Starfield: Supra Et Ultra - solucja, opis przejścia
Supra Et Ultra to początek serii questów frakcji ZK Gwardia z gry Starfield. Opis przejścia w naszym poradniku wyjaśnia gdzie jest siedziba Gwardii, jak rozpocząć egzamin i jak wygrać walki w kosmosie w symulatorze lotu.
Aktualizacja:
W mieście nowa Atlantyda w grze Starfield możecie rozpocząć serię questów frakcji ZK Gwardia. Ta strona solucji z naszego poradnika dotyczy questu z przyjęcia do Gwardii - Supra Et Ultra. Informujemy m.in. gdzie spotkać się z komandorem Tualą, jak zaliczyć egzamin z pokonania wrogich statków w symulatorze oraz jakie są wymagania do złożenia przysięgi.
- Odblokowanie linii questowej frakcji ZK Gwardia
- Zarejestrowanie się w Gwardii
- Przejście do sali egzaminacyjnej
- Zniszczenie wszystkich celów w symulatorze lotu
- Rozmowa z Tualą i dołączenie do frakcji Gwardia
Odblokowanie linii questowej frakcji ZK Gwardia

- To ważne zadanie z rozpoczęcia linii questowej frakcji ZK Gwardia - 1 z 5 głównych frakcji ze świata gry. O możliwości przyłączenia się do Gwardii możecie dowiedzieć od mijanych NPC-ów czy od Sary Morgan spotkanej w głównej fabule. W dzienniku w zakładce Drobne może pojawić się taka informacja.
- Musicie dotrzeć do siedziby Gwardii - to budynek MAST w mieście Nowa Atlantyda w Jemison.
Zarejestrowanie się w Gwardii

- W lobby możecie porozmawiać z oficer, ale docelowo zostaniecie skierowani w lewo do biurka, przy którym stoi komandor John Tuala. Wyraźcie zainteresowanie dołączeniem do Gwardii.
- Użyjcie windy, by przenieść się na najniższe piętro sali orientacyjnej (Orientation Hall). Jest tam terminal dla nowych rekrutów - wejdźcie w interakcję z nim i potwierdźcie swoje zgłoszenie.
Przejście do sali egzaminacyjnej

- W drodze do miejsca odbycia egzaminu Gwardii będziecie przechodzić przez sale z interaktywnymi eksponatami.
- Możecie załączać prezentacje wciskając przyciski. Nie jest to wymagane do zaliczenia egzaminu, ale Tuala może na koniec questu wspomnieć ile czasu poświęciliście na zapoznanie się z historią Gwardii i losami Ziemi.
Zniszczenie wszystkich celów w symulatorze lotu

- Dotrzyjcie do nowej windy do sali z symulatorami lotu. Przebywa w niej egzaminator Proctor Samuelson. Porozmawiajcie z nim o symulatorze, wejdźcie do niego i usiądźcie w kokpicie.
- Minimum do zaliczenia egzaminu to pokonanie 3 fal przeciwników. Skupiajcie się w danym momencie na atakowaniu jednego wrogiego statku. Pamiętajcie żeby najpierw używać lasera (lewy przycisk myszy) do zniszczenia osłon i następnie pocisków balistycznych (prawy przycisk myszy) lub rakiet do zniszczenia kadłuba (klawisz G).
- Możecie też opcjonalnie przystępować do kolejnych fal i maksymalnie może być ich 6. Fale 4-6 są wyraźnie trudniejsze - spodziewajcie się statków z wyższych poziomów. Trzeba przywiązywać większą uwagę do unikania ich ostrzału i pilnowania stanu własnych osłon. Możecie też szybko naprawiać uszkodzony kadłub.
- Jeśli zostaniecie zniszczeni możecie odejść od kokpitu i znaleźć obok terminal do zrestartowania symulacji. Gra pozwala wiele razy podchodzić do egzaminu i z symulatora możecie też korzystać nawet po zaliczeniu misji (zdobywanie XP i pomoc w rozwijaniu umiejętności Pilotaż). Po pokonaniu co najmniej 3 fal wyjdźcie z symulatora.
Rozmowa z Tualą i dołączenie do frakcji Gwardia

- Powróćcie do lobby żeby ponownie spotkać się z Tualą. Komandor podsumuje Wasze dokonania w symulatorze oraz w sali z eksponatami (ich zignorowanie nie doprowadzi na szczęście do negatywnego wyniku).
- Musicie wyruszyć za komandorem Tualą do miejsca złożenia przysięgi. Odblokujecie swoją próbną misję jako członek tej frakcji - Praca dla żołnierza. Otrzymacie też PD oraz 4800 kredytów.
- Starfield - poradnik do gry
- Starfield: Poradnik do gry
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Frakcyjne - ZK Gwardia
- Starfield: Supra Et Ultra - solucja, opis przejścia
- Starfield: Praca dla żołnierza - solucja, opis przejścia
- Starfield: Na pomoc diabłom - solucja, opis przejścia
- Starfield: Naoczny świadek - solucja, opis przejścia
- Starfield: Tacy przyjaciele- solucja, opis przejścia
- Starfield: Lepsze znane zło - solucja, opis przejścia
- Starfield: Relikty wojny - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wroga inteligencja - solucja, opis przejścia
- Starfield: Pomnik trwalszy niż ze spiżu - solucja, opis przejścia
- Starfield: Frakcyjne - ZK Gwardia
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
Wczytać grę, wygląda na błąd skryptu. Albo poszukać na wiki starfielda stagów w queście i pchnąć dalej z konsoli.
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
Możesz spróbować wczytać poprzedni zapis gry i ponownie pokonać wrogów. Jeśli grasz na PC to możesz kliknąć "~" co otworzy konsolę kodów - wtedy wpisz "killall", co zabije przeciwników, ale pamiętaj, że zablokuje to możliwość zdobywania osiągnięć
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Nie wszystkie magazyny pojawiają się w odgórnie narzuconych miejscach. Opisaliśmy "pewniaki", które przy okazji pozwolą wbić związaną z nimi trofkę.
Czesc mam problem z tym zadaniem uzyj pola antygrawitacyjnego . Uzywam go w strone Vladimira i nic sie nie dzieje . Pomoze ktos ?
Nie po prostu cofnąć, tylko zostawić rozbabrany statek z błędami i wrócić do tego po np 2 dniach.
A czy ktoś mógłby podpowiedzieć, czy i jak można przerwać budowę statku mimo błędów i zostawić na później bez anulowania wszystkiego? Zaczynanie za każdym razem wszystkiego od początku jest chore.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
