Starfield: Najlepsi z najlepszych - solucja, opis przejścia
Najlepsi z najlepszych to misja dla frakcji Karmazynowa Flota, w której zdobywacie ComSpike. Tutaj dowiecie się, jak dotrzeć na stację SY-920, jak zdobyć tam mundur i ukraść statek.
Aktualizacja:
Kolejnym zadaniem dla Karmazynowej Floty jest Najlepsi z najlepszych. Nasza solucja objaśnia, jak dostać się na stację SY-920, jak zdobyć mundur potrzebny do wejścia na strzeżony teren, jak zdobyć ComSpike i co powiedzieć doktorowi Vogel oraz jak ukraść statek i wrócić na Klucz.
Spotkanie z Huan Daiyu

- Na stacji kosmicznej Klucz w układzie Kryx porozmawiajcie z Naevą oraz Jasmine o urządzeniu ComSpike.
- Udajcie się na planetę Jemison (układ Alfa Centauri) do Studni. Na piętrze spotkajcie się z Huan Daiyu.
- Następnie idźcie do portu kosmicznego w Nowej Atlantydzie i wsiądźcie na statek Jade Swan.
- Miejcie na uwadze, że gdy odlecicie z Huan, to nie będziecie mogli przerwać misji i np. udać się w jej trakcie do innego układu.
Zdobycie munduru

- Wejdźcie do stacji kosmicznej SY-920, kiedy Jade Swan do niej zadokuje.
- Na miejscu nie możecie wywołać zamieszania, dlatego potrzebujecie munduru, aby nie być o nic podejrzewanym.
- Możecie bez problemu poruszać się po pierwszej hali stacji SY-920. Zjedźcie windą na dół i porozmawiajcie z Huan przez interkom.

- Porozmawiajcie z mężczyzną o imieniu Elijah Schilling - zgubił on kartę dostępową.
- Zagadajcie do Marine ZK, który stoi przy wózku widłowym. Powiedzcie mu, że Elijah go szuka. Dzięki temu będziecie mogli wziąć kartę dostępową z wózka.
- Otwórzcie drzwi zdobytą kartą. Wejdziecie na strzeżony teren, dlatego nie pokazujcie się nikomu, dopóki nie zdobędziecie munduru. Najlepiej cały czas skradajcie się.
- Na teren strzeżony możecie też wejść bez karty. Musicie porozmawiać z oficerem pilnującego głównego wejścia przy windzie. Możecie użyć na nim perswazji i przekonać go, że nie wzięliście ze sobą munduru. Jeśli Was przepuści, to na terenie strzeżonym i tak będziecie musieli znaleźć i założyć mundur, gdyż bez niego nie wejdziecie do kolejnych pomieszczeń.
- Innym sposobem na dostanie się na teren strzeżony jest złamanie zamku w drzwiach zamiast otwieranie go kartą dostępową Elijaha. Musicie mieć cyfrychy i odpowiednią umiejętność.

- Mundur możecie zdobyć w trzech różnych miejscach - najprościej jest przejść przez wentylację, a następnie skierować się do pomieszczenia po prawej stronie, gdy miną Was żołnierze.
- Gdy wyposażycie się w mundur, nie będziecie musieli się chować. Alarm zostanie podniesiony tylko wtedy, gdy pierwsi zaatakujecie lub zostaniecie wykryci podczas rozmowy z podejrzliwymi żołnierzami - mogą do Was podejść, a wtedy trzeba będzie wygrać próbę perswazji.
Zdobycie kodu dostępu

- Kiedy zdobędziecie mundur, będziecie musieli wejść do centrum dowodzenia.
- Pierwsze zamknięte drzwi otworzy Wam bez problemu żołnierz - wystarczy skłamać.
- Po zejściu na dół włóżcie kartę identyfikacyjną do czytnika.
- W centrum dowodzenia możecie podejść do interkomu i powiadomić Huan o postępach. Podpowie Wam, że potrzebujecie kodu dostępu.

- Musicie włamać się na komputer z kodami (o łatwym zabezpieczeniu).
- Podajcie oficerowi kod (sprawdzając go w odpowiednim folderze na komputerze), który zgadza się z nazwiskiem skradzionego munduru (sprawdzając je w ekwipunku).
Kradzież statku

- Przejdźcie dalej i przeczytajcie dane na temat uprawnień z komputera o urządzeniu ComSpike.
- W kolejnym pomieszczeniu otwórzcie drzwi za pomocą panelu.
- Idźcie dalej, aż dojdziecie do windy. Włóżcie tam swoją kartę do czytnika.

- Możecie ponownie porozmawiać z Huan przez interkom. Dowiecie się od niej, że będziecie musieli ukraść statek. Przed tym jednak znajdźcie na dole doktora Vogela.
- Podczas rozmowy z mężczyzną możecie zdradzić Huan lub użyć perswazji na doktorze, aby móc wsiąść na statek.
- Jeśli zdradziliście Huan, to możecie od razu udać się na statek. W przeciwnym wypadku przejdźcie przez wentylację, ukradnijcie i załóżcie mundur pilota. Następnie zaplanujcie lot próbny dodając projekt o nazwie "ComSpike" - jeśli tego nie zrobicie, to zostaniecie zaatakowani.
- Bez względu na podjęte decyzje, opuśćcie orbitę skradzionym statkiem i udajcie się na Klucz do układu Kryx.
Powrót na stację Klucz

- W siedzibie Karmazynowej Floty porozmawiajcie z Delgado oraz Naevą.
- Następnie udajcie się do układu Procjon B na OZK Vigilance. Po rozmowie z komandorem misja zakończy się. Otrzymacie PD i kredyty.
- Starfield - poradnik do gry
- Starfield: Poradnik do gry
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Frakcyjne - Karmazynowa Flota
- Starfield: Głęboka konspiracja - solucja, opis przejścia
- Starfield: Szczur trafia do kanałów - solucja, opis przejścia
- Starfield: Echa przeszłości - solucja, opis przejścia
- Starfield: Rozbity bank - solucja, opis przejścia
- Starfield: Najlepsi z najlepszych - solucja, opis przejścia
- Starfield: Absolutna moc - solucja, opis przejścia
- Starfield: Oko cyklonu - solucja, opis przejścia
- Starfield: Koniec Dziedzictwa - solucja, opis przejścia
- Starfield: Twarde dowody - solucja, opis przejścia
- Starfield: Odzyskać przeszłość - solucja, opis przejścia
- Starfield: Lekarskie zamówienie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Frakcyjne - Karmazynowa Flota
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
Wczytać grę, wygląda na błąd skryptu. Albo poszukać na wiki starfielda stagów w queście i pchnąć dalej z konsoli.
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
Możesz spróbować wczytać poprzedni zapis gry i ponownie pokonać wrogów. Jeśli grasz na PC to możesz kliknąć "~" co otworzy konsolę kodów - wtedy wpisz "killall", co zabije przeciwników, ale pamiętaj, że zablokuje to możliwość zdobywania osiągnięć
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Nie wszystkie magazyny pojawiają się w odgórnie narzuconych miejscach. Opisaliśmy "pewniaki", które przy okazji pozwolą wbić związaną z nimi trofkę.
Czesc mam problem z tym zadaniem uzyj pola antygrawitacyjnego . Uzywam go w strone Vladimira i nic sie nie dzieje . Pomoze ktos ?
Nie po prostu cofnąć, tylko zostawić rozbabrany statek z błędami i wrócić do tego po np 2 dniach.
A czy ktoś mógłby podpowiedzieć, czy i jak można przerwać budowę statku mimo błędów i zostawić na później bez anulowania wszystkiego? Zaczynanie za każdym razem wszystkiego od początku jest chore.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
