wizyta w mieście Akila
- Konflikt w posiadłości rodziny Coe
- Podróż do pustego gniazda i spotkanie z Shaw
- Walka z gangiem Shaw i/lub Ashta
- Powrót do Loży i zakończenie zadania
Rozmowa z Sam Coe i podróż do miasta Akila

- W Loży na Nowej Atlantydzie spotkacie człowieka o imieniu Sam Coe. Porozmawiajcie z nim oraz z Corą, aby pchnąć zadanie fabularne do przodu.
- Po zakończeniu rozmowy, udajcie się do miasta Akila, które znajduje się w układzie Cheyenne.
Wizyta w mieście Akila

- Po wylądowaniu na planecie Akila, Sam Coe stanie się członkiem Waszej załogi. Podejdźcie do głównej bramy miasta.
- Zostaniecie tam zatrzymani przez strażników. Powiedzą Wam, żebyście porozmawiali z NPC o nazwisku Marshal Daniel Blake. Znajdziecie go przed wejściem do Galbanku.
Aby przejść dalej do wykonywania zadania Puste gniazdo, musicie najpierw uporać się z przestępcami w zadaniu Coś poszło nie tak. Aby dowiedzieć się, jak je ukończyć i móc dalej zajmować się głównym zadaniem przejdźcie na osobną stronę w naszym poradniku.

- Po wykonaniu zadania Coś poszło nie tak, możecie przystąpić do dalszego działania na rzecz ukończenia misji głównej. W tym celu wejdźcie do Galbanku i poszukajcie map w szafkach na dolnym piętrze.
- Zamiast mapy, w jednej z szafek będzie przedmiot Notatka dla Sama. Podnieście ją (opcjonalnie możecie ją przeczytać). Dowiecie się z niej, że niejaki Jacob wiedział, że Sam będzie chciał kiedyś wraz ze swoimi przyjaciółmi wykraść swoje dziedzictwo.
- Możecie przekonać Sama, aby dowiedzieć się kim jest Jacob, jednak nie jest to wymagane. Udajcie się teraz do nowego znacznika, który wskaże Wam drogę do posiadłości rodziny Coe.
Konflikt w posiadłości rodziny Coe

Po dotarciu we wskazane miejsce, będziecie uczestnikiem sprzeczki pomiędzy Jacobem a Samem. Po chwili stanie się możliwym rozmowa z Jacobem. Waszym celem będzie odzyskanie map. Możecie to zrobić na trzy różne sposoby:
- Przekonać za pomocą perswazji Jacoba do dobrowolnego oddania map. Jest to najlepsze rozwiązanie, jednak bez dobrze rozwiniętej cechy Perswazja, może to być trudne zadanie.

- Pozwolić Samowi na rozmowę z Jacobem w celu odwrócenia jego uwagi. Wtedy możecie się zakraść do pokoju, w którym przechowywane są mapy i wykraść je.
- Przyprowadzić Corę do posiadłości rodziny Coe. Wtedy musicie wrócić niedaleko miejsca dokowania Waszego statku, porozmawiać z Corą i zaprowadzić ją do Jacoba. Mimo, że jest to najłatwiejszy sposób, Samowi nie spodoba się ta decyzja. Ponadto Cora zostanie wtedy w domu.
Podróż do pustego gniazda i spotkanie z Shaw

- Po zdobyciu mapy, udajcie się do pustego gniazda, podążajcie za nowym, niebieskim znacznikiem.
- Na miejscu napotkacie gang Shaw, który składa się z kilku żołnierzy oraz wieżyczek strażniczych. Możecie rozpocząć z nimi walkę lub przekraść się do pustego gniazda. Jeśli posiadacie zdolność hakowania wieżyczek, warto z niej skorzystać, gdyż to one sprawią najwięcej problemów przy ewentualnym konflikcie.
- W pustym gnieździe napotkacie kolejnych członków gangu Shaw. Możecie ich zabić lub udać się na sam dół, aby ukraść artefakt Chi.

- Po zdobyciu artefaktu, udajcie się na powierzchnię. Nieoczekiwanie, po chwili zostaniecie "przywitani" przez samą Shaw, przywódczynię gangu.
- Możecie zapłacić jej 4000 kredytów, aby uniknąć rozlewu krwi. Użycie perswazji również wchodzi w grę, jednak, jeśli Wam się to nie powiedzie, będziecie musieli walczyć z przeważającymi siłami wroga. Istnieje również opcja zaatakowania Shaw i jej gangu.
Walka z gangiem Shaw i/lub Ashta

Jeśli udało Wam się przekupić gang lub przekonać go, żeby nie walczyć pomoże on Wam w walce z kilkoma Ashta, czyli kosmicznymi zwierzętami, zamieszkującymi tę planetę.

W przypadku, gdy postanowiliście walczyć z gangiem, najwięcej problemów sprawią wieżyczki (chyba, że je uprzednio zhakowaliście) oraz przywódczyni Shaw. Schowajcie się za wzgórzami lub skrzyniami, których pełno w tej lokacji i eliminujcie zagrożenia po kolei. Jeśli członkowie gangu są blisko siebie, użyjcie granatów lub min.

Po chwili niezależnie od tego, jak uporaliście się z gangiem, zostaniecie zaatakowani przez kilka Ashta. Walka z nimi jest na szczęście opcjonalna, jednak jeśli chcecie zabić te stworzenia, dobrym pomysłem będzie walka na wzniesieniu. Możecie również skorzystać z odrzutowego plecaka, aby strzelać w nie z wysoka.
Powrót do Loży i zakończenie zadania

Po wszystkim musicie wrócić do Loży w Nowej Atlantydzie, umieścić zebrany artefakt na stole oraz porozmawiać z Samem. Możecie wtedy też zdecydować, czy chcecie mieć go na stałe w drużynie. Za ukończenie tego zadania otrzymacie PD, 11400 kredytów, 30 sztuk amunicji typu Kaliber 6,86 MM oraz broń Zwiadow. Udoskonalon. Grzechotnik.
- Starfield - poradnik do gry
- Starfield: Poradnik do gry
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Misje główne
- Starfield: Mały krok - solucja, opis przejścia
- Starfield: Stare śmieci - solucja, opis przejścia
- Starfield: W nieznane - solucja, opis przejścia
- Starfield: Puste gniazdo - solucja, opis przejścia
- Starfield: Coś poszło nie tak - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia
- Starfield: Astranie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Głębiej w nieznane - solucja, opis przejścia
- Starfield: Krótkowzroczność - solucja, opis przejścia
- Starfield: Żadnych gwałtownych ruchów - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wysoka cena - solucja, opis przejścia
- Starfield: Jedność - solucja, opis przejścia
- Starfield: W ich ślady - solucja, opis przejścia
- Starfield: Z tej Ziemi - solucja, opis przejścia
- Starfield: Tęsknota ponad miarę - solucja, opis przejścia
- Starfield: Ostatnie mignięcia - solucja, opis przejścia
- Starfield: Splątanie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Objawienie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wielki skok - solucja, opis przejścia
- Starfield: Misje główne
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
Wczytać grę, wygląda na błąd skryptu. Albo poszukać na wiki starfielda stagów w queście i pchnąć dalej z konsoli.
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
Możesz spróbować wczytać poprzedni zapis gry i ponownie pokonać wrogów. Jeśli grasz na PC to możesz kliknąć "~" co otworzy konsolę kodów - wtedy wpisz "killall", co zabije przeciwników, ale pamiętaj, że zablokuje to możliwość zdobywania osiągnięć
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Nie wszystkie magazyny pojawiają się w odgórnie narzuconych miejscach. Opisaliśmy "pewniaki", które przy okazji pozwolą wbić związaną z nimi trofkę.
Czesc mam problem z tym zadaniem uzyj pola antygrawitacyjnego . Uzywam go w strone Vladimira i nic sie nie dzieje . Pomoze ktos ?
Nie po prostu cofnąć, tylko zostawić rozbabrany statek z błędami i wrócić do tego po np 2 dniach.
A czy ktoś mógłby podpowiedzieć, czy i jak można przerwać budowę statku mimo błędów i zostawić na później bez anulowania wszystkiego? Zaczynanie za każdym razem wszystkiego od początku jest chore.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
