Starfield: Najlepsi z najlepszych - solucja, opis przejścia
Najlepsi z najlepszych to misja dla frakcji Karmazynowa Flota, w której zdobywacie ComSpike. Tutaj dowiecie się, jak dotrzeć na stację SY-920, jak zdobyć tam mundur i ukraść statek.
Aktualizacja:
Kolejnym zadaniem dla Karmazynowej Floty jest Najlepsi z najlepszych. Nasza solucja objaśnia, jak dostać się na stację SY-920, jak zdobyć mundur potrzebny do wejścia na strzeżony teren, jak zdobyć ComSpike i co powiedzieć doktorowi Vogel oraz jak ukraść statek i wrócić na Klucz.
Spotkanie z Huan Daiyu

- Na stacji kosmicznej Klucz w układzie Kryx porozmawiajcie z Naevą oraz Jasmine o urządzeniu ComSpike.
- Udajcie się na planetę Jemison (układ Alfa Centauri) do Studni. Na piętrze spotkajcie się z Huan Daiyu.
- Następnie idźcie do portu kosmicznego w Nowej Atlantydzie i wsiądźcie na statek Jade Swan.
- Miejcie na uwadze, że gdy odlecicie z Huan, to nie będziecie mogli przerwać misji i np. udać się w jej trakcie do innego układu.
Zdobycie munduru

- Wejdźcie do stacji kosmicznej SY-920, kiedy Jade Swan do niej zadokuje.
- Na miejscu nie możecie wywołać zamieszania, dlatego potrzebujecie munduru, aby nie być o nic podejrzewanym.
- Możecie bez problemu poruszać się po pierwszej hali stacji SY-920. Zjedźcie windą na dół i porozmawiajcie z Huan przez interkom.

- Porozmawiajcie z mężczyzną o imieniu Elijah Schilling - zgubił on kartę dostępową.
- Zagadajcie do Marine ZK, który stoi przy wózku widłowym. Powiedzcie mu, że Elijah go szuka. Dzięki temu będziecie mogli wziąć kartę dostępową z wózka.
- Otwórzcie drzwi zdobytą kartą. Wejdziecie na strzeżony teren, dlatego nie pokazujcie się nikomu, dopóki nie zdobędziecie munduru. Najlepiej cały czas skradajcie się.
- Na teren strzeżony możecie też wejść bez karty. Musicie porozmawiać z oficerem pilnującego głównego wejścia przy windzie. Możecie użyć na nim perswazji i przekonać go, że nie wzięliście ze sobą munduru. Jeśli Was przepuści, to na terenie strzeżonym i tak będziecie musieli znaleźć i założyć mundur, gdyż bez niego nie wejdziecie do kolejnych pomieszczeń.
- Innym sposobem na dostanie się na teren strzeżony jest złamanie zamku w drzwiach zamiast otwieranie go kartą dostępową Elijaha. Musicie mieć cyfrychy i odpowiednią umiejętność.

- Mundur możecie zdobyć w trzech różnych miejscach - najprościej jest przejść przez wentylację, a następnie skierować się do pomieszczenia po prawej stronie, gdy miną Was żołnierze.
- Gdy wyposażycie się w mundur, nie będziecie musieli się chować. Alarm zostanie podniesiony tylko wtedy, gdy pierwsi zaatakujecie lub zostaniecie wykryci podczas rozmowy z podejrzliwymi żołnierzami - mogą do Was podejść, a wtedy trzeba będzie wygrać próbę perswazji.
Zdobycie kodu dostępu

- Kiedy zdobędziecie mundur, będziecie musieli wejść do centrum dowodzenia.
- Pierwsze zamknięte drzwi otworzy Wam bez problemu żołnierz - wystarczy skłamać.
- Po zejściu na dół włóżcie kartę identyfikacyjną do czytnika.
- W centrum dowodzenia możecie podejść do interkomu i powiadomić Huan o postępach. Podpowie Wam, że potrzebujecie kodu dostępu.

- Musicie włamać się na komputer z kodami (o łatwym zabezpieczeniu).
- Podajcie oficerowi kod (sprawdzając go w odpowiednim folderze na komputerze), który zgadza się z nazwiskiem skradzionego munduru (sprawdzając je w ekwipunku).
Kradzież statku

- Przejdźcie dalej i przeczytajcie dane na temat uprawnień z komputera o urządzeniu ComSpike.
- W kolejnym pomieszczeniu otwórzcie drzwi za pomocą panelu.
- Idźcie dalej, aż dojdziecie do windy. Włóżcie tam swoją kartę do czytnika.

- Możecie ponownie porozmawiać z Huan przez interkom. Dowiecie się od niej, że będziecie musieli ukraść statek. Przed tym jednak znajdźcie na dole doktora Vogela.
- Podczas rozmowy z mężczyzną możecie zdradzić Huan lub użyć perswazji na doktorze, aby móc wsiąść na statek.
- Jeśli zdradziliście Huan, to możecie od razu udać się na statek. W przeciwnym wypadku przejdźcie przez wentylację, ukradnijcie i załóżcie mundur pilota. Następnie zaplanujcie lot próbny dodając projekt o nazwie "ComSpike" - jeśli tego nie zrobicie, to zostaniecie zaatakowani.
- Bez względu na podjęte decyzje, opuśćcie orbitę skradzionym statkiem i udajcie się na Klucz do układu Kryx.
Powrót na stację Klucz

- W siedzibie Karmazynowej Floty porozmawiajcie z Delgado oraz Naevą.
- Następnie udajcie się do układu Procjon B na OZK Vigilance. Po rozmowie z komandorem misja zakończy się. Otrzymacie PD i kredyty.
0
- Starfield - poradnik do gry
- Starfield: Poradnik do gry
	- Starfield: Opis przejścia
		- Starfield: Frakcyjne - Karmazynowa Flota
			- Starfield: Głęboka konspiracja - solucja, opis przejścia
- Starfield: Szczur trafia do kanałów - solucja, opis przejścia
- Starfield: Echa przeszłości - solucja, opis przejścia
- Starfield: Rozbity bank - solucja, opis przejścia
- Starfield: Najlepsi z najlepszych - solucja, opis przejścia
- Starfield: Absolutna moc - solucja, opis przejścia
- Starfield: Oko cyklonu - solucja, opis przejścia
- Starfield: Koniec Dziedzictwa - solucja, opis przejścia
- Starfield: Twarde dowody - solucja, opis przejścia
- Starfield: Odzyskać przeszłość - solucja, opis przejścia
- Starfield: Lekarskie zamówienie - solucja, opis przejścia
 
 
- Starfield: Frakcyjne - Karmazynowa Flota
			
 
- Starfield: Opis przejścia
		
 
- Starfield: Poradnik do gry
	
Komentarze czytelników
DC_2050 Junior
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Necross123 Konsul
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Pioter88 Junior
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
DC_2050 Junior
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
mariuszz258 Junior
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
mariuszz258 Junior
Echa Przeszłości, 
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
curdzio Junior
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
chrzanekTNT Generał
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
przemeke Junior
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
