Starfield: Prześwietlenie - solucja, opis przejścia
Prześwietlenie to misja frakcji Ryujin Industries. Z tej strony solucji do Starfield dowiecie się jak zinfiltrować wieżowiec Ryujin, jak skradać się i unikać wykrycia w wieżowcu oraz jak dotrzeć z programem Nyxa do komputera Ularu Chen.
Aktualizacja:
Prześwietlenie to misja z gry Starfield, które może Wam sprawić kłopoty, bo zawiera dużą porcję skradania się. Opis przejścia z naszego poradnika objaśnia jak odebrać program od Nyxa, jak dotrzeć do wejścia na dachu wieżowca, jak pomyślnie skradać się w budynku Ryujin Industries, jak wgrać program Rover i jak odczytać wyniki śledztwa.
- Odblokowanie questu Ryujin i spotkanie z Daltonem Fiennesem
- Spotkanie się z Nyxem w Madame Sauvage's Place
- Przedostanie się do wieżowca Ryujin
- Infiltracja wieżowca
- Zainstalowanie programu Nyxa
- Wydostanie się z wieżowca
- Spotkanie z Nyxem w jego mieszkaniu
- Rozmowa z Daltonem
Odblokowanie questu Ryujin i spotkanie z Daltonem Fiennesem

- Tę misję wykonywaną dla frakcji Ryujin Industries odblokujecie po ukończeniu zadania Ściśle tajne - opisaliśmy je na poprzedniej stronie solucji.
- Dalton Fiennes to postać, z którą musicie spotkać się w wieżowcu Ryujin. Poznacie plan infiltracji wieżowca i dowiecie się o konieczności spotkania z Nyxem. Od Daltona otrzymacie specjalną broń do pacyfikowania celów bez zabijania ich - Novablast Disruptor. Warto już z wyprzedzeniem ustawić ją jako jedną z aktywnych broni.
Spotkanie się z Nyxem w Madame Sauvage's Place

W Neon łatwo można się zgubić, ale do lokalu oznaczonego neonem Madame Sauvage's Place doprowadzi Was niebieski znacznik. Wejdźcie do środka.
Nyx powinien siedzieć przy jednym ze stolików i możecie uzyskać jego pomoc na 3 główne sposoby:
- Zapłacenie Nyxowi - pełna suma to 2500 kredytów.
- Użycie perswazji - udana próba perswazji (6 punktów) może obniżyć wysokość zapłaty do zaledwie 1000 kredytów.
- Wyświadczenie przysługi Nyxowi - haker poprosi Was o włamanie się do dodatkowego komputera podczas infiltracji wieżowca.
Niezależnie od wybranego wariantu otrzymacie tabliczkę z programem Rover napisanym przez Nyxa.
Przedostanie się do wieżowca Ryujin

- Wyjdźcie z baru. Musicie teraz dotrzeć do górnego wejścia do wieżowca po to żeby rozpocząć jego infiltrację. Ponownie radzimy pomagać sobie wskazaniami skanera i niebieską ikoną celu misji.
- Udajcie się na górę. Dotrzycie do przycisku i wciśnięcie go sprowadzi wiszący kontener (powyższy obrazek). Wykonajcie 2 skoki - do kontenera i na odległą półkę. Dotrzecie po chwili do kratki wentylacyjnej i bohater zostanie przeniesiony do wnętrza wieżowca.
Infiltracja wieżowca

- Musicie zinfiltrować budynek swojej frakcji jako nieproszony gość. Oznacza to, że wykrycie bohatera oznacza próbę aresztowania lub atak ze strony strażników / robotów. Możecie wtedy użyć ogłuszającej broni od Daltona, użyć dowolnej broni do zabijania postaci lub uciec.
- Postarajcie się mieć co najmniej rangę 1 umiejętności Skradanie, która może wyświetlać na ekranie informację o stanie wykrycia (przykład na obrazku). Nie możecie doprowadzić żeby pasek zmienił się na całkowicie pomarańczowy.
- Możecie też zaopatrzyć się w kamuflaż, który czyni bohatera częściowo niewidzialnym będąc w bezruchu. Jego pozyskanie i używanie opisaliśmy na stronie Jak odblokować kamuflaż?.

- Radzimy mieć wyciągnięty skaner ręczny. Na ziemi mogą się wtedy pojawiać strzałki, które symbolizują optymalną trasę podróży przez wieżowiec.
- Nie śpieszcie się i czekajcie aż strażnicy i roboty zwrócą się w inne strony. Dopiero wtedy przekradajcie się za ich plecami. Nie atakujcie nikogo jeśli nadal jesteście w ukryciu. Całą część w wieżowcu można zaliczyć bez jakiejkolwiek walki.


- Przeprawa przez wieżowiec wiąże się z przejściem przez kilka szybów wentylacyjnych. Doskakujcie do nich lub pomagajcie sobie plecakiem odrzutowym.
- W dalszej części przeprawy musicie też skradać się nad przeciwnikami (obrazek 2) - przeskoczcie na okrągły balkonik i następnie podróżujcie wąską górną ścieżką.
Zainstalowanie programu Nyxa

Na terenie wieżowca musicie włamać się co najmniej do 1 komputera:
- Jeśli zapłaciliście Nyxowi za program, to obowiązkowe jest jedynie zhakowanie programu na komputerze Ularu Chen.
- Jeśli obiecaliście wyświadczyć przysługę Nyxowi, to musicie też zainstalować program na komputerze Camden Cho.
W obu przypadkach wybierzcie program Rover z ekranu komputera. Gra może też opcjonalnie pozwolić zhakować komputer, ale nie jest to wymagane do zaliczenia misji.
Wydostanie się z wieżowca

- Nie musicie na szczęście ponownie skradać się przez wszystkie sale z przeciwnikami. Po zhakowaniu komputera Ularu Chen znajdźcie interaktywny właz w suficie (powyższy obrazek) - przesuńcie go i dotrzyjcie tunelem wentylacyjnym do wyjścia z wieżowca.
Spotkanie z Nyxem w jego mieszkaniu

- Na dachu wieżowca są skrzynie z lootem i warto go pozbierać. Na dół możecie powrócić np. dzięki plecakom odrzutowym (aktywujcie je tuż przed zderzeniem z ziemią) czy po prostu zeskakując ostrożnie na niższe półki i docierając do windy towarowej.
- Niebieski znacznik doprowadzi Was do mieszkania Nyxa i odbierze od Was tabliczkę z programem Rover. Zaczekajcie na wyniki analizy. Dowiecie się, że prawdopodobnym kretem jest Imogen Salzo i otrzymacie zaszyfrowaną tabliczkę.
Rozmowa z Daltonem

- Możecie już powrócić do głównego wejścia do wieżowca Ryujin Industries i bez żadnego dodatkowego skradania się przenieść do biur kierownictwa.
- Przekażcie tabliczkę Daltonowi i zaczekajcie aż ją przeanalizuje. Dalton będzie chciał przesłuchać Imogene i stanie się to częścią kolejnego zadania Winowajcy. Za aktualną misję otrzymacie PD, 10000 kredytów i 2 cyfrychy.
- Starfield - poradnik do gry
- Starfield: Poradnik do gry
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Frakcyjne - Ryujin Industries
- Starfield: Powrót do roboty - solucja, opis przejścia
- Starfield: O krok do przodu - solucja, opis przejścia
- Starfield: Nowa narracja - solucja, opis przejścia
- Starfield: Dostępna karta - solucja, opis przejścia
- Starfield: Sianie niezgody - solucja, opis przejścia
- Starfield: Wypadki się zdarzają - solucja, opis przejścia
- Starfield: Utrzymanie przewagi - solucja, opis przejścia
- Starfield: Ściśle tajne - solucja, opis przejścia
- Starfield: Prześwietlenie - solucja, opis przejścia
- Starfield: Winowajcy - solucja, opis przejścia
- Starfield: Kluczowy składnik - solucja, opis przejścia
- Starfield: Sabotaż - solucja, opis przejścia
- Starfield: Piętro kierownicze - solucja, opis przejścia
- Starfield: Frakcyjne - Ryujin Industries
- Starfield: Opis przejścia
- Starfield: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
witam,fajna gierka dobże sie grało ale mam problem bo dobiłem 24 level i postać dalej nie leveluje niewiem co mam zrobić
witam , mam problem z Ryujin Industries a raczej z jedną z ostatnich misji . Niewiem czy wykonałem coś niepokoleji ale wedłóg poradnika powinienem mieć misje Sabotaż a u mnie jest misja Zarządzanie Aktywami w której musze znaleźć tajnego agenta ale niewiem jak ??! Pomocy
Pomocy. Starfield Oko cyklonu- doszedłem do Skarbca na Dziedzictwie i wszystkie moduły włączyłem. Mam info -czekaj na transfer kasy, ale nic nie ładuje i zostałem odizolowany w pomieszczeniu Skarbca. Nie mogę wyjść z niego. Blokada drzwi. Co robić? Wczytanie gry z innego poziomu nie wchodzi w grę. Zapentliłem się.
Wczytać grę, wygląda na błąd skryptu. Albo poszukać na wiki starfielda stagów w queście i pchnąć dalej z konsoli.
Echa Przeszłości,
Jest jakaś inna droga by opuścić hangar niż wylot z niego ?
Misja, Echa przeszłości, zabiłem królową i nie mogę odlecieć.Wszystkie gady wyeliminowane a nadal mam komunikat- Zabezpiecz hangar, o co chodzi? Pomóżcie
Możesz spróbować wczytać poprzedni zapis gry i ponownie pokonać wrogów. Jeśli grasz na PC to możesz kliknąć "~" co otworzy konsolę kodów - wtedy wpisz "killall", co zabije przeciwników, ale pamiętaj, że zablokuje to możliwość zdobywania osiągnięć
Misja: Utrzymanie przewagi: Można ją zrealizować, otwierając drzwi do pomieszczenia prowadzącego do szybu wentylacyjnego, po czym zza kratki (widocznej nawet na waszym screenie) zhackować skrzynkę i wydobyć z niej plany prototypu.
Mam problem, zdobylem artefakt, ale nie moge wejść do loży, błagam o pomoc....
W końcu doczekałem się dokończenia wątku Floty. I szczerze to chyba była jedyna solucja, którą chciałem przeczytać (wiadomo, piraci). Reszta frakcyjnych mnie nie interesuje. Dobrze, że chociaż jest wybór, ale gdybym miałbym grać, to i tak stanąłbym po stronie Floty.
Jedynie wątek Floty (wg. mnie) ratuje trochę tą grę (dlaczego zawsze wątki negatywnych frakcji w wykonaniu Bethesdy są lepiej napisane niż pozytywnych?).
Swoją drogą ile jeszcze zostało do dokończenia poradnika?
Materiał o magazynach (do przeczytania) dobry, ale zawiera informacje o 1/5 z nich. Na anglojęzycznym portalu znalazłem artykuł o wszystkich magazynach, linku nie wklejam, żeby nie naruszyć reguł, redakcję proszę o kontakt, jeśli chce swój materiał zaktualizować.
Nie wszystkie magazyny pojawiają się w odgórnie narzuconych miejscach. Opisaliśmy "pewniaki", które przy okazji pozwolą wbić związaną z nimi trofkę.
Czesc mam problem z tym zadaniem uzyj pola antygrawitacyjnego . Uzywam go w strone Vladimira i nic sie nie dzieje . Pomoze ktos ?
Nie po prostu cofnąć, tylko zostawić rozbabrany statek z błędami i wrócić do tego po np 2 dniach.
A czy ktoś mógłby podpowiedzieć, czy i jak można przerwać budowę statku mimo błędów i zostawić na później bez anulowania wszystkiego? Zaczynanie za każdym razem wszystkiego od początku jest chore.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
